Bucureşti Sectorul 4, Str. Visana, Nr. 1, Bloc 45, Scara 2, Etaj 7, Apartament 83
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (9)Active ( 0 )Arhivă ( 9 )
Specialist HR-Salarizare
4 Splaiul Unirii, București
expirat: 22.03.2023
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil senior
4 Splaiul Unirii, București
expirat: 25.11.2022
Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
coordonarea contabililor juniori pentru operarea corecta a documentelor de contabilitate financiară şi de gestiune pentru clientii din portofoliu;
pregatirea situatiilor/ rapoartelor contabile până la nivel de balanţă/ bilanţ pentru clientii din portofoliu;
calculul, înregistrarea şi declararea impozitelor şi taxelor către bugetul de stat pentru clientii din portofoliu ;
realizarea declaraţiilor fiscale pentru clientii din portofoliu;
realizarea de rapoarte financiare, inclusiv situatii financiare diverse solicitate de seful direct la cererea clientilor;
acordarea de consultanță financiar-fiscală clienților la cererea acestora;
asigurarea relatiei cu institutiile statului (Administratia Financiara, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj, Inspectoratul Teritorala de Munca) privind intocmirea si solicitarea situatiilor financiar-fiscale ale clientilor din portofoliu;
urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si regulile interne;
coordonarea contabililor juniori privind arhivarea documentelor operate;
coordonarea contabililor juniori pentru operarea corecta documentelor de contabilitate financiară şi de gestiune pentru clientii din portofoliu;
pregatirea situatiilor/ rapoartelor contabile până la nivel de balanţă/ bilanţ pentru clientii din portofoliu;
calculul, înregistrarea şi declararea impozitelor şi taxelor către bugetul de stat pentru clientii din portofoliu ;
realizarea declaraţiilor fiscale pentru clientii din portofoliu;
realizarea de rapoarte financiare, inclusiv situatii financiare diverse solicitate de seful direct la cererea clientilor;
acordarea de consultanță financiar-fiscală clienților la cererea acestora;
asigurarea relatiei cu institutiile statului (Administratia Financiara, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj, Inspectoratul Teritorala de Munca) privind intocmirea si solicitarea situatiilor financiar-fiscale ale clientilor din portofoliu;
urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si regulile interne;
coordonarea contabililor juniori privind arhivarea documentelor operate;
Inregistrarea zilnica si corecta a operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite si pe specificul unei agentii de turism;
Supervizarea transferului prin import de date din programul de turism(TINA) in programul de contabilitate si reconciliaza eventualele erori;
Realizare evidenta contabila (operare documente pentru contabilitate financiară şi de gestiune) până la nivel de balanţă/ bilanţ pentru clientii din portofoliu;
Calculul, înregistrarea şi declararea impozitelor şi taxelor către bugetul de stat pentru clientii din portofoliu ;
Realizarea declaraţiilor fiscale specifice sferei de activitate / pentru clientii din portofoliu;
Realizarea de rapoarte financiare, inclusiv situatii financiare diverse solicitate de seful direct la cererea clientilor;
Acordarea de consultanță financiar-fiscală clienților;
Asigurarea relatiei cu institutiile statului (Administratia Financiara, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj, Inspectoratul Teritorala de Munca) privind intocmirea si solicitarea situatiilor financiar-fiscale ale clientilor din portofoliu;
Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si regulile interne;
Gestionarea si arhivarea documentelor operate;
Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii financiare a clientilor din portofoliu;
Principalul client alocat acestui post este o agentie de turism;
Inregistrarea zilnica si corecta a operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite si pe specificul unei agentii de turism;
Supervizarea transferului prin import de date din programul de turism(TINA) in programul de contabilitate si reconciliaza eventualele erori;
Realizare evidenta contabila (operare documente pentru contabilitate financiară şi de gestiune) până la nivel de balanţă/ bilanţ pentru clientii din portofoliu;
Calculul, înregistrarea şi declararea impozitelor şi taxelor către bugetul de stat pentru clientii din portofoliu ;
Realizarea declaraţiilor fiscale specifice sferei de activitate / pentru clientii din portofoliu;
Realizarea de rapoarte financiare, inclusiv situatii financiare diverse solicitate de seful direct la cererea clientilor;
Acordarea de consultanță financiar-fiscală clienților;
Asigurarea relatiei cu institutiile statului (Administratia Financiara, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj, Inspectoratul Teritorala de Munca) privind intocmirea si solicitarea situatiilor financiar-fiscale ale clientilor din portofoliu;
Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si regulile interne;
Gestionarea si arhivarea documentelor operate;
Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii financiare a clientilor din portofoliu;
Principalul client alocat acestui post este o agentie de turism;
evidenta contabila (operare documente pentru contabilitate financiară şi de gestiune) până la nivel de balanţă/ bilanţ pentru clientii din portofoliu;
calculul, înregistrarea şi declararea impozitelor şi taxelor către bugetul de stat pentru clientii din portofoliu ;
realizarea declaraţiilor fiscale specifice sferei de activitate / pentru clientii din portofoliu;
realizarea de rapoarte financiare, inclusiv situatii financiare diverse solicitate de seful direct la cererea clientilor;
acordarea de consultanță financiar-fiscală clienților;
asigurarea relatiei cu institutiile statului (Administratia Financiara, Casa de Sanatate, Agentia de Somaj, Inspectoratul Teritorala de Munca) privind intocmirea si solicitarea situatiilor financiar-fiscale ale clientilor din portofoliu;
urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglementarile in vigoare si regulile interne;