Municipiul Ploieşti, Str. CONULUI, Nr. 9, clădire C9
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Verifica si inregistreaza corect, complet si la timp documentele, in sistemul contabil (facturi de achizitie bunuri si servicii, facturi de vanzare bunuri si servicii, bonuri, verificarea lunara a jurnalelor de cumparari si vanzari etc);
Cunoaste si respecta prevederile legislative aplicabile domeniului sau de activitate;
Proceseaza date operationale si intocmeste diverse rapoarte si analize financiare
Intocmeste rapoarte si situatii contabile cu referire la credite bancare si alte imprumuturi (vechime,solduri,clienti si frunizori, garantii de incasat)
Intocmeste de documentatie pentru banci (cereri de finantare, credite/prelungiri valabilitate, leasing financiar);
Proceseaza date operationale si intocmeste diverse rapoarte si analize financiare;
Cunoaste evidenta contabila pana la nivel de balanta/bilant
Conciliaza clienti si furnizori interni/ externi
Intocmeste declaratii fiscale, realizeaza calcul de impozite si taxe
Prticipa la misiuni de audit si inventariaza patrimoniul
Indosariaza si tine evidenta creditelor bancare, leasing-urilor financiare
Intocmeste dosar de inventariere patrimoniu alaturi de ceilalti colegi
Realizeaza orice alte situatii solicitate de seful direct.
Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta;
Realizeaza oferte tehnice-comerciale si stabileste strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati
Participa la intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.)
Urmareste depunerea ofertelor in conditii si la termenele prevazute;
Participa la negocierile cu clientul pana in faza de semnare contracte;
Intocmeste clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Colaboreaza departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie ce i-ai fost atribuite in proiect;
Monitorizeaza progresul activitatilor din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate/reprezentantii subantreprenorilor si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea riguroasa a tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Verifica etapele de lucrari si calitatea lucrarilor cu respectarea ordinii de executie stabilita, stadiul lucrarilor si incadrarea in termenele de executie;
Intocmeste, propune si verifica desene tehnice de instalatii, atasamente, situatiile de lucru, rapoarte de lucru, procese verbale, necesarul de materiale, antemasuratori si orice alta documentatie cu caracter tehnic;
Intocmeste specificatiile tehnice pentru echipamente;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie ce i-ai fost atribuite in proiect;
Monitorizeaza progresul activitatilor din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Coordoneaza activitatea diviziei de mecanizare si transport
Asigura managementul flotei utilajelor de mecanizare si coordoneaza echipa de specialisti / operatori utilaje;
Intocmeste planul de transport si planul de operare utilaje/ mecanizare si il pune in aplicare;
Intocmeste planul de reparatii si mentenanta pentru flota de camioane si pentru parcul de utilaje;
Mentine legatura cu furnizorii implicati in operarea/ intretinerea echipamentelor;
Asigura managementul statiei CNG din exploatare ( starea tehnica de functionare, proceduri de exploatare, program de interventii/ reparatii, relatia cu furnizorii specializati );
Intocmeste rapoarte specifice fiecarui tip de activitate;
Tine evidenta documentatiei specifice: RCA, ITP, avize de marfa, CMR, vizita medicala pentru soferi si masinisti
Reprezinta societatea in relatia cu autoritatile: ARR, ISCTR, ITP, RAR, ITM;
Verifica costurile inregistrate in department ( validare contracte, facturi, consumuri, etc)
Asigura instruirea personalului din subordine in legatura cu: procedurile interne, mod de exploatare a camioanelor, utilajelor, instalatiilor
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie ce i-ai fost atribuite in proiect;
Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie;
Urmareste bugetele alocate si asigura incadrarea in costurile stabilite;
Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate/reprezentantii subantreprenorilor si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie ce i-ai fost atribuite in proiect;
Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta;
Realizeaza oferte tehnice-comerciale si stabileste strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati
Participa la intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.)
Urmareste depunerea ofertelor in conditii si la termenele prevazute;
Participa la negocierile cu clientul pana in faza de semnare contracte;
Intocmeste clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Colaboreaza departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta;
Realizeaza oferte tehnice-comerciale si stabileste strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati
Participa la intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.)
Urmareste depunerea ofertelor in conditii si la termenele prevazute;
Participa la negocierile cu clientul pana in faza de semnare contracte;
Intocmeste clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Colaboreaza departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Analizeaza documentatia de atribuire a licitatiilor;
Elaboreaza ofertele financiare pentru participarea la licitatii;
Calculeaza oferta cu ajutorul programelor specializate sau pe baza unui sistem propriu de calcul in functie de specificul fiecarei licitatii;
Completeaza formulare/ documente conform cerintelor licitatiei;
Selecteaza cele mai avantajoase oferte primite de la furnizori pentru proiectele ofertate;
Realizeaza analize de pret, cash-flow;
Extrage listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor;
Urmareste procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia si raspunde la eventualele solicitari de clarificare in ceea ce priveste oferta financiara;
Pentru lucrarile contractate urmareste decontarea acestora, daca este cazul;
Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie;
Urmareste bugetele alocate si asigura incadrarea in costurile stabilite;
Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate/reprezentantii subantreprenorilor si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta;
Realizeaza oferte tehnice-comerciale si stabileste strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati
Participa la intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.)
Urmareste depunerea ofertelor in conditii si la termenele prevazute;
Participa la negocierile cu clientul pana in faza de semnare contracte;
Intocmeste clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Colaboreaza departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Analizeaza documentatia de atribuire a licitatiilor;
Elaboreaza ofertele financiare pentru participarea la licitatii;
Calculeaza oferta cu ajutorul programelor specializate sau pe baza unui sistem propriu de calcul in functie de specificul fiecarei licitatii;
Completeaza formulare/ documente conform cerintelor licitatiei;
Selecteaza cele mai avantajoase oferte primite de la furnizori pentru proiectele ofertate;
Realizeaza analize de pret, cash-flow;
Extrage listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor;
Urmareste procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia si raspunde la eventualele solicitari de clarificare in ceea ce priveste oferta financiara;
Pentru lucrarile contractate urmareste decontarea acestora, daca este cazul;
Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Coordoneaza procese de recrutare si selectie impreuna cu managerii angajatori; gestioneaza necesarul de recrutat, programeaza si participa la interviurile de selectie, mentine legatura cu candidatii si pregateste oferta de angajare
Planifica si urmareste procesul de initiere pentru colegii noi si se asigura de realizarea evaluarilor initiale
Acorda suport in intocmirea planului anual de Training
Implementează programul de training conform si raspunde de organizarea trainingurilor confirm solicitarilor
Contribuie la implementarea si derularea unui sistemului anual de evaluare a performanţelor profesionale si comportamentale a angajatilor conform procedurilor interne
Acorda suport in activitati de administrare de personal (intocmire, derulare si incetare CIM, adeverinte,dosare de personal)
Pregateste si prezinta rapoarte specifice de activitate ( recutare, fluctuatie, training, etc)
Actualizeaza organigrama companiei ori de cate ori este necesar
Participa la realizarea sau revizuitrea de politici si proceduri specifice de HR, inclusiv ROI, CCM, etc
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie ce i-ai fost atribuite in proiect;
Monitorizeaza progresul activitatilor din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Coordonează și gestionează toate aspectele proiectului de implementare noi module ERP si solutii IT conexe ce contribuie la dezvoltarea companiei, prin reducerea complexitatii si cresterea eficientei, asigurându-se că toate obiectivele sunt atinse
Colaborează cu echipele interne și externe pentru a analiza cerințele de afaceri și pentru a traduce aceste cerințe în specificații tehnice
Supervizează activitățile de configurare, personalizare și testare
Asigură formarea adecvată a utilizatorilor finali și suportul post-implementare
Monitorizează progresul și raportează periodic stadiul acestuia către conducerea superioară
Identifică și gestionează riscurile asociate, propunând soluții pentru a minimiza impactul acestora
Coordonează echipele de proiect și partenerii de implementare pentru a asigura o colaborare eficientă și un flux de lucru optim
Coordonarea activitatii de productie specifica unei statii de betoane, asigurand producerea si livrarea betoanelor in conformitate cu normele in vigoare;
Organizearea si controlarea activitatii din statia de betoane in conformitate cu politica si strategia de functionare adoptata de companie;
Asigura calitatea betonului livrat prin urmarirea respectarii retetelor si a procedurilor de preparare a betonului;
Asigura buna functionare a tuturor utilajelor din statia de betoane si comunica in timp util eventualele defectiuni aparaute;
Se asigura de respectarea ritmului si continuitatea livrarilor de beton la santierele clientilor;
Planifica, organizeaza, conduce si coordoneaza activitatile de mentinere sub control a echipamentelor de inspectie masurare si incercare (EIMI);
Tine evidenta operativa a conturilor bancare si caseriei si monitorizeaza disponibilitatile banesti;
Efectueaza zilnic platile, intocmind toate documentele bancare aferente acestora (in format electronic sau pe suport de hartie);
Intocmeste borderourile de incasare (cecuri, bilete la ordin), depune si arhiveaza documentele justificative pentru acestea;
Mentine relatia cu bancile in ceea ce priveste operatiunile, inclusiv derularea procedurilor;
Verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
Verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contabilitatea primara si financiara conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare financiara ale companiei, pentru operatiunile derulate prin casieria unitatii;
Intocmeste, verifica si raporteaza zilnic balanta conturilor de trezorerie;
Verifica ordinele de plata intocmite, urmareste semnarea, transmiterea si decontarea bancara a acestora;
Arhiveaza documentele justificative in conformitate cu legislatia
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie;
Urmareste bugetele alocate si asigura incadrarea in costurile stabilite;
Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate/reprezentantii subantreprenorilor si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din santier a subantreprenorilor, a muncitorilor, a furnizorilor de materiale si servicii, pe capitolele de lucrari / faze de executie;
Urmareste bugetele alocate si asigura incadrarea in costurile stabilite;
Monitorizeaza progresul activitatilor de constructii din santier in mod regulat, organizeaza intalniri periodice cu toate persoanele implicate/reprezentantii subantreprenorilor si rezolva eventualele probleme aparute in executie ;
Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie, conform reglementarilor in vigoare, cerintelelor beneficiarului si cerintelor interne impuse pentru respectiva lucrare;
Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii;
Pregateste rapoarte de lucru zilnice si raporteaza situatia reala si corecta din santier, conform solicitarii, oferind explicatii relevante si planuri de activitate;
Realizeaza planuri de actiune pentru imbunatatirea continua a rezultatelor reale si pentru realizarea noilor tinte;
Mentine un mediu de lucru sigur si sanatos prin stabilirea si aplicarea standardelor si procedurilor, respectand reglementarile si codurile legale;
Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta;
Realizeaza oferte tehnice-comerciale si stabileste strategia pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati
Participa la intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.)
Urmareste depunerea ofertelor in conditii si la termenele prevazute;
Participa la negocierile cu clientul pana in faza de semnare contracte;
Intocmeste clarificari sau raspunsuri la solicitarile de clarificari (dupa caz);
Colaboreaza departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Analizeaza prevederile contractelor de lucrari din cadrul proiectelor – tip Proiectare si Executie sau doar Executie bazate pe HG si prevederile contractelor incheiate de Ness cu Beneficiari privati
Gestioneaza contractele in derulare si realizeaza analiza riscurilor
Ofera raspunsul la revendicarile venite de la beneficiari
Intocmeste notificari de revendicare, detalieri ale revendicarilor si revendicari finale pe baza informatiilor primite de la Managerii de Proiect, din analiza corespondentei contractuale si prin corelarea de date din santiere
Verificarea contractelor cu beneficiarii finali si inserarea/modificare de clauze
Coordoneaza activitatea diviziei de mecanizare si transport
Asigura managementul flotei utilajelor de mecanizare si coordoneaza echipa de specialisti / operatori utilaje;
Intocmeste planul de transport si planul de operare utilaje/ mecanizare si il pune in aplicare;
Intocmeste planul de reparatii si mentenanta pentru flota de camioane si pentru parcul de utilaje;
Mentine legatura cu furnizorii implicati in operarea/ intretinerea echipamentelor;
Asigura managementul statiei CNG din exploatare ( starea tehnica de functionare, proceduri de exploatare, program de interventii/ reparatii, relatia cu furnizorii specializati );
Intocmeste rapoarte specifice fiecarui tip de activitate;
Tine evidenta documentatiei specifice: RCA, ITP, avize de marfa, CMR, vizita medicala pentru soferi si masinisti
Reprezinta societatea in relatia cu autoritatile: ARR, ISCTR, ITP, RAR, ITM;
Verifica costurile inregistrate in department ( validare contracte, facturi, consumuri, etc)
Asigura instruirea personalului din subordine in legatura cu: procedurile interne, mod de exploatare a camioanelor, utilajelor, instalatiilor
Analizeaza documentatia de atribuire a licitatiilor;
Elaboreaza ofertele financiare pentru participarea la licitatii;
Calculeaza oferta cu ajutorul programelor specializate sau pe baza unui sistem propriu de calcul in functie de specificul fiecarei licitatii;
Completeaza formulare/ documente conform cerintelor licitatiei;
Selecteaza cele mai avantajoase oferte primite de la furnizori pentru proiectele ofertate;
Realizeaza analize de pret, cash-flow;
Extrage listele de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor;
Urmareste procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia si raspunde la eventualele solicitari de clarificare in ceea ce priveste oferta financiara;
Pentru lucrarile contractate urmareste decontarea acestora, daca este cazul;
Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate elementele necesare;
Participa la sedinte de status pentru procedurile pentru care este responsabil
Întocmește și actualizează pe parcursul executării contractului bugete, costuri, grafice de execuție, cash-flow pentru lucrările aflate în execuție;
Menține actualizată situația livrărilor de materiale pe șantier și gestionează documentele aferente în conformitate cu procedurile interne;
Realizează situații de lucrări lunare/bilunare;
Realizează centralizatorul antemasuratorilor și întocmește un raport comparativ între cantitățile de lucrări măsurate și cantitățile de lucrări anexate la contract;
Încadrează articolele de deviz și cantitățile acestora în programe specializate, acolo unde este cazul;
Verifică și avizează situații de lucrări de la subantreprenori și prestatori;
Întocmește situațiile financiare ale subantreprenorilor de specialitate;
Asigură la nivel de punct de lucru evidența documentelor și a rapoartelor de lucru (măsurători, atașamente, devize, etc)