Bucureşti Sectorul 1, Str. DIONISIE LUPU, Nr. 70-72
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Vei promova activ produsele și serviciile Enel și vei acorda suport și consultanță clienților;
Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau prospecți;
Vei identifica și vizita, in teren, potențialii clienți, atat personae fizice cat si juridice;
Vei rezolva solicitările clienților și vei oferi informații de natură comercială (ofertă, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
Vei solicita constant feedback de la client pentru a te asigura că soluția propusă este cea potrivită pentru acesta;
Vei completa și vei actualiza diferite date în sistemele informatice ale companiei
Vei pregăti produsele pentru demonstrații (în store sau evenimente): funcționalitate, setări, conectivitate cu accesorii, convergență, creare conturi pentru a accesa conținutul Smart;
Vei organiza și vei susține traininguri de specialitate despre funcționarea și utilizarea produselor și serviciilor Samsung;
Vei crește experiența brandului Samsung, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei implementa standardele de mercandizare: expunere produse, implementarea de POSM-uri, verificarea specificațiilor și etichetelor de preț, semnalizarea promoțiilor, verificarea stocului, comenzi produse;
Vei oferi consultanță spre vânzare în magazinele specializate telecom promovând produsele Samsung;
Vei dezvolta și menține relațiile cu reprezentanții magazinelor
Organizarea și supervizarea echipelor NonUE, luând în considerare feedback-ul fiecărui proiect în parte;
Implementarea cu succes a proiectelor noi, inclusiv alocarea personalului corespunzător, organizarea transportului, cazării, echipamentelor de lucru și pregătirea documentelor necesare activarii echipelor;
Administrarea eficientă a alocării combustibilului și a abonamentelor de transport pentru angajați;
Vizite in teren ( magazine/depozite), obținerea feedback-urilor din locații și menținerea legăturii cu managerii de proiect pentru a soluționa problemele în timp util;
Coordonarea personalului care activează în weekend și participarea activă la elaborarea pontajului;
Menținerea unei comunicări eficiente cu Project Manager/Director Divizie pentru a găsi cele mai bune soluții
Vei promova activ produsele și serviciile Enel și vei acorda suport și consultanță clienților din magazin;
Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau prospecți;
Vei rezolva solicitările clienților și vei oferi informații de natură comercială (ofertă, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
Vei solicita constant feedback de la client pentru a te asigura că soluția propusă este cea potrivită pentru acesta;
Vei completa și vei actualiza diferite date în sistemele informatice ale companiei
Vei prezenta, vinde și crește valoarea vânzărilor produselor și serviciilor Vodafone către clienții potențiali și existenți pe segmentul business;
Vei păstra relația cu clienții din portofoliul alocat în vederea oferirii celor mai bune soluții pentru afacerea lor;
Vei monitoriza piața, vei identifica oportunități de vânzare și vei negocia în vederea creșterii valorii vânzărilor, contribuind la atingerea obiectivului de vânzări;
Vei lucra cu documente și vei asigura acuratețea înregistrării datelor clienților în bazele de date;
Entry (0-2 ani), Fără experiență, Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant Vanzari/Consilier Clienti– ENEL
Brașov,
expirat: 03.05.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Vei promova activ produsele și serviciile Enel și vei acorda suport și consultanță clienților;
Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau prospecți;
Vei identifica și vizita, in teren, potențialii clienți, atat personae fizice cat si juridice;
Vei rezolva solicitările clienților și vei oferi informații de natură comercială (ofertă, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
Vei solicita constant feedback de la client pentru a te asigura că soluția propusă este cea potrivită pentru acesta;
Vei completa și vei actualiza diferite date în sistemele informatice ale companiei
Entry (0-2 ani), Fără experiență, Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vânzări- Activitate Teren - VODAFONE
Cluj-Napoca,
expirat: 10.02.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Customer Advisor – ENEL
Brașov,
expirat: 07.02.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Vei promova activ produsele și serviciile Enel și vei acorda suport și consultanță clienților;
Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau prospecți;
Vei identifica și vizita, in teren, potențialii clienți, atat personae fizice cat si juridice;
Vei rezolva solicitările clienților și vei oferi informații de natură comercială (ofertă, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
Vei solicita constant feedback de la client pentru a te asigura că soluția propusă este cea potrivită pentru acesta;
Vei completa și vei actualiza diferite date în sistemele informatice ale companiei
Vei promova activ produsele și serviciile Enel și vei acorda suport și consultanță clienților;
Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau prospecți;
Vei identifica și vizita, in teren, potențialii clienți, atat personae fizice cat si juridice;
Vei rezolva solicitările clienților și vei oferi informații de natură comercială (ofertă, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
Vei solicita constant feedback de la client pentru a te asigura că soluția propusă este cea potrivită pentru acesta;
Vei completa și vei actualiza diferite date în sistemele informatice ale companiei
Vei implementa produsele și te vei asigura că acestea sunt în stare bună de funcționare: conținut (demo-uri instalate), verificarea shop display-ului, etc;
Vei verifica respectarea standardelor de brand cu privire la: planograme, stoc produse, etichete și prețuri, vizibilitatea materialelor de comunicare;
Vei aborda și vei oferi suport și consultanță spre vânzare clientilor;
Vei fi responsabil de verificarea stocului de produse şi vei comunica în timp util situațiile Out of Stock;
Vei dezvolta și menține relațiile cu reprezentanții magazinului
Vei crea o atmosfera de lucru propice unei bune desfășurări a activității din locație, implementând materialele de comunicare în puncte strategice, asigurându-te de buna stare a mobilierelor branduite, instalând demo-uri de prezentare a produselor și asigurând cea mai bună poziționare a lor;
Vei asigura respectarea standardelor de brand impuse cu privire la: planograme, etichete, vizibilitate materiale de comunicare;
Vei comunica periodic către superiorul direct, situații referitoare la produsele promovate;
Vei propune soluții pentru îmbunătățirea activității;
Vei pregăti produsele pentru demonstrații (în store sau evenimente): funcționalitate, setări, conectivitate cu accesorii, convergență, creare conturi pentru a accesa conținutul Smart;
Vei organiza și vei susține traininguri de specialitate despre funcționarea și utilizarea produselor și serviciilor Samsung;
Vei crește experiența brandului Samsung, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei implementa standardele de mercandizare: expunere produse, implementarea de POSM-uri, verificarea specificațiilor și etichetelor de preț, semnalizarea promoțiilor, verificarea stocului, comenzi produse;
Vei oferi consultanță spre vânzare în magazinele specializate telecom promovând produsele Samsung;
Vei dezvolta și menține relațiile cu reprezentanții magazinelor
Vei stabili si mentine contactul cu persoanele de contact alocate din partea clientului si vei construi o relatie armonioasa cu aceastea
Vei primi, inregistra si rezolva toate solicitarile venite din partea clientilor legate de serviciile, produsele, tarifele, acoperirea, terminalele si garantiile Vodafone
Vei comunica cu toate departamentele implicate in rezolvarea solicitarilor venite de la clienti, determinand care este cea mai buna solutie
Vei actiona in colaborare cu agentii de vanzari in rezolvarea cazurilor in care clientii doresc rezilierea contractului
Vei inregistra motivele de nemultumire ale clientilor
Vei informa clientii cu privire la efectuarea lucrarilor programate
Vei furniza saptamanal rapoarte calitative si cantitative
Vei fi permanent la curent cu informațile sau serviciile Business nou apărute și vei asigura transmiterea informațiilor către restul echipei
Construirea Echipei: Crearea și formarea unei echipe eficiente de vânzări pentru atingerea obiectivelor organizaționale;
Dezvoltare de Afaceri: Identifici noi oportunități de afaceri, parteneriate și canale de distribuție pentru a extinde prezența companiei pe piața națională;
Strategie de Vânzări: Dezvolți și implementezi strategii de vânzări eficiente, cu accent pe creșterea vânzărilor și creșterea cotei de piață;
Relații cu Clienții Cheie: Menții și dezvolti relații solide cu clienții cheie din industria vinurilor, asigurându-te că toate nevoile lor sunt îndeplinite;
Analiză de Piață: Monitorizezi și analizezi tendințele de piață, comportamentul consumatorilor și activitățile concurenților pentru a identifica oportunități
interacțiunea cu clienții business, identificarea nevoilor, consilierea și comunicarea cu aceștia;
dezvoltarea relațiilor cu clienții business, gestionarea bazelor existente și identificarea de noi clienți;
atragerea clienților noi în portofoliu prin activități specifice: hunting, recomandări, etc.;
urmărirea evoluției fiecărui cont în sensul de a propune în permanentă cele mai potrivite soluții de comunicare;
furnizarea informațiilor necesare despre funcționarea și utilizarea produselor și serviciilor Vodafone;
verificarea integrității, completarea contractului și a actelor adiționale, facturarea și completarea certificatului de garanție, preluarea și trimiterea în service a echipamentelor;
Vei interacționa direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Identificarea, atragerea și selecția candidaților potriviți pentru diferite poziții disponibile în companie;
Colaborarea strânsă cu departamentele și managerii pentru a înțelege nevoile specifice ale acestora și pentru a oferi soluții de recrutare eficiente;
Utilizarea tehnologiilor de recrutare moderne și a rețelelor sociale pentru a găsi candidați potențiali și pentru a promova oportunitățile de angajare;
Intervievarea și evaluarea candidaților, folosind metode și tehnici de selecție adecvate;
Menținerea relațiilor cu candidații și comunicarea eficientă cu aceștia în timpul procesului de recrutare
Participarea la evenimente de recrutare, târguri de joburi și alte activități similare pentru a atrage talente noi
interacțiunea cu clienții business, identificarea nevoilor, consilierea și comunicarea cu aceștia;
dezvoltarea relațiilor cu clienții business, gestionarea bazelor existente și identificarea de noi clienți;
atragerea clienților noi în portofoliu prin activități specifice: hunting, recomandări, etc.;
urmărirea evoluției fiecărui cont în sensul de a propune în permanentă cele mai potrivite soluții de comunicare;
furnizarea informațiilor necesare despre funcționarea și utilizarea produselor și serviciilor Vodafone;
verificarea integrității, completarea contractului și a actelor adiționale, facturarea și completarea certificatului de garanție, preluarea și trimiterea în service a echipamentelor;
Consultant Vânzări prin telefon - VODAFONE- Hybrid
Brașov,
expirat: 13.04.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant Vânzări - VODAFONE ROMÂNIA - București
București
expirat: 08.04.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
500 - 1000 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant Vânzări - VODAFONE ROMÂNIA - Sector 3
București
expirat: 08.04.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei promova activ produsele și serviciile Enel și vei acorda suport și consultanță clienților;
Vei realiza vânzări de produse și servicii din portofoliul companiei, către clienții existenți sau prospecți;
Vei rezolva solicitările clienților și vei oferi informații de natură comercială (ofertă, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
Vei solicita constant feedback de la client pentru a te asigura că soluția propusă este cea potrivită pentru acesta;
Vei completa și vei actualiza diferite date în sistemele informatice ale companiei
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business
Vei interactiona direct cu clienții și vei promova serviciile și produsele Vodafone;
Vei crește experiența cu brandul Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor;
Vei oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora;
Vei răspunde nevoii clienților prin programele de Telesales sau Customer Support, derulate în funcție de nevoile de business