Sat Cosâmbeşti, Comuna Cosâmbeşti, Şos. Slobozia - Tandarei, Nr. 154
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (36)Active ( 0 )Arhivă ( 36 )
Consilier juridic
expirat: 22.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
AGENT VANZARI
expirat: 22.11.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Assistent Manager
Slobozia
expirat: 27.03.2024
Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Atribuțiile:
Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor;
Inregistrarea tuturor documentelor intrate si iesite din firma si asigurarea fluxului intern al acestora;
Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;
Redacteaza corespondenta, adrese;
Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
Coordoneaza relatia cu colaboratorii societatii;
Suport pentru departamentul de Contabilitate;
Indosariaza si arhiveaza documentele emise de catre societate;
Transmite documentelor via e-mail si curier rapid /posta;
Tine evidenta atat a contractelor emise cat si a celor primite, precum si a documentelor atasate: anexe, bilete la ordin, acte aditionale, procese verbale, etc
Înregistrarea și verificarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu legislația în vigoare;
Asigurarea respectării politicilor și procedurilor contabile;
Intocmirea, supervizarea și actualizarea constantă a contractelor cu clienții și furnizorii, asigurându-vă că acestea sunt întotdeauna în conformitate cu cerințele organizationale;
Intocmirea anexelor contractuale, asigurându-se că acestea sunt conforme cu acordurile contractuale;
Urmarirea și gestionarea statusului plăților, rezolvarea discrepanțelor și comunicarea eficientă cu clienții pentru a asigura o colectare promptă și corectă a sumelor datorate;
Gestionarea proformelor pentru a facilita procesele de ofertare și negociere, colaborând strâns cu departamentele de vânzări și marketing pentru a asigura coerența și exactitatea informațiilor prezentate.
Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor;
Inregistrarea tuturor documentelor intrate si iesite din firma si asigurarea fluxului intern al acestora;
Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;
Redacteaza corespondenta, adrese;
Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
Coordoneaza relatia cu colaboratorii societatii;
Suport pentru departamentul de Contabilitate;
Indosariaza si arhiveaza documentele emise de catre societate;
Transmite documentelor via e-mail si curier rapid /posta;
Tine evidenta atat a contractelor emise cat si a celor primite, precum si a documentelor atasate: anexe, bilete la ordin, acte aditionale, procese verbale, etc
Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor;
Inregistrarea tuturor documentelor intrate si iesite din firma si asigurarea fluxului intern al acestora;
Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;
Redacteaza corespondenta, adrese;
Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
Coordoneaza relatia cu colaboratorii societatii;
Suport pentru departamentul de Contabilitate;
Indosariaza si arhiveaza documentele emise de catre societate;
Transmite documentelor via e-mail si curier rapid /posta;
Tine evidenta atat a contractelor emise cat si a celor primite, precum si a documentelor atasate: anexe, bilete la ordin, acte aditionale, procese verbale, etc