Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Utilizator: Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!Afișați mai multe >
Recrutări conduse de firmă:
Responsabil tehnic
Responsabil tehnic
BucureștiReprezentant tehnic
BucureștiConsultant de Vanzari Directe Bucuresti
BucureștiConsultant de Vanzari Directe Bucuresti
BucureștiMarketing Assistant
Bucureștisa contribuie la dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing online si offline a companiei;
sa participe la planificarea, implementarea si optimizarea campaniilor de marketing;
sa analizeze campaniile, sa monitorizeze si sa propuna îmbunatatiri pentru KPI-urile de digital marketing;
este responsabil/a pentru managementul campaniilor de social media de la concept la implementare;
sa creeaze ipoteze de crestere a business-ului pe baza rapoartelor existente;
Implicat în strategia de optimizare conversii;
sa genereze, sa editeze si sa publice continut unic, zilnic (text original, imagini, video sau articole);
sa realizeze si sa optimizeze paginile companiei pentru fiecare platforma astfel incat sa creasca vizibilitatea continutului social;
sa imbunatateasca continuu actiunile din social media, folosindu-se de metricii si social data puse la dispozitie de fiecare platforma si Google Analytics;
sa colaboreze cu celelalte departamente pentru a creste vizibilitatea companiei, sa identifice key players si sa coordoneze aceste actiuni;
sa redacteze si sa publice articole pe platforma Wordpress si sa editeze text in platforme specifice;
sa propuna solutii in vederea fidelizarii clientilor existenti;
sa pregateasca analize si rapoarte specifice de marketing;
sa ofere suport administrativ în activitatea pe care o desfasoara.
Marketing Specialist
Bucureștisa contribuie la dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing online si offline a companiei;
sa participe la planificarea, implementarea si optimizarea campaniilor de marketing;
sa analizeze campaniile, sa monitorizeze si sa propuna îmbunatatiri pentru KPI-urile de digital marketing;
este responsabil/a pentru managementul campaniilor de social media de la concept la implementare;
sa creeaze ipoteze de crestere a business-ului pe baza rapoartelor existente;
Implicat în strategia de optimizare conversii;
sa genereze, sa editeze si sa publice continut unic, zilnic (text original, imagini, video sau articole);
sa realizeze si sa optimizeze paginile companiei pentru fiecare platforma astfel incat sa creasca vizibilitatea continutului social;
sa imbunatateasca continuu actiunile din social media, folosindu-se de metricii si social data puse la dispozitie de fiecare platforma si Google Analytics;
sa colaboreze cu celelalte departamente pentru a creste vizibilitatea companiei, sa identifice key players si sa coordoneze aceste actiuni;
sa redacteze si sa publice articole pe platforma Wordpress si sa editeze text in platforme specifice;
sa propuna solutii in vederea fidelizarii clientilor existenti;
sa pregateasca analize si rapoarte specifice de marketing;
sa ofere suport administrativ în activitatea pe care o desfasoara.
Business Coordinator
BucureștiCoordonarea intregii activitati comerciale a retelei de clienti/magazine fizic/magazine online
Conceperea strategiei in vederea identificarii de clienti noi;
Conceperea strategiei de comunicare integrata;
Propunere de solutii in vederea fidelizarii clientilor existenti;
Urmarirea zilnica a activitatii personalului aflat in subordine pentru asigurarea aplicarii corecte a procedurilor operationale de achizitii si aprovizionare/livrare;
Responsabil de intocmirea de pontaje, plata salariilor angajatilor companiei, cat si coordonarea activitatii financiare;
Organizarea activitatii pe criterii de “cost efficiency”, in vederea optimizarii activitatii de aprovizionare/livrare a marfii catre reteaua de magazine/clienti;
Stabilirea strategiei specifice fiecarui magazin/client pentru implemetarea/urmarirea stocului optim si a tuturor procedurilor comerciale prevazute;
Stabilirea strategiei pentru magazinul online si urmarirea indicatorilor;
Stabilirea unor relatii bune cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
Gestioneaza aspectele tehnice in legatura cu produsele comercializate, care intervin in fiecare magazin/client;
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune ale acestora si realizarea de profit;
Responsabil pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
Isi asuma responsabilitatea pentru propunerile de noi furnizori, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestia;
Raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational la nivelul departamentului pe care-l conduce;
Transmite catre Directorul General raportarile (saptamanale, lunare) privind vanzarile, planul de actiune pentru cresterea vanzarilor, furnizorii noi etc.;
Concepe impreuna cu Directorul General strategiile comerciale prioritare in vederea atingerii target-urilor stabilite.