Bucureşti Sectorul 6, Str. DRUMUL SARII, Nr. 17, CAMERA 1, Etaj 1, Apartament 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (8)Active ( 0 )Arhivă ( 8 )
Sales Manager
București
expirat: 31.05.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Generarea vanzarilor pe segmentele de piata atribuite
Identificarea de clienti noi si promovarea catre acestea a produselor din portofoliul actual si/sau identificarea de produse/furnizori noi
Optimizarea activităţii de aprovizionare/livrare a produselor către clienti
Stabilirea strategiei specifice fiecărui furnizor cat si client pentru promovarea produselor, obtinerea de comenzi, implemetarea/urmărirea stocului optim şi a tuturor procedurilor comerciale prevăzute pentru obtinerea de profit
Generarea vanzarilor pe segmentele de piata atribuite
Identificarea de clienti noi si promovarea catre acestea a produselor din portofoliul actual si/sau identificarea de produse/furnizori noi
Optimizarea activităţii de aprovizionare/livrare a produselor către clienti
Stabilirea strategiei specifice fiecărui furnizor cat si client pentru promovarea produselor, obtinerea de comenzi, implemetarea/urmărirea stocului optim şi a tuturor procedurilor comerciale prevăzute pentru obtinerea de profit
Generarea vanzarilor pe segmentele de piata atribuite
Identificarea de clienti noi si promovarea catre acestea a produselor din portofoliul actual si/sau identificarea de produse/furnizori noi
Optimizarea activităţii de aprovizionare/livrare a produselor către clienti
Stabilirea strategiei specifice fiecărui furnizor cat si client pentru promovarea produselor, obtinerea de comenzi, implemetarea/urmărirea stocului optim şi a tuturor procedurilor comerciale prevăzute pentru obtinerea de profit
Generarea vanzarilor pe segmentele de piata atribuite
Identificarea de clienti noi si promovarea catre acestea a produselor din portofoliul actual si/sau identificarea de produse/furnizori noi
Optimizarea activităţii de aprovizionare/livrare a produselor către clienti;
Stabilirea strategiei specifice fiecărui furnizor cat si client pentru promovarea produselor, obtinerea de comenzi, implemetarea/urmărirea stocului optim şi a tuturor procedurilor comerciale prevăzute pentru obtinerea de profit