Sat Săvineşti, Comuna Săvineşti, Str. Gheorghe Caranfil, Nr. 3, corp C2, nr. cadastral 50536
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Verificarea eligibilitatii companiei si prezentarea masurilor de finantare;
Elaborarea documentelor necesare depunerii si implemetarii proiectelor (cerere de finantare, plan de afaceri, buget, cereri de plata/rambursare, rapoarte etc)
Intocmirea documentelor specifice necesare implementarii proiectelor: dosare de achizitie (directe/publice), documente de plata/rambursare, rapoarte periodice necesare, notificari, acte aditionale etc
Monitorizarea și raportarea progresului proiectelor finanțate din fonduri europene conform cerințelor stabilite;
Colaborarea cu diverse entități și parteneri pentru asigurarea conformității proiectelor cu reglementările europene și naționale;
Asigurarea conformității cu termenele limită și obiectivele stabilite pentru proiecte
Inregistrarea in aplicatia informatica de contabilitate a facturilor de aprovizionare materiale, produse finite, obiecte de inventar si mijoace fixe si facturi de servicii de la furnizori interni si externi;
Verificareq materialelor inregistrate lunar pe costuri conform bonurilor de consum de catre gestionari;
Inregistrarea notelor contabile afgerente iesirilor de materii prime si materiale;
Evidenta obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe pe salariati;
Intocmirea si evidenta bilete la ordin pentru plata facturilor de la terti;
Participarea la inventarierea anuala a patrimoniului
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani), Fără experiență
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer sudor
Săvinești
expirat: 26.08.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer ofertare
Constanța,
expirat: 11.08.2023
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Studiază, analizează și evaluează documentele de licitație din punct de vedere tehnic pentru a identifica factorii de risc, asigurându-se că termenii tehnici sunt în conformitate cu standardele relevante și se coordonează cu șefii departamentelor, directorul general adjunct și directorul general pentru evaluarea globală a riscului și decizia privind licitația
Solicită, consultă și se coordonează cu reprezentanții și consultanții clienților pentru specificațiile/clarificările tehnice și listele de material necesare pentru licitații și oferte și participă la întâlnirile pre-licitație (dacă este necesar)
Prezintă în cadrul ședințelor lunare de management pentru discutii/evaluare oferte și prezintă aspecte legate de licitații (factori de risc, decizii de licitație, toate problemele și preocupările legate de licitații)
Solicita și urmăreste secțiunea de proiectare/desenare în timpul pregătirii licitației pentru optimizarea metodei în vederea atingerii eficienței costurilor
Revizuiește și finalizează estimările costurilor proiectului, așa cum au fost întocmite de către Inginerul de estimare, în ceea ce privește materialul necesar conform cantităților (lista de materiale), cantitatea de muncă, materialele/echipamentele/ și necesarul de forță de muncă în timpul fazei de licitație; aceasta include toate sistemele, produsele și serviciile conform specificațiilor/cerințelor clientului
Pregătește planuri de resurse și furnizează astfel de planuri fabricii/atelierului pentru a planifica aprovizionarea cu echipamente in site la atribuirea proiectului
Colaborează cu departamentul de achiziții pentru a negocia cu furnizorii/producatorii și subcontractanții aprobați pentru diverse consumabile/materiale conform proiectului (pre/post licitație)
Finalizează estimarea tuturor costurilor directe și indirecte și consolidează documentele de licitație pentru revizuirea și aprobarea de către conducere
Oferă Managerului de Proiect toate clarificările/informațiile necesare privind proiectul la atribuirea comenzii conform bugetului proiectului; consiliază Managerul de Proiect cu privire la drepturile contractuale, conditiile care au fost luate în considerare în timpul licitației
Consiliază inginerii de planificare cu privire la activitățile proiectului conform listei de materiale, după cum este necesar
Generează rapoarte săptămânale privind statusul licitațiilor, evidențiind progresul fiecareia
Pregătește rapoarte lunare de status în ceea ce privește câștigurile/pierderile la licitație către DG/DG adjunct
Pregătește și generează rapoarte lunare de progres care evidențiază câștigurile/pierderile la licitație (indicând motivele) pentru verificarea și analiza de catre management
Păstrează legătura cu Managerul de Proiect pentru execuția efectivă la fața locului a proiectelor și lecțiile învățate pentru a putea pregăti viitoare licitații competitive
Gestioneaza și monitorizeaza performanța raportului direct și ofera îndrumări atunci când este necesar