Municipiul Timişoara, Str. LAZĂR GHEORGHE, Nr. 24, SAD 31-33, CLADIREA FRUCTUS PLAZA, Etaj 4
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (167)Active ( 0 )Arhivă ( 167 )
Specialist Raportari Monitorizari
expirat: 23.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Controller operational
expirat: 16.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Controller financiar/ licitatii
expirat: 16.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Controller financiar/ licitatii
expirat: 16.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Specialist SSM & SU
Timișoara
expirat: 29.08.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Este reponsabil de efectuarea instructajul introductiv general de sanatate si securitate in munca al noilor angajati;
Controleaza şi verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca la sectii si sectoare precum si perioada si modul de consemnare a acestuia în fisele de sanatate si securitate in munca individuale;
Se asigura de respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru privind standardul ISO 45001:2018;
Are obligatia de a-si insusi si aplica prevederile tuturor actelor normative în vigoare si a dispozitiilor interne ce reglementeaza activitatea pe linie de Protectia Muncii
Este reponsabil de efectuarea instructajul introductiv general de sanatate si securitate in munca al noilor angajati;
Controleaza şi verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca la sectii si sectoare precum si perioada si modul de consemnare a acestuia în fisele de sanatate si securitate in munca individuale;
Se asigura de respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru privind standardul OHSAS ISO 45001:2018;
Are obligatia de a-si insusi si aplica prevederile tuturor actelor normative în vigoare si a dispozitiilor interne ce reglementeaza activitatea pe linie de Protectia Muncii
Urmareste in teren modul in care se presteaza serviciul de colectare: instrucțiunile de lucru, a procedurilor de lucru, regulilor și regulamentelor interne;
Intervine adhoc si/ sau analizeaza ulterior abaterile constatate propunand si masuri de corectie;
Analizeaza procedurile de lucru cu activitatea de pe teren si intervine in actualizarea acestora;
Face verificari inopinate pe teren;
Urmărește implementarea corectă și la timp a măsurilor de corecție în teren;
Coordonează desfășurarea de analiză cauza-efect (RCA) pentru neconformitățile repetitive;
Urmărește indicatorii de performanță (KPI) pentru activitatea departamentului de asigurarea calității, urmărește satisfacerea acestora;
Face propuneri de optimizare/ reorganizare a activității cu scopul de a creste nivelul de calitate a prestațiilor serviciilor societății;
Conduce şi coordonează activitatea Deponeului de Deseuri Nepericuloase Ghizela şi a personalului din subordine
Stabileşte şi repartizează sarcini şi responsabilităţi coordonatorilor din subordinea sa, asigură utilizarea efectivă a timpului de muncă, verifică în permanenţă modul în care salariaţii îşi îndeplinesc atribuţiile de serviciu şi dispoziţiile primite, îndrumă activitatea profesională a subordonaţilor
Urmarește și avizează raportările de producție
Răspunde de organizarea activității de întreţinere şi reparaţii periodice a mijloacelor fixe precum și de urmărirea eficienței lucrărilor
Răspunde de respectarea procedurilor privind Manualele de operare și administrare din cadrul sistemului
Urmărește respectarea procedurilor privind intrarea deșurilor in punctul de lucru Ghizela
Urmăreşte activitatea de gestionarea a deseurilor intrate in statie in vederea sortarii mecanice si manuale;
Organizeaza si urmareste activitatea de depozitare, incarcare si livrare a deseurilor sortate mecanic sau manual, inclusiv cantitatea de deseuri biodegradabile
Coordoneaza elaborarea necesarului de produse/servicii pentru derularea optima a activitatii in cadrul punctului
Participa la evaluarea si re-evaluarea furnizorilor terti de servicii de service a echipamentelor din dotarea punctului
Participa la receptia serviciilor de service furnizate de terte firme specializate pentru echipamentele din dotarea punctului
Transmite operativ zilnic la sediu compartimentelor responsabile toate datele privind ţinerea sub control a proceselor care se derulează în cadrul staţiei, inclusiv a indicatorilor de performanţă stabiliţi lunar
Însoţeşte organele de control, întocmeste un program de măsuri şi urmareste realizarea măsurilor stabilite în termenul propus
Urmăreşte aplicarea corectiilor, acţiunilor corective si preventive stabilite pentru procesele pe care le coordoneaza
Monitorizează performanţa sistemului integrat de management din cadrul punctului de lucru şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţei de calitate-mediu-securitate si sanatate a muncii
Participa impreuna cu responsabilul de mediu la identificarea si evaluarea aspectelor de mediu aferente punctului
Participa si organizeaza alaturi de responsabilul de mediu verificarea nivelului de noxe, respectiv zgomot pentru conformarea cu actele de reglementare
Asigura si urmareste zilnic functionarea platformei TMB ( Tratare Mecanico Biologica), functionarea statiei de epurare levigat, epurare ape menajere, clorinare, functionarea laboratorului chimic si a celorlalte statii din cadrul DDN Ghizela
Are obligatia de a verifica centralizatoarele cumulative cu cantitatile de deseuri inregistrate la Punctul de lucru Ghizela;
Coordoneaza activitatile de intretinere a perdelei vegetale respective a spatilor verzi
Asigura prelevarea probelor din deseuri si le pune la dispozitia laboratorului statiei (SSDM) sau laboratorului de la punctul de lucru DDN Ghizela pentru analize
Are obligatia de a asigura functionarea sistemului de evacuare a apelor pluviale
Are obligatia de a controla anual sistemul de drenaj ( in cazul aparitiilor unor probleme constatate vor fi inregistrate: deformari, fisuri, rupturi, deteriorari ale imbinarilor si depuneri de cruste)
Are obligatia de a asigura functionarea statiei de tratare levigat
Are obligatia de a asigura functionarea canalizarii si instalatiilor de epurare a apelor uzate menajere
Conduce şi coordonează activitatea Deponeului de Deseuri Nepericuloase Ghizela şi a personalului din subordine
Stabileşte şi repartizează sarcini şi responsabilităţi coordonatorilor din subordinea sa, asigură utilizarea efectivă a timpului de muncă, verifică în permanenţă modul în care salariaţii îşi îndeplinesc atribuţiile de serviciu şi dispoziţiile primite, îndrumă activitatea profesională a subordonaţilor
Urmarește și avizează raportările de producție
Răspunde de organizarea activității de întreţinere şi reparaţii periodice a mijloacelor fixe precum și de urmărirea eficienței lucrărilor
Răspunde de respectarea procedurilor privind Manualele de operare și administrare din cadrul sistemului
Urmărește respectarea procedurilor privind intrarea deșurilor in punctul de lucru Ghizela
Urmăreşte activitatea de gestionarea a deseurilor intrate in statie in vederea sortarii mecanice si manuale;
Organizeaza si urmareste activitatea de depozitare, incarcare si livrare a deseurilor sortate mecanic sau manual, inclusiv cantitatea de deseuri biodegradabile
Coordoneaza elaborarea necesarului de produse/servicii pentru derularea optima a activitatii in cadrul punctului
Participa la evaluarea si re-evaluarea furnizorilor terti de servicii de service a echipamentelor din dotarea punctului
Participa la receptia serviciilor de service furnizate de terte firme specializate pentru echipamentele din dotarea punctului
Transmite operativ zilnic la sediu compartimentelor responsabile toate datele privind ţinerea sub control a proceselor care se derulează în cadrul staţiei, inclusiv a indicatorilor de performanţă stabiliţi lunar
Însoţeşte organele de control, întocmeste un program de măsuri şi urmareste realizarea măsurilor stabilite în termenul propus
Urmăreşte aplicarea corectiilor, acţiunilor corective si preventive stabilite pentru procesele pe care le coordoneaza
Monitorizează performanţa sistemului integrat de management din cadrul punctului de lucru şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţei de calitate-mediu-securitate si sanatate a muncii
Participa impreuna cu responsabilul de mediu la identificarea si evaluarea aspectelor de mediu aferente punctului
Participa si organizeaza alaturi de responsabilul de mediu verificarea nivelului de noxe, respectiv zgomot pentru conformarea cu actele de reglementare
Asigura si urmareste zilnic functionarea platformei TMB ( Tratare Mecanico Biologica), functionarea statiei de epurare levigat, epurare ape menajere, clorinare, functionarea laboratorului chimic si a celorlalte statii din cadrul DDN Ghizela
Are obligatia de a verifica centralizatoarele cumulative cu cantitatile de deseuri inregistrate la Punctul de lucru Ghizela;
Coordoneaza activitatile de intretinere a perdelei vegetale respective a spatilor verzi
Asigura prelevarea probelor din deseuri si le pune la dispozitia laboratorului statiei (SSDM) sau laboratorului de la punctul de lucru DDN Ghizela pentru analize
Are obligatia de a asigura functionarea sistemului de evacuare a apelor pluviale
Are obligatia de a controla anual sistemul de drenaj ( in cazul aparitiilor unor probleme constatate vor fi inregistrate: deformari, fisuri, rupturi, deteriorari ale imbinarilor si depuneri de cruste)
Are obligatia de a asigura functionarea statiei de tratare levigat
Are obligatia de a asigura functionarea canalizarii si instalatiilor de epurare a apelor uzate menajere
Conduce şi coordonează activitatea Deponeului de Deseuri Nepericuloase Ghizela şi a personalului din subordine
Stabileşte şi repartizează sarcini şi responsabilităţi coordonatorilor din subordinea sa, asigură utilizarea efectivă a timpului de muncă, verifică în permanenţă modul în care salariaţii îşi îndeplinesc atribuţiile de serviciu şi dispoziţiile primite, îndrumă activitatea profesională a subordonaţilor
Urmarește și avizează raportările de producție
Răspunde de organizarea activității de întreţinere şi reparaţii periodice a mijloacelor fixe precum și de urmărirea eficienței lucrărilor
Răspunde de respectarea procedurilor privind Manualele de operare și administrare din cadrul sistemului
Urmărește respectarea procedurilor privind intrarea deșurilor in punctul de lucru Ghizela
Urmăreşte activitatea de gestionarea a deseurilor intrate in statie in vederea sortarii mecanice si manuale;
Organizeaza si urmareste activitatea de depozitare, incarcare si livrare a deseurilor sortate mecanic sau manual, inclusiv cantitatea de deseuri biodegradabile
Coordoneaza elaborarea necesarului de produse/servicii pentru derularea optima a activitatii in cadrul punctului
Participa la evaluarea si re-evaluarea furnizorilor terti de servicii de service a echipamentelor din dotarea punctului
Participa la receptia serviciilor de service furnizate de terte firme specializate pentru echipamentele din dotarea punctului
Transmite operativ zilnic la sediu compartimentelor responsabile toate datele privind ţinerea sub control a proceselor care se derulează în cadrul staţiei, inclusiv a indicatorilor de performanţă stabiliţi lunar
Însoţeşte organele de control, întocmeste un program de măsuri şi urmareste realizarea măsurilor stabilite în termenul propus
Urmăreşte aplicarea corectiilor, acţiunilor corective si preventive stabilite pentru procesele pe care le coordoneaza
Monitorizează performanţa sistemului integrat de management din cadrul punctului de lucru şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţei de calitate-mediu-securitate si sanatate a muncii
Participa impreuna cu responsabilul de mediu la identificarea si evaluarea aspectelor de mediu aferente punctului
Participa si organizeaza alaturi de responsabilul de mediu verificarea nivelului de noxe, respectiv zgomot pentru conformarea cu actele de reglementare
Asigura si urmareste zilnic functionarea platformei TMB ( Tratare Mecanico Biologica), functionarea statiei de epurare levigat, epurare ape menajere, clorinare, functionarea laboratorului chimic si a celorlalte statii din cadrul DDN Ghizela
Are obligatia de a verifica centralizatoarele cumulative cu cantitatile de deseuri inregistrate la Punctul de lucru Ghizela;
Coordoneaza activitatile de intretinere a perdelei vegetale respective a spatilor verzi
Asigura prelevarea probelor din deseuri si le pune la dispozitia laboratorului statiei (SSDM) sau laboratorului de la punctul de lucru DDN Ghizela pentru analize
Are obligatia de a asigura functionarea sistemului de evacuare a apelor pluviale
Are obligatia de a controla anual sistemul de drenaj ( in cazul aparitiilor unor probleme constatate vor fi inregistrate: deformari, fisuri, rupturi, deteriorari ale imbinarilor si depuneri de cruste)
Are obligatia de a asigura functionarea statiei de tratare levigat
Are obligatia de a asigura functionarea canalizarii si instalatiilor de epurare a apelor uzate menajere
Conduce şi coordonează activitatea Deponeului de Deseuri Nepericuloase Ghizela şi a personalului din subordine
Stabileşte şi repartizează sarcini şi responsabilităţi coordonatorilor din subordinea sa, asigură utilizarea efectivă a timpului de muncă, verifică în permanenţă modul în care salariaţii îşi îndeplinesc atribuţiile de serviciu şi dispoziţiile primite, îndrumă activitatea profesională a subordonaţilor
Urmarește și avizează raportările de producție
Răspunde de organizarea activității de întreţinere şi reparaţii periodice a mijloacelor fixe precum și de urmărirea eficienței lucrărilor
Răspunde de respectarea procedurilor privind Manualele de operare și administrare din cadrul sistemului
Urmărește respectarea procedurilor privind intrarea deșurilor in punctul de lucru Ghizela
Urmăreşte activitatea de gestionarea a deseurilor intrate in statie in vederea sortarii mecanice si manuale;
Organizeaza si urmareste activitatea de depozitare, incarcare si livrare a deseurilor sortate mecanic sau manual, inclusiv cantitatea de deseuri biodegradabile
Coordoneaza elaborarea necesarului de produse/servicii pentru derularea optima a activitatii in cadrul punctului
Participa la evaluarea si re-evaluarea furnizorilor terti de servicii de service a echipamentelor din dotarea punctului
Participa la receptia serviciilor de service furnizate de terte firme specializate pentru echipamentele din dotarea punctului
Transmite operativ zilnic la sediu compartimentelor responsabile toate datele privind ţinerea sub control a proceselor care se derulează în cadrul staţiei, inclusiv a indicatorilor de performanţă stabiliţi lunar
Însoţeşte organele de control, întocmeste un program de măsuri şi urmareste realizarea măsurilor stabilite în termenul propus
Urmăreşte aplicarea corectiilor, acţiunilor corective si preventive stabilite pentru procesele pe care le coordoneaza
Monitorizează performanţa sistemului integrat de management din cadrul punctului de lucru şi asigură îmbunătăţirea continuă a performanţei de calitate-mediu-securitate si sanatate a muncii
Participa impreuna cu responsabilul de mediu la identificarea si evaluarea aspectelor de mediu aferente punctului
Participa si organizeaza alaturi de responsabilul de mediu verificarea nivelului de noxe, respectiv zgomot pentru conformarea cu actele de reglementare
Asigura si urmareste zilnic functionarea platformei TMB ( Tratare Mecanico Biologica), functionarea statiei de epurare levigat, epurare ape menajere, clorinare, functionarea laboratorului chimic si a celorlalte statii din cadrul DDN Ghizela
Are obligatia de a verifica centralizatoarele cumulative cu cantitatile de deseuri inregistrate la Punctul de lucru Ghizela;
Coordoneaza activitatile de intretinere a perdelei vegetale respective a spatilor verzi
Asigura prelevarea probelor din deseuri si le pune la dispozitia laboratorului statiei (SSDM) sau laboratorului de la punctul de lucru DDN Ghizela pentru analize
Are obligatia de a asigura functionarea sistemului de evacuare a apelor pluviale
Are obligatia de a controla anual sistemul de drenaj ( in cazul aparitiilor unor probleme constatate vor fi inregistrate: deformari, fisuri, rupturi, deteriorari ale imbinarilor si depuneri de cruste)
Are obligatia de a asigura functionarea statiei de tratare levigat
Are obligatia de a asigura functionarea canalizarii si instalatiilor de epurare a apelor uzate menajere
Este reponsabil de efectuarea instructajul introductiv general de sanatate si securitate in munca al noilor angajati;
Controleaza şi verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca la sectii si sectoare precum si perioada si modul de consemnare a acestuia în fisele de sanatate si securitate in munca individuale;
Se asigura de respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru privind standardul OHSAS ISO 45001:2018;
Are obligatia de a-si insusi si aplica prevederile tuturor actelor normative în vigoare si a dispozitiilor interne ce reglementeaza activitatea pe linie de Protectia Muncii
Este reponsabil de efectuarea instructajul introductiv general de sanatate si securitate in munca al noilor angajati;
Controleaza şi verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca la sectii si sectoare precum si perioada si modul de consemnare a acestuia în fisele de sanatate si securitate in munca individuale;
Se asigura de respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru privind standardul OHSAS ISO 45001:2018;
Are obligatia de a-si insusi si aplica prevederile tuturor actelor normative în vigoare si a dispozitiilor interne ce reglementeaza activitatea pe linie de Protectia Muncii
Gestioneaza documentele privind securitatea si sanatatea in munca, PSI si activitatile administrative
Este responsabil pentru corectitudinea realizarii documentațiilor prevăzute de legislația specifică pentru buna funcționare a activității de SSM si PSI
Asigura mentinerea la zi a procedurilor ISO si a normelor interne de sanatate si securitate in munca si protectia mediului
Elaboreaza documentatia si tematicile pentru toate fazele de instruire
Stabileste periodicitatea instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca in instrucțiunile proprii, se asigura de informarea și instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, a situatiilor de urgenta si mediu si verifica insusirea si aplicarea de catre angajati a informatiilor primite
Controleaza si verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca al noilor angajati
Controleaza si verifica modul de efectuare a instructajului periodic al angajatilor
Efectueaza evaluarile de risc pentru sanatate si securitate in munca si instruirile tematice
Organizeaza si convoaca sedintele CSSM
Investigheaza cauzele producerii incidentelor, accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale, intocmește documentația aferenta si propune masuri de prevenire
Intocmeste Planul de preventie si protectie SSM si urmareste indeplinirea acestuia
Organizeaza activitatea de prevenire si stingere a incendiilor
Asigura verificarea periodica, conform legislatiei in vigoare a dotarii tehnice pentru prevenirea si stingerea incendiilor
Asigura intocmirea si depunerea documentatiei necesare pentru obtinerea autorizatiilor de functionare a punctelor de lucru
Asigura verificarea exactitatii documentelor de livrare pentru pentru serviciile de telefonie, apa-canal, gaz, servicii intretinere, servicii medicale, servicii expediere documente
Execută lucrări de cântărire, întocmirea tuturor documentelor;
Întocmește centralizatoarele zilnice respectiv lunare pentru o bună transparență a activității de la punctul de lucru;
Informează zilnic șeful ierarhic despre activitatea desfășurată și problemele ivite în cadrul acesteia ( neconformități privind actele de transport a deșeurilor, etc.)
Colaborează cu colegii din amplasament sau din companie pentru identificarea cauzelor neconformităților;
Răspunde de executarea corectă și la timp a lucrărilor repartizate.
Eliberează fiecărui autovehicul care pleacă în cursă foaia de parcurs;
Verifică ca foile de parcurs primite să fie completate corect la toate rubricile;
Ţine evidenţa tuturor foilor de parcurs, procedează la introducerea lor în FAZ, ţine evidenţa consumurilor de carburanţi si lubrifianţi, precum şi a fişelor de rulaj ale anvelopelor (fisa evident anvelope- PS;
Tine evidenta pe autovehicole a valabilitatii documentelor privind: vigneta taxa de drum, licenta de transport, asigurari, ITP, taxa Telpark, pe baza de tabel;
Tine evidenta conducatorilor auto privind valabilitatea atestatelor, avizelor medicale, avizelor psihologice;
Preia telefonic pe baza de registru reclamatii si sesizari, le transmite spre rezolvare in functie de zona sefilor de formatii si informeaza pe seful Zonei
Gestioneaza documentele privind securitatea si sanatatea in munca, PSI si activitatile administrative
Este responsabil pentru corectitudinea realizarii documentațiilor prevăzute de legislația specifică pentru buna funcționare a activității de SSM si PSI
Asigura mentinerea la zi a procedurilor ISO si a normelor interne de sanatate si securitate in munca si protectia mediului
Elaboreaza documentatia si tematicile pentru toate fazele de instruire
Stabileste periodicitatea instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca in instrucțiunile proprii, se asigura de informarea și instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, a situatiilor de urgenta si mediu si verifica insusirea si aplicarea de catre angajati a informatiilor primite
Controleaza si verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca al noilor angajati
Controleaza si verifica modul de efectuare a instructajului periodic al angajatilor
Efectueaza evaluarile de risc pentru sanatate si securitate in munca si instruirile tematice
Organizeaza si convoaca sedintele CSSM
Investigheaza cauzele producerii incidentelor, accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale, intocmește documentația aferenta si propune masuri de prevenire
Intocmeste Planul de preventie si protectie SSM si urmareste indeplinirea acestuia
Organizeaza activitatea de prevenire si stingere a incendiilor
Asigura verificarea periodica, conform legislatiei in vigoare a dotarii tehnice pentru prevenirea si stingerea incendiilor
Asigura intocmirea si depunerea documentatiei necesare pentru obtinerea autorizatiilor de functionare a punctelor de lucru
Asigura verificarea exactitatii documentelor de livrare pentru pentru serviciile de telefonie, apa-canal, gaz, servicii intretinere, servicii medicale, servicii expediere documente
40% din timpul de lucru este alocat pt. mentenanța hardware si software:
Asigura suportul utilizatorilor răspunzând solicitărilor zilnice legate de sistemele IT (rețea, pc, imprimanta, dispozitive mobile);
Gestionează și inventariază dispozitivele de rețea și ale utilizatorilor, precum și ale drepturilor de acces, conform procedurilor stabilite;
Asigura documentația la zi a echipamentelor și licențelor software;
Întreține si dezvoltă rețeaua de calculatoare la nivel hardware;
Asigura implementarea procedurilor IT stabilite;
Identifica împreuna cu account managerul nevoile de business din conturile alocate și implementează proiecte IT care sa acopere si sa rezolve nevoile identificate;
Testează noi soluții IT în vederea includerii acestora în portofoliul companiei;
Raportează potențialele probleme depistate și care necesita intervenția nivelului superior de suport sau suportul producătorilor hardware și software
60% din timpul de lucru e alocat pt. planificarea și dezvoltarea soluțiilor bazate pe platforma Microsoft Power împreuna cu echipa dezvoltare, dedicată acestei platforme:
Dezvolta, implementează, actualizează și menține rapoarte și seturi de date în Power BI în funcție de nevoile companiei;
Dezvolta aplicații mobile și le întreține, folosind PowerApps;
Automatizează procese repetitive, folosind Power Automate pe care le menține și actualizează, în funcție de evoluția proceselor de business;
Administrează baze de date in Azure SQL;
Comunica cu echipele de proiecte pentru a face schimb de informații și a identifica oportunități de îmbunătățire
participa la elaborarea strategiei de recuperare a creantelor;
defineste si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru specifice activitatii de recuperare a creantelor;
propune si urmareste indeplinirea indicatorilor de performanta ai activitatii de recuperare a creantelor inclusiv la nivel de membru de echipa recuperare creante;
aloca sarcinile de lucru in interiorul echipei de recuperare creante si urmareste respectarea cantitativa si calitativa a acestora;
identificarea, proiectarea si implementarea controalelor necesare pentru principalele activitati: procesul de facturare si incasare, procesul de achizitii, procesul de inregistrare si raportare a datelor/informarilor catre partenerii contractuali;
testarea controalelor si documentarea procesului de verificare;
propunerea de actiuni corective/imbunatatiri ale controalelor;
prezentarea de propuneri de imbunatatire a proceselor rezultate in urma activitatii de proiectare si implementare a controalelor
participa la elaborarea strategiei de recuperare a creantelor;
defineste si actualizeaza procedurile si instructiunile de lucru specifice activitatii de recuperare a creantelor;
propune si urmareste indeplinirea indicatorilor de performanta ai activitatii de recuperare a creantelor inclusiv la nivel de membru de echipa recuperare creante;
aloca sarcinile de lucru in interiorul echipei de recuperare creante si urmareste respectarea cantitativa si calitativa a acestora;
identificarea, proiectarea si implementarea controalelor necesare pentru principalele activitati: procesul de facturare si incasare, procesul de achizitii, procesul de inregistrare si raportare a datelor/informarilor catre partenerii contractuali;
testarea controalelor si documentarea procesului de verificare;
propunerea de actiuni corective/imbunatatiri ale controalelor;
prezentarea de propuneri de imbunatatire a proceselor rezultate in urma activitatii de proiectare si implementare a controalelor
Eliberează fiecărui autovehicul care pleacă în cursă foaia de parcurs;
Verifică ca foile de parcurs primite să fie completate corect la toate rubricile;
Ţine evidenţa tuturor foilor de parcurs, procedează la introducerea lor în FAZ, ţine evidenţa consumurilor de carburanţi si lubrifianţi, precum şi a fişelor de rulaj ale anvelopelor (fisa evident anvelope- PS;
Tine evidenta pe autovehicole a valabilitatii documentelor privind: vigneta taxa de drum, licenta de transport, asigurari, ITP, taxa Telpark, pe baza de tabel;
Tine evidenta conducatorilor auto privind valabilitatea atestatelor, avizelor medicale, avizelor psihologice;
Preia telefonic pe baza de registru reclamatii si sesizari, le transmite spre rezolvare in functie de zona sefilor de formatii si informeaza pe seful Zonei
40% din timpul de lucru este alocat pt. mentenanța hardware si software:
Asigura suportul utilizatorilor răspunzând solicitărilor zilnice legate de sistemele IT (rețea, pc, imprimanta, dispozitive mobile);
Gestionează și inventariază dispozitivele de rețea și ale utilizatorilor, precum și ale drepturilor de acces, conform procedurilor stabilite;
Asigura documentația la zi a echipamentelor și licențelor software;
Întreține si dezvoltă rețeaua de calculatoare la nivel hardware;
Asigura implementarea procedurilor IT stabilite;
Identifica împreuna cu account managerul nevoile de business din conturile alocate și implementează proiecte IT care sa acopere si sa rezolve nevoile identificate;
Testează noi soluții IT în vederea includerii acestora în portofoliul companiei;
Raportează potențialele probleme depistate și care necesita intervenția nivelului superior de suport sau suportul producătorilor hardware și software
60% din timpul de lucru e alocat pt. planificarea și dezvoltarea soluțiilor bazate pe platforma Microsoft Power împreuna cu echipa dezvoltare, dedicată acestei platforme:
Dezvolta, implementează, actualizează și menține rapoarte și seturi de date în Power BI în funcție de nevoile companiei;
Dezvolta aplicații mobile și le întreține, folosind PowerApps;
Automatizează procese repetitive, folosind Power Automate pe care le menține și actualizează, în funcție de evoluția proceselor de business;
Administrează baze de date in Azure SQL;
Comunica cu echipele de proiecte pentru a face schimb de informații și a identifica oportunități de îmbunătățire
Este reponsabil de efectuarea instructajul introductiv general de sanatate si securitate in munca al noilor angajati;
Controleaza şi verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca la sectii si sectoare precum si perioada si modul de consemnare a acestuia în fisele de sanatate si securitate in munca individuale;
Se asigura de respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru privind standardul OHSAS 18001:2008;
Se asigura de respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru privind standardul OHSAS 18001:2008;
Are obligatia de a-si insusi si aplica prevederile tuturor actelor normative în vigoare si a dispozitiilor interne ce reglementeaza activitatea pe linie de Protectia Muncii
Identifica si coordoneaza proiectele de imbunatatire la nivel de societate, in vederea atingerii obiectivelor de proiect stabilite la standardele de calitate predefinite;
Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si informarea periodica asupra statusului implementarii proiectului;
Pregateste planurile de implementare a proiectelor si se asigura de resursele necesare implementarii;
Pregateste si administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si conditiile agreate de beneficiar (Societate);
Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte periodice catre beneficiari si parteneri, inclusiv membrii echipei de proiect;
Stabileste indicatorii de perfomanta (KPI) pentru fiecare proiect de imbunatatire, atat pe parcursul desfasurarii lui cat si KPI pentru perioada ulterioara inchiderii proiectului;
Este responsabil de asigurarea informatiilor catre si dinspre echipa de proiect pe toata perioada desfasurarii acestuia;
Se asigura de rezolvarea potentialelor probleme, intarzieri aparute in cadrul proiectului;
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii si partenerilor de proiect in raport cu propunerea initiala
Identifica si coordoneaza proiectele de imbunatatire la nivel de societate, in vederea atingerii obiectivelor de proiect stabilite la standardele de calitate predefinite;
Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si informarea periodica asupra statusului implementarii proiectului;
Pregateste planurile de implementare a proiectelor si se asigura de resursele necesare implementarii;
Pregateste si administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si conditiile agreate de beneficiar (Societate);
Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte periodice catre beneficiari si parteneri, inclusiv membrii echipei de proiect;
Stabileste indicatorii de perfomanta (KPI) pentru fiecare proiect de imbunatatire, atat pe parcursul desfasurarii lui cat si KPI pentru perioada ulterioara inchiderii proiectului;
Este responsabil de asigurarea informatiilor catre si dinspre echipa de proiect pe toata perioada desfasurarii acestuia;
Se asigura de rezolvarea potentialelor probleme, intarzieri aparute in cadrul proiectului;
Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii si partenerilor de proiect in raport cu propunerea initiala
Este reponsabil de efectuarea instructajul introductiv general de sanatate si securitate in munca al noilor angajaţi
Controleaza şi verifica modul de efectuare a instructajului de sanatate si securitate in munca la sectii si sectoare precum si perioada si modul de consemnare a acestuia în fisele de sanatate si securitate in munca individuale
Controleaza şi verifica modul de implementare si respectare a Instructiunilor Proprii de Sanatate si Securitate in munca la sectii si sectoare precum si a reglementarilor PSI. Intocmeste rapoarte despre controalele si verificarile effectuate
Se asigura de respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru privind standardul OHSAS 18001:2008
Participa la implementarea ISO 45001:2018
Are obligatia de a-si însusi si aplica prevederile tuturor actelor normative în vigoare si a dispozitiilor interne ce reglementeaza activitatea pe linie de Protectia Muncii si PSI
Coordonarea intreagii activitati a personalului din cadrul sectorului auto;
Administrarea flotei auto, urmarirea starii tehnice a masinilor;
Asigurarea zilnica a necesarului de autovehicole pe traseele stabilite conform graficelor de colectare;
Intocmirea documentelor de transport, centralizarea acestora la sfarsitul lunii;
Gestionarea consumului de carburant /km parcursi/evidenta planului de mentenanta;
Mentinerea unei evidente a starii tehnice a masinilor, ITP, etc;
Organizarea activitatii soferilor: program de lucru, zile libere, concedii, pontaje;
Monitorizarea si propunerea de masuri de imbunatatire privind consumul de combustibil si alte produse specifice;
Identificarea in permanenta a oportunitatilor de eficientizare a costurilor legate de transport;
Verificarea modului de intretinere si de exploatare a masinilor si a starii de curatenie a acestora
Controlarea si urmarirea existentei asupra conducatorilor auto a actelor si documentelor in termeni de valabilitate, pentru a putea conduce pe drumurile publice;
Verificarea si programarea conducatorilor auto pentru obtinerea avizelor medicale anuale
Conduce strategic si dezvolta echipa de Asistenta Clienti cu scopul de a creste performanta acesteia
Stabileste politici si proceduri care vor creste calitatea serviciului de customer support si care reflecta cele mai bune practici din industrie
Seteaza obiective de performanta masurabile
Defineste, implementeaza, monitorizeaza procesele de customer support si le organizeaza asa incat sa creasca satisfactia clientilor
Evalueaza periodic performanta echipei, acumuland, analizand si interpretand date si indicatori specifici
Evalueaza periodic eficienta proceselor si impactul acestor in obiectivele de business si le ajusteaza corespunzator
Este un leader pentru membrii echipei sale, actionand ca un mentor si un coach pentru a creste valoarea si calitatea serviciului de clienti
Va colabora cu toata echipa de management (Comercial, Financiar, Operatiuni) pentru a negocia si a influenta imbunatatiri in workflow pentru cresterea satisfactiei clientilor
Analizeaza documentatia de licitatie si gestioneaza procesul de clarificare a acesteia in sistemul de desfasurare al licitatiilor publice
Pregateste oferta tehnica colaborand cu departamentele operationale ale societatii
Urmareste desfasurarea contractului in concordanta cu obligatiile asumate prin oferta, transmitand feedback catre management si implementand deciziile corective impreuna cu departamentele operationale
Gestioneaza relatia cu partenerii contractuali: sedinte lunare sau ad-hoc de monitorizare a contractului, corespondenta contractuala, modificari de scop solicitate de client sau impuse de legistalie etc
Contractarea si generarea de acte aditionale pentru toti clientii care doresc schimbarea recipientului de colectare ca urmare a lansarii programului "Platesti pe cat arunci", persoane fizice, juridice, institutii publice (la punct de lucru stabilit de societate)
Prezentarea preturilor si a cadrului legal al programului "platesti pe cat arunci"
Prezentarea regulilor de colectare selectiva a deseurilor si de desfasurare a serviciului;
Realizarea planului de contractatre/schimbare pubele pentru clientii din locatie;
Intocmirea rapoartelor zilnice cu privire la activitatea de contractare/pubelare