Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 109, Etaj 3 SI 7
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (62)Active ( 0 )Arhivă ( 62 )
Inginer Constructii Civile
expirat: 10.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil Senior
București
expirat: 13.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Constructii Civile
București
expirat: 10.07.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inspector SSM - santier constructii civile
București
expirat: 19.06.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Constructii Civile
București
expirat: 07.06.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Proiectant retele gaze naturale
București
expirat: 16.05.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Intocmeste documentatii tehnice pentru proiecte de gaze naturale: retele, extindere conducte gaze naturale, bransamente, SRM, instalatii gaze, conducte transport etc
Intocmeste documentatii pentru obtinerea acordului de gaze naturale ATR, cat si documentatii de specialitate pentru infiintari de distributii gaze naturale;
Realizeaza activitatii premergatoare de proiectare (deplasari pe teren in scopul identificarii solutiei tehnice si efectuarii masuratorilor necesare realizarii proiectului etc);
Analizeaza si face modificarile necesare si supune spre validare proiectele;
Tine evidenta si controlul modificarilor la proiectele tehnice, cu referire la: proiectele de executie, proceduri, instructiuni din sistemul de management al calitatii, proiecte de dezvoltare;
Raspunde de identificarea datelor de intrare ale proiectului si se asigura ca acestea sunt complete, necontradictorii, lipsite de ambiguitati si includ, pe langa cerintele explicite ale clientului, cerintele de reglementare aplicabile lucrarii;
Inregistreaza orice corectie adusa datelor de intrare si o comunica, inainte de inceperea proiectarii, clientului, direct sau pentru a agrea asupra eventualelor cerinte tehnice de reglementare;
Urmareste ca planul proiectarii sa raspunda cerintelor, reglementarilor si normelor legale, cerintelor clientului si sa includa toate aspectele si detaliile necesare: datele de intrare ale proiectarii, fazele proiectarii, analizele si verificarile, modul de validare, datele de iesire: desene de executie, specificatii, memoriu, breviar de calcul etc
Se asigura ca modificarile proiectelor sunt analizate, verificate, validate si ca proiectele vor satisface toate cerintele din datele de intrare ale proiectarii;
In timpul derularii proiectarii, comunica cu clientul ori de cate ori trebuie sa se puna de acord asupra unei probleme ridicate de oricare din parti (proiectant - client), direct sau prin corespondenta;
Respecta termenele de finalizare ale proiectelor;
Intocmeste, pana la momentul finalizarii proiectului, documentatiile tehnice de executie
Se documenteaza in permanenta in legatura cu prevederile legislative si modificarile acestora;
Organizare birou si oferire de sprijin managerilor pentru optimizarea activitatilor
Activitati de protocol si de administratie a sediului
Este interfata intre companie si clientii/vizitatorii externi
Intampina vizitatorii veniti in sediu imediat ce au sosit
Directioneaza vizitatorii catre persoanele cu care au programate intalniri
Raspunde, filtreaza si transfera apelurile telefonice primite; preia mesaje si le transmite ulterior persoanelor destinatare
Se asigura ca spatiul de receptie este ordonat si prezentabil
Ofera informatii de baza si corecte la solicitarile personale sau cele solicitate prin telefon/email
Primeste, sorteaza si distribuie corespondenta zilnica
Mentine securitatea la birou urmand procedurile de siguranta si controlul accesului prin intermediul biroului de receptie
Inregistreaza documente in Registrul de intrari-iesiri al companie si il gestioneaza
Actualizeaza calendarul si programarile pentru intalniri/salile de intalniri
Planifica/organizeaza activitatile specifice in interiorul si in afara sediului
Monitorizeaza stocul, consumul si gestioneaza comenzile de papetarie, apa, cafea/ produse de protocol, precum si produsele pentru curatenia si intretinerea sediului. Gestioneaza comenzile de reaprovizionare cu aceste produse
Realizeaza alte activitati administrative, atunci cand este nevoie, precum indosariere, realizarea de fotocopii ale documentelor, transcriere, traduceri etc
Contacteaza persoanele responsabile in cazul unor situatii/ incidente legate de sediul companiei
Planifica, urmareste si coordoneaza activitatea din santier a subantreprenorilor de specialitate;
Coordoneaza echipele de montaj ale subantreprenorilor pe toate tipurile de instalatii: HVAC, sanitare, electrice, curenti slabi, ventilatii, retele apa, canal, gaze
Raspunde de respectarea riguroasa a planurilor si a tehnologiilor de executie;
Supervizeaza constant desfasurarea lucrarilor pe santier si rezolva eventualele probleme aparute in executie;
Verifica realizarea lucrarilor cu respectarea ordinii de executie stabilita, stadiul lucrarilor si incadrarea in termenele de executie stabilite;
Supravegheaza din punct de vedere tehnic lucrarile in curs;
Verifica calitatea constructiei si sesizeaza in timp util eventualele probleme pentru a fi remediate;
Participa la estimarea necesarului de manopera pentru realizarea proiectului si la receptia lucrarilor si controlul de calitate a acestora
Verifica situatiile de lucrari intocmite de subantreprenorii de specialitate
Coordoneaza activitatile legate de instalatii cu activitatile de constructie
Organizează dezvoltarea si implementarea proceselor tehnologice, justificate din punct de vedere economic, de economisire a resursei folosite in execuția proceselor tehnologice de construcții
Calculează si normează capacitățile de producție si gradul de utilizare a utilajelor si echipamentelor folosite in desfășurarea activităților din șantiere
Monitorizează si evaluează intensitatea muncii planificate ca rezultat al normelor si proiectării tehnologiilor de execuție cu respectarea standardelor aferente activităților monitorizate
Participa la lucrări pentru a determina gama de parametrii măsurați si standardele de măsurare, cu scopul de a îmbunătăți metodele de control si creștere a calității produselor rezultate si modului de aplicare a tehnologiilor de execuție
Elaborează din stadiul de ofertare modele de tehnologii, apreciază standarde de producție, precum se implica in găsirea variantelor de raționalizare a materialelor si a timpului consumat pentru activitățile planificate
Își însușește documentația de ofertare, normează cantitățile de materiale folosite, stabilește echipamentele si utilajele necesare modului de execuție
Determina consumurile specifice in funcție de materialul ales, calitatea manoperei, tehnologiile de execuție, timpul calendaristic in care se executa lucrarea
Elaborează norme interne ce stabilesc condițiile tehnice de execuție , pe grupe de activități si produse utilizate (norme de material, norme de manopera NLL- norma de lucru locala, norme de utilizare utilaje si echipamente, etc)
Elaborează tehnologiile de execuție prin folosirea cat mai eficienta a metodelor de munca si a celorlalte resurse (utilaje, echipamente, utilități) in funcție de producția planificata
Centralizează si analizează informații cu privire la modul de îndeplinire a normei de munca
Analizează documentația tehnică de ofertare – caietul de sarcini, planuri proiect, memorii tehnice si liste de cantități
Studiază caietele de sarcini in vederea cunoașterii cerințelor pe care trebuie să le îndeplinească oferta si solicită clientului clarificări la eventualele omisiuni, erori, neconcordanțe întâlnite
Verifică dacă societatea îndeplinește condițiile de eligibilitate prevăzute in caietele de sarcini
Participă la consultarea cu persoana/ persoanele desemnată /desemnate să se ocupe de elaborarea tehnologiei de execuție a lucrării care se ofertează, in vederea analizării si pregătirii ofertei
Identifică materialele si echipamentele principale necesare pentru execuția proiectului, care intră in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitățile acestora
Analizează in detaliu planurile proiectului si verifică lista de cantități primită in vederea execuției
Identifică si alte costuri implicate de proiect
Pregătește necesarul de materiale si lucrări in vederea obținerii ofertelor de preț
Împreună cu Project Manager si echipa de execuție, planifică lucrările din proiect
Redactează contracte de subantrepriza/ acte adiționale aferente, in conformitate cu documentele primite si condițiile comerciale agreate;
Urmărește si aplica in conformitate procedura de redactare a contractelor de subantrepriza ale companiei; ex. se asigura ca a primit de la Managerul de Proiect toate informațiile esențiale si oferta negociata de acesta, pentru întocmirea contractului de subantrepriza
Identifica oportunitățile de îmbunătățire a proceselor/procedurilor si elaborează planuri privind implementarea acestor schimbări;
Analizează istoricul contractual al subantreprenorului si oferă suport permanent Șefului de departament in luarea deciziilor operative;
Verifică, analizează, înregistrează in baza de date si arhivează online, in soft-ul companiei, contractele administrate si documentele conexe;
Colaborează permanent cu colegii din echipa Contractare privind analiza condițiilor comerciale din contracte, fluxul de semnare a contractelor, arhivare si informează Managerul de Departament
Colaborează cu toate departamentele companiei: ex. dep. Financiar – Contabil: implementează condițiile comerciale, dep. Achiziții: oferă suport in întocmirea contractelor;
Verifica si se asigura ca se respecta procedura si fluxul de semnare a contractelor;
Verifica si se asigura ca arhivarea fizica a contractelor corespunde cu arhivarea online a acestora;
Oferă suport Managerului de Proiect din șantier prin furnizarea de informații privind contractele încheiate cu subantreprenorii – ex. Istoricul activității din alte șantiere, actualizare de TVA etc
Monitorizează permanent implementarea contractelor de subantrepriza prin întocmirea rapoartelor aferente si a solicitărilor punctuale (ex. analiza istoric subantreprenor) solicitate de Managerul de Departament;
Ajuta la planificarea productiei, coordoneaza si supervizeaza activitatea de productie in vederea realizarii productiei planificate, in conformitate cu planul si standardele de calitate stabilite
Verifica planurile de executie si propune solutii pentru rezolvarea neconformitatilor identificate
Organizeaza si supervizeaza zilnic activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru, activitati etc
Stabileste termenele de executie si se asigura de capabilitatea de realizare a comenzilor planificate
Supervizeaza activitatea de productie astfel incat produsele finite realizate sa respecte specificatiile si cerintele de calitate si timp cu alocarea personalului
Respecta planificarea de productie si ofera consultanta tehnica
Urmareste ca aprovizionarea cu materia prima si materialele necesare sa fie comandata si realizata la timp. Se asigura ca materialele sunt folosite conform proiect
Este responsabil de respectarea tuturor procedurilor si a instructiunilor de lucru aplicabile
Este responsabil de respectarea normelor de Sanatate si Securitate in Munca pentru personalul coordonat. Se asigura ca folosirea utilajelor si echipamentelor de lucru, manipularea materiale este facuta de persoane acreditate si/sau instruite in acest sens
Isi asuma responsabilitatea pentru a preveni posibilele neconformitati si le raporteaza in cazul in care apar; cauta solutii de remediere impreuna cu echipa
Ajuta la intocmirea documentatiei de calitate pentru produsul finit
Intocmeste Fisa de evaluare a angajatilor conform planificarii interne
Verifica concordanta tehnologiei de executie si de examinare a elementelor sudate cu procedura de sudare aprobata
Verifica documentatia tehnica preliminara de instalare, montare si/sau reparare inainte de lansarea in executie, astfel incat solutiile adoptate sa asigure conditii optime de sudare si verificare
Asigura alegerea corecte a materialelor de adaos, in functie de materialele de baza utilizate, in conformitate cu procedurile de sudare aprobate
Verifica calitatea materialelor de adaos si admiterea introducerii in executie numai a materialelor de adaos prevazute in documentatia tehnica
Participa la analiza si stabilirea cauzelor eventualelor defecte datorate sudarii si ia masuri corespunzatoare pentru remedierea si evitarea acestora in viitor
Ia masurile necesare ca la reparareaelementelor instalatiilor sa se foloseasca numai tehnologii stabilite pe baza procedurilor de sudare aprobate
Participa, din punct de vedere calitate, la receptia materialelor ce urmeaza a fi folosite in productie
Supravegheaza ca materialele de baza introduce in executie sunt conforme cu documentatia tehnica preliminara de montare/reparare
Urmareste si verifica pe fluxul tehnologic de executie calitatea imbinarilor sudate, a rezultatelor obtinute
Vizeaza documentele privind verificarea imbinarilor sudate, documente care se vor atasa la documentatia tehnica
Gestioneaza si pastreaza toate documentele necesare pentru trasabilitate
Stabileste cauzele eventualelor defecte si ia masuri corespunzatoare pentru remedierea si evitarea acestora
Omologheaza procedurile de sudare necesare desfasurarii activitatii
Se asigura ca procedurile de lucru respecta legislatia in vigoare aferenta domeniului de activitate
Intocmeste dosarul de calitate pentru produsul finit
Este responsabil de respectarea normelor de Sanatate si Securitate in Munca pentru personalul coordonat
Isi asuma responsabilitatea pentru a preveni posibilele neconformitati si le raporteaza in cazul in care apar; cauta solutii de remediere impreuna cu echipa
Intocmeste Fisa de evaluare a angajatilor conform planificarii interne