Municipiul Sebeş, Str. MIHAIL KOGĂLNICEANU, Nr. 59, CAMERA NR.1/12, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Răspunde de buna funcționare a întregii flote de motostivuitoare de pe platforma Kronospan Sebeș;
Asigură planificarea conducatorilor de stivuitoare pe sectoare și pe schimburi în funcție de programul de funcționare a liniilor de finisare/ambalare, melaminare și a sectorului de expediții;
Monitorizează activitatea motostivuitoarelor din toate sectoarele (producție și expediții) și optimizează eficiența muncii acestora;
Asigură o bună organizare și distribuire a personalului din subordine în funcție de necesităţile activităţilor curente;
Urmăreşte și asigură necesarul de motostivuitoare în vederea respectării întocmai a programelor de producţie pe care le are la dispoziţie permanent, în ordinea stabilită de departamentul de programare a producţiei și a programelor de încarcare/expediere marfă;
Urmăreşte şi verifică în permanenţă calitatea prestațiilor conducătorilor de stivuitoare și se asigură că aceștia respectă instrucțiunile operaționale primite de la responsabilii sectoarelor pe care au fost repartizați;
Să verifice periodic, cel puţin o dată pe an, pregătirea tehnică a personalului de deservire utilaje şi sa consemneze rezultatele într-un proces verbal;
Sa verifice in permanenta autorizarea ISCIR a deserventilor de utilaje (stivuitoare);
În caz de defecțiuni, ia legătura cu responsabilii departamentului de întreţinere (mecanic si electric) pentru a se asigura că toate defecţiunile se remediază în cel mai scurt timp şi se asigură că utilajele sunt repuse în funcţiune imediat ce au fost înlăturate defectele;
Monitorizează și optimizează consumurile de carburant pentru motostivuitoarele diesel și întocmește rapoartele lunare de consum carburant și piese de schimb;
Monitorizează utilizarea și întreținerea bateriilor pentru stivuitoarele electrice
Procesează planurile de încarcare în sistemele de urmărire, respectiv gestiune;
Verifică corectitudinea încărcării prin comparare etichete cu lista de încărcare din programul de lucru;
Emite avizul de însoțire a mărfii pentru mijloacele de transport care parasesc incinta fabricii: camioane, containere (UTI), vagoane;
Întocmeste alte documente însoțitoare ale transporturilor: CMR, CIM, scrisoare de trăsură, aviz pt. echipamente de siguranță la încărcare, etc;
Controlează fizic marfa încarcată în camioane și modul de asigurare a mărfii conform procedurilor Kronospan
Urmărește timpii de încărcare, descărcare și staționare al camioanelor prezente pe platforma Kronospan, în vederea respectării timpilor impusi de procedurille interne;
Menține contactul permanent cu Responsabilul de Departament Expediții, Funcționarii de Transport și Departamentul de Vânzări pentru procesarea datelor mijloacelor de transport atât comandate de către companie, cât și a celor trimise de către clienți la încarcare;
Intocmeste diverse rapoarte in functie de necesitati;
Comunică și interacționează direct cu clienții, oferind suport și îndrumare pe teme de design, de ambient și mobilier;
Prezintă soluții concrete de utilizare a produselor Kronospan Trading în cadrul proiectelor de constructii, design, arhitectura, etc, oferind ghidaj în implementarea optimă a acestora;
Colaboreaza cu restul echipei, oferind sprijin în activitățile de promovare și marketing de produs, precum și în cele de vânzări;
Participare activă în cadrul evenimentelor (online și offline) organizate în cadrul showroom-ului;
Răspunde la solicitări ce vizeaza informații despre colecții, decoruri, texturi și combinații cromatice recomandate;
Participarea la evenimente (interne și externe) care au ca segment țintă arhitecții, designerii, producătorii de mobilier și afacerile conexe
Crește portofoliul de clienți din zona de proiecte, vizând zonele de Vest și Nord Vest a țării (Maramures, Oradea, Timisoara, Arad, Satu Mare, Cluj Napoca, etc);
Coordonează și monitorizează atent echipa de stivuitoriști și încarcatori/descărcători;
Răspunde de buna funcționare a tuturor activităților din cadrul sectorului expediții;
Răspunde de buna funcționare a întregii flote de motostivuitoare de pe platforma Kronospan Sebeș;
Asigură transmiterea în timp util a programelor de expediţie și a planurilor de încarcare, către toate echipele de încărcare;
Monitorizează activitatea motostivuitoarelor din toate sectoarele (producție și expediții) și optimizează eficiența muncii acestora;
Asigură o bună organizare şi distribuire a personalului din subordine în funcţie de necesităţile activităţilor curente;
Organizează stocurile de marfa, în locațiile din magazie, în scopul optimizării timpilor de picking și a fluidizării şi optimizării fluxurilor de încărcare;
Procesează planurile de încarcare în sistemele de urmărire, respectiv gestiune;
Verifică corectitudinea încărcării prin comparare etichete cu lista de încărcare din programul de lucru;
Emite avizul de însoțire a mărfii pentru mijloacele de transport care parasesc incinta fabricii: camioane, containere (UTI), vagoane;
Întocmeste alte documente însoțitoare ale transporturilor: CMR, CIM, scrisoare de trăsură, aviz pt. echipamente de siguranță la încărcare, etc;
Controlează fizic marfa încarcată în camioane și modul de asigurare a mărfii conform procedurilor Kronospan
Urmărește timpii de încărcare, descărcare și staționare al camioanelor prezente pe platforma Kronospan, în vederea respectării timpilor impusi de procedurille interne;
Menține contactul permanent cu Responsabilul de Departament Expediții, Funcționarii de Transport și Departamentul de Vânzări pentru procesarea datelor mijloacelor de transport atât comandate de către companie, cât și a celor trimise de către clienți la încarcare;
Intocmeste diverse rapoarte in functie de necesitati;
Comunică și interacționează direct cu clienții, oferind suport și îndrumare pe teme de design, de ambient și mobilier;
Prezintă soluții concrete de utilizare a produselor Kronospan Trading în cadrul proiectelor de constructii, design, arhitectura, etc, oferind ghidaj în implementarea optimă a acestora;
Colaboreaza cu restul echipei, oferind sprijin în activitățile de promovare și marketing de produs, precum și în cele de vânzări;
Participare activă în cadrul evenimentelor (online și offline) organizate în cadrul showroom-ului;
Răspunde la solicitări ce vizeaza informații despre colecții, decoruri, texturi și combinații cromatice recomandate;
Participarea la evenimente (interne și externe) care au ca segment țintă arhitecții, designerii, producătorii de mobilier și afacerile conexe
Crește portofoliul de clienți din zona de proiecte, vizând zonele de Vest și Nord Vest a țării (Maramures, Oradea, Timisoara, Arad, Satu Mare, Cluj Napoca, etc);
Are calitatea de gestionar faţă de mărfurile transportate şi răspunde de cantitatea şi starea mărfii transportate din momentul încărcării până în momentul descărcării acesteia, conform comenzii şi documentelor de transport;
Se îngrijeşte de starea tehnică a autovehiculului şi răspunde de integritatea acestuia;
Ţine evidenţa valabilităţii tuturor documentelor şi verificărilor autovehiculului;
Ţine legătura cu dispecerul de transport care il coordonează direct, transmiţând informaţii despre desfăşurarea cursei;
Are obligaţia de a încărca şi descărca autovehiculul şi remorca;
Foloseste aplicatia SUMAL - modul transportator , conform normativelor in vigoare
Este responsabil/ă de procesul de selecție a elevilor ce urmeaza a fi inscriși în cadrul programului de invățământ dual;
Intocmește toată documentația necesară desfășurării programului de invățământ dual (contracte, medicina muncii, etc);
Participă la toate evenimentele ce au ca scop promovarea învățământului în sistem dual, reprezentând Kronospan Trading si prezentând oportunitățile companiei;
Păstreaza in permanență legătura cu elevii și tutorii acestora, organizând ședințe de informare periodic, facilitând șederea acestora pe parcursul întregii experiențe in cadrul companiei;
Este prezent/ă în ședințele din cadrul companiei ce au ca temă învățământul dual (ședințe de marketing, buget, calendar evenimente, etc);
Întocmește programa de activități pe perioada șederii elevilor în companie, păstrand legatura și cu profesorii din unitățile de învățământ din care aceștia fac parte;
Organizeaza si urmareste programele de formare profesionala interna, in functie de solicitarile din cadrul companiei;
Intocmeste si sustine programe de inductie personalului strain (expat) din cadrul companiei;
Oferă consultanță si suport pentru integrare sociala personalului strain (expat) din cadrul companiei ;
Coordoneaza activitatea depozitului din punct de vedere administrativ;
Coordoneaza si administreaza personalul angajat (planificari de concedii, participa la procesul de recrutare lucratori depozit, etc);
Asigura si coordoneaza completarea documentelor interne necesare activitatii depozitului;
Asigura bunul mers al fluxului de intrari/iesiri marfuri din depozit, a utilajelor cat si a masinilor de transport, respectand regulile interne si legislatia in vigoare;
Asigura si coordoneaza completarea corecta a documenteelor ce tin de activitatea depozitului;
Asigură o permanenta colaborare cu furnizorii din zona de responsabilitate, cat si dezvoltarea rețelei de furnizori, în funcţie de cerere, oferte de preţ, metode de transport şi target;
Analizeaza piata de materiale reciclabile, identificA funizori noi, intocmeste cereri de oferta, negociaza preturile, conditiile de livrare , intocmeaste contracte cu acestia și controleaze îndeplinirea condițiilor contractuale;
Asigură livrarea de materie primă pentru producţie in conditiile si clauzele prestabilite, astfel incat desfasurarea si derularea contractelor sa fie fara discontinuitati si divergente;
Ține evidenţa comenzilor şi a contractelor furnizorilor din zona de responsabilitate;
Urmareste rezolvarea problemelor cu furnizorii ;
Respecta conditiile calitative si fluxul de material reciclabil din zona pe care o reprezinta;
Urmareste continuu imbunatatirea modului de desfasurare al transportului materialului reciclabil din zona de activitate, in colaborare cu departamentul Logistica;
Participa la intocmirea inventarelor lunare, la intocmirea analizelor statistice si inchideri de luna;
Se asigură de respectarea cu strictețe a legislației în vigoare cu privire la toate proiectele de care este responsabil
Procesează planurile de încarcare în sistemele de urmărire, respectiv gestiune;
Verifică corectitudinea încărcării prin comparare etichete cu lista de încărcare din programul de lucru;
Emite avizul de însoțire a mărfii pentru mijloacele de transport care parasesc incinta fabricii: camioane, containere (UTI), vagoane;
Întocmeste alte documente însoțitoare ale transporturilor: CMR, CIM, scrisoare de trăsură, aviz pt. echipamente de siguranță la încărcare, etc;
Controlează fizic marfa încarcată în camioane și modul de asigurare a mărfii conform procedurilor Kronospan
Urmărește timpii de încărcare, descărcare și staționare al camioanelor prezente pe platforma Kronospan, în vederea respectării timpilor impusi de procedurille interne;
Menține contactul permanent cu Responsabilul de Departament Expediții, Funcționarii de Transport și Departamentul de Vânzări pentru procesarea datelor mijloacelor de transport atât comandate de către companie, cât și a celor trimise de către clienți la încarcare;
Intocmeste diverse rapoarte in functie de necesitati;
Este responsabil de derularea tuturor operatiunilor vamale conform legilor in vigoare;
Reprezinta compania in relatie cu autoritatile vamale;
Stabileste dar si propune actualizarea regulilor privind efectuarea receptiilor/livrarilor sub regim vamal, in concordanta cu legislatia vamala si fiscala romana cat si cea europeana;
Este in permanenta informat cu privire la modificarile legislative si asigura adaptarea procedurilor/actiunilor de lucru ale companiei la acestea;
Colaboreaza cu toate departamentele implicate in receptia/livrarea produselor care necesita operatiuni vamale;
Asigura preluarea documentelor vamale a marfurilor si este responsabil de transmirea acestora catre departamentele colaboratoare (contabilitate/logistica/vanzari/ productie dupa caz);
Asigura completarea corecta a tuturor documentelor vamale;
Este responsabil/ă de procesul de selecție a elevilor ce urmeaza a fi inscriși în cadrul programului de invățământ dual;
Intocmește toată documentația necesară desfășurării programului de invățământ dual (contracte, medicina muncii, etc);
Participă la toate evenimentele ce au ca scop promovarea învățământului în sistem dual, reprezentând Kronospan Trading si prezentând oportunitățile companiei;
Păstreaza in permanență legătura cu elevii și tutorii acestora, organizând ședințe de informare periodic, facilitând șederea acestora pe parcursul întregii experiențe in cadrul companiei;
Este prezent/ă în ședințele din cadrul companiei ce au ca temă învățământul dual (ședințe de marketing, buget, calendar evenimente, etc);
Întocmește programa de activități pe perioada șederii elevilor în companie, păstrand legatura și cu profesorii din unitățile de învățământ din care aceștia fac parte;
Oferă consultanță expaților din cadrul companiei pe întreaga lor perioadă de ședere;
Este responsabil de derularea tuturor operatiunilor vamale conform legilor in vigoare;
Reprezinta compania in relatie cu autoritatile vamale;
Stabileste dar si propune actualizarea regulilor privind efectuarea receptiilor/livrarilor sub regim vamal, in concordanta cu legislatia vamala si fiscala romana cat si cea europeana;
Este in permanenta informat cu privire la modificarile legislative si asigura adaptarea procedurilor/actiunilor de lucru ale companiei la acestea;
Colaboreaza cu toate departamentele implicate in receptia/livrarea produselor care necesita operatiuni vamale;
Asigura preluarea documentelor vamale a marfurilor si este responsabil de transmirea acestora catre departamentele colaboratoare (contabilitate/logistica/vanzari/ productie dupa caz);
Asigura completarea corecta a tuturor documentelor vamale;
Dezvolta noi oportunitati pentru companiei studiind in permanenta trend-urile din piata economica si oportunitatile de noi venituri, identificand in permanenta noi solutii de imbunatatire si reducere a costurilor;
Colaboreaza cu intreaga echipa de management in vederea alinierii strategiilor financiare cu obiectivele companiei si dezvolta planuri pe termen scurt si lung in vederea atingerii obiectivelor;
Intocmeste si asigura realizarea forecast-ului financiar dar si al bugetelor;
Intocmeste si asigura livrarea la termen a tuturor raportarilor financiare necesare la nivel de companie;
Comunica in permanenta performantele si strategiile financiare stakeholder-ilor, asigurand corectitudinea si transparenta informatiilor;
Identifica si analizeaza aspecte de risc financiar, implementeaza strategii de combatere a acestora in concordanta cu politicile de management a riscurilor;
Asigura etica in practicile financiare pe care le adopta si promoveaza responsabilitatea si integritatea;
Identifica in permanenta surse noi de finantare, participand in toate procesele de negociere ce vizeaza aceste aspecte si ramane implicat pana la implementarea acestora;
Identifica solutii de atragere a fondurilor nerambursabile/subventii, intocmind proiecte in baza acestora si asigurand implementarea lor;
Intocmeste si monitorizeaza cash flow-ul atat pe termen mediu cat si lung;
Responsabil de a fi in permanenta legatura cu firmele de asigurare;
Rasponsabil de intreg patrimoniul societatii;
Intocmeste bilantul statutar si IFRS;
Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
Coordoneaza activitatea depozitului din punct de vedere administrativ
Coordoneaza si administreaza personalul angajat (planificari de concedii, participa la procesul de recrutare lucratori depozit, etc);
Asigura si coordoneaza completarea documentelor interne necesare activitatii depozitului;
Asigura bunul mers al fluxulu de intrari/iesiri marfuri din depozit, a utilajelor cat si a masinilor de transport, respectand regulile interne si legislatia in vigoare;
Asigura si coordoneaza completarea corecta a documenteelor ce tin de activitate depozitului;
Asigură o permanenta colaborare cu furnizorii din zona de responsabilitate, cat si dezvoltarea rețelei de furnizori, în funcţie de cerere, oferte de preţ, metode de transport şi target;
Sa analizeze piata de materiale reciclabile, sa identifice funizori noi, sa intocmeasca cereri de oferta, sa negocieze preturile, conditiile de livrare , sa intocmeasca contracte cu acestia și sa controleze îndeplinirea condițiilor contractuale;
Asigură livrarea de materie primă pentru producţie in conditiile si clauzele prestabilite, astfel incat desfasurarea si derularea contractelor sa fie fara discontinuitati si divergente;
Ține evidenţa comenzilor şi a contractelor furnizorilor din zona de responsabilitate;
Urmareste rezolvarea problemelor cu furnizorii ;
Sa respecte conditiile calitative si fluxul de material reciclabil din zona pe care o reprezinta;
Sa urmareasca continuu si sa imbunatateasca modul de desfasurare al transportului materialului reciclabil din zona de activitate, in colaborare cu departamentul Logistica;
Participa la intocmirea inventarelor lunare, la intocmirea analizelor statistice si inchideri de luna;
Se asigură de respectarea cu strictețe a legislației în vigoare cu privere la toate proiectele de care este responsabil
Asigură descărcarea din mijloacele de transport a materiilor prime primite în gestiune
Asigură preluarea zilnică a cererilor de achiziţii interne create de către şefii de compartimente şi crează după verificarea stocurilor existente
Asigură eficientizarea tuturor activităţilor în cadrul Magaziei de materiale şi piese de schimb
Urmăreşte şi verifică în permanenţă că materialele şi piesele de schimb să fie în stoc în conformitate cu stocurile minime create de către departamentul tehnic împreuna cu directorul de producţie
Verifică şi confirmă facturile sau avizele de însoţirea mărfii sosite cu materialele şi piesele de schimb, din punct de vedere cantitativ şi calitativ, anuntând imediat departamentul de achiziţii în cazul în care există diferenţe între faptic şi scriptic
Urmăreşte şi verifică că toate materialele şi piesele de schimb recepţionate în cadrul magaziei de materiale şi piese de schimb să fie etichetate şi aranjate în locurile dedicate anterior în cel mai scurt timp posibil, poziţiile acestora fiind memorate în sistemul informatic propiu societăţii
Anunţă în momentul recepţionării materialelor şi pieselor de schimb, responsabilii departamentelor care au solicitat materiale sau piese de schimb, despre existenţa lor în magazia de materiale şi piese de schimb
Funcționar administrativ - planificarea producției
Brașov
expirat: 16.08.2023
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Planificarea producției în funcție de stocuri și comenzile existente
Verificarea stocurilor pe baza vechimii și trimiterea situațiilor către departamentul de vânzări
Optimizarea producției în funcție de prioritățile livrării
Întocmirea comenzilor către furnizorii externi în cazul în care producția nu poate acoperi necesarul de marfă și urmărirea livrării acestora împreună cu departamentul de achizții
Verificarea comenzilor date în producție și urmărirea producerii acestora în timp util pentru livrare
Modificarea planificării inițiale în cazul unor urgențe
Confirmarea comenzilor către departamentul de vânzări în funcție de disponibilitatea stocurilor
Menținerea unei relații foarte strânse cu departamentul de vânzări, producție, logistică, achiziții, depozit
Participarea la inventarierea lunară
Monitorizarea livrărilor și urmărirea forecast-ului de producție și vânzare
Optimizarea producției / transferurilor mărfurilor de containere spre port
Asigură descărcarea din mijloacele de transport a materiilor prime primite în gestiune
Asigură preluarea zilnică a cererilor de achiziţii interne create de către şefii de compartimente şi crează după verificarea stocurilor existente
Asigură eficientizarea tuturor activităţilor în cadrul Magaziei de materiale şi piese de schimb
Urmăreşte şi verifică în permanenţă că materialele şi piesele de schimb să fie în stoc în conformitate cu stocurile minime create de către departamentul tehnic împreuna cu directorul de producţie
Verifică şi confirmă facturile sau avizele de însoţirea mărfii sosite cu materialele şi piesele de schimb, din punct de vedere cantitativ şi calitativ, anuntând imediat departamentul de achiziţii în cazul în care există diferenţe între faptic şi scriptic
Urmăreşte şi verifică că toate materialele şi piesele de schimb recepţionate în cadrul magaziei de materiale şi piese de schimb să fie etichetate şi aranjate în locurile dedicate anterior în cel mai scurt timp posibil, poziţiile acestora fiind memorate în sistemul informatic propiu societăţii
Anunţă în momentul recepţionării materialelor şi pieselor de schimb, responsabilii departamentelor care au solicitat materiale sau piese de schimb, despre existenţa lor în magazia de materiale şi piese de schimb
Comunicare și interacțiune directă cu clienții, oferind suport și îndrumare pe tematici de design de ambient și mobilier
Abilități de organizare a activităților curente, specifice showroom-ului (evenimente, vizite, prezentări, colaborări cu furnizori externi) și gestionarea responsabilităților administrative (planificare, coordonare și control la nivel de echipă)
Deschidere pentru domenii vizuale care apelează la compoziție, cromatică și simț estetic
Cunoașterea și înțelegerea tehnologiei de ultimă generație în domeniul designului de mobilier/ambient sau a sistemelor versatile de placări de interior sau exterior (fațadă), a construcțiilor de lemn, a conceptelor de eficiență energetică și sustenibilitate
Înțelegerea mecanismelor de proiectare cu produse/plăci pe bază de lemn
Abilități de comunicare și prezentare a produselor reprezentative brandului
Să inspire și să motiveze prospecții în alegerea corectă a decorurilor, materialelor pentru proiectele lor
Să ofere ghidaj în implementarea optimă a materialelor specifice brandului în cadrul proiectelor de design și arhitectură
Îmbunătățirea continuă a abilităților de comunicare, promovare și a cunoștințelor despre produse
Răspunderea la solicitări prezentând informații despre colecții, decoruri, texturi și combinații cromatice recomandate
Colaborarea cu restul echipei, oferind sprijin în activitățile de promovare și marketing de produs, precum și în cele de vânzări
Suport pentru echipele de vânzări și marketing urmărind obiectivele societății
Participarea activă la organizarea de evenimente și alte activități promoționale
Planificarea și organizarea evenimentelor de promovare a brandului și a produselor aferente
Organizarea evenimentelor care au ca segment țintă arhitecții, designerii, producătorii de mobilier și afacerile conexe
Organizarea prezentărilor pentru noile colecții de decoruri sau a produselor inovative din gama Kronospan
coordonare activitati online/ social media pentru promovarea Kronodesign center