Bucureşti Sectorul 2, B-dul DIMITRIE POMPEI, Nr. 9-9A
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (874)Active ( 0 )Arhivă ( 874 )
Procurement Local Category Manager
expirat: 27.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Leisure Channel Associate
expirat: 20.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consumer Strategic Insights RoMoBu
expirat: 27.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sales Representative Associate, Braila
expirat: 22.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business Analysis & Data Management Manager
expirat: 11.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business Analysis & Data Management Manager
expirat: 11.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vânzări Târgu Mureș – Temporar
expirat: 11.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Traditional Trade Contracts Administrator
București
expirat: 17.08.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Leisure Channel Associate
Ploiești
expirat: 14.08.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Implementarea programelor pentru consumatori și a standardelor de merchandising în zona alocată.
Decorarea locațiilor contractate conform standardelor companiei și asigurarea stocului optim de materiale promoționale.
Formularea și argumentarea propunerilor pentru dezvoltarea și amplasarea proiectelor de decorare specială.
Monitorizarea și coordonarea activității echipelor de TL (team-leader) și BA (brand ambasadoare) pentru a asigura rezultate calitative și cantitative.
Livrarea rutelor de activare eficiente în universul leisure și verificarea respectării cerințelor și standardelor de marketing ale JTI.
Informarea echipei și managerului direct despre orice neregulă legată de activitatea echipelor BA și TL.
Suport pentru reprezentanții agenției și echipa DTC în preluarea și predarea cantităților de țigări pentru activări.
Dezvoltarea relațiilor cu proprietarii și managerii locațiilor leisure și efectuarea de vizite regulate.
Asigurarea semnării și respectării contractelor de Trade Marketing, prestări servicii și vânzare-cumpărare.
Colaborarea cu Departamentul de Vânzări pentru implementarea activităților specifice canalului leisure și oferirea suportului necesar pentru soluționarea situațiilor nefavorabile.
Implementarea programelor pentru consumatori și a standardelor de merchandising în zona alocată.
Decorarea locațiilor contractate conform standardelor companiei și asigurarea stocului optim de materiale promoționale.
Formularea și argumentarea propunerilor pentru dezvoltarea și amplasarea proiectelor de decorare specială.
Monitorizarea și coordonarea activității echipelor de TL (team-leader) și BA (brand ambasadoare) pentru a asigura rezultate calitative și cantitative.
Livrarea rutelor de activare eficiente în universul leisure și verificarea respectării cerințelor și standardelor de marketing ale JTI.
Informarea echipei și managerului direct despre orice neregulă legată de activitatea echipelor BA și TL.
Suport pentru reprezentanții agenției și echipa DTC în preluarea și predarea cantităților de țigări pentru activări.
Dezvoltarea relațiilor cu proprietarii și managerii locațiilor leisure și efectuarea de vizite regulate.
Asigurarea semnării și respectării contractelor de Trade Marketing, prestări servicii și vânzare-cumpărare.
Colaborarea cu Departamentul de Vânzări pentru implementarea activităților specifice canalului leisure și oferirea suportului necesar pentru soluționarea situațiilor nefavorabile.
Study new modifications of M&P equipment and their differences from the existing equipment, preparing required technical documentation and instructional guidelines
Develop new and update existing training programs & materials within the M&P electronics functional field, working closely with functional experts in the business; considering technological and business developments in the respective area
Train JT Group personnel to work in the M&P electronics area which includes electrical and/or software courses as per standards set by the Technical Training Team
Provision of technical production support within qualification according to the technical support plan and at the direction of TTC Electronics Team Lead in coordination with the Technical Projects Manager and Technical Training Planning Manager
Systematizing of practical experience on equipment troubleshooting and developing required additional documentation
Understand health and safety aspects of their work & assess the risks and learn about potential hazards, and know and maintain required control measures in order to keep their workplace healthy and safe
Translates all the brand communication programs into clear objectives and activities at the level of the store/point of sale and communicates them to TMA / LCA
Defines the activity cycle plan for consumer and market programs per TMA/LCA and/or per Merchandiser
Defines, plans, and validates the targeted universe and the allocation of resources according to the activity / TMA / LCA for activities addressed to the consumer and the market and monitors the timely delivery of the necessary materials
Manages Entersoft/PowerBI databases to ensure the permanent updating of the information
Develops and implements the reporting system of trade activities (trade marketing programs, temporary material placements) in Entersoft / PowerBI to ensure timely reporting and evaluation of results
Ensures data loading and verification in systems (Entersoft / PowerBI), both those received from the sales force and those received from collaborating agencies
Ensures updating, data accuracy, and sending specific reports in a timely manner (. MBS TMA monitoring report, the performance of the contracted universe, etc.)
Implementarea programelor pentru consumatori și a standardelor de merchandising în zona alocată.
Decorarea locațiilor contractate conform standardelor companiei și asigurarea stocului optim de materiale promoționale.
Formularea și argumentarea propunerilor pentru dezvoltarea și amplasarea proiectelor de decorare specială.
Monitorizarea și coordonarea activității echipelor de TL (team-leader) și BA (brand ambasadoare) pentru a asigura rezultate calitative și cantitative.
Livrarea rutelor de activare eficiente în universul leisure și verificarea respectării cerințelor și standardelor de marketing ale JTI.
Informarea echipei și managerului direct despre orice neregulă legată de activitatea echipelor BA și TL.
Suport pentru reprezentanții agenției și echipa DTC în preluarea și predarea cantităților de țigări pentru activări.
Dezvoltarea relațiilor cu proprietarii și managerii locațiilor leisure și efectuarea de vizite regulate.
Asigurarea semnării și respectării contractelor de Trade Marketing, prestări servicii și vânzare-cumpărare.
Colaborarea cu Departamentul de Vânzări pentru implementarea activităților specifice canalului leisure și oferirea suportului necesar pentru soluționarea situațiilor nefavorabile.
Development and analysis of reports to monitor Moldova and Bulgaria (MOBU) business KPIs
Commercial performance monitoring, to give actionable recommendations, and translate business requirements into implementation concepts working closely with IT department
Important role in data management or data integration projects related to local Field Force Business Intelligence tools
Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete și filtre (NTM);
Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor;
Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție;
Menține legătură cu departamentele Aprovizionare și Contabilitate sau cu colegii din vânzari în legătură cu actele însoțitoare ale mărfii recepționate sau în transit;
Înregistrează și administrează datele referitoare la stocurile aflate în deposit;
Întocmește rapoarte lunare și verificări pentru stocurile existente;
Inventariază la intervale prestabilite sau la cererea superiorului stocul depozitului în care își desfășoară activitatea;
Disponibilitatea de a lucra în ture de 8 ore luni-vineri: 06:00-14:30, 12:00-20:30;
Development and analysis of reports to monitor Moldova and Bulgaria (MOBU) business KPIs
1395 - 1540 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vanzari, Constanta- temporar 6 luni
Constanța
expirat: 13.04.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Strategic Insights Manager RoMoBu
București
expirat: 13.04.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Apply market research data to derive strategic insights on Tobacco categories
Handle research projects from inception to completion, ensuring adherence to timelines and budget constraints
Develop and maintain strong relationships with research agencies to apply their expertise and resources effectively
Analyze quantitative and qualitative data to identify trends, opportunities, and potential threats in the market
Conduct pricing studies, social media listening, and retail audit data analysis to advise strategic decision-making
Collaborate with cross-functional teams to provide support and insights for the development and execution of e-portfolio, brand, trade, and distribution strategies
Stay abreast of industry trends, competitive landscape market
Apply market research data to derive strategic insights on Tobacco categories
Handle research projects from inception to completion, ensuring adherence to timelines and budget constraints
Develop and maintain strong relationships with research agencies to apply their expertise and resources effectively
Analyze quantitative and qualitative data to identify trends, opportunities, and potential threats in the market
Conduct pricing studies, social media listening, and retail audit data analysis to advise strategic decision-making
Collaborate with cross-functional teams to provide support and insights for the development and execution of e-portfolio, brand, trade, and distribution strategies
Stay abreast of industry trends, competitive landscape market
Development and analysis of reports to monitor Moldova and Bulgaria (MOBU) business KPIs
1395 - 1540 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vânzări, Târgu Jiu
Drobeta-Turnu Severin
expirat: 24.03.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Financial Planning Associate (Temporary)
București
expirat: 23.03.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vanzari, Iasi
Iași
expirat: 13.03.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sales Accounting Associate, Slobozia
Slobozia
expirat: 09.03.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Brand Activation Associate
București
expirat: 02.03.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Maintenance Planner
București
expirat: 28.02.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Accounting Associate, Petrosani
Petroșani
expirat: 22.02.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Procurement specialist
Bulevardul Dimitrie Pompeiu, București
expirat: 18.02.2024
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Gestionar Back Up, Oradea
Oradea
expirat: 15.02.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete;
Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor;
Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție;
Menține legătură cu departamentele Aprovizionare și Contabilitate sau cu colegii din vânzari în legătură cu actele însoțitoare ale mărfii recepționate sau în transit;
Înregistrează și administrează datele referitoare la stocurile aflate în depozit;
Întocmește rapoarte lunare și verificări pentru stocurile existente;
Inventariază la intervale prestabilite sau la cererea superiorului stocul depozitului în care își desfășoară activitatea;
Disponibilitatea de a lucra în ture de 8 ore luni-vineri: 06:00-14:30, 13:00-21:30;
Disponibilitate la deplasari in Alba Iulia, Sibiu, Baia Mare, Arad. Deplasarile vor fi pe perioade;
Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete;
Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor;
Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție;
Menține legătură cu departamentele Aprovizionare și Contabilitate sau cu colegii din vânzari în legătură cu actele însoțitoare ale mărfii recepționate sau în transit;
Înregistrează și administrează datele referitoare la stocurile aflate în deposit;
Întocmește rapoarte lunare și verificări pentru stocurile existente;
Inventariază la intervale prestabilite sau la cererea superiorului stocul depozitului în care își desfășoară activitatea;
Disponibilitatea de a lucra în ture de 8 ore luni-vineri: 06:00-14:30, 13:00-21:30;
managing and implementing at the highest level of execution of specific activities such as programs dedicated to JTI partners, programs dedicated to consumers, increasing the performance of the contracted universe, special events dedicated to JTI partners or consumers, merchandising programs;
knowledge of the POS universe in the designated area (North-East Area), to maximize sales volume and profit in JTI contracted locations and in POS included on routes, as well as to build and maintain appropriate relationships with trading partners
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vânzări, Târgoviște
Târgoviște
expirat: 13.01.2024
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vânzări Sibiu (Temporar - 6 luni)
Sibiu
expirat: 13.01.2024
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
AGENT VÂNZĂRI, TÂRGOVIȘTE (1 AN, TEMPORAR)
Târgoviște
expirat: 13.01.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vânzări Sibiu (Temporar - 6 luni)
Sibiu
expirat: 13.12.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Procurement specialist (Temporary, 2 years)
Bulevardul Dimitrie Pompeiu, București
expirat: 02.12.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Gestionar depozit, Ploiesti
Ploiești
expirat: 02.12.2023
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete și filtre (NTM);
Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor;
Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție;
Menține legătură cu departamentele Aprovizionare și Contabilitate sau cu colegii din vânzari în legătură cu actele însoțitoare ale mărfii recepționate sau în transit;
Înregistrează și administrează datele referitoare la stocurile aflate în deposit;
Întocmește rapoarte lunare și verificări pentru stocurile existente;
Inventariază la intervale prestabilite sau la cererea superiorului stocul depozitului în care își desfășoară activitatea;
Disponibilitatea de a lucra în ture de 8 ore luni-vineri: 06:00-14:30, 12:00-20:30;
Manage and coordinate the overall flow of goods, including receiving, storing, packing, and shipping, while adhering to quality and safety standards. Oversee inventory management, including tracking stock levels, conducting regular audits, and contribute to optimizing inventory turnover
Develop and implement high-level & operational plans to optimize warehousing and logistics operations, ensuring timely and accurate delivery of goods to customers
Ensure compliance with local legal regulations regarding warehousing
Manage a team of warehouse staff and/or 3PLs, providing development, guidance, training, and performance evaluations to ensure productivity and adherence to company policies. Maintain high standards according to Warehouse Excellence playbook in all aspects
Collaborate with suppliers, vendors, and distributors to establish strong relationships and ensure timely product availability
Maintaining and developing effective working relationships with internal stakeholders within respective markets to ensure seamless coordination and effective communication
Analyze the required data, identify trends, and develop strategies to minimize costs, improve efficiency, and contribute to the enhancement of the supply chain performance
Measure and evaluate key performance indicators (KPIs) of warehousing and logistics activities
Continuously assess and implement best practices, technologies, and automation solutions to enhance operational efficiency and accuracy
Create, track and report annual Warehousing ASP budgets with regular ME and OL
Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete și filtre (NTM);
Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor;
Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție;
Menține legătură cu departamentele Aprovizionare și Contabilitate sau cu colegii din vânzari în legătură cu actele însoțitoare ale mărfii recepționate sau în transit;
Înregistrează și administrează datele referitoare la stocurile aflate în deposit;
Întocmește rapoarte lunare și verificări pentru stocurile existente;
Inventariază la intervale prestabilite sau la cererea superiorului stocul depozitului în care își desfășoară activitatea;
Disponibilitatea de a lucra în ture de 8 ore luni-vineri: 06:00-14:30, 12:00-20:30;
Role as a local Maintenance Lead Trainer/Coach within the framework of implementing the Integrated Works Systems (IWS) for personnel assigned to specific machines and equipment in defined cells.
Training in all relevant IWS methodologies and principles during the Run-to-Target (RTT) Accelerator Program, as well as ongoing coaching of equipment personnel together with the Maintenance Lead to successfully accompany the cultural transformation and achieve improved results at the equipment
Continuous coaching of Maintenance Lead in IWS specific systems in order for him to:
Become a technical leader within the assigned cell.
Become responsible for systematically eliminating and preventing maintenance and technical-related disruptions through in-depth technical analyses of machines.
Become accountable for ensuring smooth technical production operations within the cell, as well as enhancing and increasing machine performance/efficiencies.
Coach teams in solving technical problems, including assisting in establishing standards and countermeasures to prevent equipment failures.
Support the Cell Lead in developing quarterly plans and objectives.
Role as a local Maintenance Lead Trainer/Coach within the framework of implementing the Integrated Works Systems (IWS) for personnel assigned to specific machines and equipment in defined cells.
Training in all relevant IWS methodologies and principles during the Run-to-Target (RTT) Accelerator Program, as well as ongoing coaching of equipment personnel together with the Maintenance Lead to successfully accompany the cultural transformation and achieve improved results at the equipment
Continuous coaching of Maintenance Lead in IWS specific systems in order for him to:
Become a technical leader within the assigned cell.
Become responsible for systematically eliminating and preventing maintenance and technical-related disruptions through in-depth technical analyses of machines.
Become accountable for ensuring smooth technical production operations within the cell, as well as enhancing and increasing machine performance/efficiencies.
Coach teams in solving technical problems, including assisting in establishing standards and countermeasures to prevent equipment failures.
Support the Cell Lead in developing quarterly plans and objectives.
Gestionarea și implementarea la cel mai înalt nivel de execuție a activităților specifice cum ar fi: programe dedicate partenerilor JTI, programe dedicate consumatorilor, creșterea performanței universului contractat, evenimente speciale dedicate partenerilor sau consumatorilor JTI, programe de merchandising;
Cunoașterea universului de POS-uri din zona desemnată (pe teritoriul Ariei Sud Vest), pentru maximizarea volumului vânzărilor și a profitului în locațiile contractate JTI și în locațiile incluse pe rute, precum și pentru construirea și menținerea relațiilor corespunzătoare cu partenerii comerciali
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Cyber Resilience Manager
București
expirat: 13.08.2023
Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Financial Planning Associate (Temporary - 1 year)
București
expirat: 12.08.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Business Law and Regulatory Legal Counsel
București
expirat: 12.08.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Provide full-scope contractual legal advice and assistance to internal clients, preparing, negotiating and reviewing a wide range of contracts, ensuring compliance with the legal provisions and internal policies & procedures and protection and achievement of the company’s rights and interests; help handle any incidents in relation to the performance or termination of contracts; prepare, amend, update, standardize template contracts, responding to the above-mentioned requisites
Help the company’s functions operate, design and conduct their specific activities in compliance with applicable laws and internal policies & procedures, providing needed legal advice, opinions, daily guidance, reviews, trainings and presentations to this end; support all business functions to find the optimal ways to execute the company's strategies and goals, to achieve the business objectives and sustain business growth, providing practical and actionable legal solutions
Advise on any matters concerning tobacco and related products' existing regulations, provide dedicated support in matters related to regulatory proposals/initiatives concerning tobacco and related products, issue legal opinions, analyze draft laws and other normative acts, prepare and revise documents / positions in the matters mentioned above
Legal research on relevant topics of general or specific interest for the company; provide accurate and timely reports to internal stakeholders on legislative updates.
Evaluate and automate business processes, anticipate requirements, develop and implement solutions, as per JTI's IT change management process
Ensure post Go-Live support for own projects/tasks until implementation maturity is achieved
Prioritize initiatives based on business needs and requirements
Collaborate with other JTI IT teams for global solutions and platforms implementation in local market
Support the detailed project planning and execution of approved projects, in accordance with JTI’s Project Management Framework and established IT standards, policies and procedures and industry best practices
Provide full-scope contractual legal advice and assistance to internal clients, preparing, negotiating and reviewing a wide range of contracts, ensuring compliance with the legal provisions and internal policies & procedures and protection and achievement of the company’s rights and interests; help handle any incidents in relation to the performance or termination of contracts; prepare, amend, update, standardize template contracts, responding to the above-mentioned requisites
Help the company’s functions operate, design and conduct their specific activities in compliance with applicable laws and internal policies & procedures, providing needed legal advice, opinions, daily guidance, reviews, trainings and presentations to this end; support all business functions to find the optimal ways to execute the company's strategies and goals, to achieve the business objectives and sustain business growth, providing practical and actionable legal solutions
Advise on any matters concerning tobacco and related products' existing regulations, provide dedicated support in matters related to regulatory proposals/initiatives concerning tobacco and related products, issue legal opinions, analyze draft laws and other normative acts, prepare and revise documents / positions in the matters mentioned above
Legal research on relevant topics of general or specific interest for the company; provide accurate and timely reports to internal stakeholders on legislative updates.
Translates all the brand communication programs into clear objectives and activities at the level of the store/point of sale and communicates them to TMA / LCA
Defines the activity cycle plan for consumer and market programs per TMA/LCA and/or per Merchandiser. Define the daily visit schedule for TMAs and/or Merchandisers with information from Sales Management, Commercial Planning Manager, and Trade Marketing Planning & Analysis Manager
Defines, plans, and validates the targeted universe and the allocation of resources according to the activity / TMA / LCA for activities addressed to the consumer and the market and monitors the timely delivery of the necessary materials
Manages Entersoft/PowerBI databases to ensure the permanent updating of the information
Develops and implements the reporting system of trade activities (trade marketing programs, temporary material placements) in Entersoft / PowerBI to ensure timely reporting and evaluation of results
Ensures data loading and verification in systems (Entersoft / PowerBI), both those received from the sales force and those received from collaborating agencies
Ensures updating, data accuracy, and sending specific reports in a timely manner (. MBS TMA monitoring report, the performance of the contracted universe, etc.)
Coordinate the Merchandising and services Catalog in close collaboration with the POSM development team and with the GBS team; finalizes the material creation forms, based on the information received from marketing, POSM development team (promotional materials at the point of sale), PPO and Finance; PR's (purchasing requests) for services and materials
Managing & ensuring correct registration of Trade Marketing Contracts for the entire JTI Universe
Offers administrative support: PRs for interdepartmental projects, GR (goods receipt) in SAP, monitoring & closing POs
Follows and recommends opportunities to improve, optimize and reduce the processes in which it is involved
Coordinates the allocated projects in terms of specified deadlines and ensures the delivery of the project according to the requirements
Development and analysis of reports to monitor Moldova and Bulgaria (MOBU) business KPIs
Commercial performance monitoring, to give actionable recommendations, and translate business requirements into implementation concepts working closely with IT department
Important role in data management or data integration projects related to local Field Force Business Intelligence tool
Provide full-scope contractual legal advice and assistance to internal clients, preparing, negotiating and reviewing a wide range of contracts, ensuring compliance with the legal provisions and internal policies & procedures and protection and achievement of the company’s rights and interests; help handle any incidents in relation to the performance or termination of contracts; prepare, amend, update, standardize template contracts, responding to the above-mentioned requisites
Help the company’s functions operate, design and conduct their specific activities in compliance with applicable laws and internal policies & procedures, providing needed legal advice, opinions, daily guidance, reviews, trainings and presentations to this end; support all business functions to find the optimal ways to execute the company's strategies and goals, to achieve the business objectives and sustain business growth, providing practical and actionable legal solutions
Advise on any matters concerning tobacco and related products' existing regulations, provide dedicated support in matters related to regulatory proposals/initiatives concerning tobacco and related products, issue legal opinions, analyze draft laws and other normative acts, prepare and revise documents / positions in the matters mentioned above
Legal research on relevant topics of general or specific interest for the company; provide accurate and timely reports to internal stakeholders on legislative updates.