Municipiul Timişoara, Str. ALBINELOR, Nr. 84, SPAŢIUL 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Intocmirea actelor si a evidentei contabile conform cu legislatia in vigoare, specifica domeniului financiar – contabil, a monografiilor contabile si a functiunii conturilor (asa cum este aceasta solicitata de autoritati, prin legislatia in vigoare, prin normele si procedurile interne, si/sau de angajator);
Oferirea de suport si consultanta catre departamentele companiei
Intocmire si depunere Declaratii fiscale, Raportari fiscale si alte declaratii si raportari cerute de lege
Relatia cu bancile si orice operatii si lucrari solicitate de catre conducerea societatii
Verificarea si inregistrarea operatiunilor de trezorerie
Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; inregistrarea deconturilor de cheltuieli
Verificare documentelor primite pentru corectitudinea intocmirii si a contabilizarii veniturilor si a incasarilor, precum si remedierea problemelor aparute
Orice alte activitati sau servicii solicitate de conducere, in spiritul contractului incheiat intre angajat si angajator
Inregistreaza si aloca incasarile;
Opereaza extrasele de cont;
Inregistrarea documentelor contabile;
Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare;
Intocmirea si verificare jurnalelor de cumparari/vanzari;