Bucureşti Sectorul 1, Şos. PAVEL DIMITRIEVICI KISELEFF, Nr. 45
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Introduce in programul de gestiune intrările de marfa si cheltuieli, tine evidenta facturilor de la furnizori si clienți
Tine legătura cu clienții pentru urmărirea plaților
Preia, verifica si înregistrează in programul de contabilitate filele CEC si Ordinele de Plata
Emite facturi fiscale, chitanțe, avize de expediție marfa, operează încasări si plăti ; deconturi si documente justificative pentru avans spre decontare
Evidenta registrului de casa
înregistrează noii clienți in baza de date, tine evidenta ; eliberează fise de cont
îndeplinirea activităților zilnice de asistent manager
identificare si urmarire status, propuneri rezolvare diverse situatii curente
primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
actualizarea bazei de date documente
indeplinirea tuturor sarcinilor de serviciu solicitate de seful ierarhic sau administrator in concordanta cu activitatea curenta desfasurata
îndeplinirea activităților zilnice de asistent manager
identificare si urmarire status, propuneri rezolvare diverse situatii curente
primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
actualizarea bazei de date documente
indeplinirea tuturor sarcinilor de serviciu solicitate de seful ierarhic sau administrator in concordanta cu activitatea curenta desfasurata
Executa operatiuni si lucrari care vizeaza instalatiile electrice, utilajele si instalatiile tehnologice existente in unitate, in scopul asigurarii functionalitatii acestora in conditii optime si al prevenirii defectiunilor de natura electrica
Efectueaza lucrari de intretinere, reparatii si inlocuire la instalatii de complexitate medie din unitate conform preocedurilor specifice de lucru si in conditii de siguranta