Bucureşti Sectorul 6, Spl. INDEPENDENŢEI, Nr. 315-319
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Derulare activități specifice zonei de recepție: întâmpinare vizitatori, preluare/ redirecționare apeluri, gestiunea corectă a corespondenței companiei
Preluarea corespondentei zilnice care intra in societate prin fax si/sau prin furnizorii de servicii, prin curierat, etc, inregistrarea in registrul intrari-iesiri, si distribuirea corespondentei inregistrate catre colaboratori/persoanele destinatare;
Asigurea interfatei cu clientii externi, respectiv informarea si acomodarea acestora in sediul companiei, executarea de sarcini specifice de secretariat;
Asigurea protocolului pentru clientii si vizitatorii companiei;
Preluare apelurilor telefonice, redirectionarea lor sau transmiterea mesajele persoanelor carora le-au fost destinate;
Oferirea de suport si asistenta managementului companiei, in activitatile administrative curente;
Gestionarea cu maxima confidentialitate documentele de interes general ale companiei;
Mistentinerea necesarului de consumabile, aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;