Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Suport Tehnic: Oferirea suportului tehnic pentru angajați și soluționarea problemelor hardware și software ale acestora
Mentenanță Hardware și Software: Efectuarea verificărilor periodice și a actualizărilor pentru asigurarea bunei funcționări a echipamentelor și a sistemelor software
Administrare Rețea: Configurarea, gestionarea și mentenanța rețelei companiei pentru a asigura conectivitatea și securitatea adecvată
Soluționarea Incidentelor: Identificarea și rezolvarea incidentelor tehnice, precum căderi ale rețelei, probleme de securitate sau alte disfuncționalități
Asistență la Proiecte IT: Colaborarea cu echipa pentru implementarea și gestionarea proiectelor IT, cum ar fi actualizările de software sau implementarea noilor tehnologii
Monitorizare Securitate: Asigurarea securității datelor și rețelelor, precum și implementarea măsurilor de securitate necesare
Documentare: Întocmirea documentației relevante referitoare la proceduri și configurații tehnice
Actualizări și Îmbunătățiri: Urmarirea noilor tendințe și tehnologii IT, identificarea oportunităților de îmbunătățire și sugerarea acestora
Colaborare: Lucrul îndeaproape cu colegii din echipa IT și cu alte departamente pentru a asigura nevoile lor tehnologice
Formare: Oferirea de instruire și suport pentru angajați în utilizarea tehnicilor și instrumentelor IT
Suport pentru deschiderea magazinelor Ana&Cornel/Rebranding
execută transportul conform programului de transport dat de angajator;
urmăreşte respectarea rutelor şi traseelor indicate, adaptarea vitezei de circulaţie la restricţiile impuse de traseu, de timp şi condiţiile atmosferice, precum şi de tipul mărfii transportate, ia măsurile de asigurare şi pază a mărfii transportate, pe timpul odihnei regulamentare, solicită măsuri speciale de protejare în cazuri de circulaţie deosebită (drumuri cu pante/rampe foarte mari, trasee denivelate, alunecări de teren, etc.);
preia și verifică produsele destinate transportului, conform documentelor de însoțire(aviz de însoțire a mărfii, factura fiscală);
predă autovehiculul la garajul unităţii sau la locul indicat de angajator imediat după încheierea cursei, predă documentele de închidere a cursei organelor ierarhice ale angajatorului;
incaseaza sume si documente de plată (CEC, BO) de la clienți și se asigura de buna lor pastrare pana la predarea lor la casieria companiei;
identifica permanent potentiali clienti in zona arondata;
construieste baza de date cu clienti ai companiei conform cerintelor companiei;
strange informatii despre clienti potentiali si clienti actuali, despre concurenta si clientii lor;
culege permanent informatii cu privire la concurenta cu privire la politici de vanzare de merchendising, campanii publicitare sau de promovare ale concurentei din zona arondata
identifica punctele cheie pentru amplasarea produselor sau a materialelor promotionale functie de scop, sezonalitate si politici specifice;
prezinta oferta potentilalilor clienti in raport cu politicile companiei precum si informatii cu privire la discounturi, termenele de livrare si de plata de care beneficiaza, precum si conditiile de acordare a acestora;
identifica si contracareaza eficient obiectiile clientilor (intrebari suplimentare, argumente, pro-produs, plasarea produsului, etc.)in raport cu tipologia acestuia;
negociaza orferta generala in raport cu politicile companiei aplicabile in zona arondata si la momentul negocierii;
urmareste onorarea cantitativa si calitativa si in timp a comenzilor primite de la clientii din zona arondata;
incaseaza conform termenelor stabilite de conducere banii de la clienti, taie chitanta aferenta facturilor incasate,
intocmeste borderoul de vanzari si preda banii in aceeasi zi la caseria companiei;Urmareste evidenta platilor efectuate de clienti si comunica cacestia referitor la datele limita acceptate pentru plata produselor
Gestioneaza Parcul auto al societatii din punctul de vedere al starii tehnice al fiecarui autovehicul, remorca, agregat etc. existent in cadrul acestuia;
Colaborează cu șeful parcului auto și sesizează orice problemă care apare in timpul programul de lucru, pentru a se interveni și remedia în timp util problemele aparute;
Realizeaza si implementeaza planul anual de mentenenta, revizii, service, reparatii auto, defalcat pe saptamani/luni, pe fiecare autovehicul, remorca sau agregat existent in parcul auto;
Centralizează și operează zilnic în sistemul informatic planul anual de mentenanta al autovehiculelor;
Planifica, gestioneaza si urmareste toate activitatile de reparatii a tuturor autovehiculelor, remorcilor, agregatelor etc. inregistrate in cadrul parcului auto;
Identifica furnizorii de servicii auto, creeaza si lanseazä cereri de oferta catre acestia si evalueaza ofertele primite;
Intretine permanent relatia cu unitatile service partenere;
Monitorizeaza toate actiunile de revizii planificate si neplanificate;
Verifica buna functionare a masinilor si utilajelor din punct de vedere tehnic;
Solicita efectuarea de servicii auto, de catre furnizor, evalueaza serviciile auto prestate si daca este cazul solicita refacerea lucrarii (la acelasi furnizor);
Verifica conformitatea comanda-factura-deviz-contract si daca e cazul, corecteaza neconformitatile;
Programeaza service-ul auto pentru autoturismele, remorcile sau agregatele din parcul auto;
Gestioneaza permanent dosarele de dauna existente in parcul auto;
Intocmeste documentatia necesara in cazul reparatiilor care se fac pe cheltuiala asiguratorului si urmareste recuperarea integrala a sumelor prevazute in notele de constatare;
Intocmeste saptamanal sau ori de cate ori este nevoie rapoarte de activitate privind starea tehnica a parcului auto, actiuni de intreprins, ordinea de prioritati, rezolvarea precum si modul de rezolvare a problemelor ivite, solutii pentru cele care se vor ivi (daca se cunosc-actiune preventiva);
execută transportul conform programului de transport dat de angajator;
urmăreşte respectarea rutelor şi traseelor indicate, adaptarea vitezei de circulaţie la restricţiile impuse de traseu, de timp şi condiţiile atmosferice, precum şi de tipul mărfii transportate, ia măsurile de asigurare şi pază a mărfii transportate, pe timpul odihnei regulamentare, solicită măsuri speciale de protejare în cazuri de circulaţie deosebită (drumuri cu pante/rampe foarte mari, trasee denivelate, alunecări de teren, etc.);
preia și verifică produsele destinate transportului, conform documentelor de însoțire(aviz de însoțire a mărfii, factura fiscală);
predă autovehiculul la garajul unităţii sau la locul indicat de angajator imediat după încheierea cursei, predă documentele de închidere a cursei organelor ierarhice ale angajatorului;
incaseaza sume si documente de plată (CEC, BO) de la clienți și se asigura de buna lor pastrare pana la predarea lor la casieria companiei;
identifica permanent potentiali clienti in zona arondata;
construieste baza de date cu clienti ai companiei conform cerintelor companiei;
strange informatii despre clienti potentiali si clienti actuali, despre concurenta si clientii lor;
culege permanent informatii cu privire la concurenta cu privire la politici de vanzare de merchendising, campanii publicitare sau de promovare ale concurentei din zona arondata
identifica punctele cheie pentru amplasarea produselor sau a materialelor promotionale functie de scop, sezonalitate si politici specifice;
prezinta oferta potentilalilor clienti in raport cu politicile companiei precum si informatii cu privire la discounturi, termenele de livrare si de plata de care beneficiaza, precum si conditiile de acordare a acestora;
identifica si contracareaza eficient obiectiile clientilor (intrebari suplimentare, argumente, pro-produs, plasarea produsului, etc.)in raport cu tipologia acestuia;
negociaza orferta generala in raport cu politicile companiei aplicabile in zona arondata si la momentul negocierii;
urmareste onorarea cantitativa si calitativa si in timp a comenzilor primite de la clientii din zona arondata;
incaseaza conform termenelor stabilite de conducere banii de la clienti, taie chitanta aferenta facturilor incasate,
intocmeste borderoul de vanzari si preda banii in aceeasi zi la caseria companiei;Urmareste evidenta platilor efectuate de clienti si comunica cacestia referitor la datele limita acceptate pentru plata produselor
identifica permanent potentiali clienti in zona arondata;
construieste baza de date cu clienti ai companiei conform cerintelor companiei;
strange informatii despre clienti potentiali si clienti actuali, despre concurenta si clientii lor;
culege permanent informatii cu privire la concurenta cu privire la politici de vanzare de merchendising, campanii publicitare sau de promovare ale concurentei din zona arondata
identifica punctele cheie pentru amplasarea produselor sau a materialelor promotionale functie de scop, sezonalitate si politici specifice;
prezinta oferta potentilalilor clienti in raport cu politicile companiei precum si informatii cu privire la discounturi, termenele de livrare si de plata de care beneficiaza, precum si conditiile de acordare a acestora;
identifica si contracareaza eficient obiectiile clientilor (intrebari suplimentare, argumente, pro-produs, plasarea produsului, etc.)in raport cu tipologia acestuia;
negociaza orferta generala in raport cu politicile companiei aplicabile in zona arondata si la momentul negocierii;
urmareste onorarea cantitativa si calitativa si in timp a comenzilor primite de la clientii din zona arondata;
incaseaza conform termenelor stabilite de conducere banii de la clienti, taie chitanta aferenta facturilor incasate,
intocmeste borderoul de vanzari si preda banii in aceeasi zi la caseria companiei;Urmareste evidenta platilor efectuate de clienti si comunica cacestia referitor la datele limita acceptate pentru plata produselor
identifica permanent potentiali clienti in zona arondata;
construieste baza de date cu clienti ai companiei conform cerintelor companiei;
strange informatii despre clienti potentiali si clienti actuali, despre concurenta si clientii lor;
culege permanent informatii cu privire la concurenta cu privire la politici de vanzare de merchendising, campanii publicitare sau de promovare ale concurentei din zona arondata
identifica punctele cheie pentru amplasarea produselor sau a materialelor promotionale functie de scop, sezonalitate si politici specifice;
prezinta oferta potentilalilor clienti in raport cu politicile companiei precum si informatii cu privire la discounturi, termenele de livrare si de plata de care beneficiaza, precum si conditiile de acordare a acestora;
identifica si contracareaza eficient obiectiile clientilor (intrebari suplimentare, argumente, pro-produs, plasarea produsului, etc.)in raport cu tipologia acestuia;
negociaza orferta generala in raport cu politicile companiei aplicabile in zona arondata si la momentul negocierii;
urmareste onorarea cantitativa si calitativa si in timp a comenzilor primite de la clientii din zona arondata;
incaseaza conform termenelor stabilite de conducere banii de la clienti, taie chitanta aferenta facturilor incasate,
intocmeste borderoul de vanzari si preda banii in aceeasi zi la caseria companiei;Urmareste evidenta platilor efectuate de clienti si comunica cacestia referitor la datele limita acceptate pentru plata produselor
Gestioneaza Parcul auto al societatii din punctul de vedere al starii tehnice al fiecarui autovehicul, remorca, agregat etc. existent in cadrul acestuia;
Colaborează cu șeful parcului auto și sesizează orice problemă care apare in timpul programul de lucru, pentru a se interveni și remedia în timp util problemele aparute;
Realizeaza si implementeaza planul anual de mentenenta, revizii, service, reparatii auto, defalcat pe saptamani/luni, pe fiecare autovehicul, remorca sau agregat existent in parcul auto;
Centralizează și operează zilnic în sistemul informatic planul anual de mentenanta al autovehiculelor;
Planifica, gestioneaza si urmareste toate activitatile de reparatii a tuturor autovehiculelor, remorcilor, agregatelor etc. inregistrate in cadrul parcului auto;
Identifica furnizorii de servicii auto, creeaza si lanseazä cereri de oferta catre acestia si evalueaza ofertele primite;
Intretine permanent relatia cu unitatile service partenere;
Monitorizeaza toate actiunile de revizii planificate si neplanificate;
Verifica buna functionare a masinilor si utilajelor din punct de vedere tehnic;
Solicita efectuarea de servicii auto, de catre furnizor, evalueaza serviciile auto prestate si daca este cazul solicita refacerea lucrarii (la acelasi furnizor);
Verifica conformitatea comanda-factura-deviz-contract si daca e cazul, corecteaza neconformitatile;
Programeaza service-ul auto pentru autoturismele, remorcile sau agregatele din parcul auto;
Gestioneaza permanent dosarele de dauna existente in parcul auto;
Intocmeste documentatia necesara in cazul reparatiilor care se fac pe cheltuiala asiguratorului si urmareste recuperarea integrala a sumelor prevazute in notele de constatare;
Intocmeste saptamanal sau ori de cate ori este nevoie rapoarte de activitate privind starea tehnica a parcului auto, actiuni de intreprins, ordinea de prioritati, rezolvarea precum si modul de rezolvare a problemelor ivite, solutii pentru cele care se vor ivi (daca se cunosc-actiune preventiva);
identifica permanent potentiali clienti in zona arondata;
construieste baza de date cu clienti ai companiei conform cerintelor companiei;
strange informatii despre clienti potentiali si clienti actuali, despre concurenta si clientii lor;
culege permanent informatii cu privire la concurenta cu privire la politici de vanzare de merchendising, campanii publicitare sau de promovare ale concurentei din zona arondata
identifica punctele cheie pentru amplasarea produselor sau a materialelor promotionale functie de scop, sezonalitate si politici specifice;
prezinta oferta potentilalilor clienti in raport cu politicile companiei precum si informatii cu privire la discounturi, termenele de livrare si de plata de care beneficiaza, precum si conditiile de acordare a acestora;
identifica si contracareaza eficient obiectiile clientilor (intrebari suplimentare, argumente, pro-produs, plasarea produsului, etc.)in raport cu tipologia acestuia;
negociaza orferta generala in raport cu politicile companiei aplicabile in zona arondata si la momentul negocierii;
urmareste onorarea cantitativa si calitativa si in timp a comenzilor primite de la clientii din zona arondata;
incaseaza conform termenelor stabilite de conducere banii de la clienti, taie chitanta aferenta facturilor incasate,
intocmeste borderoul de vanzari si preda banii in aceeasi zi la caseria companiei;Urmareste evidenta platilor efectuate de clienti si comunica cacestia referitor la datele limita acceptate pentru plata produselor
identifica permanent potentiali clienti in zona arondata;
construieste baza de date cu clienti ai companiei conform cerintelor companiei;
strange informatii despre clienti potentiali si clienti actuali, despre concurenta si clientii lor;
culege permanent informatii cu privire la concurenta cu privire la politici de vanzare de merchendising, campanii publicitare sau de promovare ale concurentei din zona arondata
identifica punctele cheie pentru amplasarea produselor sau a materialelor promotionale functie de scop, sezonalitate si politici specifice;
prezinta oferta potentilalilor clienti in raport cu politicile companiei precum si informatii cu privire la discounturi, termenele de livrare si de plata de care beneficiaza, precum si conditiile de acordare a acestora;
identifica si contracareaza eficient obiectiile clientilor (intrebari suplimentare, argumente, pro-produs, plasarea produsului, etc.)in raport cu tipologia acestuia;
negociaza orferta generala in raport cu politicile companiei aplicabile in zona arondata si la momentul negocierii;
urmareste onorarea cantitativa si calitativa si in timp a comenzilor primite de la clientii din zona arondata;
incaseaza conform termenelor stabilite de conducere banii de la clienti, taie chitanta aferenta facturilor incasate,
intocmeste borderoul de vanzari si preda banii in aceeasi zi la caseria companiei;Urmareste evidenta platilor efectuate de clienti si comunica cacestia referitor la datele limita acceptate pentru plata produselor
execută transportul conform programului de transport dat de angajator;
urmăreşte respectarea rutelor şi traseelor indicate, adaptarea vitezei de circulaţie la restricţiile impuse de traseu, de timp şi condiţiile atmosferice, precum şi de tipul mărfii transportate, ia măsurile de asigurare şi pază a mărfii transportate, pe timpul odihnei regulamentare, solicită măsuri speciale de protejare în cazuri de circulaţie deosebită (drumuri cu pante/rampe foarte mari, trasee denivelate, alunecări de teren, etc.);
preia și verifică produsele destinate transportului, conform documentelor de însoțire(aviz de însoțire a mărfii, factura fiscală);
predă autovehiculul la garajul unităţii sau la locul indicat de angajator imediat după încheierea cursei, predă documentele de închidere a cursei organelor ierarhice ale angajatorului;
incaseaza sume si documente de plată (CEC, BO) de la clienți și se asigura de buna lor pastrare pana la predarea lor la casieria companiei;
identifica permanent potentiali clienti in zona arondata;
construieste baza de date cu clienti ai companiei conform cerintelor companiei;
strange informatii despre clienti potentiali si clienti actuali, despre concurenta si clientii lor;
culege permanent informatii cu privire la concurenta cu privire la politici de vanzare de merchendising, campanii publicitare sau de promovare ale concurentei din zona arondata
identifica punctele cheie pentru amplasarea produselor sau a materialelor promotionale functie de scop, sezonalitate si politici specifice;
prezinta oferta potentilalilor clienti in raport cu politicile companiei precum si informatii cu privire la discounturi, termenele de livrare si de plata de care beneficiaza, precum si conditiile de acordare a acestora;
identifica si contracareaza eficient obiectiile clientilor (intrebari suplimentare, argumente, pro-produs, plasarea produsului, etc.)in raport cu tipologia acestuia;
negociaza orferta generala in raport cu politicile companiei aplicabile in zona arondata si la momentul negocierii;
urmareste onorarea cantitativa si calitativa si in timp a comenzilor primite de la clientii din zona arondata;
incaseaza conform termenelor stabilite de conducere banii de la clienti, taie chitanta aferenta facturilor incasate,
intocmeste borderoul de vanzari si preda banii in aceeasi zi la caseria companiei;Urmareste evidenta platilor efectuate de clienti si comunica cacestia referitor la datele limita acceptate pentru plata produselor
execută transportul conform programului de transport dat de angajator;
urmăreşte respectarea rutelor şi traseelor indicate, adaptarea vitezei de circulaţie la restricţiile impuse de traseu, de timp şi condiţiile atmosferice, precum şi de tipul mărfii transportate, ia măsurile de asigurare şi pază a mărfii transportate, pe timpul odihnei regulamentare, solicită măsuri speciale de protejare în cazuri de circulaţie deosebită (drumuri cu pante/rampe foarte mari, trasee denivelate, alunecări de teren, etc.);
preia și verifică produsele destinate transportului, conform documentelor de însoțire(aviz de însoțire a mărfii, factura fiscală);
predă autovehiculul la garajul unităţii sau la locul indicat de angajator imediat după încheierea cursei, predă documentele de închidere a cursei organelor ierarhice ale angajatorului;
incaseaza sume si documente de plată (CEC, BO) de la clienți și se asigura de buna lor pastrare pana la predarea lor la casieria companiei;
execută transportul conform programului de transport dat de angajator;
urmăreşte respectarea rutelor şi traseelor indicate, adaptarea vitezei de circulaţie la restricţiile impuse de traseu, de timp şi condiţiile atmosferice, precum şi de tipul mărfii transportate, ia măsurile de asigurare şi pază a mărfii transportate, pe timpul odihnei regulamentare, solicită măsuri speciale de protejare în cazuri de circulaţie deosebită (drumuri cu pante/rampe foarte mari, trasee denivelate, alunecări de teren, etc.);
preia și verifică produsele destinate transportului, conform documentelor de însoțire(aviz de însoțire a mărfii, factura fiscală);
predă autovehiculul la garajul unităţii sau la locul indicat de angajator imediat după încheierea cursei, predă documentele de închidere a cursei organelor ierarhice ale angajatorului;
incaseaza sume si documente de plată (CEC, BO) de la clienți și se asigura de buna lor pastrare pana la predarea lor la casieria companiei;
Gestioneaza Parcul auto al societatii din punctul de vedere al starii tehnice al fiecarui autovehicul, remorca, agregat etc. existent in cadrul acestuia;
Colaborează cu șeful parcului auto și sesizează orice problemă care apare in timpul programul de lucru, pentru a se interveni și remedia în timp util problemele aparute;
Realizeaza si implementeaza planul anual de mentenenta, revizii, service, reparatii auto, defalcat pe saptamani/luni, pe fiecare autovehicul, remorca sau agregat existent in parcul auto;
Centralizează și operează zilnic în sistemul informatic planul anual de mentenanta al autovehiculelor;
Planifica, gestioneaza si urmareste toate activitatile de reparatii a tuturor autovehiculelor, remorcilor, agregatelor etc. inregistrate in cadrul parcului auto;
Identifica furnizorii de servicii auto, creeaza si lanseazä cereri de oferta catre acestia si evalueaza ofertele primite;
Intretine permanent relatia cu unitatile service partenere;
Monitorizeaza toate actiunile de revizii planificate si neplanificate;
Verifica buna functionare a masinilor si utilajelor din punct de vedere tehnic;
Solicita efectuarea de servicii auto, de catre furnizor, evalueaza serviciile auto prestate si daca este cazul solicita refacerea lucrarii (la acelasi furnizor);
Verifica conformitatea comanda-factura-deviz-contract si daca e cazul, corecteaza neconformitatile;
Programeaza service-ul auto pentru autoturismele, remorcile sau agregatele din parcul auto;
Gestioneaza permanent dosarele de dauna existente in parcul auto;
Intocmeste documentatia necesara in cazul reparatiilor care se fac pe cheltuiala asiguratorului si urmareste recuperarea integrala a sumelor prevazute in notele de constatare;
Intocmeste saptamanal sau ori de cate ori este nevoie rapoarte de activitate privind starea tehnica a parcului auto, actiuni de intreprins, ordinea de prioritati, rezolvarea precum si modul de rezolvare a problemelor ivite, solutii pentru cele care se vor ivi (daca se cunosc-actiune preventiva);