Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Efectueaza citirea dispozitivelor de masurare la clienti, cu dispozitivul PDA;
Verificarea datelor introduse in dispozitivul PDA a sectorului de citire;
Identificarea contorului la adresa din date PDA, dupa tip si serie;
Citirea cu atentie a indexului si inregistrarea in PDA;
Notarea in PDA a anomaliilor constatate in teren: inchis, dificultati la citire, contor defect, lipsa sigiliu metrologic, lipsa sigiliu instalatie, preluare contract, consum fraudulos, contor ridicat, autocitire, contor schimbat;
Notarea in PDA, a clientilor noi identificati in teren si diverselor informatii utile ce pot fi folosite in activitatea curenta;
La solicitarea managementului, asigura transmiterea catre clienti a documentelor emise de societate (acte aditionale, etc);
Urmarirea neconcordantelor dintre consumul inregistrat pe luna in curs si luna anterioara, iar in situatia constatarii unori diferente mari comunicarea acest lucru superiorului ierarhic;
Colecteaza date si consemneaza operatiile efectuate in teren utilizand PDA;
Semneaza si raspunde pentru documentele pe care le intocmeste;
Raspunde de calitatea, legalitatea, confidentialitatea si continutul lucrarilor pe care le executa;
Propune actiuni corective in domeniu, care sa faciliteze consolidarea si realizarea strategiei Societatii
Coordonarea activitatii la obiectivele in care se desfasoara lucrari de Facility Management (FM) / service (mentenanta, gestiune operative, administrare), precum si asigurarea lucrarilor de FM / service si a tuturor serviciilor implicate in derularea prestarii din punct de vedere al calitatii, sigurantei si mediului, in vederea satisfacerii exigentelor clientului;
Formeaza si conduce echipa de tehnicieni/ ingineri/ personal executant in vederea realizarii scopului si obiectului contractului;
Asigura buna desfasurare a activitatilor in timpul derularii contractului;
Intocmeste necesarul de materiale pe termen scurt si mediu si le comunica managerului tehnic/managerului de proiect spre aprobare si transmitere catre compartimentul achizitii;
Exercita un control activ si dinamic al activitatii si asigura indeplinirea sarcinilor contractuale in conformitate cu cerintele clientului in vederea asigurarii calitatii executiei, incadrarii in termenele stabilite, incadrarii consumului de materiale in normele de consum;
Isi pune la dispozitia societatii toate cunostintele si experienta pentru indeplinirea obiectivelor convenite, fiind raspunzator de succesul contractelor incredintate;
Tine evidenta lucrarilor executate prin completarea documentelor necesare impuse de propria organizatie sau de client;
Supravegheaza din punct de vedere tehnic instalatiile, echipamentele, conform instructiunilor tehnice si orice deficienta o aduce la cunostinta managerului tehnic/managerului de proiect, in colaborare cu care gaseste solutiile tehnice de remediere;
Verifica cartea constructiei precum si orice alte inregistrari legate de respectarea Legiiprivind calitatea in constructii;
Stabileste impreuna cu reprezentantii clientului si cu managerul de proiect/ managerul tehnic procedurile de lucru;
Executa la termen urgentele cu privire la materiale (achizitie) si lanseaza necesarul de aprovizionare pentru materialele auxiliare necesare;
Stabileste impreuna cu reprezentantii clientului si cu managerul de proiect procedurile de lucru;
Mentine legatura cu clientul si remediaza la timp solicitarile acestuia (prevazute in contract);
Colaboreaza cu reprezentantii autoritatilor cand acestia vin in diverse controale si ofera detaliile cerute de acestia cu privire la domeniul de activitate pe care il monitorizeaza;
Colaborarea stransa cu ceilalti colegi din companie in vederea transmiterii catre beneficiari a unor oferte competitive si profitabile prin gasirea celor mai bune solutii tehnice si comerciale
Initierea, planificarea, monitorizarea, controlul si finalizarea proiectelor conform cerintelor beneficiarului;
Dezvoltarea si cresterea vanzarilor de servicii de Facility Management (FM) prin implementarea strategiei de vanzare, intarirea parteneriatelor cu clientii, cresterea loialitatii si retentiei clientilor;
Stabilirea scopului proiectului, a cerintelor, identificarea si coordonarea activitatilor necesare desfasurarii proiectului, gestionarea utilizarii costurilor si a rezultatelor operationale pentru proiect, realizarea procedurilor de achizitii de bunuri, lucrari si servicii precum si evaluarea si adoptarea unor masuri optime de control, in vederea minimizarii factorilor de risc si obtinerii calitatii proiectului;
Ofera consultanta Clientilor, in mod personalizat, respectand solicitarile acestora, indicand riscurile si oportunitatile din afacerea acestuia corelate cu piata de FM, astfel incat sa maximizeze parteneriatul cu acestia;
Propune si negociaza cu clientii din portofoliu conditiile contractuale in conditii win-win care sa permita un parteneriat de durata cu acestia;
Asigura permanent urmarirea si gestionarea corecta a contractelor pentru clientii din portofoliul alocat;
Coordoneaza personalul din subordinea sa la executarea contractului si colaboreaza cu departamentele societatii cu scopul de a asigura fata de partile contractante o supraveghere, conducere si derulare contractuala optima din punct de vedere al cerintelor tehnice si comerciale;
Respecta si propune metode de depasire a indicatorilor de rentabilitate (volume, marje, discount, creante recuperate) pentru portofoliul aferent de clienti;
Urmareste fidelizarea clientilor actuali in conditiile pietei, utilizand inovatia si cunostintele despre client, in scopul crearii unei oferte personalizate;
Propune solutii, gestioneaza si monitorizeaza dezvoltarea de noi aplicatii web, digitale si mobile de comunicare cu clientii/tertii, care sa asigure un grad inalt de imbunatatire a experientei utilizatorului pe toate platformele online ale companiei;
Cunoaste procesele de business desfasurate in cadrul companiei, oferind solutii pentru sustinerea acestora de catre sistemul informatic;
Colaboreaza cu echipe din cadrul companiei pentru dezvoltarea si identificarea celor mai bune solutii digitale din punct de vedere a imbunatatirii experientei utilizatorului;
Monitorizeaza si optimizeaza continuu performanta canalelor online si digitale de comunicare cu clientii/tertii din perspectiva cresterii gradului de imbunatatire a experientei utilizatorilor;
Pregateste documentatia necesara, ofera informatii, consultanta si suport tehnic utilizatorilor despre functionalitatea aplicatiilor si solutiilor digitale la nivelul Departamentului;
Contribuie la realizarea cerintelor de business pentru automatizarea anumitor procese sau imbunatatirea sistemelor existente la nivel de Departament;
Testeaza aplicatiile online si digitale cu scopul de a eficientiza activitatea prin cresterea gradului de utilizare sau a armoniza procesele informatice cu cele business;
Contribuie activ in vederea obtinerii/respectarii standardelor de dezvoltare pe partea de front-end si a user experience prin user interface;
Dezvolta si implementeaza tehnici noi pentru imbunatatirea workflow-lor;
Asigura dezvoltarile digitale necesare pentru derularea campaniilor de informare si promovare a serviciilor companiei;
Acorda suport in colectarea si interpretarea datelor din studiile de satisfactie pentru masurare a nivelului de satisfactiei a clientilor si tertilor;
Dezvolta si monitorizeaza rapoarte concise privind performanta aplicatiilor/platformelor online si digitale, propunand recomandari pentru imbunatatirea indicatorilor;
Preia si propune spre implementare «best practices» atat din cadrul Grupului ENGIE, cat si din industrii complementare foarte active in sfera digitala (banking, telecomunicatii, automotive, ecommerce);
Identifica problemele clientilor si/ sau factorii care afecteaza calitatea serviciilor oferite clientilor, propune masuri de imbunatatire si/ sau corective si contribuie la implementarea acestora
Intocmeste toate documentele necesare pregatirii achizitiilor care i-au fost alocate direct si se asigura ca acestea sunt validate conform prevederilor legale si conform politicilor, normelor si procedurilor in vigoare;
Analizeaza caietul de sarcini, discuta specificatiile cu beneficiarul/clientul intern si se asigura ca toate documentele achizitiei sunt in conformitate cu cerintele;
Justifica alegerea modalitatii de achizitie in urma analizei desfasurate;
Organizeaza si deruleaza procedura de achizitii, conform cu legislatia si/sau procedurilor interne, asigurand pastrarea/arhivarea corespunzatoare a documentelor conform prevederilor legale;
Pe parcursul achizitiei, redacteaza si transmite clarificari sau modificari in termenele legale sau prevazute de procedurile in vigoare;
Analizeaza eligibilitatea ofertantilor si ofertele financiare transmise/depuse de potentialii furnizori, organizeaza intalnirile de negociere;
Asigura derularea procesului de evaluare anuala a furnizorilor de care raspunde prin declansarea evaluarii in aplicatia dedicata, completarea chestionarelor si coroborarea informatiilor primite de la clientul intern. Pentru contractale de achizitii publice, intocmeste certificatele constatatoare;
Mentine relatia cu furnizorii pe parcursul derularii contractelor de achizitii si asigura rezolvarea tuturor neconformitatilor care apar in derularea contractelor de achizitii din aria de responsabilitate (contracte noi sau alte contracte repartizate);
Este responsabil de dezvoltarea activitatii specifice tranzactionarii in piata de energie electrica, respectiv identifica oportunitati, propune strategia de tranzactionare, pregateste analize specifice (business case, risk/reward), obtine mandate;
Este responsabil de:
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Proiectant si Studii Tehnice - Retele Gaze
Tine evidenta tuturor lucrarilor de extindere si reabilitare ale retelei de distributie gaze naturale;
Realizeaza raportari privind stadiul si modul de finalizare al acestora;
Participa la elaborarea temelor de proiectare si a studiilor tehnico economice (inclusiv analize de rentabilitate) pentru lucrarile de reabilitare, optimizare si dezvoltare a sistemului de distributie a gazelor naturale;
Participa la stabilirea solutiilor de alimentare, de remediere disfunctionalitati si a solutiilor de deviere aferente sistemului de distributie ;
Tine legatura cu departamentele si serviciile cu care interactioneaza pentru elaborarea lucrarilor;
Participa la prezentarea elementelor importante in sedintele Consiliului Tehnico Economic (CTE), pentru documentatiile tehnico-economice, in calitate de consultant, in vederea avizarii lucrarilor si documentatiilor tehnice supuse analizei;
Actualizeaza si intretine toate informatiile in bazele de date interne (SAP, GIS, Topobase, etc)
Analizeaza si monitorizeaza realizarea planurilor de mentenanta preventiva a Distrigaz Sud Retele;
Analizeaza si face propuneri de planificare si replanificare a actiunilor de detectare pierderi gaze;
Intocmeste raportari in Excel referitoare la activitatea departamentului Pierderi Gaze;
Urmareste si emite alerte referitoare la tratarea pierderilor de gaze, pana la finalizarea lor in teren si inchiderea in sistemele informatice;
Monitorizeaza si analizeaza activitatile de planificare si gestionare a stocurilor de materiale/contoare ale Distrigaz Sud Retele SRL si ENGIE Servicii SRL, propune masuri de optimizare flux;
Monitorizeaza permanent indicatorii SAP privind valoarea stocurilor curente, strategice, cu miscare lenta si fara miscare, emitand alerte catre Birou Gestiune Materiale;
Asigura suport in fluxul de aprovizionare/reaprovizionare realizat prin prestatorul extern, identifica si propune solutii de optimizare costuri;
Planifica efectuarea interventiilor cu dispozitive speciale, conform termenelor stabilite si solicitarilor clientilor interni, testeaza gradul de satisfactie al acestora;
Monitorizeaza emiterea avizelor si a gradului de satisfactie a clientilor interni, prin realizarea de sondaje interne;
Monitorizeaza costurile operationale la nivelul departmentului si face propuneri de imbunatatire
Promoveaza si incheie contracte ASIGAZ (inclusiv comenzi lucrari) de prestari servicii de verificari/revizii tehnice la instalatiile de utilizare gaze naturale si a centralelor termice, clientilor ENGIE Romania
Executa lucrarile privind verificarile tehnice in utilizare la aparatele de încălzit alimentate cu combustibil gazos, cazane de apă caldă cu putere P
Intocmeste documentatia in urma verificarii in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR
Executa lucrari de verificari/revizii tehnice si reparatii/defecte, relevee, la instalatiile de utilizare gaze naturale;
Executa instalatii electrice de orice putere tehnic realizabila, cu tensiuni pana la 1000 Volti, dupa obtinerea acordurilor sau avizelor si autorizatiilor de constructie legal necesare;
Monteaza/instaleaza, regleaza si repara aparate si echipamente electrice in limita competentelor;
Executa verificari, masuratori ale instalatiilor de legare la pamant aferente instalatiilor electrice;
Verifica, executa, participa la receptia si punerea sub tensiune a instalatiilor electrice;
Executa lucrari de instalatii electrice aferente instalatiilor de producere energie electrica cu panouri fotovoltaice si realizeaza receptia tehnica si punerea in functiune a instalatiilor electrice aferente panourilor solare fotovoltaice si statiilor electrice;
Detecteaza anomalii in functionarea instalatiei electrice;
Realizeaza interventii de reparatii legate de instalatiile electrice, circuite, tablouri, aparate, echipamente electrice;
Verifica starea cuplajelor aparatelor electrice/electronice si le inlocuieste pe cele uzate dupa acceptul beneficiarului;
Efectueaza diagnoza aparatelor/echipamentelor/instalatiilor si identifica cauza defectarii acestora;
Scoate de sub tensiune echipamentele electrice conform normelor tehnice de securitatea muncii si a celor referitoare la situatiile de urgenta.
Analizeaza, in vederea validarii, documentatiile tehnice aferente sistemului de distributie gaze naturale (extinderi conducte si bransamente aferente, bransamente simple, redimensionari bransamente/posturi reglare/masurare, statii noi reglare/masurare sau redimensionate);
Valideaza documentatiile tehnice aferente sistemului de distributie care corespund cerintelor legale si interne in vigoare;
Respinge documentatiile tehnice aferente sistemului de distributie care nu indeplinesc cerintele legale si interne in vigoare;
Emite toate documentele necesare prevazute de legislatia in vigoare si procedurile interne aferente avizarii/ verificarii sau, dupa caz, respingerii documentatiilor tehnice;
Opereaza in baza de date SAP conform procedurilor interne toate informatiile specifice;
Emite facturi pentru serviciul de verificare documentatii tehnice aferente lucrarilor de alimentare cu gaze naturale a consumatorilor izolati;
Asigura respectarea prevederilor legale si a cerintelor interne privind corectitudinea documentatiilor tehnice prin emiterea de rapoarte de abatere (fisa vizita lucrare), pentru toate neconformitatile constatate;
Rezerva materiale pentru executia lucrarii;
Formuleaza puncte de vedere si asigura asistenta tehnica pentru tratarea reclamatiilor specifice activitatii;
Constata abateri si face propuneri de imbunatatire a activitatii de avizare.
Serves as a liaison between business operations, internal information technology and system users, within defined project objectives, for coordination, problem resolution, system maintenance activities and case/point resolution
Collaborate with functional management to provide the IT perspective to business planning and daily operations
Collaborates with information technology teams, to facilitate practices and procedures which result in successful conversions, updates, application recovery procedures
Conducts business operational/technical needs and process analysis to align information technology with business initiatives, as well as formulate practical requirements for operational improvements, use cases and processes diagrams
Participate to company projects, formulates and defines project scope and objectives through research and fact-finding, combined with an understanding of applicable business needs
Translates business requirements into functional specifications and manages changes to such specifications and ensures documents business needs along with both functional and non-functional requirements
Reviews data integrity, audits reports and performs data analysis to support data requirements and initiatives
Performs gap-analysis to define and map current and future state processes
Work with the quality assurance team to validate system acceptance and user acceptance test plans and test scripts to ensure error free applications, tools, and reports. Conduct usability and functional testing and recommend corrective and preventive actions, if is required
Participate in handover, end-user training and deployment activities. Provides consulting and technical support to the end- users
Monitoring post-implementation phase of the project, analyzes the data and evaluates the effectiveness
Facilitates communication with stakeholders from initial requirements to final implementation. Ensures successful implementation, administration, and documentation of new and existing applications within defined project scope
Reviews and analyzes effectiveness and efficiency of existing systems and develops strategies for improving or leveraging current systems, recommends changes and/or design modifications to enhance business operational needs
Troubleshoots application issues and escalates more complex issues to specialty information technology teams
Maintains up to date information and knowledge with regards to IT Application landscape, existing and new technology
Define best practices, processes, and standards to continuously improve efficiency within the business analysis discipline
Intocmeste ofertele tehnico–economice, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini;
Intocmeste documentatia necesara in vederea participarii la licitatii;
Analizeaza cerintele clientilor si propune solutii tehnico–economice personalizate;
Negociaza preturile cu partenerii comerciali;
Ofera consultanta in fata clientilor, in ceea ce priveste sustinerea solutiilor alese;
Gestioneaza baza de date cu clientii existenti si noi;
Transmite scrisori de intentie si stabileste intalniri cu clientii;
Identifica si selecteaza zilnic oportunitatile din piata folosind platformele de specialitate;
Intelege cerintele caietelor de sarcini si propune solutii alternative si inovatoare;
In pregatirea ofertei tine cont de bugetul, nevoile si preferintele clientului, de pretul de furnizor al reperelor solicitate, cat si de politica comerciala a companiei privind adaosurile si discount-urile comerciale, astfel incat sa poata propune cele mai bune solutii care maximizeaza atat sansele de a contracta vanzarea serviciilor, cat si rezultatele financiare ale companiei
Propune si implementeaza actiuni in scopul imbunatatirii procesului de ofertare
Identificarea de noi clienti si oportunitati de business;
Cladirea si mentinerea unor relatii comerciale de succes cu clientii potentiali si existenti;
Maximizarea potentialului de business de la clientii existenti prin dezvoltarea serviciilor oferite;
Organizarea, planificarea si coordonarea activitatii de pregatire si sustinere in fata clientilor, impreuna cu echipa tehnica, a solutiilor si studiilor tehnice, precum si a ofertelor transmise;
Mentinerea si actualizarea bazei de date interne cu clienti existenti si potentiali clienti;
Supravegherea platformelor externe de lead-uri specializate si identificarea proiectelor care pot fi executate de companie;
Cunoasterea exacta si in timp real a situatiei concurentei si a pietei;
Propunerea de masuri de imbunatatire si dezvoltare a proceselor comerciale gestionate;
Realizarea targetului de vanzari;
Intelegerea tehnica a serviciilor companiei si comunicarea proactiva cu echipa tehnica pentru:
Urmareste si raspunde de indeplinirea obiectivelor financiare anuale (marja si EBIDA);
Implementeaza in agentie strategia comerciala si operationala stabilita la nivelul companiei;
Urmareste zilnic activitatea echipelor din subordine, asigurandu-se de implementarea politicilor companiei si aplicarea corecta a procedurilor interne/operationale de catre personalul din subordine;
Preplanifica activitatile de verificare si revizie instalatii de utilizare a gazelor naturale si centrale termice, cu respectarea programului procedurat, in sistemul informatic OSP;
Planifica activitatile agentiei la termenele stabilite prin procesele de lucru si organizeaza activitatea in scopul realizarii obiectivelor individuale si de companie;
Asigura derularea activitatilor la client, la termen si conform cu programul convenit, prin buna planificare si urmarire a fluxului productiv;
Prin sondaj periodic verifica activitatea personalului din subordine;
Analizeaza situatiile de risc, pericol de incendii, de producere a accidentelor grave si dispune aplicarea masurilor de siguranta si efectuarea de constatari privind cauzele care au condus la aceste defectiuni;
Analizeaza gradul de indeplinire al obiectivelor, gradul de satisfactie a clientilor conform chestionarelor intocmite, propune masuri corective de imbunatatire a activitatii si urmareste realizarea lor;
Intocmeste punctele de vedere necesare rezolvarii sesizarilor/reclamatiilor clientilor;
Evalueaza performanta personalului din agentie, trimestrial si anual;
Participa activ la proiectele companiei, punand la dispozitie cunostintele si experienta proprie.
Promoveaza si incheie contracte ASIGAZ (inclusiv comenzi lucrari) de prestari servicii de verificari/revizii tehnice la instalatiile de utilizare gaze naturale si a centralelor termice, pentru clientii ENGIE Romania;
Executa lucrarile privind verificarile tehnice in utilizare la aparatele de incalzit alimentate cu combustibil gazos, cazane de apa calda cu putere P
Intocmeste documentatia in urma verificarii in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR;
Executa lucrari de verificari/revizii tehnice si reparatii/defecte, relevee, la instalatiile de utilizare gaze naturale;
Executa lucrari de verificari/revizii tehnice si reparatii/defecte, relevee, la instalatiile de utilizare gaze naturale;
Promoveaza si incheie contracte ASIGAZ (inclusiv comenzi lucrari) de prestari servicii de verificari/revizii tehnice la instalatiile de utilizare gaze naturale si a centralelor termice, clientilor ENGIE Romania;
Evalueaza atat tehnic cat si valoric, in urma verificarilor tehnice efectuate conform punctului, si a verificarilor/reviziilor tehnice la instalatiile de utilizare a gazelor naturale :
Urmarirea parametrilor tehnici (presiune si debit) cat si conducerea centralizata, operativa si permanenta a procesului de distributie gaze naturale din intreg sistemul de distributie;
Monitorizarea teletransmisiei la nivelul companiei, cat si gestionarea tuturor alarmelor din sistemul de monitorizare SCADA-AMR;
Colaboreaza cu celelalte departamente in urmarirea inchiderilor si a evenimentelor din sistemul de distributie gaze;
Identifica problemele aparute in exploatarea Sistemului de distributie si ia masurile care se impun;
Mentine legatura cu dispecerii DNG, Transgaz, ELCEN;
Contribuie la asigurarea in conditii de siguranta maxima a continuitatii furnizarii gazelor naturale;
Intocmeste grafice lunare, trimestriale si anuale ale cadrelor de permanenta;
Gestioneaza intreg procesul de reziliere a contractelor de distributie gaze naturale;
Urmareste alocarea notificarilor si crearea comenzilor de lucru si se asigura de functionarea corespunzatoare a proceselor de workflow sub care se desfasoara activitatea;
Analizeaza si raporteaza periodic stadiul de realizare pentru notificarile de servicii;
Opereaza zilnic corectiile necesare de taxe, comenzi de lucru, date PIF la solicitarea corespondentilor, pentru inlaturarea erorilor sesizate;
Monitorizaza realizarea comenzilor de deconectare din neplata si reconctare, precum si situatia clientilor care inregistreaza deconectare din motive tehnice;
Intocmeste analize si raporteaza periodic statusul clientilor care inregistreaza consum dupa o sigilare operata la locul de consum, asigurand suport in vederea actiunilor desfasurate in relatie cu Directiile Regionale, sub coordonarea sefului direct;
Centralizeaza si comunica zilnic opririle programate si neprogramate cu centralizarea datelor pentru raportarea lunara;
Asigura emiterea periodica a notificarilor de verificari revizii a instalatiei de utilizare gaze naturale si transmiterea acestora furnizorilor de gaze naturale parteneri in contract de distributie cu compania Distrigaz Sud Retele;
Monitorizeaza si raporteaza periodic evolutia realizarii serviciilor obligatorii, sesizand coordonatorul direct de orice neconformitate pe care o identifica pe proces;
Urmareste derularea contractelor de distributie si, dupa caz, asigura modificarea acestora conform prevederilor legale, precum si emiterea lunara a facturilor aferente serviciilor de distributie si transmiterea lor catre beneficiari;
Asigura si raspunde de comunicarea cu operatorii aflati in amonte de sistemul de distributie al Distrigaz Sud Retele (OMV Petrom, SNTGN Transgaz SA, Romgaz) referitoare la transmiterea informatiilor necesare exploatarii punctelor fizice de predare-primire a gazelor naturale din sistemele din amonte catre sistemele de distributie operate de Distrigaz Sud Retele, optimizand schimbul de informatii reciproc si contribuind dezvoltarea relatiilor cu acestia;
Raspunde de analiza premergatoare incheierii contractelor de distributie (inclusiv verificarea datelor puse la dispozitie de solicitant), intocmeste contractele de distributie si le transmite catre beneficiari;
In vederea asigurarii derularii procesului de schimbare a furnizorilor, realizeaza analiza premergatoare a solicitarilor de preluare/eliminare a consumatorilor din portofoliile beneficiarilor implicati, urmareste solutionarea problemelor din aria tehnică, comerciala si legala ridicata de schimbarea furnizorilor de gaze naturale si asigura modificarea contractelor furnizorilor implicati in acest proces;
Urmareste derularea in bune conditii a contractelor de distributie pana la momentul rezilierii/denuntarii unilaterale/incetarii valabilitatii acestora, cu respectarea procedurilor de lucru si a reglementarilor legale in vigoare;
Asigura monitorizarea si intocmirea observatiilor asupra documentelor supuse discutiilor/dezbaterilor publice postate sau comunicate de autoritatile/institutiile cu atributii de reglementare in domeniu (ANRE, Ministerul Industriei, etc.), precum si transmiterea raportarilor prevazute in reglementarile in vigoare catre autoritatile/institutiile aferente;
Angajeaza masurile de recuperare a creantelor in momentul avizarii de catre managementul superior, elaboreaza situatiile lunare/anuale referitoare la livrarile de gaze naturale si tarifele reglementate corespunzatoare serviciilor de distributie si comunicarea catre directiile/compartimentele interesate, cu respectarea procedurilor de lucru, a reglementarilor legale in vigoare si a strategiei de business
Realizeaza situatii si raportari solicitate de seful ierarhic si ofera informatii privind lucrarile elaborate;
Tine evidenta tuturor lucrarilor si raporteaza sefului ierarhic stadiul si modul de finalizare a acestora;
Participa la elaboreaza teme de proiectare si studii tehnico economice (inclusiv analize de rentabilitate) pentru lucrarile de reabilitare, optimizare si dezvoltare a sistemului de distributie a gazelor naturale (SD);
Stabileste solutii de alimentare si solutii de remediere a disfunctionalitatilor aferente SD;
Tine legatura cu departamentele si serviciile cu care interactioneaza pentru elaborarea lucrarilor;
Actualizeaza si intretine toate informatiile in bazele de date puse la dispozitie, folosind aplicatiile aflate in mediu productiv;
Identifica problemele care apar in derularea activitatii si participa la rezolvarea lor;
Propune masuri de imbunatatire a activitatii;
Verifica documentatiile tehnice aferente investitiilor si formalizeaza rezultatul
Verificarea datelor introduse in dispozitivul PDA a sectorului de citire;
Identificarea contorului la adresa din date PDA, dupa tip si serie;
Citirea cu atentie a indexului si inregistrarea in PDA;
Notarea in PDA a anomaliilor constatate in teren: inchis, dificultati la citire, contor defect, lipsa sigiliu metrologic, lipsa sigiliu instalatie, preluare contract, consum fraudulos, contor ridicat, autocitire, contor schimbat;
Notarea in PDA, a clientilor noi identificati in teren si diverselor informatii utile ce pot fi folosite in activitateacurenta;
La solicitarea managementului, asigura transmiterea catre clienti a documentelor emise de societate (acte aditionale, etc);
Urmarirea neconcordantelor dintre consumul inregistrat pe luna in curs si luna anterioara, iar in situatia constatarii unori diferente mari comunicarea acest lucru superiorului ierarhic
Efectueaza activitati de Exploatare Retea: mentenanta preventiva (detectare pierderi gaze, localizare defecte, revizia anuala a elementelor sistemului de distributie gaze naturale – conducte, bransamente, vane, statii reglare, posturi reglare) si mentenanta corectiva (interventii de urgenta, depanaj, identificarea si remedierea defectelor elementelor sistemului de distributie gaze naturale, lucrari de terasamente, punerea in functiune a retelelor/ posturilor de reglare noi sau inlocuite si, respectiv, scoaterea din functiune a retelelor/ posturilor ce urmeaza a fi dezafectate, modernizari posturi reglare), pentru asigurarea exploatarii in siguranta a sistemului de distributie gaze naturale;
Efectueaza activitati de Tehnic Clientela: punerea in functiune a instalatiilor de utilizare gaze naturale (iugn) noi sau existente, inclusiv montarea mijloacelor de masurare, inlocuirea, demontarea si montarea mijloacelor de masurare, citirea mijloacelor de masurare/ corectoarelor si punerea la dispozitie a datelor de consum, tratarea solicitarilor de servicii la cererea consumatorilor, furnizorilor, tertilor si clientilor interni, modalitatea de reluare a furnizarii dupa diferite evenimente de iugn;
Executa lucrari programate si neprogramate asupra elementelor componente sistemului de distributie gaze naturale, in conformitate cu Legea Energiei si a Gazelor Naturale, Normele Tehnice in vigoare, Politica de Mentenanta a Societatii, procedurilor si instructiunilor de lucru specifice proceselor de Exploatare Retea (mentenanta preventiva si mentenanta corectiva) si de Tehnic Clientela, in vederea exploatarii in conditii de siguranta a sistemului de distributie gaze naturale, reducerea pierderilor si a costurilor, pentru asigurarea satisfactiei clientilor interni si externi, cu indeplinirea obiectivelor de performanta calitative si cantitative stabilite la nivel de unitate organizationala;
Colecteaza date si consemneaza operatiile efectuate in teren utilizand, acolo unde este cazul, aparatele, echipamentele si dispozitivele puse la dispozitie pentru buna desfasurare a activitatii, echipamentul electronic din dotarea laboratorului mobil pentru depistarea pierderilor de gaze, in ordinele de serviciu (OS) si anexe, formularele de lucru, autorizatii de lucru in retea (ALR), program de lucru, permis de lucru cu foc, plan de securitate santier, plan de semnalizare a lucrarii, autorizatie de constructie interventie;
Colecteaza anomaliile identificate in teren si le transmite sefului ierarhic direct
Monitorizeaza si analizeaza intregul fluxul de tratare a reclamatiilor si solicitarilor de informatii scrise si a celui de analiza a compensatiilor si penalitatilor si colectare de feedback cu scopul de a propune si implementa solutii pentru imbunatatirea proceselor;
Monitorizeaza procesele de business si informatice ale Societatii;
Contribuie la realizarea proceselor interne pentru colectare feedback, analiza/ plata/ contestare sanctiuni, plata compensatii/ imputare penalitati;
Contribuie la implementarea operationala în cadrul societatii a unui sistem informational integrat de gestiune a solicitarilor si reclamatiilor scrise pentru a optimiza procesul de primire si solutionare a acestora;
Testeaza aplicatii tehnice si realizeaza dezvoltari in SAP cu scopul de a eficientiza activitatea sau a armoniza procesul informatic cu cel business;
Trateaza erorile aparute pe parcursul desfasurarii proceselor;
Asigura elaborarea materialelor de instruire si se asigura de informarea permanenta a echipelor cu privire lacunoasterea modificarilor la nivel de procese si proceduri, precum si a legislatiei din domeniul gazelor naturale;
Centralizeaza datele monitorizate la nivelul proceselor si elaboreaza rapoarte
Participa la planificarea si monitorizarea implementarii proiectelor IT, conform cu principiile si bunele practici ale PMO (Project Management Office), precum si cu metodologia de proiect ENGIE Romania IT si a grupului ENGIE, asigurand calitatea livrabilelor proiectului;
Coordoneaza fiecare faza a proiectului, incepand de la identificarea initiativei business si coordonarea echipelor in faza de pre-analiza proiect, pana la stabilizarea post-go-live, urmarind definirea scopului conform cu cerintele business si realizarea obiectivelor si livrabilelor proiectului, in colaborare cu managementul companiei si toate partile implicate;
Colaboreaza permanent cu managementul IT pentru identificarea inter-dependentelor/ coliziunii proiectului cu alte proiecte din portofoliul PMO, raspunde de escaladarea pro-activa a riscurilor si ia masurile necesare pentru evitarea conflictelor inter-proiecte;
Urmareste in permanenta gradul de realizare al obiectivelor stabilite de manager si raporteaza periodic rezultatele de cate ori este necesar, pentru a propune in timp util imbunatatiri operationale, in vederea atingerii obiectivelor generale ale serviciului/ biroului/ compartimentului;
Realizeaza si participa la raportarile de proiecte in cadrul Directiei IT, Digital si Inovatie, cat si in relatia cu business-ul
Asigura monitorizarea bugetului OPEX al Directiei, semnaland managerului direct orice posibila situatie de derapaj;
Monitorizeaza evolutia cheltuielilor de personal pentru grupul de companii ENGIE in Romania, asigurand controlul acestora prin propunerea unor masuri de interventie;
Elaboreaza analize salariale interne pentru a urmari echitatea interna, competitivitatea externa si alinierea la strategia grupului ENGIE Romania in ceea ce priveste sistemul de remunerare si motivare a angajatilor;
Participa la sondaje anuale de salarizare si analizeaza / monitorizeaza permanent miscarile salariale de pe piata; interpreteaza rezultatele analizelor efectuate pentru a putea acorda consultanta de specialitate managementului;
Dezvolta si implementeaza masuri de optimizare pentru gestionarea sistemelor de bonusare a performantei;
Dezvolta si gestioneaza instrumente de monitorizare si reducere a costurilor operationale aferente Directiei;
Elaboreaza simulari pentru a sprijini procesul decizional privind acordarea cresterilor salariale colective si individuale anuale, a bonusului de performanta, in concordanta cu strategia de remunerare a companiei;
Administreaza asigurarile private de sanatate emise pentru angajatii Grupului si dependentii acestora si participa in organizarea licitatiilor in acest scop ori de cate ori este nevoie
Monitorizeaza si gestioneaza comunicarea cu operatorii aflati in amonte de sistemul de distributie al Distrigaz Sud Retele;
Realizeaza comunicarea inchiderilor programate care afecteaza alimentarea din sistemele din aval sau consumatorii din portofoliul beneficiarilor serviciilor de distributie ai Distrigaz Sud Retele catre directiile/ compartimentele implicate si beneficiari;
Realizeaza monitorizarea si intocmirea eventualelor observatii asupra documentelor supuse discutiilor/ dezbaterilor publice postate sau comunicate de autoritatile/ institutiile cu atributii de reglementare in domeniu (ANRE, Ministerul Industriei, etc.), precum si transmiterea raportarilor prevazute in reglementarile in vigoare catre autoritatile/institutiile aferente;
Gestioneaza alocarile de cantitati gaze pe Furnizori si Puncte Fizice, in cadrul codului retelei de distributie;
Intretine baza de date necesara aplicarii Codului Retelei;
Imbunatateste procesul de alocare;
Intocmeste analize si diverse situatii privind alocarea cantitatilor de gaze, pe Furnizori si Puncte Fizice in cadrul Codului Retelei pe Distrigaz Sud Retele
Organizeaza, coordoneaza si controleaza intreaga activitate de mentenanta si service desfasurata de catre personalul tehnic din echipele mobile;
Asigura interventia echipelor mobile si transmite planificarile activitatilor catre personalul din subordine;
Utilizeaza platformele si programele informatice pentru managementul activitatilor de mentenanta preventiva;
Preia, verifica, analizeaza, prelucreaza si distribuie catre alti responsabili formularele de interventie dupa efectuarea operatiunilor, conform procedurilor operationale;
Tine evidenta documentelor privind realizarea lucrarilor de intretinere / service / montaj / PIF / etc, specifice si intocmeste rapoarte referitoare la acitivitatea desfasurata
Executa instalatii electrice de orice putere tehnic realizabila, cu tensiuni pana la 1000 Volti, dupa obtinerea acordurilor sau avizelor si autorizatiilor de constructie legal necesare;
Monteaza/instaleaza, regleaza si repara aparate si echipamente electrice in limita competentelor;
Executa Verificari, masuratori ale instalatiilor de legare la pamant aferente instalatiilor electrice;
Verifica, executa, participa la receptia si punerea sub tensiune a instalatiilor electrice;
Executa lucrari de instalatii electrice aferente instalatiilor de producere energie electrica cu panouri fotovoltaice si realizeaza receptia tehnica si punerea in functiune a instalatiilor electrice aferente panourilor solare fotovoltaice si statiilor electrice;
Detecteaza anomalii in functionarea instalatiei electrice;
Realizeaza interventii de reparatii legate de instalatiile electrice, circuite, tablouri, aparate, echipamente electrice;
Verifica starea cuplajelor aparatelor electrice/electronice si le inlocuieste pe cele uzate dupa acceptul beneficiarului;
Efectueaza diagnoza aparatelor/echipamentelor/instalatiilor si identifica cauza defectarii acestora;
Scoate de sub tensiune echipamentele electrice conform normelor tehnice de securitatea muncii si a celor referitoare la situatiile de urgenta
Prognozeaza si urmareste fluxurile de trezorerie pe termen lung si mediu in vederea fundamentarii bugetului si pe termen scurt/ operational prin instrumentele de trezorerie implementate in cadrul companiei (cash-flow file);
Realizeaza analiza rezultatului financiar al grupului ENGIE Romania, pe termen mediu si lung;
Identifica solutii de hedging impotriva riscului de dobanda si valutar si le implementeaza dupa obtinerea tuturor aprobarilor;
Urmareste buna derulare a tuturor contractelor de finantare si, in general, a tuturor contractelor incheiate cu bancile;
Negociaza clauzele financiare ale diferitelor contracte de produse si servicii bancare pe care compania doreste sa le achizitioneze
Efectueaza studii de prospectare a pietei de energie, a canalelor alternative de vanzare si identifica potentialele zone de dezvoltare;
Consiliaza, informeaza si efectueaza negocieri comerciale conform limitelor de competenta cu clientii (prin vizite in teren, contacte telefonice/email) cu privire la ofertele si serviciile existente in portofoliul companiei;
Colecteaza informatii despre clienti si tendintele pietei si le transmite Departamentului Marketing
Ofera raspunsuri, informatii si consiliere clientilor companiei, potentialilor clienti si parteneri
Reactualizeaza contractele de furnizare gaze naturale pentru clientii casnici si noncasnici cu respectarea prevederilor legale privind continutul documentelor
Gestioneaza eficient contractele clientilor pentru a furniza clientilor servicii de calitate, in concordanta cu standardele si obligatiile contractuale si cu obiectivele companiei
Efectueaza corectii de facturi si plati, respectand procedurile companiei si datele de confidentialitate ale clientilor
Identifica erorile din sistem, in urma analizei datelor si a apelurilor/ mesajelor primite de la clienti, si transmite mai departe catre supervizorul call center, pentru corectarea datelor si limitarea consecintelor negative
Primeste, inregistreaza si analizeaza reclamatii si solicitari de informatii din partea clientilor si a autoritatilor
Solicita informatii si documente specifice catre departamentele interne, in scopul formularii raspunsurilor catre clienti si autoritati, respectand termenele interne si legale
Semnaleaza anomaliile identificate prin activitatea de tratare a sesizarilor clientilor si propune actiuni corective / preventive de optimizare a proceselor
Monitorizeaza canalele de comunicare cu clientii si propune modalitati de crestere a calitatii raspunsurilor
Participa la proiecte (SAP / business) de modernizare si eficientizare a proceselor interne, precum si de interfata cu tertii