Bucureşti Sectorul 4, Şos. BERCENI, Nr. 104H, C1, CAMERA 3, Etaj 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (28)Active ( 0 )Arhivă ( 28 )
MANIPULANT MARFURI - Berceni (platforma IMGB)
București
expirat: 26.06.2024
Entry (0-2 ani), Fără experiență
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Referent Resurse Umane
104 Șoseaua Berceni, București
expirat: 09.07.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Referent Resurse Umane
104 Șoseaua Berceni, București
expirat: 08.06.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil
București
expirat: 31.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
KEY ACCOUNT MANAGER
București
expirat: 01.05.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Mentine permanent relatia cu clientii alocati, in vederea derularii corespunzatoare a parteneriatului, inclusiv prin realizarea unor vizite periodice la sediul clientilor (preia solicitarilor clientilor din portofoliul alocat, le inregistreaza in CRM si urmareste solutionarea acestora, comunicand in acest scop cu organizatorii locali de prestari servicii);
Dezvolta relatiile comerciale cu clientii din portofoliul alocat, prin promovarea activa a serviciilor si produselor comercializate de catre companie si propune Directorului Operational solutii de crestere a portofoliului de servicii catre clientii alocati;
Efectueaza demersurile necesare pentru incasarea sumelor facturate, in termenul agreat cu clientii;
Intocmeste lunar rapoartele/P&L aferente locatiilor deservite si le transmite catre Directorul Operational;
Analizeaza activitatea in cadrul contractelor in derulare, semnaleaza rezultatele/tendintele negative, elaboreaza propuneri pentru imbunatatirea parametrilor de performanta;
Aduce aport permanent la eficientizarea contractelor derulate, din punct de vedere al costurilor, si monitorizeaza alocarea resurselor pe contract/locatie, conform bugetului prevazut pentru derularea contractului;
Colaboreaza cu departamentul de ofertare, furnizand suport in cadrul activitatii de ofertare catre clienti;
Asigura suportul in cadrul negocierilor pentru noile contracte/acte aditionale cu clientii alocati;
Asigura suportul prompt in situatii de urgenta ce pot apare in derularea contractelor si propune Directorului Operational solutii pentru remedierea situatiilor neprevazute;
Monitorizeaza termenele limita stabilite prin contractele incheiate cu clientii alocati pentru lucrarile periodice (saptamanale/bilunare/lunare/trimestriale/etc.);
Monitorizeaza aspectele privind calitatea serviciilor/produselor furnizate clientilor alocati
Organizarea procesului de recrutare salariati pentru sediul central si locatiile din alte judete (postare si monitorizare anunturi angajare, comunicare cu agentiile de recrutare, contactare candidati selectionati in vederea stabilirii interviurilor, etc);
Intocmirea documentelor specifice din dosarul de personal (contracte de munca, acte aditionale, fise de post, adeverinte, decizii de suspendare, acte incetare, etc.);
Completarea dosarelor de personal, unde este cazul;
Gestionarea bazei de date a angajatilor si arhivarea dosarelor de personal;
Comunicarea catre serviciul administrativ, a necesarului de birotica si echipamente pentru noii angajati;
Furnizarea catre salariati, la solicitarea acestora, a adeverintelor legale (stagiu, spital, vechime, etc);
Asigurarea corectitudinii informatiilor din baza de date specifica, in vederea unui calcul salarial corect;
Intocmirea rapoartelor specifice activitatii de resurse umane;
Raportarea locurilor de munca vacante in platforma digitala ANOFM;
Organizarea procesului de evaluare anuala a salariatilor;
Comunicarea catre echipa SSM si PSI, a datelor necesare instruirilor la angajare si periodice