Sat Săvineşti, Comuna Săvineşti, Str. CHIMIEI, Nr. 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (21)Active ( 0 )Arhivă ( 21 )
Customer service representative
1 Strada Chimiei, Comuna Săvinești
expirat: 05.07.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Order Management: Handle customer demand from order placement to delivery, utilizing resources to manage orders efficiently
Customer Relations: Improve customer relations with prompt, efficient service, and resolve complex issues independently
Process Improvement: Proactively seek better ways of working to ensure superior service to customers
Cross-functional Collaboration: Work closely with sales, marketing, finance, logistics, quality, R&D, supply chain, and operations to monitor and fulfill customer requirements
Expediting Shipments: Coordinate rush shipments and monitor progress to ensure timely delivery
Demand Planning: Share customer forecasts to support demand planning and manage potential shortages or delays
Inventory Management: Proactively manage finished goods levels and aged inventory
Complaint Management: Address and resolve customer complaints efficiently
Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor din productie, tipurile şi parametrii funcţionali ai utilajelor şi instalaţiilor electrice, tipurile de lucrări, materiile prime şi materialele de bază folosite;
Urmăreşte permanent respectarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice de lucru sau prin instrucţiunile tehnologice;
Asigura resurse pentru rezolvarea continua a problemelor aparute;
Implementeaza un sistem de reducere a costurilor in mod coerent si profitabil pe termen lung;
Asigura reducerea timpului de livrare, cresterea flexibilitatii in satisfactia clientilor, strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea flexibila continua;
Propune si prezinta sedinte tematice in ceea ce priveste imbunatatirea continua și calitatea;
Conduce implementărea proiectelor centrale de transformare a excelenței operaționale;
Introduce și aplica instrumente și metodologii de bune practici adecvate;
Conduce punerea în aplicare accelerată a pârghiilor cu cele mai multe efecte in imbunatatirea continua;
Gestionează calitatea și relația tehnică cu furnizorii și clienții;
Ghidează activitățile tehnice si de calitate din cadrul fabricii, pentru a asigura integritatea produsului în toate etapele de fabricație și lansare
Se informează permanent şi îşi însuşeşte parametrii şi normele tehnice de realizare a lucrărilor din productie, tipurile şi parametrii funcţionali ai utilajelor şi instalaţiilor electrice, tipurile de lucrări, materiile prime şi materialele de bază folosite;
Urmăreşte permanent respectarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice de lucru sau prin instrucţiunile tehnologice;
Comunică informaţiile despre sarcini, posibilităţi şi diferite evenimente prin rapoarte scrise sau verbale;
Efectuează lucrul în condiţii de securitate, în conformitate cu politica societăţii, legislaţia şi normele de tehnica securităţii muncii specifice locului de muncă