Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (12)Active ( 0 )Arhivă ( 12 )
Consultant Senior in Fonduri Europene
București
expirat: 24.03.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
1800 - 2400 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant Senior in Fonduri Europene
București
expirat: 11.01.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
1800 - 2400 € net / luna
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Consultant Senior in Fonduri Europene
București
expirat: 06.12.2023
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Asistent manager
București
expirat: 05.11.2023
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Asigură fluxul şi evidenţa documentelor primite în cadrul societăţii;
Asigură întocmirea/ înregistrarea şi difuzarea corespondenţei;
Emite facturi către clienți;
Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea către compartimentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
Actualizarea documentelor aferente bazei de date;
Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
Menținerea unei bune relații cu toți clienții companiei;
Asigură fluxul şi evidenţa documentelor primite în cadrul societăţii;
Asigură întocmirea/ înregistrarea şi difuzarea corespondenţei;
Emite facturi către clienți;
Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea către compartimentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
Actualizarea documentelor aferente bazei de date;
Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
Menținerea unei bune relații cu toți clienții companiei;
Asigură fluxul şi evidenţa documentelor primite în cadrul societăţii;
Asigură întocmirea/ înregistrarea şi difuzarea corespondenţei;
Emite facturi către clienți;
Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea către compartimentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
Actualizarea documentelor aferente bazei de date;
Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;
Menținerea unei bune relații cu toți clienții companiei;
Postul presupune activitati de consultanta cu privire la programele de finantare nerambursabile, realizarea si completarea documentatiilor specifice obtinerii finantarilor nerambursabile, consultanta in implementarea si managementul proiectelor;
Intocmirea documentatiei specifice in vederea obtinerii finantarilor nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, analize cost-beneficii, plan de marketing, alte documente prevazute in ghidul solicitantului;
Implicare in implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila;
Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor: dosare de achizitie, cereri de rambursare/ plata, rapoarte tehnice si financiare, notificari, acte aditionale etc
Pregatirea, derularea si monitorizarea activitatilor din cadrul proiectelor conform graficelor;
Analiza programelor lansate si identificarea solutiilor de finantare;
Evaluarea eligibilitatii proiectelor;
Intocmirea si realizarea corespondentei cu institutiile finantatoare;
Organizarea procedurilor de achizitii si consiliere in realizarea acestora;
Intocmirea documentatiei aferente Cererii de Finantare, analiza financiara;
Monitorizarea și informarea internă a tuturor modificărilor legislative legate de acest domeniu și a ghidurilor specifice programelor de finanțare