Bucureşti Sectorul 6, Str. VELEI, Nr. 2, Bloc 2, Scara 2, Apartament 52
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (5)Active ( 0 )Arhivă ( 5 )
Sales Representative
București
expirat: 02.12.2022
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Present, promote and sell company products and services to customers, maintaining positive business relationships to ensure future sales
Manage existing accounts while prospecting and contacting potential new accounts to expand customer base
Set quarterly sales goals and achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule
Provide exceptional customer service with a commitment to honesty, integrity and quality outcomes
Utilize the Company’s Customer Relationship Management (CRM) tool on a daily basis, schedule and document all activities, and develop robust information profiles on prospective customers to facilitate acquisition of new customers.
Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor și serviciilor companiei către clienți, menținerea relațiilor de afaceri pozitive pentru a asigura vânzări viitoare
Gestionați conturile existente în timp ce explorați și contactați prospecti noi pentru a extinde baza de clienți
Stabiliți obiectivele trimestriale de vânzări și atingeți obiectivele de vânzări convenite în timp util
Oferiți servicii excepționale clienților cu angajamentul catre onestitate, integritate și rezultate de calitate
Folosiți zilnic instrumentul de management al relațiilor cu clienții (CRM) al companiei, programați și documentați toate activitățile și dezvoltați profiluri de informații robuste pentru clienții potențiali pentru a facilita achiziția de noi clienți
Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor și serviciilor companiei către clienți, menținerea relațiilor de afaceri pozitive pentru a asigura vânzări viitoare
Gestionați conturile existente în timp ce explorați și contactați prospecti noi pentru a extinde baza de clienți
Stabiliți obiectivele trimestriale de vânzări și atingeți obiectivele de vânzări convenite în timp util
Oferiți servicii excepționale clienților cu angajamentul catre onestitate, integritate și rezultate de calitate
Folosiți zilnic instrumentul de management al relațiilor cu clienții (CRM) al companiei, programați și documentați toate activitățile și dezvoltați profiluri de informații robuste pentru clienții potențiali pentru a facilita achiziția de noi clienți