Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Oferă consultanță și realizează prezentări/demonstrații ale produselor către clienți;
Participă activ la creșterea portofoliului de clienți împreună cu agentul alocat zonei respective;
Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
Oferă soluții tehnice pentru șantierele indicate și deservite de agentul zonei;
Oferă suport permanent echipei de vânzări;
Lucrează în strânsă colaborare cu toate departamente interne (logistică, achiziții și producție) în scopul obținerii de informații adiționale, când este necesar
Recepționează, triază și transmite mesaje telefonice, corespondență prin email, poștă, fax;
Calendar management - programează și organizează întâlnirile, deplasările, călătoriile și vizitele de afaceri;
Asigură trierea și arhivarea documentelor;
Participă la ședințele de lucru, urmărește sarcinile distribuite până la finalizarea acestora prin aplicații/ softuri specifice;
Urmărește proiectele în desfășurare;
File management;
Desfășoară activități PR;
Gestionează platforme de dezvoltare;
Are activități comerciale (raportări prețuri, cereri oferte, discuții cu furnizori);
Implicare directă în discuțiile cu partenerii (Japonia, Hu, Germania, SUA, etc);
Utilizează multiple aplicații tehnice (pentru procesare text, gestionarea bazelor de date, foi de calcul, programe de grafică și prezentare, calendar electronic, etc.);
Conduce și răspunde de activitatea Departamentului Financiar-Contabil în conformitate cu legislația în vigoare;
Planifică şi coordonează activităţile departamentului astfel încât resursele sale să fie eficient utilizate, iar termenele, procedurile şi standardele prestabilite să fie respectate
Analizează permanent impactul modificărilor legislative şi normative, astfel încât să fie diminuate efectele negative şi maximizate cele pozitive
Organizează şi coordonează activităţile Departamentului Financiar în vederea prezentării fidele a situaţiei financiare, a performanţei financiare şi a fluxurilor de numerar ale companiei
Întocmeşte si urmăreşte cash-flow-ul zilnic
Stabileşte priorităţi pentru plăţi şi eşalonează plăţile în timp
Urmăreşte efectuarea plăţilor şi rezolvă eventualele situaţii conflictuale
Utilizează la maximum resursele financiare disponibile pentru a face faţă schimbărilor cu care se confruntă compania
Menține relația cu banca și auditul extern al companiei
Asigură implementarea procedurilor şi standardelor privind rapoartele financiare, pentru ca toate tranzacţiile financiare ale companiei să fie precis şi la timp înregistrate
Analizează şi recomandă îmbunătăţiri ale sistemelor financiare, politicilor şi procedurilor firmei, care să contribuie la creşterea profitabilităţii
Analizează situaţia financiar-contabilă pentru prezentarea fidelă a poziţiei financiare şi a performanţelor firmei
Întocmeşte situaţii financiare bugetate complete – P&L, BS și CF
Analizează raţionalitatea cheltuielilor în corelare cu bugetul de venituri şi cheltuieli şi solicită explicaţii privind deviaţiile
Întocmeşte rapoarte pentru management, pentru Consiliul de Administrație și orice alte rapoarte sunt solicitate de membri CA
Asigură elaborarea de studii şi analize cu privire la profitabilitatea activităţilor, eficienţa utilizării capitalului de lucru, evoluţia acumulărilor băneşti, a structurii cheltuielilor materiale şi a altor indicatori financiari
Asigură respectarea riguroasă a prevederilor legale privind activităţile din domeniul propriu de activitate şi ia toate măsurile legale pentru respectarea lor
Întocmeşte rapoarte trimestriale către BVB și ASF în limba romană și engleză
Participă și răspunde împreună cu celelalte structuri organizatorice la inventarierea elementelor patrimoniale;
Furnizează informații financiare clare și fiabile, ajuntând la luarea deciziilor în companie
Creating the product strategy and leading the team to deliver a finished product;
Can also lead to the marketing of a product, which involves the analysis and forecasting of profit;
Research market research to get ideas for the products that customers will want;
Defining communication objectives for product marketing;
Comparing the company's products with the competitor's products in order to assess the competition on the market;
Providing management with analysis and reports and answering questions and requests from management;
Specifying and supervising the necessary research to determine the needs and desires of customers;
Review and adjust inventory levels and product production schedules to maintain product availability;
Creates and/or supports the creation of training materials and lead training sessions to educate customers and sales personnel on product technical features and benefits – Travel is required to support training activities
Realizează măsurătorile necesare de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii pentru clienții firmei persoane fizice sau juridice;
Este responsabil pentru corectitudinea măsurătorilor și informațiilor recepționate de la clienți și transmise departamentelor de vânzări și producție. Predă fișele de măsurători cu toate informațiile necesare scrise lizibil și cu desenele aferente departamentului de vânzări;
Studiază sistemele de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii comercializate de companie;
Colaborează cu departamentele tehnice și de vânzări pentru execuția și montarea tâmplăriei măsurate;
Colaborează cu echipele de montaj pentru organizarea activității acestora la locul de montaj;
Disponibilitate pentru deplasări la măsurători și constatarea diverselor situații care necesită prezența unei persoane tehnice pe teren
Coordonează colectivul din subordine spre atingerea obiectivelor;
Răspunde de rezultatele obținute de personal și de costuri;
Întocmește planuri de școlarizare pentru salariați din subordine;
Discută în permanență cu angajații din subordine;
Optimizează derularea procesului de producție;
Realizează standardul de calitate, personal, mediu și eficiența energetică;
Planifică și întocmește bugetului în funcție de cifra de afaceri;
Identifică și propune investiții necesare;
Derulează și realizează investiții împreună cu Directorul Regional;
Activități legate de personal, planifică concediilor și a activității acestuia;
Schimbă constant informații cu personalul din teren și cu personalul care se ocupă de relațiile cu clienții referitor la teme relevante și detalii ce țin de clienți;
Procură materiale ajutătoare necesare întreprinderii, materiale care nu sunt incluse în contracte cadru sau se procură la nivel central;
Planifică comenzi de lenjerie pentru depozit în acord cu Directorul societății comerciale;
Verifică procesul programelor de spălare și a instalațiilor de dozare;
Dispune reparații necesare pentru buna funcționare a întreprinderii;
Este persoana de contact pentru autorități și investitori, în acord cu Directorul filialei;
Ține evidența și rezolvă, respectiv verifică prescrie toate echipamentele (exemplu cazanul cu aburi, instalația de prevenire a incendiilor, ascensor, instalația de aer condiționat etc.);
Organizează ridicarea deșeurilor și ține evidența lor;
Realizează măsurătorile necesare de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii pentru clienții firmei persoane fizice sau juridice;
Este responsabil pentru corectitudinea măsurătorilor și informațiilor recepționate de la clienți și transmise departamentelor de vânzări și producție. Predă fișele de măsurători cu toate informațiile necesare scrise lizibil și cu desenele aferente departamentului de vânzări;
Studiază sistemele de tâmplărie PVC, aluminiu și accesorii comercializate de companie;
Colaborează cu departamentele tehnice și de vânzări pentru execuția și montarea tâmplăriei măsurate;
Colaborează cu echipele de montaj pentru organizarea activității acestora la locul de montaj;
Disponibilitate pentru deplasări la măsurători și constatarea diverselor situații care necesită prezența unei persoane tehnice pe teren
Vânzarea produselor companiei către hoteluri, SPA, centre de recreere,fitness, magazine de decorațiuni interioare, lanțuri de magazine,cabinete individuale de avocați, notari, medici;
Atragerea de noi clienți, întreținerea relației cu clienții existenți și urmărirea comenzilor și plăților făcute de clienți;
Consolidarea legăturilor cu clienții deja existenți;
Maintains customer-specific standards and requirements;
Represents company’s interests in front of customers when needed;
Tracks the quality objectives, initiating necessary corrective actions in relevant field;
Requires and maintains corrective actions plan on quality issue and manages the process of resolving the complaints received from the client;
Prepares and leads internal audits (system audit, process/product audit);
Issues quality reports;
Directly supervises employees in the quality assurance team. Responsibilities include planning, assigning and directing work; appraising performance; rewarding and disciplining employees
Crearea și actualizarea bazei de date a clienților și potențialilor clienți din aria de responsabilitate;
Promovarea și vânzarea produselor din portofolilul firmei prin vizitarea periodică a clienților;
Întocmirea planului săptămânal de vizite la sediul potențialilor clienți;
Însușirea cunoștințelor despre gama de produse și servicii oferite de companie;
Realizează oferte pentru clienții și potențialii clienți ai companiei în funcție de cerințele și nevoile acestora;
Monitorizează concurența și noutățile apărute pe piața specifică;
Transmite periodic rapoarte de activitate către Directorul de Vânzări sau către alte persoane responsabile, conform cerințelor acestora; oferă orice informație disponibilă la cererea Directorului de Vaânzări sau a altor persoane responsabile din companie;
Întocmește liste cu comenzile și livrările de produse pentru luna următoare;
Urmărește derularea contractelor până la finalizarea acestora, asigurându-se de respectarea termenelor
Armonizează și integrează cu prioritate agenda de lucru a Directorului General (GM);
Gestionează și transmite informațiile între Directorul General și restul departamentelor;
Oferă suport și coordonează simultan diverse proiecte organizaționale;
Întâmpină oaspeții conducerii și asigură protocolul;
Îi organizează deplasările și întâlnirile din birou și din afara biroului;
Urmărește în permanență dacă mesajele/corespondența au fost recepționate/transmise de la/ către Directorul General (GM), se asigură că toate acestea au fost transmise cu rapiditate și promptitudine;
Programează, organizează și ține evidența întâlnirilor;
Elaborează rapoarte și prezentări, emite diverse documente pentru Directorul General (GM), respectând termenele-limită primite de la acesta;
Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor la care are acces;
Asigură o bună comunicare cu toate departamentele companiei;
Răspunde de corectitudinea și promptitudinea cu care furnizează/transmite informații;
Răspunde de promovarea imaginii companiei prin comportamentul adoptat și prin activitatea desfașurată;
Ofera suport administrativ și organizatoric pentru evenimentele de business, când este necesar;
Efectuează activităţi administrative conform necesităţilor pentru functionarea eficientă a Conducerii;
Crearea și actualizarea bazei de date a clienților și potențialilor clienți din aria de responsabilitate;
Promovarea și vânzarea produselor din portofolilul firmei prin vizitarea periodică a clienților;
Întocmirea planului săptămânal de vizite la sediul potențialilor clienți;
Însușirea cunoștințelor despre gama de produse și servicii oferite de companie;
Realizează oferte pentru clienții și potențialii clienți ai companiei în funcție de cerințele și nevoile acestora;
Monitorizează concurența și noutățile apărute pe piața specifică;
Transmite periodic rapoarte de activitate către Directorul de Vânzări sau către alte persoane responsabile, conform cerințelor acestora; oferă orice informație disponibilă la cererea Directorului de Vaânzări sau a altor persoane responsabile din companie;
Întocmește liste cu comenzile și livrările de produse pentru luna următoare;
Urmărește derularea contractelor până la finalizarea acestora, asigurându-se de respectarea termenelor
Responsabil pentru respectarea reglementărilor privind livrarea rapidă, sigură și eficientă a coletelor și funcționarea stațiilor, cu accent pe activitatea curierilor;
Asigura respectarea procedurilor privind livrarea coletelor, precum si taxarea și tarifarea acestora;
Supraveghează personalul de curierat din toate cele 20 de locații din țară;
Responsabil pentru coaching, instruire și dezvoltare a echipei din subordine;
Evaluează personalul de curierat și modul de lucru al acestora;
Supraveghează performanța echipei, în conformitate cu politicile organizaționale, cu procedurile și procesele de management al performanței
Responsabil pentru respectarea reglementărilor privind livrarea rapidă, sigură și eficientă a coletelor și funcționarea stațiilor, cu accent pe activitatea curierilor;
Se ocupă de managementul flotei proprii;
Administreaza bugete și crează rapoarte;
Se asigură că analizează piața în permanență;
Asigura respectarea procedurilor privind livrarea coletelor, precum si taxarea și tarifarea acestora;
Supraveghează personalul de curierat din toate cele 20 de locații tara;
Responsabil pentru coaching, instruire și dezvoltare a echipei din subordine;
Evalueaza personalul de curierat, modul de lucru al acestora;
Supraveghează performanța echipei, în conformitate cu politicile organizaționale, cu procedurile și procesele de management al performanței