Sat Ştefăneştii de Jos, Comuna Ştefăneştii de Jos, Şos. ŞTEFĂNEŞTI, Nr. 8-8A
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (52)Active ( 0 )Arhivă ( 52 )
Operator call center
expirat: 10.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator call center
Voluntari,
expirat: 15.08.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica active in rezolvarea solicitarilor acestora;
Furnizeaza informatii generale referitoare la produse, serviicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate plata, valoarea facturii);
Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare/apeluri iesire, corespondenta scrisa), conform procedurilor in vigoare;
Trateaza cu profesionalism toate cerile/solicitarile venite din partea clientilor;
Furnizeaza date specifice corecte si complete, prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
Inregistreaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor;
Proceseaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor, in conformitate cu procedurile de lucru;
Opereaza si se asigura ca sunt operate toate comenzile in sistemul de lucru al companiei;
Verifica soldurile clientilor si colaboreaza indeaproape cu departamentul financiar in cazul comenzilor solicitate de catre clientii cu solduri restante;
Opereaza comenzile de transport;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute in cazul comenzilor online;
Se asigura ca toate informatiile trimise catre departamentele cu care colaboreaza sunt corecte si complete
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica active in rezolvarea solicitarilor acestora;
Furnizeaza informatii generale referitoare la produse, serviicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate plata, valoarea facturii);
Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare/apeluri iesire, corespondenta scrisa), conform procedurilor in vigoare;
Trateaza cu profesionalism toate cerile/solicitarile venite din partea clientilor;
Furnizeaza date specifice corecte si complete, prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
Inregistreaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor;
Proceseaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor, in conformitate cu procedurile de lucru;
Opereaza si se asigura ca sunt operate toate comenzile in sistemul de lucru al companiei;
Verifica soldurile clientilor si colaboreaza indeaproape cu departamentul financiar in cazul comenzilor solicitate de catre clientii cu solduri restante;
Opereaza comenzile de transport;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute in cazul comenzilor online;
Se asigura ca toate informatiile trimise catre departamentele cu care colaboreaza sunt corecte si complete
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica active in rezolvarea solicitarilor acestora;
Furnizeaza informatii generale referitoare la produse, serviicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate plata, valoarea facturii);
Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare/apeluri iesire, corespondenta scrisa), conform procedurilor in vigoare;
Trateaza cu profesionalism toate cerile/solicitarile venite din partea clientilor;
Furnizeaza date specifice corecte si complete, prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
Inregistreaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor;
Proceseaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor, in conformitate cu procedurile de lucru;
Opereaza si se asigura ca sunt operate toate comenzile in sistemul de lucru al companiei;
Verifica soldurile clientilor si colaboreaza indeaproape cu departamentul financiar in cazul comenzilor solicitate de catre clientii cu solduri restante;
Opereaza comenzile de transport;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute in cazul comenzilor online;
Se asigura ca toate informatiile trimise catre departamentele cu care colaboreaza sunt corecte si complete
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari
București
expirat: 26.04.2024
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil Junior
Voluntari,
expirat: 19.04.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Efectueaza inregistrarile contabile – contabilitate primara si financiara (NIR, casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, foi de parcurs, verificare jurnale, operatiuni trezorerie, efecte comerciale, PV casari);
Control facturi si jurnal vanzari;
Urmarire documente cu circuit neinchis pana la solutionarea lor de catre persoanele responsabile; urmarirea intocmirii documentelor justificative pentru bonusurile acordate; urmarirea inchiderii bonusurilor primite
Intocmeste rapoarte specifice: pentru provizioane, privind cheltuielile de marketing si publicitate, etc
Urmareste valabilitatea diverselor autorizari si intocmeste dosarele necesare pentru reinnoire
Colaboreaza cu celalalte compartimente/puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice;
Participa la operatiunile de inchidere lunare, inventariere periodca/anuala si audit
Efectueaza inregistrarile contabile – contabilitate primara si financiara (NIR, casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, foi de parcurs, verificare jurnale, operatiuni trezorerie, efecte comerciale, PV casari);
Control facturi si jurnal vanzari;
Urmarire documente cu circuit neinchis pana la solutionarea lor de catre persoanele responsabile; urmarirea intocmirii documentelor justificative pentru bonusurile acordate; urmarirea inchiderii bonusurilor primite
Intocmeste rapoarte specifice: pentru provizioane, privind cheltuielile de marketing si publicitate, etc
Urmareste valabilitatea diverselor autorizari si intocmeste dosarele necesare pentru reinnoire
Colaboreaza cu celalalte compartimente/puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice;
Participa la operatiunile de inchidere lunare, inventariere periodca/anuala si audit
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica active in rezolvarea solicitarilor acestora;
Furnizeaza informatii generale referitoare la produse, serviicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate plata, valoarea facturii);
Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare/apeluri iesire, corespondenta scrisa), conform procedurilor in vigoare;
Trateaza cu profesionalism toate cerile/solicitarile venite din partea clientilor;
Furnizeaza date specifice corecte si complete, prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
Inregistreaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor;
Proceseaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor, in conformitate cu procedurile de lucru;
Opereaza si se asigura ca sunt operate toate comenzile in sistemul de lucru al companiei;
Verifica soldurile clientilor si colaboreaza indeaproape cu departamentul financiar in cazul comenzilor solicitate de catre clientii cu solduri restante;
Opereaza comenzile de transport;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute in cazul comenzilor online;
Se asigura ca toate informatiile trimise catre departamentele cu care colaboreaza sunt corecte si complete
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager Zona Vanzari Anvelope Camioane
Brașov,
expirat: 01.03.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil Junior
Voluntari,
expirat: 21.02.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Efectueaza inregistrarile contabile – contabilitate primara si financiara (NIR, casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, foi de parcurs, verificare jurnale, operatiuni trezorerie, efecte comerciale, PV casari);
Control facturi si jurnal vanzari;
Urmarire documente cu circuit neinchis pana la solutionarea lor de catre persoanele responsabile; urmarirea intocmirii documentelor justificative pentru bonusurile acordate; urmarirea inchiderii bonusurilor primite
Intocmeste rapoarte specifice: pentru provizioane, privind cheltuielile de marketing si publicitate, etc
Urmareste valabilitatea diverselor autorizari si intocmeste dosarele necesare pentru reinnoire
Colaboreaza cu celalalte compartimente/puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice;
Participa la operatiunile de inchidere lunare, inventariere periodca/anuala si audit
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica active in rezolvarea solicitarilor acestora;
Furnizeaza informatii generale referitoare la produse, serviicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate plata, valoarea facturii);
Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare/apeluri iesire, corespondenta scrisa), conform procedurilor in vigoare;
Trateaza cu profesionalism toate cerile/solicitarile venite din partea clientilor;
Furnizeaza date specifice corecte si complete, prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
Inregistreaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor;
Proceseaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor, in conformitate cu procedurile de lucru;
Opereaza si se asigura ca sunt operate toate comenzile in sistemul de lucru al companiei;
Verifica soldurile clientilor si colaboreaza indeaproape cu departamentul financiar in cazul comenzilor solicitate de catre clientii cu solduri restante;
Opereaza comenzile de transport;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute in cazul comenzilor online;
Se asigura ca toate informatiile trimise catre departamentele cu care colaboreaza sunt corecte si complete
Receptioneaza marfa care intra in depozit si se asigura ca este conforma cu actele de insotire, semneaza avizul de livrare si mentioneaza eventualele neconcordante pe aviz aducandu-le in atentia superiorului direct in vederea intocmirii tabelului de diferente sau de produse reclasate dupa caz
Manipuleaza marfa (descarcare/incarcare, urcari, scos marfa din rafturi) manual sau folosind transpaleta electrica/stivuitorul
Aranjeaza marfa primita pe raft in depozit in ordinea codurilor sau a adreselor la raft, asigurand protectia acesteia
Scoate marfa din raft pe baza avizului de livrare printat de departamentul Indoor Sales, verifica marfa dupa aviz/factura si ambaleaza coletele, pregatindu-le pentru livrare, conform documentelor;
Se asigura ca marfa este ambalata corespunzator, astfel incat aceasta sa nu sufere deteriorari in momentul transportului catre client
Preda marfa firmelor de curierat conform avizelor / facturilor, dupa cod si cantitate, verifica la fiecare livrare daca toata marfa scoasa ca si comenzi cu avizul de livrare a plecat insotita de factura. Daca mai are marfa de comenzi nefacturata anunta departamentul Indoor Sales;
Participa la verificarea periodica a stocurilor aflate in depozit (prin sondaj in afara inventarului organizat anual)
Receptioneaza marfa care intra in depozit si se asigura ca este conforma cu actele de insotire, semneaza avizul de livrare si mentioneaza eventualele neconcordante pe aviz aducandu-le in atentia superiorului direct in vederea intocmirii tabelului de diferente sau de produse reclasate dupa caz
Manipuleaza marfa (descarcare/incarcare, urcari, scos marfa din rafturi) manual sau folosind transpaleta electrica/stivuitorul
Aranjeaza marfa primita pe raft in depozit in ordinea codurilor sau a adreselor la raft, asigurand protectia acesteia
Scoate marfa din raft pe baza avizului de livrare printat de departamentul Indoor Sales, verifica marfa dupa aviz/factura si ambaleaza coletele, pregatindu-le pentru livrare, conform documentelor;
Se asigura ca marfa este ambalata corespunzator, astfel incat aceasta sa nu sufere deteriorari in momentul transportului catre client
Preda marfa firmelor de curierat conform avizelor / facturilor, dupa cod si cantitate, verifica la fiecare livrare daca toata marfa scoasa ca si comenzi cu avizul de livrare a plecat insotita de factura. Daca mai are marfa de comenzi nefacturata anunta departamentul Indoor Sales;
Participa la verificarea periodica a stocurilor aflate in depozit (prin sondaj in afara inventarului organizat anual)
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator call center
București,
expirat: 11.10.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica active in rezolvarea solicitarilor acestora;
Furnizeaza informatii generale referitoare la produse, serviicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate plata, valoarea facturii);
Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare/apeluri iesire, corespondenta scrisa), conform procedurilor in vigoare;
Trateaza cu profesionalism toate cerile/solicitarile venite din partea clientilor;
Furnizeaza date specifice corecte si complete, prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
Inregistreaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor;
Proceseaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor, in conformitate cu procedurile de lucru;
Opereaza si se asigura ca sunt operate toate comenzile in sistemul de lucru al companiei;
Verifica soldurile clientilor si colaboreaza indeaproape cu departamentul financiar in cazul comenzilor solicitate de catre clientii cu solduri restante;
Opereaza comenzile de transport;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute in cazul comenzilor online;
Se asigura ca toate informatiile trimise catre departamentele cu care colaboreaza sunt corecte si complete
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Manager Zona Vanzari Anvelope Camioane
București
expirat: 24.08.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Reprezentant Vanzari
București
expirat: 11.08.2023
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Agent Vanzari
Constanța,
expirat: 04.08.2023
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant vanzari call center
București,
expirat: 18.06.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor, in scopul atingerii obiectivelor de vanzari stabilite;
Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste si se implica active in rezolvarea solicitarilor acestora;
Furnizeaza informatii generale referitoare la produse, serviicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate plata, valoarea facturii);
Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare/apeluri iesire, corespondenta scrisa), conform procedurilor in vigoare;
Trateaza cu profesionalism toate cerile/solicitarile venite din partea clientilor;
Furnizeaza date specifice corecte si complete, prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru;
Inregistreaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor;
Proceseaza toate solicitarile si reclamatiile clientilor, in conformitate cu procedurile de lucru;
Opereaza si se asigura ca sunt operate toate comenzile in sistemul de lucru al companiei;
Verifica soldurile clientilor si colaboreaza indeaproape cu departamentul financiar in cazul comenzilor solicitate de catre clientii cu solduri restante;
Opereaza comenzile de transport;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute in cazul comenzilor online;
Se asigura ca toate informatiile trimise catre departamentele cu care colaboreaza sunt corecte si complete
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Stivuitorist
Voluntari,
expirat: 26.05.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Receptioneaza marfa care intra in depozit si se asigura ca este conforma cu actele de insotire, semneaza avizul de livrare si mentioneaza eventualele neconcordante pe aviz aducandu-le in atentia superiorului direct in vederea intocmirii tabelului de diferente sau de produse reclasate dupa caz
Manipuleaza marfa (descarcare/incarcare, urcari, scos marfa din rafturi) manual sau folosind transpaleta electrica/stivuitorul
Aranjeaza marfa primita pe raft in depozit in ordinea codurilor sau a adreselor la raft, asigurand protectia acesteia
Scoate marfa din raft pe baza avizului de livrare printat de departamentul Indoor Sales, verifica marfa dupa aviz/factura si ambaleaza coletele, pregatindu-le pentru livrare, conform documentelor;
Se asigura ca marfa este ambalata corespunzator, astfel incat aceasta sa nu sufere deteriorari in momentul transportului catre client
Preda marfa firmelor de curierat conform avizelor / facturilor, dupa cod si cantitate, verifica la fiecare livrare daca toata marfa scoasa ca si comenzi cu avizul de livrare a plecat insotita de factura. Daca mai are marfa de comenzi nefacturata anunta departamentul Indoor Sales;
Participa la verificarea periodica a stocurilor aflate in depozit (prin sondaj in afara inventarului organizat anual)