Bucureşti Sectorul 2, Şos. Pantelimon, Nr. 6-8, CU INTRARE PRIN STRADA ION HELIADE RADULESCU, NR. 26, camera 1, ETAJ 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Preluare solicitari din partea clientilor ghidare in utilizarea softului și face recomandări de eventuale îmbunătățiri;
Escaladarea tickelor/solicitărilor către alte departamente care ar putea să
Introducere informații privind stadiul ticketelor, actualizare stadiu și detalii aferente acestuia privind fiecare ticket avut în responsabilitate
Monitorizează cu atenție urmărirea ticketelor conform mijloacelor puse la dispoziție de companie (instrumente de ticketing și urmărire a solicitărilor)
face actualizări cu versiuni noi de aplicație pe serverele interne sau ale clienților;
adaptează documentația unui proiect nou, după alte modele existente;
colectează feedback clienți de tip chestionar în etapele de post-deplasare și post-interacțiune;
follow-up către clienți pentru solicitările departamentului;
consemnează minutele ședințelor interne, cu clienții și/sau cu partenerii;
monitorizare pontaj: verificare date introduse și asigurarea completării datelor la zi;
facilitează comunicarea intra-departamentală: preia priorități, întrebări și răspunsuri de la PM / ASM / BO și le transmite în mod centralizat și regulat către Team Lider (în ambele sensuri);
urmărește bugetul de timp alocat prezentărilor de produs și semnalează potențialele depășiri;
responsabil cu organizarea evenimentelor interne;
responsabil cu identificarea punctelor de cazare și rezervări la hotel;
responsabil cu menținerea la zi a datelor de contact ale clienților și cu datele de conectare pe servere
Prelucrarea si inregistrarea tuturor documentelor contabile (deconturi, ordine de deplasare, facturi de intrare) in conformitate cu prevederile legislative in vigoare si a normelor de aplicare a acesteia;
Pastreaza legatura si tine evidenta deplasarilor angajatilor si a avansurilor acordate;
Prelucreaza si actualizeaza situatia cheltuielilor pentru deplasarile efectuate;
organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor contabile, cronologic si sistematic pe baza documentelor justificative primite;
efectueaza inregistrarile contabile, delimitand corect cheltuielile deductibile si cele nedeductibile;
verifica componenta si soldurile conturilor;
Urmareste facturile furnizorilor ajunse la scadenta;
Furnizeaza situatii financiare la cererea managerului economic (exemplu: suport pentru achizitii masini in leasing, prelungiri linii de credit, estimarea TVA-ului de plata, estimarea sponsorizarilor din impozitul pe profit);
Pregatirea dosarului pentru situatiile financiare anuale, semestriale, trimestriale (confirmari de sold, dosar inventariere);
Pastreaza legatura directa cu firma de contabilitate si HR externalizata;
Arhiveaza cronologic documentele de contabilitate;
Verifica spatiul virtual privat pentru descarcarea extraselor;
Intocmeste si depune online ordinele de plata pentru trezorerie;
Tine evidenta taxelor generale, verifica fisele de rol si se asigura de valabilitatea certificatelor de atestare fiscala;
Efectueaza analiza lunara a platilor din extrasul bancar pe centre de cost si departamente;
Arhiveaza si gestioneaza cererile de concediu si concediile mediciale
consemnează minute de ședințe interne, cu clienții sau cu partenerii;
monitorizare pontaj: verificare date introduse și asigurarea completării datelor la zi;
face actualizări cu versiuni noi de aplicație pe serverele interne sau ale clienților;
adaptează documentația unui proiect nou, după alte modele existente;
colectează feedback clienți de tip chestionar în etapele de post-deplasare și post-interacțiune;
follow-up către clienți pentru solicitările departamentului;
facilitează comunicarea intra-departamentală: preia priorități, întrebări și răspunsuri de la PM / ASM / BO și le transmite în mod centralizat și regulat către TL (în ambele sensuri);
urmărește bugetul de timp alocat prezentărilor de produs și semnalează potențialele depășiri;
responsabil cu identificarea punctelor de cazare și rezervări la hotel;
responsabil cu organizarea evenimentelor interne;
responsabil cu menținerea la zi a datelor de contact ale clienților și cu datele de conectare pe servere
consemnează minute de ședințe interne, cu clienții sau cu partenerii;
monitorizare pontaj: verificare date introduse și asigurarea completării datelor la zi;
face actualizări cu versiuni noi de aplicație pe serverele interne sau ale clienților;
adaptează documentația unui proiect nou, după alte modele existente;
colectează feedback clienți de tip chestionar în etapele de post-deplasare și post-interacțiune;
follow-up către clienți pentru solicitările departamentului;
facilitează comunicarea intra-departamentală: preia priorități, întrebări și răspunsuri de la PM / ASM / BO și le transmite în mod centralizat și regulat către TL (în ambele sensuri);
urmărește bugetul de timp alocat prezentărilor de produs și semnalează potențialele depășiri;
responsabil cu identificarea punctelor de cazare și rezervări la hotel;
responsabil cu organizarea evenimentelor interne;
responsabil cu menținerea la zi a datelor de contact ale clienților și cu datele de conectare pe servere
Responsible for hiring new persons and ensure their accommodation in the team
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
QA Tester
București
expirat: 05.07.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Analist Aplicatii de Salarizare
Iași,
expirat: 05.07.2019
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Realizează analiza de business a aplicației de salarizare prin analizarea cerințelor clienților, respectiv a proceselor de business ale acestora
Elaborează specificații funcționale și testează funcționalitățile dezvoltate, potrivit cu cerințele de proiect și/sau cerințele solicitate și agreate în fluxul de business al clientului
Colaborează cu echipa de programare și de testare;
nclude cele mai bune sugestii și/sau cele mai pertinente și frecvente solicitări într-o versiune nouă, optimizată
Identificarea de noi funcționalități, zone de interes în dezvoltarea produsului;
Se implică în elaborarea sau optimizarea ghidurilor de operații uzuale, manualul aplicatiei, metodologiilor de instruire
Ocazional, realizează deplasări la sediul clienților pentru prezentări sau analiză business
Participa la dezvoltarea de functionalități noi și fixarea de bug-uri
Monitorizează satisfacția clienților și includerea celor mai bune sugestii și/sau celor mai pertinente și frecvente solicitări într-o versiune nouă optimizată;
Se implică și oferă suport în elaborarea sau optimizarea ghidurilor de operații uzuale, manualelor aplicațiilor, metodologiilor de instruire;
Ocazional, realizează deplasări la sediul clienților pentru prezentări sau analiză business