Bucureşti Sectorul 3, Str. SOLD. PETRE TINĂ, Nr. 1, Bloc L13, Scara B, Etaj 6, Apartament 86
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Realizeaza receptia cantitativa si calitativa a intrarilor de marfa, verificand corectitudinea facturii furnizorului versus continutul coletului si ca marfa sa fie sigilata la momentul receptiei;
Verifica marfa de la furnizor in conformitate cu comanda lansata catre acesta, introduce in sistemul informatic de gestiune factura pentru achizitia de marfa de la furnior si creeaza NIR-ul aferent;
Participa activ la operatiunile de incarcare/ descarcare a marfii la/din depozit;
Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;
Participa la inventarul periodic de marfa;
Efectueaza transferurile de marfa din stocul depozitului catre alte gestiuni ale companiei si retur;
Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege si pastreaza evidenta acestora cu semnaturile de predare/primire la zi;
Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului, si preda marfa clientului in conformitate;
Introduce date in aplicatiile software ale companiei si se asigura de corectitudinea lor;
Identifica, evaluaeaza si selecteaza potentiali furnizori;
Gestioneaza relaţiile cu furnizorii, negociaza obţinerea unor preţuri şi termene de achiziţie competitive;
Efectueaza analiza comparativa si participa la negocierea contractelor (preturi, conditii de livrare si transport, obtinerea diverselor certificate de calitate si conformitate);
Mentine relatiile cu furnizorii alocati;
Raspunde de expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
Gestioneaza eficient stocurile de materiale astfel incat sa nu existe intreruperi in productie;
Introduce date in aplicatiile software ale companiei si se asigura de corectitudinea lor;
Transmite catre departamentele implicate sugestii si informatii privind posibile oportunitati de afaceri sau pentru dezvoltarea produselor.
Raspunde solicitarilor interne, realizeaza rapoarte, estimari sau prezentari.