Bucureşti Sectorul 1, Str. PETRU RAREŞ, Nr. 13, Etaj 2, Apartament 6
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (2)Active ( 0 )Arhivă ( 2 )
Asistent manager
București
expirat: 03.03.2023
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Asigura pastrarea si functionalitatea zilnica a registrelor de lucru specifice activitatii
Mentinerea unor relatii operative cu clientii, colaboratorii, furnizorii de servicii ai societatii
Asigurarea evidentei facturilor primite de la furnizori, emiterea si urmarirea procesului de colectare a facturilor, inclusiv elemente de contabilitate primara
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
Organizeaza si coordoneaza intalniri si conferinte la solicitarea managerului; asigura protocolul in cadrul intalnirilor
Activitati generale de asistent administrativ
Intretinerea si actualizarea bazei de documente
Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie
Duce la îndeplinire orice alta sarcina trasata de manager conform specificului activitatii
Middle (2-5 ani), Fara experienta, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Asigura pastrarea si functionalitatea zilnica a registrelor de lucru specifice activitatii
Mentinerea unor relatii operative cu clientii, colaboratorii, furnizorii de servicii ai societatii
Asigurarea evidentei facturilor primite de la furnizori, emiterea si urmarirea procesului de colectare a facturilor, inclusiv elemente de contabilitate primara
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
Organizeaza si coordoneaza intalniri si conferinte la solicitarea managerului; asigura protocolul in cadrul intalnirilor
Activitati generale de asistent administrativ
Intretinerea si actualizarea bazei de documente
Pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie
Duce la îndeplinire orice alta sarcina trasata de manager conform specificului activitatii