Bucureşti Sectorul 1, P-ţa MONTREAL, Nr. 10, INTRAREA E, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (10)Active ( 0 )Arhivă ( 10 )
Economist contabil trezorerie
București
expirat: 06.06.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Economist contabil
București
expirat: 28.03.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Chief accountant - Contabil sef
București
expirat: 31.10.2018
Senior (5-10 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Raspunde de inregistrarea contabila la timp a tranzactiilor in contabilitate in concordanta cu reglementarile legale contabile si fiscale romanesti si a procedurilor de lucru interne specifice ale companiei la nivelul departamentului;
Coordoneaza si conduce o echipa formata din trei contabili , raportand direct catre Directorul Financiar de Grup;
Gestioneaza crearea conturilor contabile analitice conform planului de conturi unitar la nivel de grup si a item-urile noi din nomenclatoarele de parteneri,actualizeaza taxele aferente marfurilor, articole stocabile si nestocabile ( marfuri, mijloace fixe, obiecte de inventar, discounturi comerciale, etc.) efectuand setarile necesare in acest scop cu sprijinul reprezentantilor companiei de suport in sistemul informatic WinMentor;
Inregistreaza si/sau verifica inregistrarea achizitiilor de marfuri interne si externe, prestari servicii, consumuri interne, obiecte de inventar, mijloace fixe, materiale si ambalaje, etc.;
Coordoneaza si conduce periodic procesele de inventariere conform legii si a procedurilor interne, pregatind documentatia specifica necesara, analizeaza diferentele rezultate in procesul de valorificare a rezultatelor stabilind inregistrarile contabile aferente conform procesului de inventariere a rezultatelor;
Raspunde de arhivarea corespunzatoare a documentelor de HR in dosarele angajatilor, fiind persoana de contact in relatia cu compania responsabila de pregatirea lor si calculul salarial, se asigura ca documentele inaintate respecta procedurile de lucru stabilite;
Importa nota de salarii in sistemul contabil informatic efectuand verificarile de rigoare necesare;
Verifica si/sau inregistreaza estimarile de cheltuieli, amortizarile si provizioanele, colaborand in acest scop cu membrii echipei din subordine;
Asigura reconcilierea lunara a datelor cantitativ-valorice de gestiune cu continutul conturilor din balantele analitice din contabilitatea financiara de clienti, furnizori, stocuri, mijloace fixe, etc.;
Monitorizeaza si reconciliaza lunar continutul conturilor tranzitorii din balanta, a sumelor in curs de clarificare;
Gestioneaza limitele de credit si asigurarea clientilor conform procedurilor de lucru interne in aplicatiile informatice ale companiilor de asigurare creante clienti;
Pregateste impreuna cu echipa sa declaratiile fiscale si nefiscale specifice domeniului de activitate in care activeaza compania, asigura transmiterea lor electronica sau prin alte mijloace acceptate de lege catre autoritatile statului, reconciliaza lunar fisa de platitor ANAF cu soldurile din balanta contabila;
Pregateste pachetului auditat de situatii financiare anuale in concordanta cu prevederile legale in vigoare financiar-contabile, intocmeste situatiile financiare semestriale ale companiei;
Raspunde de pregatirea documentatiei necesare a fi inaintate auditorilor externi in procesul de auditare financiara anuala;
Asigura suport zilnic departamentelor companiei in scopul derularii business-ului;
Intocmeste diferite situatii financiare si rapoarte la cerere functie de cerintele de business, prelucrand in acest scop in Excel rapoartele extrase din sistemul informatic;
Raspunde de asigurarea unui climat adecvat de munca si a unui nivel profesional adecvat in departament.