Bucureşti Sectorul 2, Str. OLTARULUI, Nr. 12, CORP A, PARTER, Apartament 1
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (15)Active ( 0 )Arhivă ( 15 )
Operator call center
București
expirat: 12.05.2024
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator call center
București
expirat: 08.02.2024
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator call center
București
expirat: 08.02.2024
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator call center
București
expirat: 09.12.2023
Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator Patient Care
București
expirat: 26.07.2023
Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Ofera informatii precise despre situatia pacientilor si cererilor acestora, astfel incat echipa sa poata lua deciziile corecte in a le asigura accesul la medicatie la timp
Ofera informatii despre serviciile companiei medicilor, farmaciilor si pacientilor
Asigura suportul pentru crearea contului de acces in aplicatia de rezervare a tratamentului in farmacie si va prezenta utilizatorului conditiile si facilitatile acestui serviciu
Introduce retetele pacientilor in aplicatie, urmareste procesul de rezervare a acestora si trimite cererile de comanda catre distribuitorii de medicamente (pentru livrarea tratamentului in farmacie)
Gestioneaza eficient solicitarile pacientilor, farmaciilor si medicilor, in concordanta cu procedurile companiei si cu politicile de confidentialitate
Colecteaza si raporteaza evenimentele adverse identificate, in conformitate cu procedurile interne si legislatia aplicabila
Ofera informatii precise despre situatia pacientilor si cererilor acestora, astfel incat echipa sa poata lua deciziile corecte in a le asigura accesul la medicatie la timp
Ofera informatii despre serviciile companiei medicilor, farmaciilor si pacientilor
Asigura suportul pentru crearea contului de acces in aplicatia de rezervare a tratamentului in farmacie si va prezenta utilizatorului conditiile si facilitatile acestui serviciu
Introduce retetele pacientilor in aplicatie, urmareste procesul de rezervare a acestora si trimite cererile de comanda catre distribuitorii de medicamente (pentru livrarea tratamentului in farmacie)
Gestioneaza eficient solicitarile pacientilor, farmaciilor si medicilor, in concordanta cu procedurile companiei si cu politicile de confidentialitate
Colecteaza si raporteaza evenimentele adverse identificate, in conformitate cu procedurile interne si legislatia aplicabila