Bucureşti Sectorul 6, Str. ROŞIA MONTANĂ, Nr. 2, Bloc 01B, Scara 2, Etaj 9, Apartament 72
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea personalului din subordine;
Inlocuieste sau suplimenteaza personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar
Raspunde de calitatea serviciilor oferite pacientilor
Asigura conditiile necesare indeplinirii indicatorilor de performanta si se preocupa permanent de dezvoltarea profesionala a echipei pe care o conduce in vederea motivarii acesteia pe termen lung;
Gaseste solutii pentru a rezolva cat mai eficient problemele intampinate de pacienti atunci cand situatia o impune;
Îndeplineste sarcini administrative precum înregistrarea și actualizarea datelor pacienților, gestionarea documentelor medicale și a altor activități conexe.
Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea personalului din subordine;
Inlocuieste sau suplimenteaza personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar
Raspunde de calitatea serviciilor oferite pacientilor
Asigura conditiile necesare indeplinirii indicatorilor de performanta si se preocupa permanent de dezvoltarea profesionala a echipei pe care o conduce in vederea motivarii acesteia pe termen lung;
Gaseste solutii pentru a rezolva cat mai eficient problemele intampinate de pacienti atunci cand situatia o impune;
Îndeplineste sarcini administrative precum înregistrarea și actualizarea datelor pacienților, gestionarea documentelor medicale și a altor activități conexe.
Organizarea si monitorizarea activitatii si a programului de lucru zilnic al persoanelor din echipa;
Monitorizarea performanțelor echipei și a indicatorilor de performanță (KPI-uri)
Coordonarea training-ului și dezvoltarea profesională a membrilor echipei
Organizarea periodica a unor sesiuni de discuții cu echipa în scopul îmbunătățirii cunoștințelor și abilităților de comunicare necesare in cadrul apelurilor;
Pastrarea legăturii cu departamentele conexe pentru a asigura buna desfășurare a activitatii;
Identificarea și implementarea strategiilor pentru a îmbunătăți experiența pacienților și a spori satisfacția clienților
Urmărirea aplicareii reglementărilor interne privind activitatea de soluționare a petițiilor și informarea departamentelor conexe ori de câte ori apar situații care induc un risc reputational major;
Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea personalului din subordine;
Raspunde de calitatea serviciilor oferite pacientilor si le monitorizeaza, inclusiv prin evaluarea satisfactiei pacientilor, luand masuri pentru imbunatatirea acestora;
Se asigura ca pacientii primesc un diagnostic si un plan de tratament din partea medicului curant
Faciliteaza comunicarea pacientului cu medicul si gaseste solutii pentru punerea in aplicare a planurilor de tratament
Solutioneaza reclamatiile personalului din subordine si ale pacientilor in vederea imbunatatirii serviciilor;
Redactarea corespondentei generale si a documentelor solicitate in relatia cu pacientii;
Promovarea serviciilor, atat la solicitarea pacientului, cat si in mod proactiv
Asigura conditiile necesare indeplinirii indicatorilor de performanta si se preocupa permanent de dezvoltarea profesionala a echipei pe care o conduce in vederea motivarii acesteia pe termen lung;
Gaseste solutii pentru a rezolva cat mai eficient problemele intampinate de pacienti atunci cand situatia o impune;
Inlocuieste sau suplimenteaza personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar
Respectarea politicilor clinicii Dental Excellnce, oferind serviciile cu maximum de profesionalism, in conformitate cu procedurile standard
Ofera informatii despre serviciile clinicii Dental Excellence
Organizeaza, coordoneaza, controleaza si raspunde de activitatea personalului din subordine;
Raspunde de calitatea serviciilor oferite pacientilor si le monitorizeaza, inclusiv prin evaluarea satisfactiei pacientilor, luand masuri pentru imbunatatirea acestora;
Se asigura ca pacientii primesc un diagnostic si un plan de tratament din partea medicului curant
Faciliteaza comunicarea pacientului cu medicul si gaseste solutii pentru punerea in aplicare a planurilor de tratament
Solutioneaza reclamatiile personalului din subordine si ale pacientilor in vederea imbunatatirii serviciilor;
Redactarea corespondentei generale si a documentelor solicitate in relatia cu pacientii;
Promovarea serviciilor, atat la solicitarea pacientului, cat si in mod proactiv
Asigura conditiile necesare indeplinirii indicatorilor de performanta si se preocupa permanent de dezvoltarea profesionala a echipei pe care o conduce in vederea motivarii acesteia pe termen lung;
Gaseste solutii pentru a rezolva cat mai eficient problemele intampinate de pacienti atunci cand situatia o impune;
Inlocuieste sau suplimenteaza personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar
Respectarea politicilor clinicii Dental Excellnce, oferind serviciile cu maximum de profesionalism, in conformitate cu procedurile standard
Ofera informatii despre serviciile clinicii Dental Excellence