Sat Brătuleni, Comuna Miroslava, Str. PRINCIPALĂ, Nr. 37B, Parc Industrial Miroslava
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Vei studia documentația (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Vei stabili strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Vei descărca din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor
Vei întocmi planul de control calitate, verificări și încercări
Vei întocmi documentația necesară participării la licitații publice și vei completa DUAE ( de Achizitii Publice) în Platforma SEAP
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vei studia documentația (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Vei stabili strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Vei descărca din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor
Vei întocmi planul de control calitate, verificări și încercări
Vei întocmi documentația necesară participării la licitații publice și vei completa DUAE ( de Achizitii Publice) în Platforma SEAP
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vei studia documentația (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Vei stabili strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Vei descărca din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor
Vei întocmi planul de control calitate, verificări și încercări
Vei întocmi documentația necesară participării la licitații publice și vei completa DUAE ( de Achizitii Publice) în Platforma SEAP
Vei studia documentația (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Vei stabili strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Vei descărca din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor
Vei întocmi planul de control calitate, verificări și încercări
Vei întocmi documentația necesară participării la licitații publice și vei completa DUAE ( de Achizitii Publice) în Platforma SEAP
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile.
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile.
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile
studiază documentația (caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar
stabilește strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor
întocmește oferta tehnico-economică în conformitate cu cerințele documentației primite
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Rolul Inginerului de calitate va fi acela de a gestiona și soluționa problemele de ordin tehnic/tehnologic în vederea obținerii unui produs conform cu proiectul și normele în vigoare.
Cunoașterea proiectului: clasa de execuție, calitate material, grosime cordon sudură, cerințe speciale, protecție anticorozivă
Verificare respectare proiect pe etape, urmărind calitatea și termenele: aprovizionare, debitare, găurire, asamblare, sudură, pregătirea suprafeței oțelului, protecție anticorozivă
Recepționare asamble înaintea încărcării în camion prin PVRM, la fel prin montaj prin sudură în șantier
Întocmire: plan de verificare, raport verificare pe etape, raport neconformitate, unde este cazul, solicitare derogare către proiectant, unde este cazul
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile.
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile
Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
Intocmirea devizelor după antemăsuratori existente, deviz general investiție, deviz pe obiectiv, extrase de deviz( liste de material, manoperă, utilaje, transport pentru execuție lucrări);
Elaborarea de centralizatoare de costuri și Devize Generale la faza de proiectare SF/ DALI/PTh;
Verificarea încadrării costurilor execuției lucrărilor în valoarea estimată a lucrărilor;
Intocmire decontări, NCS-uri, NR-uri, stabilite;
Realizarea activităților de decontare a lucrărilor executate
Indexare situații de plată conform legislație în vigoare;
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Studiază documentația (caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Verificarea zilnică pe site-ul SEAP a potențialelor oferte / lucrări și stabilirea împreună cu managerul de departament procedurile la care vor participa;
Elaborează strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Aplică corect legislația în vigoare privind achizițiile publice;
Identifică și urmărește procedurile de achiziții publice publicate pe SICAP;
Analizează și verifică îndeplinirea condițiilor referitoare la eligibilitate, înregistrare, capacitate tehnico-economică, situație financiară, solicitate prin documentația de atribuire;
Poartă corespondența cu autoritățile contractante pe parcursul desfășurării procedurilor de achiziție publică;
Pregătește și elaborează documentațiile în vederea participării la procedurile de achiziție publică, în conformitate cu cerințele din documentația de atribuire și caietele de sarcini;
Descarcă din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor și întocmește documentația necesară participării la licitații publice și completează DUAE ( de Achiziții Publice) în Platforma SEAP;
Rolul Inginerului de calitate va fi acela de a gestiona și soluționa problemele de ordin tehnic/tehnologic în vederea obținerii unui produs conform cu proiectul și normele în vigoare.
Cunoașterea proiectului: clasa de execuție, calitate material, grosime cordon sudură, cerințe speciale, protecție anticorozivă
Verificare respectare proiect pe etape, urmărind calitatea și termenele: aprovizionare, debitare, găurire, asamblare, sudură, pregătirea suprafeței oțelului, protecție anticorozivă
Recepționare asamble înaintea încărcării în camion prin PVRM, la fel prin montaj prin sudură în șantier
Întocmire: plan de verificare, raport verificare pe etape, raport neconformitate, unde este cazul, solicitare derogare către proiectant, unde este cazul
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Studiază documentația (caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Verificarea zilnică pe site-ul SEAP a potențialelor oferte / lucrări și stabilirea împreună cu managerul de departament procedurile la care vor participa;
Elaborează strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Aplică corect legislația în vigoare privind achizițiile publice;
Identifică și urmărește procedurile de achiziții publice publicate pe SICAP;
Analizează și verifică îndeplinirea condițiilor referitoare la eligibilitate, înregistrare, capacitate tehnico-economică, situație financiară, solicitate prin documentația de atribuire;
Poartă corespondența cu autoritățile contractante pe parcursul desfășurării procedurilor de achiziție publică;
Pregătește și elaborează documentațiile în vederea participării la procedurile de achiziție publică, în conformitate cu cerințele din documentația de atribuire și caietele de sarcini;
Descarcă din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor și întocmește documentația necesară participării la licitații publice și completează DUAE ( de Achiziții Publice) în Platforma SEAP;
Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
Intocmirea devizelor după antemăsuratori existente, deviz general investiție, deviz pe obiectiv, extrase de deviz( liste de material, manoperă, utilaje, transport pentru execuție lucrări);
Elaborarea de centralizatoare de costuri și Devize Generale la faza de proiectare SF/ DALI/PTh;
Verificarea încadrării costurilor execuției lucrărilor în valoarea estimată a lucrărilor;
Intocmire decontări, NCS-uri, NR-uri, stabilite;
Realizarea activităților de decontare a lucrărilor executate
Indexare situații de plată conform legislație în vigoare;
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile.
Vei gestiona informatiile privind proiectele în construcții civile în desfășurare,
Vei gestiona relația cu echipele din executie si vei sustine managerii de proiecte, pentru desfasurarea in bune conditii a tuturor activitatilor
Vei desfasura activități specifice procesului de elaborare si actualizare a planului de actiune si stabilirea planului de lucru al activitatilor, al informatiilor, al documentelor, al riscului si al calitatii in cadrul proiectelor alocate în construcții civile
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
Intocmirea devizelor după antemăsuratori existente, deviz general investiție, deviz pe obiectiv, extrase de deviz( liste de material, manoperă, utilaje, transport pentru execuție lucrări);
Elaborarea de centralizatoare de costuri și Devize Generale la faza de proiectare SF/ DALI/PTh;
Verificarea încadrării costurilor execuției lucrărilor în valoarea estimată a lucrărilor;
Intocmire decontări, NCS-uri, NR-uri, stabilite;
Realizarea activităților de decontare a lucrărilor executate
Indexare situații de plată conform legislație în vigoare;
Studiază documentația (caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Verificarea zilnică pe site-ul SEAP a potențialelor oferte / lucrări și stabilirea împreună cu managerul de departament procedurile la care vor participa;
Elaborează strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Aplică corect legislația în vigoare privind achizițiile publice;
Identifică și urmărește procedurile de achiziții publice publicate pe SICAP;
Analizează și verifică îndeplinirea condițiilor referitoare la eligibilitate, înregistrare, capacitate tehnico-economică, situație financiară, solicitate prin documentația de atribuire;
Poartă corespondența cu autoritățile contractante pe parcursul desfășurării procedurilor de achiziție publică;
Pregătește și elaborează documentațiile în vederea participării la procedurile de achiziție publică, în conformitate cu cerințele din documentația de atribuire și caietele de sarcini;
Descarcă din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor și întocmește documentația necesară participării la licitații publice și completează DUAE ( de Achiziții Publice) în Platforma SEAP;
Rolul Inginerului sudor de calitate va fi acela de a gestiona și soluționa problemele de ordin tehnic/tehnologic în vederea obținerii unui produs conform cu proiectul și normele în vigoare.
Cunoașterea proiectului: clasa de execuție, calitate material, grosime cordon sudură, cerințe speciale, protecție anticorozivă
Verificare respectare proiect pe etape, urmărind calitatea și termenele: aprovizionare, debitare, găurire, asamblare, sudură, pregătirea suprafeței oțelului, protecție anticorozivă
Recepționare asamble înaintea încărcării în camion prin PVRM, la fel prin montaj prin sudură în șantier
Întocmire: plan de verificare, raport verificare pe etape, raport neconformitate, unde este cazul, solicitare derogare către proiectant, unde este cazul
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vei acorda asistență, consultanță și reprezentare juridică firmei și angajaților acesteia
Vei rezolva cereri cu caracter juridic în toate domeniile dreptului
Vei redacta proiecte de contracte și vei negocia clauzele legale contractuale
Vei redacta, aviza și contrasemna acte juridice, vei verifica identitatea părților, consimțământul, conținutul și data actelor încheiate ce privesc compania
Vei verifica legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ primite spre avizare
Te vei preocupa de permanenta actualizare a bazei informaționale legislative a firmei.
Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
Intocmirea devizelor după antemăsuratori existente, deviz general investiție, deviz pe obiectiv, extrase de deviz( liste de material, manoperă, utilaje, transport pentru execuție lucrări);
Elaborarea de centralizatoare de costuri și Devize Generale la faza de proiectare;
Verificarea încadrării costurilor execuției lucrărilor în valoarea estimată a lucrărilor;
Realizarea activităților de decontare a lucrărilor executate;
Indexare situații de plată conform legislație în vigoare;
Introducerea/încadrarea articolelor de deviz in programul specializat;
Menținerea relației cu beneficiarul;
Întocmirea situațiilor de plata, NCS-uri, NR-uri, întocmirea si urmărirea dosarului de decontare pana la aprobarea facturii;
Urmărirea dispozițiilor de șantier, transpunerea acestora in devize si situații de lucrări;
Verificarea proiectului, verificarea corespondențelor cu studiul de fezabilitate, întocmirea solicitărilor de clarificări proiectantului pentru diverse concordanțe și elaborarea documentației de justificare privind eventualele diferențe;
Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
Intocmirea devizelor după antemăsuratori existente, deviz general investiție, deviz pe obiectiv, extrase de deviz( liste de material, manoperă, utilaje, transport pentru execuție lucrări);
Elaborarea de centralizatoare de costuri și Devize Generale la faza de proiectare SF/ DALI/PTh;
Verificarea încadrării costurilor execuției lucrărilor în valoarea estimată a lucrărilor;
Intocmire decontări, NCS-uri, NR-uri, stabilite;
Realizarea activităților de decontare a lucrărilor executate
Indexare situații de plată conform legislație în vigoare;
Rolul Inginerului de calitate va fi acela de a gestiona și soluționa problemele de ordin tehnic/tehnologic în vederea obținerii unui produs conform cu proiectul și normele în vigoare.
Cunoașterea proiectului: clasa de execuție, calitate material, grosime cordon sudură, cerințe speciale, protecție anticorozivă
Verificare respectare proiect pe etape, urmărind calitatea și termenele: aprovizionare, debitare, găurire, asamblare, sudură, pregătirea suprafeței oțelului, protecție anticorozivă
Recepționare asamble înaintea încărcării în camion prin PVRM, la fel prin montaj prin sudură în șantier
Întocmire: plan de verificare, raport verificare pe etape, raport neconformitate, unde este cazul, solicitare derogare către proiectant, unde este cazul
Studiază documentația (caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic) predată de beneficiar sau pusă la dispoziție de colegii din departamentul de vânzări;
Verificarea zilnică pe site-ul SEAP a potențialelor oferte / lucrări și stabilirea împreună cu managerul de departament procedurile la care vor participa;
Elaborează strategia pentru întocmirea documentației de prezentare a ofertei, ținând cont de cerințele transmise și politica firmei pentru întocmirea ofertelor;
Aplică corect legislația în vigoare privind achizițiile publice;
Identifică și urmărește procedurile de achiziții publice publicate pe SICAP;
Analizează și verifică îndeplinirea condițiilor referitoare la eligibilitate, înregistrare, capacitate tehnico-economică, situație financiară, solicitate prin documentația de atribuire;
Poartă corespondența cu autoritățile contractante pe parcursul desfășurării procedurilor de achiziție publică;
Pregătește și elaborează documentațiile în vederea participării la procedurile de achiziție publică, în conformitate cu cerințele din documentația de atribuire și caietele de sarcini;
Descarcă din SEAP documentația aferentă încărcării ofertelor și întocmește documentația necesară participării la licitații publice și completează DUAE ( de Achiziții Publice) în Platforma SEAP;
Vei acorda asistență, consultanță și reprezentare juridică firmei și angajaților acesteia
Vei rezolva cereri cu caracter juridic în toate domeniile dreptului
Vei redacta proiecte de contracte și vei negocia clauzele legale contractuale
Vei redacta, aviza și contrasemna acte juridice, vei verifica identitatea părților, consimțământul, conținutul și data actelor încheiate ce privesc compania
Vei verifica legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ primite spre avizare
Te vei preocupa de permanenta actualizare a bazei informaționale legislative a firmei.
Rolul Inginerului de calitate va fi acela de a gestiona și soluționa problemele de ordin tehnic/tehnologic în vederea obținerii unui produs conform cu proiectul și normele în vigoare.
Cunoașterea proiectului: clasa de execuție, calitate material, grosime cordon sudură, cerințe speciale, protecție anticorozivă
Verificare respectare proiect pe etape, urmărind calitatea și termenele: aprovizionare, debitare, găurire, asamblare, sudură, pregătirea suprafeței oțelului, protecție anticorozivă
Recepționare asamble înaintea încărcării în camion prin PVRM, la fel prin montaj prin sudură în șantier
Întocmire: plan de verificare, raport verificare pe etape, raport neconformitate, unde este cazul, solicitare derogare către proiectant, unde este cazul
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Vei acorda asistență, consultanță și reprezentare juridică firmei și angajaților acesteia
Vei rezolva cereri cu caracter juridic în toate domeniile dreptului
Vei redacta proiecte de contracte și vei negocia clauzele legale contractuale
Vei redacta, aviza și contrasemna acte juridice, vei verifica identitatea părților, consimțământul, conținutul și data actelor încheiate ce privesc compania
Vei verifica legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ primite spre avizare
Te vei preocupa de permanenta actualizare a bazei informaționale legislative a firmei.
studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerintele transmise si politica firmei pentru intocmirea ofertelor;
intocmirea ofertei tehnico-economica in conformitate cu cerintele documentatiei primite;
participarea, daca este solicitat, la toate negocierile ce vizeaza sustinerea ofertei tehnice.
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerintele transmise si politica firmei pentru intocmirea ofertelor;
intocmirea ofertei tehnico-economice in conformitate cu cerintele documentatiei primite;
participarea, daca este solicitat, la toate negocierile ce vizeaza sustinerea ofertei tehnice.
studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerintele transmise si politica firmei pentru intocmirea ofertelor;
intocmirea ofertei tehnico-economice in conformitate cu cerintele documentatiei primite;
participarea, daca este solicitat, la toate negocierile ce vizeaza sustinerea ofertei tehnice.
studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegii din departamantul de vanzari;
stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerintele transmise si politica firmei pentru intocmirea ofertelor;
intocmirea ofertei tehnico-economice in conformitate cu cerintele documentatiei primite;
participarea, daca este solicitat, la toate negocierile ce vizeaza sustinerea ofertei tehnice.
Vă completati propria bază de clienți (concurența, arhitecți) și mentineti relația cu ei în propria zonă de vânzări
Veți negocia produsele și serviciile companiei prin întâlniri online sau directe cu potențiali parteneri (firme de construcții, infrastructură, suprastructură)
Cu entuziasmul tău și perseverența ta îți vei dezvolta noi relații și vei găsi oportunități pentru a aborda noi clienți (clienți finali, dezvoltatori imobiliari, companii de antrepriză generală)
Clienții pe care i-ați achiziționat deja, vor fi vizitați de dvs. la fiecare 4 săptămâni pentru a extinde constant cu portofoliul nostru de produse
Asistent achizitii&logistica în construcții civile
Iași
expirat: 24.06.2023
Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
vei gestiona și menține relația cu furnizorii de materiale și servicii în vederea obținerii de oferte de preț pentru proiectele în desfășurare
vei centraliza datele privind ofertele obținute de la furnizori
vei opera în softul specializat datele privind aprovizionarea
vei oferi consultanță și suport celorlalte departamente ale societății cu privire la aspecte privind ofertele de prețuri obținute și centralizate, etc;