Bucureşti Sectorul 3, Sos. DUDESTI-PANTELIMON, Nr. 42, Bloc CORP A, Etaj 5
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (191)Active ( 0 )Arhivă ( 191 )
Inginer de Cantitati/ Atasamentist
Iași,
expirat: 23.05.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Urmareşte, verifică şi ţine evidenţa cantităţilor de lucrări real executate, ȋn corelare cu listele de cantităţi aferente contractului de lucrări, şi a altor documente aprobate pe durata execuţiei lucrărilor (dacă este cazul), ȋn vederea decontării situaţiilor de plată;
Preluarea listelor de la Antreprenori, defalcate pe obiecte, ȋn vederea elaborării fişei mijloacelor fixe.
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Proiectant - Iaşi
Iași
expirat: 23.05.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Sprijină Adjunctul Liderului de Echipă în elaborarea Dispozițiilor de Șantier;
Asigură verificarea de conformare cu cerințele angajatorului din Documentațiile de atribuire, semnalează neconcordanțele în proiectele - Antreprenorilor comparativ cu aceste cerințe;
Participă, la solicitarea Beneficiarului, Liderului de echipă/Liderului adjunct de echipă, la testele la terminarea lucrărilor și la recepții și pe parcursul lucrărilor atunci cand prezența este necesară;
Participă la întalnirile lunare cu Antreprenorul și Beneficiarul, la solicitarea LE / ALE;
Acordă asistență în revizuirea Master Plan-ului județean;
Verifică documentațiile tehnice de proiectare cu privire la alimentări cu apă și canalizare întocmite de Antreprenori în cadrul contractelor de tip proiectare și execuție și la modificările propuse la aceste proiecte, având în vedere prevederile documentației de atribuire, reglementările/ standardele/ normele de proiectare în vigoare și alte prevederi legislative aplicabile în vigoare.
Administrează şi derulează activităţile specifice descrise de clauzele contractelor de lucrări ȋn limitele delegării de autoritate emise de Liderul de echipă. Delegarea autorităţii nu exclude necesitatea obţinerii aprobării Beneficiarului atunci când este expres cerută de contract;
Asigură managementul serviciilor de supervizare;
Participă la ȋntâlnirile cu Antreprenorul/ii şi cu Beneficiarul;
Asigură aplicarea procedurilor din Manualul de proceduri de supervizare la nivelul echipei de supervizare desemnate;
Va ȋndeplini, ȋmpreună cu echipa de supervizare, sarcinile care se referă la măsurarea lucrărilor şi certificarea la plată către Antreprenor;
Ȋntocmirea rapoartelor solicitate prin contractul de servicii;
Va analiza, ȋnştiinţa Antreprenorul despre eventuale neconformităţi şi va aproba programul de execuţie; va monitoriza şi va raporta progresul efectiv, ȋn comparaţie cu prevederile programului aprobat;
Emiterea de instrucţiuni către Antreprenor pentru prezentarea de propuneri pentru accelerarea ritmului de execuţie a lucrărilor ȋn situaţiile când acesta este prea lent sau sub nivelul planificat;
Verificarea procedurilor de execuţie ale Antreprenorului;
Va primi de la Antreprenor informări privind terminarea lucrărilor şi disponibilitatea de recepţie;
Participarea la testarea lucrărilor;
Participarea la ȋntocmirea Cărtii Tehnice a Construcţiei;
Participarea la verificarea documentaţiei „as-built” pregatită de către Antreprenor;
Certifică plătile către Antreprenor ȋn baza situaţiilor de lucrări şi a documentelor suport transmise de acesta, ȋn conformitate cu prevederile contractului de lucrări;
Organizarea inspectarii lucrărilor ȋn timpul perioadei de garanţie;
Participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi la recepţia finală.
Urmareşte, verifică şi ţine evidenţa cantităţilor de lucrări real executate, ȋn corelare cu listele de cantităţi aferente contractului de lucrări, şi a altor documente aprobate pe durata execuţiei lucrărilor (dacă este cazul), ȋn vederea decontării situaţiilor de plată;
Preluarea listelor de la Antreprenori, defalcate pe obiecte, ȋn vederea elaborării fişei mijloacelor fixe.
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer de Cantitati/ Atasamentist
Iași,
expirat: 01.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Urmareşte, verifică şi ţine evidenţa cantităţilor de lucrări real executate, ȋn corelare cu listele de cantităţi aferente contractului de lucrări, şi a altor documente aprobate pe durata execuţiei lucrărilor (dacă este cazul), ȋn vederea decontării situaţiilor de plată;
Preluarea listelor de la Antreprenori, defalcate pe obiecte, ȋn vederea elaborării fişei mijloacelor fixe.
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil
Șoseaua Dudești-Pantelimon, București
expirat: 28.02.2024
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer de Cantitati/ Atasamentist
Iași,
expirat: 29.11.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Urmareşte, verifică şi ţine evidenţa cantităţilor de lucrări real executate, ȋn corelare cu listele de cantităţi aferente contractului de lucrări, şi a altor documente aprobate pe durata execuţiei lucrărilor (dacă este cazul), ȋn vederea decontării situaţiilor de plată;
Preluarea listelor de la Antreprenori, defalcate pe obiecte, ȋn vederea elaborării fişei mijloacelor fixe.
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
INGINERI REZIDENTI
Iași
expirat: 29.11.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Administrează şi derulează activităţile specifice descrise de clauzele contractelor de lucrări ȋn limitele delegării de autoritate emise de Liderul de echipă. Delegarea autorităţii nu exclude necesitatea obţinerii aprobării Beneficiarului atunci când este expres cerută de contract;
Asigură managementul serviciilor de supervizare;
Participă la ȋntâlnirile cu Antreprenorul/ii şi cu Beneficiarul;
Asigură aplicarea procedurilor din Manualul de proceduri de supervizare la nivelul echipei de supervizare desemnate;
Va ȋndeplini, ȋmpreună cu echipa de supervizare, sarcinile care se referă la măsurarea lucrărilor şi certificarea la plată către Antreprenor;
Ȋntocmirea rapoartelor solicitate prin contractul de servicii;
Va analiza, ȋnştiinţa Antreprenorul despre eventuale neconformităţi şi va aproba programul de execuţie; va monitoriza şi va raporta progresul efectiv, ȋn comparaţie cu prevederile programului aprobat;
Emiterea de instrucţiuni către Antreprenor pentru prezentarea de propuneri pentru accelerarea ritmului de execuţie a lucrărilor ȋn situaţiile când acesta este prea lent sau sub nivelul planificat;
Verificarea procedurilor de execuţie ale Antreprenorului;
Va primi de la Antreprenor informări privind terminarea lucrărilor şi disponibilitatea de recepţie;
Participarea la testarea lucrărilor;
Participarea la ȋntocmirea Cărtii Tehnice a Construcţiei;
Participarea la verificarea documentaţiei „as-built” pregatită de către Antreprenor;
Certifică plătile către Antreprenor ȋn baza situaţiilor de lucrări şi a documentelor suport transmise de acesta, ȋn conformitate cu prevederile contractului de lucrări;
Organizarea inspectarii lucrărilor ȋn timpul perioadei de garanţie;
Participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi la recepţia finală
Administrează şi derulează activităţile specifice descrise de clauzele contractelor de lucrări ȋn limitele delegării de autoritate emise de Liderul de echipă. Delegarea autorităţii nu exclude necesitatea obţinerii aprobării Beneficiarului atunci când este expres cerută de contract;
Asigură managementul serviciilor de supervizare;
Participă la ȋntâlnirile cu Antreprenorul/ii şi cu Beneficiarul;
Asigură aplicarea procedurilor din Manualul de proceduri de supervizare la nivelul echipei de supervizare desemnate;
Va ȋndeplini, ȋmpreună cu echipa de supervizare, sarcinile care se referă la măsurarea lucrărilor şi certificarea la plată către Antreprenor;
Ȋntocmirea rapoartelor solicitate prin contractul de servicii;
Va analiza, ȋnştiinţa Antreprenorul despre eventuale neconformităţi şi va aproba programul de execuţie; va monitoriza şi va raporta progresul efectiv, ȋn comparaţie cu prevederile programului aprobat;
Emiterea de instrucţiuni către Antreprenor pentru prezentarea de propuneri pentru accelerarea ritmului de execuţie a lucrărilor ȋn situaţiile când acesta este prea lent sau sub nivelul planificat;
Verificarea procedurilor de execuţie ale Antreprenorului;
Va primi de la Antreprenor informări privind terminarea lucrărilor şi disponibilitatea de recepţie;
Participarea la testarea lucrărilor;
Participarea la ȋntocmirea Cărtii Tehnice a Construcţiei;
Participarea la verificarea documentaţiei „as-built” pregatită de către Antreprenor;
Certifică plătile către Antreprenor ȋn baza situaţiilor de lucrări şi a documentelor suport transmise de acesta, ȋn conformitate cu prevederile contractului de lucrări;
Organizarea inspectarii lucrărilor ȋn timpul perioadei de garanţie;
Participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi la recepţia finală
Urmareşte, verifică şi ţine evidenţa cantităţilor de lucrări real executate, ȋn corelare cu listele de cantităţi aferente contractului de lucrări, şi a altor documente aprobate pe durata execuţiei lucrărilor (dacă este cazul), ȋn vederea decontării situaţiilor de plată;
Preluarea listelor de la Antreprenori, defalcate pe obiecte, ȋn vederea elaborării fişei mijloacelor fixe.
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Proiectant - Iaşi
Iași
expirat: 29.10.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Sprijină Adjunctul Liderului de Echipă în elaborarea Dispozițiilor de Șantier;
Asigură verificarea de conformare cu cerințele angajatorului din Documentațiile de atribuire, semnalează neconcordanțele în proiectele Antreprenorilor comparativ cu aceste cerințe;
Participă, la solicitarea Beneficiarului, Liderului de echipă/Liderului adjunct de echipă, la testele la terminarea lucrărilor și la recepții și pe parcursul lucrărilor atunci cand prezența este necesară;
Participă la întalnirile lunare cu Antreprenorul și Beneficiarul, la solicitarea LE / ALE;
Acordă asistență în revizuirea Master Plan-ului județean;
Verifică documentațiile tehnice de proiectare cu privire la alimentări cu apă și canalizare întocmite de Antreprenori în cadrul contractelor de tip proiectare și execuție și la modificările propuse la aceste proiecte, având în vedere prevederile documentației de atribuire, reglementările/ standardele/ normele de proiectare în vigoare și alte prevederi legislative aplicabile în vigoare.
Administrează şi derulează activităţile specifice descrise de clauzele contractelor de lucrări ȋn limitele delegării de autoritate emise de Liderul de echipă. Delegarea autorităţii nu exclude necesitatea obţinerii aprobării Beneficiarului atunci când este expres cerută de contract;
Asigură managementul serviciilor de supervizare;
Participă la ȋntâlnirile cu Antreprenorul/ii şi cu Beneficiarul;
Asigură aplicarea procedurilor din Manualul de proceduri de supervizare la nivelul echipei de supervizare desemnate;
Va ȋndeplini, ȋmpreună cu echipa de supervizare, sarcinile care se referă la măsurarea lucrărilor şi certificarea la plată către Antreprenor;
Ȋntocmirea rapoartelor solicitate prin contractul de servicii;
Va analiza, ȋnştiinţa Antreprenorul despre eventuale neconformităţi şi va aproba programul de execuţie; va monitoriza şi va raporta progresul efectiv, ȋn comparaţie cu prevederile programului aprobat;
Emiterea de instrucţiuni către Antreprenor pentru prezentarea de propuneri pentru accelerarea ritmului de execuţie a lucrărilor ȋn situaţiile când acesta este prea lent sau sub nivelul planificat;
Verificarea procedurilor de execuţie ale Antreprenorului;
Va primi de la Antreprenor informări privind terminarea lucrărilor şi disponibilitatea de recepţie;
Participarea la testarea lucrărilor;
Participarea la ȋntocmirea Cărtii Tehnice a Construcţiei;
Participarea la verificarea documentaţiei „as-built” pregatită de către Antreprenor;
Certifică plătile către Antreprenor ȋn baza situaţiilor de lucrări şi a documentelor suport transmise de acesta, ȋn conformitate cu prevederile contractului de lucrări;
Organizarea inspectarii lucrărilor ȋn timpul perioadei de garanţie;
Participă la recepţia la terminarea lucrărilor şi la recepţia finală
Participă la predarea amplasamentelor, trasarea generală şi a bornelor de reper aferente lucrărilor;
Participarea la recepţionarea lucrărilor în toate fazele determinante (inclusiv pentru lucrări pe care nu le-a proiectat);
Elaborarea de soluţii tehnice prin dispozţtii de şantier, pe parcursul derulării lucrărilor, în cazul modificării soluţiilor stabilite iniţial în proiect;
Avizarea lucrărilor suplimentare care pot interveni pe parcursul execuţiei lucrărilor;
Participarea la recepţii parţiale, la recepţia finală şi punerea în funcţiune a fiecărei lucrări cuprinse în proiect: elaborarea punctului său de vedere asupra modului de realizare a lucrărilor;
Participarea, prin elaborarea de soluţii tehnice, pe parcursul perioadei de notificare a defectelor (dacă este cazul);
Elaborarea unui raport parţial de îndeplinire a serviciilor în termen de 4 zile lucrătoare de la data emiterii Certificatului de recepţie la terminarea lucrărilor
Urmăreşte, verifică şi ţine evidenţa cantităţilor de lucrări real executate, în corelare cu listele de cantităţi aferente contractului de lucrări, şi a altor documente aprobate pe durata execuţiei lucrărilor (dacă este cazul), în vederea decontării situaţiilor de plată;
Preluarea listelor de la Antreprenori, defalcate pe obiecte, în vederea elaborării fişei mijloacelor fixe;
Studiază contractul pe parte financiară, devizele ofertă, extrasele de resurse şi notează observaţiile sale la proiect, lipsuri, omisiuni, nereguli ale devizelor-ofertă, ale încheierilor de devize sau nerespectări ale legislaţiei în vigoare cu privire la decontarea lucrărilor, pentru a putea fi transmise la timp beneficiarului şi constructorului;
Emite cerinţele şi pretenţiile sale cu privire la evidenţele legate de cantităţi, de modul de prezentare a situaţiilor de plată, a ataşamentelor etc;
Participă în cazul în care este solicitat, alături de şeful de contract şi de beneficiar la licitaţii sau analize de oferte pentru încredinţarea lucrărilor;
Prevede (când este solicitat) în contractele de antrepriză clauzele referitoare la decontări, termene de plată, reţineri, garanţii etc;
Verifică respectarea legislaţiei şi contractului cu privire la decontări;
Verifică ataşamentele şi situaţia de plată înaintată de constructor, completitudinea acesteia în ceea ce priveşte documentele însotitoare: procese verbale de recepţie calitativă în faze determinante semnate de toate părţile implicate, pvrc-uri ale lucrărilor semnate de inspectorul de şantier, pvrcmp-uri ale materialelor şi produselor folosite semnate de către inspectorul de materiale, facturi pv de custodie etc;
Interzice admiterea la plata a lucrărilor şi/sau materialelor neînsoţite de suport documentat în ceea ce priveşte calitatea acestora;
Întocmeşte rapoartele solicitate de şeful de contract sau director cu privire la situaţia decontărilor, valorilor rest de executat, cash-flow, etc;
Pregatirea certificatului de plată finală;
Pregateşte certificatul de plată pentru eliberarea sumelor reţinute
Vizitarea în teren a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare;
Verificarea informaţiilor obţinute în urma măsurătorilor topografice;
Completarea bazei de date GIS cu informaţiile obţinute în urma măsurătorilor topografice;
Participarea la intocmirea Modelului Hidraulic;
Elaborarea pieselor desenate;
Participarea în cadrul măsurătorilor necesare pentru actualizarea şi implementarea sistemului de modelare hidraulică;
Verificarea datelor măsurătorilor, în baza modelului iniţial şi verificarea topologiei şi a definirii componentelor;
Emiterea de observaţii privind sistemele de alimentări cu apă şi canalizare Master Plan-ul existent, care vor fi apoi luate în considerare pentru culegerea de informatii suplimentare şi/sau actualizate în vederea revizuirii Strategiei şi Planului de investiţii;
Analizarea investiţiilor propuse în Planul de Investiţii Prioritare pe domeniul sau de activitate;
Contribuirea la elaborarea stabilirea strategiei de investiţii inclusiv a obiectivelor de investiţii pe domeniul sau de activitate;
Contribuirea la evaluarea necesarului de investiţii pe termen lung pentru domeniul sau de activitate;
Elaborarea pieselor desenate;
Implicarea în elaborarea/actualizarea planurilor de investiţii pe termen scurt, mediu şi lung pentru viitoarele investiţii în infrastructura de apă şi apă uzată pe domeniul său de activitate;
Participarea la vizitele în teren pentru identificarea amplasamentelor obiectivelor care fac parte din infrastructura de apă şi apă uzată operată de Compania de Apă (ex: captari, statii de tratare a apei, statii de epurare, statii de pompare, rezervoare, gospodarii de apa, retele etc), pentru care va fi evaluat impactul privind schimbările climatice şi va fi intocmit planul de acţiune pentru prevenirea şi gestionarea acestuia;
Pregătire CV-uri şi documente experţi pentru licitaţii şi/sau proiecte în derulare;
Recrutarea şi selectarea candidatului adecvat pentru postul vacant (identificare specialişti în platforme sau baze de date, analiză CV-uri şi documente, interviu, informaţii financiare etc);
Acordă asistenţă directorului de proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);
Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către liderul de echipă adjunct;
Acordă sprijin liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor si rapoartelor din cadrul proiectului;
Realizează lucrări de redactare computerizată a corespondenţei, rapoartelor şi documentelor necesare;
Înregistrează, arhivează, gestionează primirea şi transmiterea documentelor şi corespondenţei;
Urmareşte încadrarea în timpul prevăzut şi respectarea termenelor limită pentru activităţile din proiect;
Transmite documentele la sediul central după obţinerea aprobării directorului de proiect;
Se asigură că este pastrată evidenţa documentelor şi informaţiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect locală, cu asigurarea menţinerii permanante a valabilitaţilor inspecţiilor, reviziilor necesare, etc
Face necesarul de consumabile de birotică şi papetărie şi se preocupă de achiziţionarea acestora, cu incadrarea în bugetul disponibil;
Participă la diferite sedinţe şi evenimente ale proiectului, fiind implicat(ă) în pregatirea adecvată a acestora
Acordă asistenţă directorului de proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);
Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către liderul de echipă adjunct;
Acordă sprijin liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor si rapoartelor din cadrul proiectului;
Realizează lucrări de redactare computerizată a corespondenţei, rapoartelor şi documentelor necesare;
Înregistrează, arhivează, gestionează primirea şi transmiterea documentelor şi corespondenţei;
Urmareşte încadrarea în timpul prevăzut şi respectarea termenelor limită pentru activităţile din proiect;
Transmite documentele la sediul central după obţinerea aprobării directorului de proiect;
Se asigură că este pastrată evidenţa documentelor şi informaţiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect locală, cu asigurarea menţinerii permanante a valabilitaţilor inspecţiilor, reviziilor necesare, etc
Face necesarul de consumabile de birotică şi papetărie şi se preocupă de achiziţionarea acestora, cu incadrarea în bugetul disponibil;
Participă la diferite sedinţe şi evenimente ale proiectului, fiind implicat(ă) în pregatirea adecvată a acestora
Urmăreşte, verifică şi ţine evidenţa cantităţilor de lucrări real executate, în corelare cu listele de cantităţi aferente contractului de lucrări, şi a altor documente aprobate pe durata execuţiei lucrărilor (dacă este cazul), în vederea decontării situaţiilor de plată;
Preluarea listelor de la Antreprenori, defalcate pe obiecte, în vederea elaborării fişei mijloacelor fixe;
Studiază contractul pe parte financiară, devizele ofertă, extrasele de resurse şi notează observaţiile sale la proiect, lipsuri, omisiuni, nereguli ale devizelor-ofertă, ale încheierilor de devize sau nerespectări ale legislaţiei în vigoare cu privire la decontarea lucrărilor, pentru a putea fi transmise la timp beneficiarului şi constructorului;
Emite cerinţele şi pretenţiile sale cu privire la evidenţele legate de cantităţi, de modul de prezentare a situaţiilor de plată, a ataşamentelor etc;
Participă în cazul în care este solicitat, alături de şeful de contract şi de beneficiar la licitaţii sau analize de oferte pentru încredinţarea lucrărilor;
Prevede (când este solicitat) în contractele de antrepriză clauzele referitoare la decontări, termene de plată, reţineri, garanţii etc;
Verifică respectarea legislaţiei şi contractului cu privire la decontări;
Verifică ataşamentele şi situaţia de plată înaintată de constructor, completitudinea acesteia în ceea ce priveşte documentele însotitoare: procese verbale de recepţie calitativă în faze determinante semnate de toate părţile implicate, pvrc-uri ale lucrărilor semnate de inspectorul de şantier, pvrcmp-uri ale materialelor şi produselor folosite semnate de către inspectorul de materiale, facturi pv de custodie etc;
Interzice admiterea la plata a lucrărilor şi/sau materialelor neînsoţite de suport documentat în ceea ce priveşte calitatea acestora;
Întocmeşte rapoartele solicitate de şeful de contract sau director cu privire la situaţia decontărilor, valorilor rest de executat, cash-flow, etc;
Pregatirea certificatului de plată finală;
Pregateşte certificatul de plată pentru eliberarea sumelor reţinute
Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);
Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct;
Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor si rapoartelor din cadrul proiectului;
Realizează lucrări de redactare computerizată a corespondenţei, rapoartelor şi documentelor necesare;
Înregistrează, arhivează, gestionează primirea şi transmiterea documentelor şi corespondenţei;
Urmareşte încadrarea în timpul prevăzut şi respectarea termenelor limită pentru activităţile din proiect;
Transmite documentele la sediul central după obţinerea aprobării Directorului de Proiect;
Se asigură că este pastrată evidenţa documentelor şi informaţiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect locală, cu asigurarea menţinerii permanante a valabilitaţilor inspecţiilor, reviziilor necesare, etc
Face necesarul de consumabile de birotică şi papetărie şi se preocupă de achiziţionarea acestora, cu incadrarea în bugetul disponibil;
Participă la diferite sedinţe şi evenimente ale proiectului, fiind implicat/ă în pregatirea adecvată a acestora
Acordă asistenţă Directorului de Proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);
Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderul de echipă/ Liderul de echipă adjunct;
Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor şi rapoartelor din cadrul proiectului;
Realizează lucrări de redactare computerizată a corespondenţei, rapoartelor şi documentelor necesare;
Înregistrează, arhivează, gestionează primirea şi transmiterea documentelor şi corespondenţei;
Urmareşte încadrarea în timpul prevăzut şi respectarea termenelor limită pentru activităţile din proiect;
Transmite documentele la sediul central după obţinerea aprobării Directorului de Proiect;
Se asigură că este pastrată evidenţa documentelor şi informaţiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect locală, cu asigurarea menţinerii permanante a valabilitaţilor inspecţiilor, reviziilor necesare, etc
Face necesarul de consumabile de birotică şi papetărie şi se preocupă de achiziţionarea acestora, cu incadrarea în bugetul disponibil;
Participă la diferite sedinţe şi evenimente ale proiectului, fiind implicat/ă în pregatirea adecvată a acestora
Acordă asistenţă directorului de proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);
Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către liderul de echipă adjunct;
Acordă sprijin liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor si rapoartelor din cadrul proiectului;
Realizează lucrări de redactare computerizată a corespondenţei, rapoartelor şi documentelor necesare;
Înregistrează, arhivează, gestionează primirea şi transmiterea documentelor şi corespondenţei;
Urmareşte încadrarea în timpul prevăzut şi respectarea termenelor limită pentru activităţile din proiect;
Transmite documentele la sediul central după obţinerea aprobării directorului de proiect;
Se asigură că este pastrată evidenţa documentelor şi informaţiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect locală, cu asigurarea menţinerii permanante a valabilitaţilor inspecţiilor, reviziilor necesare, etc
Face necesarul de consumabile de birotică şi papetărie şi se preocupă de achiziţionarea acestora, cu incadrarea în bugetul disponibil;
Participă la diferite sedinţe şi evenimente ale proiectului, fiind implicat/ă în pregatirea adecvată a acestora
Acordă asistenţă directorului de proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);
Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct;
Acordă sprijin Liderului de echipă/ Liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor si rapoartelor din cadrul proiectului;
Realizează lucrări de redactare computerizată a corespondenţei, rapoartelor şi documentelor necesare;
Înregistrează, arhivează, gestionează primirea şi transmiterea documentelor şi corespondenţei;
Urmareşte încadrarea în timpul prevăzut şi respectarea termenelor limită pentru activităţile din proiect;
Transmite documentele la sediul central după obţinerea aprobării directorului de proiect;
Se asigură că este pastrată evidenţa documentelor şi informaţiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect locală, cu asigurarea menţinerii permanante a valabilitaţilor inspecţiilor, reviziilor necesare, etc
Face necesarul de consumabile de birotică şi papetărie şi se preocupă de achiziţionarea acestora, cu incadrarea în bugetul disponibil;
Participă la diferite sedinţe şi evenimente ale proiectului, fiind implicat/ă în pregatirea adecvată a acestora
Acordă asistenţă directorului de proiect în desfăşurarea managementului proiectului (agenda de activităţi, aranjamente de calătorie şi cazare, comunicare, raportare, etc);
Îndeplineşte sarcini administrative şi logistice pentru echipa de experţi din proiect şi activităţile delegate de către liderul de echipă adjunct;
Acordă sprijin liderului de echipă adjunct în realizarea activitatilor si rapoartelor din cadrul proiectului;
Realizează lucrări de redactare computerizată a corespondenţei, rapoartelor şi documentelor necesare;
Înregistrează, arhivează, gestionează primirea şi transmiterea documentelor şi corespondenţei;
Urmareşte încadrarea în timpul prevăzut şi respectarea termenelor limită pentru activităţile din proiect;
Transmite documentele la sediul central după obţinerea aprobării directorului de proiect;
Se asigură că este pastrată evidenţa documentelor şi informaţiilor referitoare la autovehiculele de serviciu folosite de echipa de proiect locală, cu asigurarea menţinerii permanante a valabilitaţilor inspecţiilor, reviziilor necesare, etc
Face necesarul de consumabile de birotică şi papetărie şi se preocupă de achiziţionarea acestora, cu incadrarea în bugetul disponibil;
Participă la diferite sedinţe şi evenimente ale proiectului, fiind implicat(ă) în pregatirea adecvată a acestora
Actualizarea listelor de echipamente, (mobilier, echipamente IT, echipamente de comunicatie, alte instrumente necesare desfasurarii activitatii) si gestionarea bunurilor;
Centralizarea necesarului de echipamente, birotica, papetarie, mobilier, masini, telefoane si efectuarea actiunilor necesare achizitionarii / inchirierii acestora;
Intocmirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de catre Departamentul Administrativ;
Planificarea activităților și alocarea adecvată a resurselor materiale, de timp, umane și financiare în raport de constrângerile specifice derulării Contractului și Proiectului;
Coordonarea serviciilor de management, proiectare, asistență tehnică și supervizare în conformitate cu prevederile caietului de sarcini și ale contractului de consultanță;
Asigurarea coordonării echipei sale de proiect cu personalul UIP și al AC;
Asigurarea colaborării cu toate autoritățile publice centrale sau locale și organismele care emit hotărâri, avize sau acorduri pentru implementarea Proiectului