CLUBUL FERMIERILOR ROMANI BROKER DE ASIGURARE S.R.L.
Loc. Voluntari, Oraş Voluntari, B-dul PIPERA, Nr. 1B, CLĂDIREA DE BIROURI CUBIC CENTER, Etaj 6
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (24)Active ( 0 )Arhivă ( 24 )
Account Manager
Voluntari,
expirat: 29.08.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Area Sales Manager Dobrogea
Constanța
expirat: 29.08.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Area Sales Manager Braila
Brăila
expirat: 29.08.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Marketing Business Partner
Voluntari
expirat: 14.12.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Se implică în procesul de comunicare externă cu membrii și partenerii de dialog ai Brokerului: fermieri, companii de asigurare, parteneri de business etc
Asigură suport în pregătirea întâlnirilor echipei Brokerului cu fermierii, partenerii de programe/proiecte etc
Colaborează cu departamentul de comunicare a Clubului Fermierilor Români și cu departamentul de marketing Agricover Holding pentru planificarea și implementarea acțiunilor comune
Participă la implementarea proiectelor care susțin strategia de PR și Comunicare a Brokerului: evenimente, parteneriate, diverse acțiuni specifice.
Contribuie la realizarea materialelor de marketing necesare pentru susținerea proiectelor și campaniilor Brokerului: prezentări, broșuri, flyere, materiale promoționale
Contribuie la realizarea materialelor informative, a rapoartelor și prezentărilor specifice, precum și la redactarea și traducerea documentelor pentru fermieri, parteneri, instituții
Contribuie la realizarea și implementarea campaniilor de publicitate pentru Broker în mass media
Contribuie la realizarea materialelor pentru mass media
Contribuie la realizarea materialelor informative, specifice, dedicate plaformelor de comunicare ale Brokerului (site-uri, newslettere, social media)
Creare continut organic pentru pagini de social media; campanii PPC (Google, Facebook, Youtube etc) ;
Email marketing (newsletter, etc);
Campanii SMS;
Campanii SEO;
Mentenanta site;
Postează și distribuie informațiile validate, conform planului de comunicare aprobat, pe site-ul Brokerului și pe platformele de social media ale CFRO Broker (Facebook, LinkedIn și Youtube)
Realizează și transmite buletinele informative ale Brokerului către fermieri, conform planului de comunicare aprobat
Participă activ la planificarea și organizarea evenimentelor cu fermierii și partenerii Brokerului: realizare materiale prezentare, pregătire mape cu materiale informative, participare la evenimente etc
Monitorizează și realizează rapoarte de monitorizare privind desfășurarea campaniilor de PR și Comunicare pentru Broker
Participă la organizarea evenimentelor organizate de Club
Transmite informații de interes către absolvenții sau participanții la program, la solicitarea Managerului de Program Formare, sau cand este cazul
Se implică în acțiunile Clubului și în activitățile de echipă, în funcție de solicitări, conform deciziilor adoptate de Directorul executiv al Clubului (de ex : dar fara a ne limita la acestea: campania de sponsorizare, implicare in proiectele aferente ariei de Politici si Programe, sau in alte proiecte unde este nevoie)
Realizează activități de suport specifice activității de recrutare și selecție a participanților la Programul Tineri Lideri pentru Agricultură
Verifică, centralizează și gestionează informațiile despre candidați din formularele de înscriere la program,
Comunică în permanență cu tinerii din program pe perioada desfășurării cursurilor pentru a asigura fluxul informațional către și de la cursanți, pentru buna desfășurare a programului
Informează în permanență trainerii cu privire la orarul cursurilor, componența grupelor de tineri; asigură suport logistic pentru desfășurarea cursurilor; Colectează suporturile de curs de la traineri, verifică utilizarea corectă a elementelor de identitate vizuală, încarcă suporturile de curs în platformele de comunicare dedicate cursanților;
Centralizează și transmite către Managerul de Program Formare informațiile privind stagiile de practică la care sunt interesați să participe cursanții și documentația necesară participării tinerilor la stagiile de practică selectate;
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Consultant Politici si Programe pentru Agricultura
Voluntari,
expirat: 11.06.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager PR & Comunicare
Voluntari,
expirat: 08.06.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Dezvoltă strategia de comunicare și promovare în concordanță cu viziunea și obiectivele organizației
Dezvoltă planul anual de comunicare al organizației. Utilizează tehnologia și noile trenduri în comunicare
Dezvoltă, coodonează și implementează campaniile de comunicare și programele de relații publice pentru a spori conștientizarea și implicarea publicului țintă în cauzele și activitățile organizației
Crează comunicate de presă informative și materiale de marketing conexe
Dezvoltă comunitatea online
Valorifică relațiile existente cu mass-media și dezvoltă noi strategii pentru o expunere relevantă în presa scrisă, difuzată și online
Gestionează proiecte multiple, se asigură că nu face compromisuri în calitatea livrabilelor
Respectă termenele limită și realizează proiectele cu eficiență de costuri și timp
Colaborează pe proiecte diverse cu ceilalți membri ai echipei CFRO, dar și cu membri ai echipelor Partenerilor/Sponsorilor
Monitorizează constant media și prezintă superiorului direct și echipei de top management, informații relevante legate de campaniile derulate sau referitor la trenduri relevante pentru CFRO
Analizează informațiile colectate permanent, prevede și previne un posibil impact
Asigură o comunicare eficientă cu toți stakeholders: părțile interesate inclusiv membrii, sponsorii, voluntarii, partenerii și mass-media
Evaluează permanent oportunitățile de parteneriate, sponsorizări și publicitate
Dezvoltă și implementează proiecte de comunicare și marketing pentru a sprijini strângerea de fonduri și sponsorizări
Asigură o prezență eficientă și coerentă pe site-ul organizației precum și pe platformele sociale și în alte canale media. Organizează diverse evenimente online și off line pentru promovarea serviciilor CFRO
Managementul relațiilor cu agențiile de PR/Public&Corporate Affairs/publicitate/media/ monitorizare;
Managementul bugetului de comunicare și alocarea resurselor în mod eficient pentru a atinge obiectivele de comunicare
Monitorizează imaginea companiei și se asigură că se respectă valorilor și obiective organizației în toate activitățile de comunicare
Elaborează și implementează consiliere în comunicarea de criză și strategie media
Participă la implementarea proiectelor ce susțin strategia de PR și Comunicare a Clubului (evenimente, parteneriate, diverse acțiuni specifice).
Contribuie la realizarea materialelor de marketing necesare pentru susținerea proiectelor și campaniilor (prezentări, broșuri, flyere, materiale promoționale etc)
Contribuie la realizarea materialelor informative, a rapoartelor și prezentărilor specifice, precum și la redactarea/traducerea documentelor pentru fermieri, parteneri, instituții
Contribuie la realizarea materialelor pentru mass media (articole, comunicate);
Contribuie la realizarea materialelor informative, specifice, dedicate plaformelor de comunicare ale Clubului (site-uri, newslettere, social media). Postează și distribuie informațiile validate, conform planului de comunicare aprobat, pe site, pe Facebook și pe LinkedIn
Realizează și transmite buletinele informative (newslettere) către fermieri, conform planului de comunicare aprobat
Participă activ la planificarea și organizarea evenimentelor cu fermierii și partenerii Clubului: realizare materiale prezentare, pregătire mape cu materiale informative, participare la evenimente etc
Se implică în procesul de comunicare externă cu membrii și partenerii de dialog ai Clubului: fermieri, organizații ale fermierilor la nivel european și național, autorități
Se implică în activitățile specifice de comunicare, elaborare materiale informative, planificare și organizare a programelor de pregătire adresate fermierilor, lansate de Club
Monitorizează și realizează rapoarte de monitorizare privind desfășurarea campaniilor de PR și Comunicare
Realizează rapoarte justificative pentru diverse activități, în funcție de solicitări
Asigură suport în pregătirea întâlnirilor echipei executive cu fermierii, partenerii de programe/proiecte etc
Colaborează cu departamentul de marketing Agricover Holding pentru planificarea și implementarea acțiunilor comune
Dezvoltă strategia de comunicare și promovare în concordanță cu viziunea și obiectivele organizației
Dezvoltă planul anual de comunicare al organizației. Utilizează tehnologia și noile trenduri în comunicare
Dezvoltă, coodonează și implementează campaniile de comunicare și programele de relații publice pentru a spori conștientizarea și implicarea publicului țintă în cauzele și activitățile organizației
Crează comunicate de presă informative și materiale de marketing conexe
Dezvoltă comunitatea online
Valorifică relațiile existente cu mass-media și dezvoltă noi strategii pentru o expunere relevantă în presa scrisă, difuzată și online
Gestionează proiecte multiple, se asigură că nu face compromisuri în calitatea livrabilelor
Respectă termenele limită și realizează proiectele cu eficiență de costuri și timp
Colaborează pe proiecte diverse cu ceilalți membri ai echipei CFRO, dar și cu membri ai echipelor Partenerilor/Sponsorilor
Monitorizează constant media și prezintă superiorului direct și echipei de top management, informații relevante legate de campaniile derulate sau referitor la trenduri relevante pentru CFRO
Analizează informațiile colectate permanent, prevede și previne un posibil impact
Asigură o comunicare eficientă cu toți stakeholders: părțile interesate inclusiv membrii, sponsorii, voluntarii, partenerii și mass-media
Evaluează permanent oportunitățile de parteneriate, sponsorizări și publicitate
Dezvoltă și implementează proiecte de comunicare și marketing pentru a sprijini strângerea de fonduri și sponsorizări
Asigură o prezență eficientă și coerentă pe site-ul organizației precum și pe platformele sociale și în alte canale media. Organizează diverse evenimente online și off line pentru promovarea serviciilor CFRO
Managementul relațiilor cu agențiile de PR/Public&Corporate Affairs/publicitate/media/ monitorizare;
Managementul bugetului de comunicare și alocarea resurselor în mod eficient pentru a atinge obiectivele de comunicare
Monitorizează imaginea companiei și se asigură că se respectă valorilor și obiective organizației în toate activitățile de comunicare
Elaborează și implementează consiliere în comunicarea de criză și strategie media
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Recepționarea și gestionarea polițelor și a documentelor aferente polițelor (anexe, suplimente, cereri chestionar, condiții de asigurare) primite la adresa de e-mail;
Gestionarea si operarea, în timp real, a polițelor de asigurare în Charisma cu zero greșeli conform Proceduri Contabilitate _Gestiune;
Transmiterea către Asiguratori - situația alocării încasărilor pe polițe, realizarea punctajului preliminar recepționării comisionului aferent venitului lunar pe fiecare Asigurator;
Întocmirea situației încasărilor de la clienți în format xls (Alocări încasări cont dedicat Omniasig, Groupama, Allianz și alți Asiguratori);
Gestionarea portofoliului de clienți în Charisma (introducere/modificare/actualizare);
Introducerea corectă a datelor din polițe în programul Charisma;
Arhivarea polițelor semnate și a anexelor aferente;
Transmitere corespondenței către Asiguratori și Asigurați;
Colaborarea cu echipa și colegii din celelalte divizii ale grupului
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Negociază prima și condițiile de asigurare în contracte, în concordanță cu riscurile care se subscriu și în limitele competențelor primite.
Centralizează și transmite către departamentul de vânzări ofertele conform procedurilor de subscriere.
Concepe și transmite oferte de asigurare adaptate la nevoile și cerințele clienților.
Participă la elaborarea de oferte speciale și specifice adaptate nevoilor fermierilor.
Emite polițele de asigurare în limitele atribuite și în termenii negociați.
Monitorizează subscrierea polițelor încheiate.
Întocmește deconturile de primă la emiterea politelor și asigură rezolvarea oricăror probleme legate de derularea contractelor.
Gestionează încasarea primei rate la scadența stabilită în contractul de asigurare.
Gestionează regularizările și modificările din polițele de asigurare încheiate.
Arhivează copiile contractelor de asigurare și se asigură de păstrarea lor în condiții de siguranță.
Analizează activitatea de subscriere din punct de vedere al cotației, riscuri asigurate pe asiguratori/ zone/ gupuri de clienți și transmite situația centralizatoare către management
Recepționarea și gestionarea polițelor și a documentelor aferente polițelor (anexe, suplimente, cereri chestionar, condiții de asigurare) primite la adresa de e-mail;
Gestionarea si operarea, în timp real, a polițelor de asigurare în Charisma cu zero greșeli conform Proceduri Contabilitate _Gestiune;
Transmiterea către Asiguratori - situația alocării încasărilor pe polițe, realizarea punctajului preliminar recepționării comisionului aferent venitului lunar pe fiecare Asigurator;
Întocmirea situației încasărilor de la clienți în format xls (Alocări încasări cont dedicat Omniasig, Groupama, Allianz și alți Asiguratori);
Gestionarea portofoliului de clienți în Charisma (introducere/modificare/actualizare);
Introducerea corectă a datelor din polițe în programul Charisma;
Arhivarea polițelor semnate și a anexelor aferente;
Transmitere corespondenței către Asiguratori și Asigurați;
Colaborarea cu echipa și colegii din celelalte divizii ale grupului
Promovarea și vânzarea telefonic si electronic a produselor de asigurări agricole din portofoliul CFRO Broker de Asigurare;
Contactarea clienților fermieri din zona alocată și oferirea informațiilor legate de serviciile companiei și produsele de asigurare intermediate;
Participarea la elaborarea ofertelor adaptate cerințelor clienților;
Colaborarea cu echipa CFRO Broker de Asigurare, cu directorii regionali și cu managerii de zonă din diviziile grupului Agricover pentru realizarea planului de cross-selling;
Negocierea și încheierea contractelor de asigurare, întocmirea și transmiterea deconturilor de primă, urmărirea încasării primelor de asigurare;
Acordarea de suport și consiliere clienților, implicarea în rezolvarea problemelor legate de derularea contractelor de asigurare încheiate cu clienții alocați;
Menținerea relațiilor solide și armonioase cu clienții din portofoliu prin asigurarea comunicării prin telefon și email;