Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Makes the MEP technical-commercial offers within the projects/works, provides support in the process of negotiation and contracting with the beneficiary;
Analyzes the tender documents and establishes the functional configurations;
Checks the MEP technical requirements of the project, analyzes the tender requests, specifications and plans based on which the offer will be made;
Views the location of the works in order to identify all the elements necessary for the offer;
Provides technical support throughout the period of works in relation to the project/offer developed;
Participates in meetings with the Client, analyzes his requirements and develops technical solutions that he communicates and/or supports;
Actively participates in the implementation teams to clarify the MEP technical solutions chosen for implementation;
Participate in the trainings organized internally within the company as well as by producers/suppliers;
Develops the partners portfolio (suppliers, collaborators, subcontractors)
Intocmeste cartea tehnica a constructiei in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste documentatia specifica: procese verbale de receptie materiale, lucrari ascunse, calitative, urmarind trasabilitatea documetatiei pentru toate tipurile de activitati executate in santier si gestioneaza Registrul de evidenta al neconformitatilor;
Se asigura de arhivarea si tinerea evidentei cartilor tehnice, a certificatelor de calitate a materialelor;
Participa la verificarea calitatii lucrarilor la principalele faze de executie stabilite prin normele, reglementarile si normativele tehnice si semneaza Procesele verbale de atestare a calitatii;
Raspunde de indeplinirea prevederilor Planului Calitatii adoptat de societate prin Sistemul propriu de Conducere si Asigurare a Calitatii;
Urmareste intocmirea, distribuirea si tinerea la zi a listei subcontractantilor acceptati;
Participa la evaluarea a subcontractorilor folosind chestionare de evaluare si tine evidenta chestionarele subcontractantilor acceptati
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Makes the MEP technical-commercial offers within the projects/works, provides support in the process of negotiation and contracting with the beneficiary;
Analyzes the tender documents and establishes the functional configurations;
Checks the MEP technical requirements of the project, analyzes the tender requests, specifications and plans based on which the offer will be made;
Views the location of the works in order to identify all the elements necessary for the offer;
Provides technical support throughout the period of works in relation to the project/offer developed;
Participates in meetings with the Client, analyzes his requirements and develops technical solutions that he communicates and/or supports;
Actively participates in the implementation teams to clarify the MEP technical solutions chosen for implementation;
Participate in the trainings organized internally within the company as well as by producers/suppliers;
Develops the partners portfolio (suppliers, collaborators, subcontractors)
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Makes the MEP technical-commercial offers within the projects/works, provides support in the process of negotiation and contracting with the beneficiary;
Analyzes the tender documents and establishes the functional configurations;
Checks the MEP technical requirements of the project, analyzes the tender requests, specifications and plans based on which the offer will be made;
Views the location of the works in order to identify all the elements necessary for the offer;
Provides technical support throughout the period of works in relation to the project/offer developed;
Participates in meetings with the Client, analyzes his requirements and develops technical solutions that he communicates and/or supports;
Actively participates in the implementation teams to clarify the MEP technical solutions chosen for implementation;
Participate in the trainings organized internally within the company as well as by producers/suppliers;
Develops the partners portfolio (suppliers, collaborators, subcontractors)
Collaborate with the company’s management to establish, implement, and update HR policies and practices;
Support internal communication and become an amabsador in increasing the company’s visibility, both internal and external;
Support and contribute to projects and studies related to organisational design and development, talent management, change management, organisational effectiveness, learning and development, increase employee engagement;
Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy;
Manage the recruitment and selection process;
Develop and monitor overall HR strategies, systems, tactics and procedures across the organization;
Oversee and manage a performance appraisal system that drives high performance;
Maintain continuous communication with employees regarding compensation, benefits, schedules, and working conditions;
Assess training needs to apply and monitor training programs;
Report to management and provide decision support through HR metrics;
Ensure legal compliance throughout human resource management
Preparing key financial information for the decision making process. This includes regular reporting, preparing the presentations for management, monthly financial dashboard;
Defining and monitoring significant KPIs. Review reports and understand trends in order to present them to the management;
Managing reports specifically for external audiences. This includes external reports like annual reports, financial statements, reports for any stakeholders;
Manage the annual budgeting process - the controlling department contributes closely to the preparation of the budget for the next year and any revisions thereof. The controlling department will eventually be tracking how closely the budget is followed – and reporting on it;
Strengthen the control environment - working towards achieving transparency, by streamlining systems and processes. Revise and modify processes and procedures to reach better efficiency, contribute to the digitalization process, introduce controls;
Align and unify reporting – assess all data sources and decide which reports will be used for main KPIs;
Ensure quality control over financial & accounting transactions, regarding the completeness of accounting data (A/R, A/P, GL, cost accounting, revenue recognition, financial instruments, fixed assets), check if month end closing process is respected (including accruals, provisions), compare the trial balance with the previous periods and explain significant fluctuations;
Revise all intercompany transactions and contracts and assess if transfer pricing principle is respected;
Project Management for main finance related projects (. change of ERP);
Manage the cash flow process and consolidation. Own the monthly liquidity calculations and forecasts including funding requirements; assess the degree of risk included in the assets used to cover liquidity; provide recommendation on what measures should be taken to avoid liquidity risks;
Identify the main risks related to the operational activities of the finance function and propose actions to reduce them;
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Intocmeste cartea tehnica a constructiei in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste documentatia specifica: procese verbale de receptie materiale, lucrari ascunse, calitative, urmarind trasabilitatea documetatiei pentru toate tipurile de activitati executate in santier si gestioneaza Registrul de evidenta al neconformitatilor;
Se asigura de arhivarea si tinerea evidentei cartilor tehnice, a certificatelor de calitate a materialelor;
Participa la verificarea calitatii lucrarilor la principalele faze de executie stabilite prin normele, reglementarile si normativele tehnice si semneaza Procesele verbale de atestare a calitatii;
Raspunde de indeplinirea prevederilor Planului Calitatii adoptat de societate prin Sistemul propriu de Conducere si Asigurare a Calitatii;
Urmareste intocmirea, distribuirea si tinerea la zi a listei subcontractantilor acceptati;
Participa la evaluarea a subcontractorilor folosind chestionare de evaluare si tine evidenta chestionarele subcontractantilor acceptati
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Preparing key financial information for the decision making process. This includes regular reporting, preparing the presentations for management, monthly financial dashboard;
Defining and monitoring significant KPIs. Review reports and understand trends in order to present them to the management;
Managing reports specifically for external audiences. This includes external reports like annual reports, financial statements, reports for any stakeholders;
Manage the annual budgeting process - the controlling department contributes closely to the preparation of the budget for the next year and any revisions thereof. The controlling department will eventually be tracking how closely the budget is followed – and reporting on it;
Strengthen the control environment - working towards achieving transparency, by streamlining systems and processes. Revise and modify processes and procedures to reach better efficiency, contribute to the digitalization process, introduce controls;
Align and unify reporting – assess all data sources and decide which reports will be used for main KPIs;
Ensure quality control over financial & accounting transactions, regarding the completeness of accounting data (A/R, A/P, GL, cost accounting, revenue recognition, financial instruments, fixed assets), check if month end closing process is respected (including accruals, provisions), compare the trial balance with the previous periods and explain significant fluctuations;
Revise all intercompany transactions and contracts and assess if transfer pricing principle is respected;
Project Management for main finance related projects (. change of ERP);
Manage the cash flow process and consolidation. Own the monthly liquidity calculations and forecasts including funding requirements; assess the degree of risk included in the assets used to cover liquidity; provide recommendation on what measures should be taken to avoid liquidity risks;
Identify the main risks related to the operational activities of the finance function and propose actions to reduce them;
Collaborate with the company’s management to establish, implement, and update HR policies and practices;
Support internal communication and become an amabsador in increasing the company’s visibility, both internal and external;
Support and contribute to projects and studies related to organisational design and development, talent management, change management, organisational effectiveness, learning and development, increase employee engagement;
Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the overall business strategy;
Manage the recruitment and selection process;
Develop and monitor overall HR strategies, systems, tactics and procedures across the organization;
Oversee and manage a performance appraisal system that drives high performance;
Maintain continuous communication with employees regarding compensation, benefits, schedules, and working conditions;
Assess training needs to apply and monitor training programs;
Report to management and provide decision support through HR metrics;
Ensure legal compliance throughout human resource management
Intocmeste cartea tehnica a constructiei in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste documentatia specifica: procese verbale de receptie materiale, lucrari ascunse, calitative, urmarind trasabilitatea documetatiei pentru toate tipurile de activitati executate in santier si gestioneaza Registrul de evidenta al neconformitatilor;
Se asigura de arhivarea si tinerea evidentei cartilor tehnice, a certificatelor de calitate a materialelor;
Participa la verificarea calitatii lucrarilor la principalele faze de executie stabilite prin normele, reglementarile si normativele tehnice si semneaza Procesele verbale de atestare a calitatii;
Raspunde de indeplinirea prevederilor Planului Calitatii adoptat de societate prin Sistemul propriu de Conducere si Asigurare a Calitatii;
Urmareste intocmirea, distribuirea si tinerea la zi a listei subcontractantilor acceptati;
Participa la evaluarea a subcontractorilor folosind chestionare de evaluare si tine evidenta chestionarele subcontractantilor acceptati
Intocmeste cartea tehnica a constructiei in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste documentatia specifica: procese verbale de receptie materiale, lucrari ascunse, calitative, urmarind trasabilitatea documetatiei pentru toate tipurile de activitati executate in santier si gestioneaza Registrul de evidenta al neconformitatilor;
Se asigura de arhivarea si tinerea evidentei cartilor tehnice, a certificatelor de calitate a materialelor;
Participa la verificarea calitatii lucrarilor la principalele faze de executie stabilite prin normele, reglementarile si normativele tehnice si semneaza Procesele verbale de atestare a calitatii;
Raspunde de indeplinirea prevederilor Planului Calitatii adoptat de societate prin Sistemul propriu de Conducere si Asigurare a Calitatii;
Urmareste intocmirea, distribuirea si tinerea la zi a listei subcontractantilor acceptati;
Participa la evaluarea a subcontractorilor folosind chestionare de evaluare si tine evidenta chestionarele subcontractantilor acceptati
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Verifica integritatea produselor din punct de vedere calitativ si cantitativ, in momentul pregatirii lor, si sa anunte pe seful ierarhic de orice neconformitate;
Manipuleaza produsele in interiorul/exteriorul depozitului, fara sa fie efectuate manevre de manipulare care sa duca la deteriorarea acestora, sau sa se produca diferite accidente la locul de munca;
Participa activ la inventarierea produselor din spatiul de depozitare;
Participa la asigurarea ordinii si a curateniei la locul de munca, la manipularea si aranjarea marfii in interiorul depozitului
Aranjeaza marfurile pentru a maximiza spatiul de depozitare;
Pregateste comenzile pentru livrare, conform documentelor si indicatiilor managerului;
Respecta prevederile legislative din domeniul securitatii si sanatatii in muncă si masurile de aplicare a acestora
Manage the employment documentation, end-to-end process (issuing the documentation related to employment/ changes/ termination, sending them to employees, manage employee’s personal files);
Maintain human resources regulatory compliance with state laws;
Compile and update employee records (hard and soft copies);
Deal with employee requests regarding human resources issues;
Assist in payroll preparation by providing relevant data to the external provider (absences, leaves, etc);
Implement training and development plans;
Support in the annual performance review sessions;
Prepare and set up company policies regarding HR and Administrative areas
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)
Realizeaza oferte tehnico-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare (pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Verifica cerintele tehnice ale proiectului, analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini si planurile in baza carora se va realiza oferta;
Vizioneaza amplasamentul lucrarii in vederea identificarii tuturor elementelor necesare ofertarii;
Intocmeste solicitari de clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Verifica si centralizeaza informatiile premergatoare redactarii ofertei;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Intocmeste/verifica listele de cantitati de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Identifica solutiile de implementare (furnizori, subcontractori) cele mai bune pentru fiecare proiect in parte, astfel incat ofertele rezultate sa fie competitive;
Formuleaza cereri de oferta catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale, si furnizorii de materiale, utilaje, etc, si analizeaza ofertele primite;
Estimeaza cheltuielile indirecte, inclusiv pentru echipamente si personal coordonator;
Prezinta oferta in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmeste documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare;
Intocmeste dosarul de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Confirma comenzile interne de echipamente şi materiale in baza anexelor contractuale;
Oferă asistenţă tehnică pe parcursul execuţiei proiectului şi realizează modificările necesare;
Dezvolta portofoliul de parteneri (furnizori, colaboratori, subcontractori)