Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (17)Active ( 0 )Arhivă ( 17 )
Sofer distributie
expirat: 02.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent derulare contracte lucrari fit out
expirat: 27.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent tehnic
București
expirat: 17.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
995 - 1100 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
COORDONATOR SANTIER /SITE MANAGER
București
expirat: 07.04.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
1000 - 1500 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
SPECIALIST ACHIZITII IN CONSTRUCTII
București
expirat: 03.04.2024
Middle (2-5 ani)
1190 - 1315 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Coordonator Mentenanta Generala Retail
București
expirat: 03.04.2024
Entry (0-2 ani)
850 - 1250 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
office assistent
București
expirat: 03.04.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Organizare birou si oferire de sprijin managerilor pentru optimizarea activitatilor
Activitati de protocol si de administratie a sediului
Este interfata intre companie si clientii/vizitatorii externi
Intampina vizitatorii veniti in sediu imediat ce au sosit
Directioneaza vizitatorii catre persoanele cu care au programate intalniri
Se asigura ca spatiul de receptie este ordonat si prezentabil
Ofera informatii de baza si corecte la solicitarile personale sau cele solicitate prin telefon/email
Primeste, sorteaza si distribuie corespondenta zilnica
Realizeaza AWB-uri si tine legatura cu curierul
Mentine securitatea la birou urmand procedurile de siguranta si controlul accesului prin intermediul biroului de receptie
Inregistreaza documente in Registrul de intrari-iesiri al companie si il gestioneaza
Actualizeaza calendarul si programarile pentru intalniri/salile de intalniri
Monotorizeaza si actualizeaza la zi situatia parcului Auto ( rovinete, revizii auto, rca)
Realizeaza lista de materiela in urma facturilor, venite per fiecare proiect
Planifica/organizeaza activitatile specifice in interiorul si in afara sediului
Monitorizeaza stocul, consumul si gestioneaza comenzile de papetarie, apa, cafea/ produse de protocol, precum si produsele pentru curatenia si intretinerea sediului. Gestioneaza comenzile de reaprovizionare cu aceste produse
Realizeaza alte activitati administrative, precum indosariere, realizarea de fotocopii ale documentelor, transcriere, traduceri etc
Contacteaza persoanele responsabile in cazul unor situatii/ incidente legate de sediul companiei
Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) predate de beneficiar sau pusa la dispozitie de colegi
Intocmirea devizelor după antemăsuratori existente, deviz general investiție, deviz pe obiectiv, extrase de deviz( liste de material, manoperă, utilaje, transport pentru execuție lucrări);
Elaborarea de centralizatoare de costuri și Devize Generale
Verificarea încadrării costurilor execuției lucrărilor în valoarea estimată a lucrărilor;
Realizarea activităților de decontare a lucrărilor executate
Indexare situații de plată conform legislație în vigoare;
Întocmește situații de lucrări;
Realizează centralizatorul antemasurătorilor și întocmește un raport comparativ între cantitățile de lucrări măsurate și cantitățile de lucrări anexă la contract;
Încadrează articolele de deviz și cantitățile acestora în programe specializate, acolo unde este cazul;
Verifică și avizează situații de lucrări de la subantreprenori și prestatori;
Întocmește situațiile financiare ale subantreprenorilor de specialitate;
Întocmește oferte pentru lucrări suplimentare din proiectul în execuție;
Asigură la nivel de punct de lucru evidența documentelor și a rapoartelor de lucru (măsurători, atașamente, devize, etc);
Întocmește baze de date referitoare la prețuri;
Realizează analize de prețuri sau documentații pentru adaptarea articolelor la proiectul tehnic;