Bucureşti Sectorul 1, B-dul POLIGRAFIEI, Nr. 1C, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Distribuie bonurile de confirmare si verifica intocmirea corecta a bonurilor de confirmare (completarea cantitatilor de deseuri colectate si certificare prin stampila si semnatura sau nume in clar, serie si numar CI si semnatura celui care confirma serviciul – pentru agentii economici si administratiile publice locale cu care societatea are contracte sau comenzi);
Primeste bonurile de confirmare, le inregistreaza in sistemul electronic si apoi le arhiveaza conform normelor legislative;
Intocmeste lunar situatia cu formulare de incarcare-descarcare necesare, cantiati colectate si transportate la depozitul ecologic;
Ia masurile urgente ce se impun pentru rezolvarea tuturor situatiilor specifice cu privire la orice neconformitate sau dificultate intalnite de catre conducatorii auto in confimarea cantitatilor colectate;
Asigura zilnic documentele necesare autospecialelor, in vederea desfasurarii activitatii acestora in conditii normale (foi de parcurs, diagrame, fise de lucru, avize de expeditie/transport etc.);
Ţine evidenţa prezenţei salariaţilor din subordine la serviciu (salubrizare menajera si stradala, inclusiv deszapezire), furnizează la timp documentele necesare întocmirii pontajului şi vizează pontajul lunar al salariaţilor din subordine;
Supraveghează semnarea zilnică a condicii de către personalul din subordine, completând orele de începere şi terminare a activităţii, şi o vizează zilnic verificând corectitudinea înscrierilor, pe durata programelor de prestatie;
Realizarea operatiunilor de introducere, prelucrare si analiză a datelor în vederea emiterii documentelor referitoare la evidența gestiunii deșeurilor;
Verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele originale;
Salveaza periodic și în situații critice, datele introduse și păstrează copiile de siguranță ale datelor salvate;
Selectează și verifică datele înainte de a le introduce în calculator;
Corectează erorile întâlnite și / sau le raportează supervizorului direct
Realizarea operatiunilor de introducere, prelucrare si analiză a datelor în vederea emiterii documentelor referitoare la evidența gestiunii deșeurilor;
Verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele originale;
Salveaza periodic și în situații critice, datele introduse și păstrează copiile de siguranță ale datelor salvate;
Selectează și verifică datele înainte de a le introduce în calculator;
Corectează erorile întâlnite și / sau le raportează supervizorului direct
Administratorul de rețea va asigura fiabilitatea, securitatea și eficiența infrastructurii informatice in toate punctele de lucru din zona Bacau ;
Candidatul ideal va avea abilitățile și expertiza necesara pentru a implementa, configura, întreține și monitoriza toate echipamentele de rețea, asigurând functionarea rețelei fără întreruperi ;
Responsabilitățile postului includ depanarea și rezolvarea problemelor de natura IT&C, implementarea măsurilor de securitate și optimizarea proactivă a performanței rețelei ;
Colaborează cu subcontractorii la derularea activităţilor IT şi supervizează activitatea acestora;
Răspunde de recepţia echipamentelor livrate;
Răspunde de efectuarea instalărilor si configurărilor echipamentelor IT repartizate;
Raspunde de actualizarea continua a produselor software;
Analizează produsele şi serviciile IT utilizate în vederea actualizării lor permanente;
Asigură suport utilizatorilor tehnologiei informatice din punctele de lucru din zona Bacau;
Asigura depanarea echipamentelor de calcul (laptop/desktop)
Realizează back-up conform procedurilor interne;
Participă la dezvoltarea instructiunilor de lucru;
Intocmeste diverse situatii/rapoarte solicitate in termenul alocat;
Redacteaza corect si cu atentie toata documentatia necesara bunei desfasurari a activitatii;
Răspunde de calitatea, acuratetea si exactitatea documentelor întocmite şi a activităţilor efectuate;
Răspunde de cunoaşterea şi respectarea prevederilor legale în vigoare şi a dispoziţiilor interne impuse cu privire la natura activităţii sale;
Răspunde de integritatea patrimoniului alocat/utilizat în activitate şi de buna gestionare a acestuia;
Participa, la solicitarea Managerului IT, la proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei
Elaboreaza si actualizeaza programele necesare desfasurarii activitatii de salubrizare, intocmeste si verifica situatii de plata:
Elaboreaza si modifica corect programele, graficele, situatiile solicitate;
Intocmeste documentatia necesara desfasurarii proceselor de productie: programe, planificari, studii statistice;
Pune la dispozitia sefilor ierarhici programele de salubrizare actualizate si conforme cu realitatea;
Răspunde de înregistrarea corectă si la timp a bonurilor de incarcare-descarcare deseuri (si/sau alte documente precum procese verbale, foi de parcurs etc.) pentru clientii primării şi agenti economici zona Bacău si/sau alti clienti care ii sunt alocati, primite de la supervizorii angajatilor cu functii de executie din cadrul structurilor operative ale societatii, in vederea facturarii lunare;
Centralizează documentele preluate şi prelucrează/introduce datele în situaţii centralizate dedicate fiecărui obiectiv;
Verifică bonurile/formularele de încărcare-descărcare deşeuri (data, ora de încărcare-descărcare, denumire, agent, obiectiv), codul şi tipul deşeului, numele şoferului şi numărul de înmatriculare al autovehiculului, seria şi numărul cărţii de identitate, denumirea rămpii şi existenţa ştampilei rămpii de descărcare, semnătura operatorului, metri cubi deşeuri descărcate, kg, care trebuie să coincidă cu tichetul de cântar);
Răspunde de rezolvarea operativă a eventualelor probleme apărute la documentele specifice şi de validarea datelor înregistrate/centralizate, printr-o bună colaborare cu persoanele desemnate din cadrul departamentelor alocate;
Răspunde de verificarea periodică a corectitudinii înregistrării datelor în Oracle pentru a evita facturarea eronată;
Răspunde de centralizarea şi verificarea informaţiilor privind tipurile şi cantităţile de deşeuri gestionate de societate şi evidenţa acestora în vederea raportării către autorităţile publice locale, garda de mediu etc.;
Elaboreaza si redacteaza documentatia de participare la proceduri de achizitii publice
Intreprinde toate demersurile pentru procurarea documentatiilor de atribuire si documentatiilor descriptive in vederea participarii la proceduri de achizitii publice sau alte proceduri organizate de potentiali clienti privati
Analizeaza criteriile de calificare si profitabilitatea unui eventual contract, identifica eventuale neclaritati si motive de contestare
Urmareste in SEAP toate modificarile, clarificarile, erate si alte informatii privitoare la procedurile gestionate
Completeaza toate formularele necesare pentru participarea la proceduri, fiind raspunzator pentru corectitudinea acestora
Procura de la departamentele de resort toate documentele (certificate, autorizatii, licente . conform documentatiilor de atribuire), fiind raspunzatori pentru corectitudinea acestora, inclusiv a scrisorilor de garantie
Elaboreaza oferta tehnica si financiara in colaborare cu specialisti din cadrul biroului si o preda sefului de birou pentru verificare
Dupa verificare, scaneaza/impacheteaza oferta, conform prevederilor Documentatiei si o transmite la Autoritatea Contractanta in termenul si in conditiile stabilite prin Documentatia de atribuire(online/offline)
Tine evidenta procedurilor pentru care a intocmit documentatia
Difuzeaza departamentelor interne materialele necesare pentru incheierea contractelor in urma procedurile castigate
Realizarea operatiunilor de introducere, prelucrare si analiză a datelor în vederea emiterii documentelor referitoare la evidența gestiunii deșeurilor;
Verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele originale;
Salveaza periodic și în situații critice, datele introduse și păstrează copiile de siguranță ale datelor salvate;
Selectează și verifică datele înainte de a le introduce în calculator;
Corectează erorile întâlnite și / sau le raportează supervizorului direct
Elaboreaza si actualizeaza programele necesare desfasurarii activitatii de salubrizare, intocmeste si verifica situatii de plata:
Elaboreaza si modifica corect programele, graficele, situatiile solicitate;
Intocmeste documentatia necesara desfasurarii proceselor de productie: programe, planificari, studii statistice;
Pune la dispozitia sefilor ierarhici programele de salubrizare actualizate si conforme cu realitatea;
Răspunde de înregistrarea corectă si la timp a bonurilor de incarcare-descarcare deseuri (si/sau alte documente precum procese verbale, foi de parcurs etc.) pentru clientii primării şi agenti economici zona Bacău si/sau alti clienti care ii sunt alocati, primite de la supervizorii angajatilor cu functii de executie din cadrul structurilor operative ale societatii, in vederea facturarii lunare;
Centralizează documentele preluate şi prelucrează/introduce datele în situaţii centralizate dedicate fiecărui obiectiv;
Verifică bonurile/formularele de încărcare-descărcare deşeuri (data, ora de încărcare-descărcare, denumire, agent, obiectiv), codul şi tipul deşeului, numele şoferului şi numărul de înmatriculare al autovehiculului, seria şi numărul cărţii de identitate, denumirea rămpii şi existenţa ştampilei rămpii de descărcare, semnătura operatorului, metri cubi deşeuri descărcate, kg, care trebuie să coincidă cu tichetul de cântar);
Răspunde de rezolvarea operativă a eventualelor probleme apărute la documentele specifice şi de validarea datelor înregistrate/centralizate, printr-o bună colaborare cu persoanele desemnate din cadrul departamentelor alocate;
Răspunde de verificarea periodică a corectitudinii înregistrării datelor în Oracle pentru a evita facturarea eronată;
Răspunde de centralizarea şi verificarea informaţiilor privind tipurile şi cantităţile de deşeuri gestionate de societate şi evidenţa acestora în vederea raportării către autorităţile publice locale, garda de mediu etc.;
Elaboreaza si redacteaza documentatia de participare la proceduri de achizitii publice
Intreprinde toate demersurile pentru procurarea documentatiilor de atribuire si documentatiilor descriptive in vederea participarii la proceduri de achizitii publice sau alte proceduri organizate de potentiali clienti privati
Analizeaza criteriile de calificare si profitabilitatea unui eventual contract, identifica eventuale neclaritati si motive de contestare
Urmareste in SEAP toate modificarile, clarificarile, erate si alte informatii privitoare la procedurile gestionate
Completeaza toate formularele necesare pentru participarea la proceduri, fiind raspunzator pentru corectitudinea acestora
Procura de la departamentele de resort toate documentele (certificate, autorizatii, licente . conform documentatiilor de atribuire), fiind raspunzatori pentru corectitudinea acestora, inclusiv a scrisorilor de garantie
Elaboreaza oferta tehnica si financiara in colaborare cu specialisti din cadrul biroului si o preda sefului de birou pentru verificare
Dupa verificare, scaneaza/impacheteaza oferta, conform prevederilor Documentatiei si o transmite la Autoritatea Contractanta in termenul si in conditiile stabilite prin Documentatia de atribuire(online/offline)
Tine evidenta procedurilor pentru care a intocmit documentatia
Difuzeaza departamentelor interne materialele necesare pentru incheierea contractelor in urma procedurile castigate
Intocmeste „Propunere program de inspectie de mediu” si o supune avizarii sefului de birou;
Intocmeste evidenta gestiunii deseurilor generate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru toate punctele de lucru ale societatii;
Comunica rezultatele inspectiilor efectuate la procesul de salubrizare catre seful biroului de protectia mediului si departamentele direct responsabile, urmare a deplasarilor de inspectie in teren aprobate, constatate sau reclamate de catre autoritatile de reglementare si control, persoane fizice si juridice;
Se asigura ca sunt intreprinse, fara intarziere nejustificata, actiunile aprobate propuse conducerii departamentului, pentru eliminarea neconformitatilor detectate si a cauzelor aparitiei acestora;
Intocmeste raportari periodice catre Agentiile pentru Protectia Mediului Bucuresti si Ilfov, la solicitarea sefului de birou;
Asigura suport la incheierea contractelor de prestari servicii in legatura cu codificarea deseurilor si ofertele catre generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizati, in limitele sale de competenta;
Gestioneaza contractele de eliminare/valorificare deseuri, in sfera sa de competenta;
Asigura comunicarea cu clientii, agentii economici, autoritatile de reglementare si control, in limitele sale de competenta;
Intocmeste documentatia specifica, conform cerintelor legale aplicabile, referitoare la aprobarea transporturilor deseurilor periculoase si nepericuloase, dupa caz;
Asigura gestionarea activitatii de colectare /valorificare DEEE- inclusiv pct. de colectare
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare/valorificare deseuri periculoase
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare deseuri de origine animala
Asigura gestionarea activitatii de valorificare/eliminare deseuri generate din activitati proprii
Asigura evaluare tehnica in teren si asigurare suport de specialitate clientilor/departamentelor interne la intocmire contracte/comenzi specifice atributiilor enumerate in vederea asigurarii prestatiilor
Intocmeste „Propunere program de inspectie de mediu” si o supune avizarii sefului de birou;
Intocmeste evidenta gestiunii deseurilor generate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru toate punctele de lucru ale societatii;
Comunica rezultatele inspectiilor efectuate la procesul de salubrizare catre seful biroului de protectia mediului si departamentele direct responsabile, urmare a deplasarilor de inspectie in teren aprobate, constatate sau reclamate de catre autoritatile de reglementare si control, persoane fizice si juridice;
Se asigura ca sunt intreprinse, fara intarziere nejustificata, actiunile aprobate propuse conducerii departamentului, pentru eliminarea neconformitatilor detectate si a cauzelor aparitiei acestora;
Intocmeste raportari periodice catre Agentiile pentru Protectia Mediului Bucuresti si Ilfov, la solicitarea sefului de birou;
Asigura suport la incheierea contractelor de prestari servicii in legatura cu codificarea deseurilor si ofertele catre generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizati, in limitele sale de competenta;
Gestioneaza contractele de eliminare/valorificare deseuri, in sfera sa de competenta;
Asigura comunicarea cu clientii, agentii economici, autoritatile de reglementare si control, in limitele sale de competenta;
Intocmeste documentatia specifica, conform cerintelor legale aplicabile, referitoare la aprobarea transporturilor deseurilor periculoase si nepericuloase, dupa caz;
Asigura gestionarea activitatii de colectare /valorificare DEEE- inclusiv pct. de colectare
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare/valorificare deseuri periculoase
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare deseuri de origine animala
Asigura gestionarea activitatii de valorificare/eliminare deseuri generate din activitati proprii
Asigura evaluare tehnica in teren si asigurare suport de specialitate clientilor/departamentelor interne la intocmire contracte/comenzi specifice atributiilor enumerate in vederea asigurarii prestatiilor
Raspunde de organizarea, coordonarea si conducerea activitatii coloanei auto pentru asigurarea starii de oportunitate tehnica a bazei/zonei
Raspunde de elaborarea planului anual/periodic de intretinere tehnica, reprezentand operatiunile de revizii tehnice, reparatii preventive, reinnoire valabilitati, inspectii tehnice periodice pentru autovehicule/utilaje si echipamente, subansamble si componente de control (ex: tahografe, aparate GPS, statii radio), pe care il prezinta spre aprobare sefilor directi si urmareste executarea acestuia conform planificarii, fara a afecta procesul de productie
Raspunde de organizarea si controlul activitatii personalului din subordine, pentru realizarea sarcinilor de transport in care sunt utilizate autovehicule/utilaje, in conditii de buna calitate si siguranta
Raspunde de coordonarea si instruirea conducatorilor auto/utilaje si a personalului tehnic din subordine
Monitorizeaza consumurile de carburanti
Raspunde de asigurarea necesarului de conducatori auto, autospeciale, autocontainere si transport auxiliar de personal in functie de solicitarile directiilor societatii (operationala in special), printr-o organizare si repartizare judicioasa a acestor resurse
Elaboreaza si actualizeaza programele necesare desfasurarii activitatii de salubrizare, intocmeste si verifica situatii de plata:
Elaboreaza si modifica corect programele, graficele, situatiile solicitate;
Intocmeste documentatia necesara desfasurarii proceselor de productie: programe, planificari, studii statistice;
Pune la dispozitia sefilor ierarhici programele de salubrizare actualizate si conforme cu realitatea;
Răspunde de înregistrarea corectă si la timp a bonurilor de incarcare-descarcare deseuri (si/sau alte documente precum procese verbale, foi de parcurs etc.) pentru clientii primării şi agenti economici zona Bacău si/sau alti clienti care ii sunt alocati, primite de la supervizorii angajatilor cu functii de executie din cadrul structurilor operative ale societatii, in vederea facturarii lunare;
Centralizează documentele preluate şi prelucrează/introduce datele în situaţii centralizate dedicate fiecărui obiectiv;
Verifică bonurile/formularele de încărcare-descărcare deşeuri (data, ora de încărcare-descărcare, denumire, agent, obiectiv), codul şi tipul deşeului, numele şoferului şi numărul de înmatriculare al autovehiculului, seria şi numărul cărţii de identitate, denumirea rămpii şi existenţa ştampilei rămpii de descărcare, semnătura operatorului, metri cubi deşeuri descărcate, kg, care trebuie să coincidă cu tichetul de cântar);
Răspunde de rezolvarea operativă a eventualelor probleme apărute la documentele specifice şi de validarea datelor înregistrate/centralizate, printr-o bună colaborare cu persoanele desemnate din cadrul departamentelor alocate;
Răspunde de verificarea periodică a corectitudinii înregistrării datelor în Oracle pentru a evita facturarea eronată;
Răspunde de centralizarea şi verificarea informaţiilor privind tipurile şi cantităţile de deşeuri gestionate de societate şi evidenţa acestora în vederea raportării către autorităţile publice locale, garda de mediu etc.;
Raspunde de organizarea, coordonarea si conducerea activitatii coloanei auto pentru asigurarea starii de oportunitate tehnica a bazei/zonei
Raspunde de elaborarea planului anual/periodic de intretinere tehnica, reprezentand operatiunile de revizii tehnice, reparatii preventive, reinnoire valabilitati, inspectii tehnice periodice pentru autovehicule/utilaje si echipamente, subansamble si componente de control (ex: tahografe, aparate GPS, statii radio), pe care il prezinta spre aprobare sefilor directi si urmareste executarea acestuia conform planificarii, fara a afecta procesul de productie
Raspunde de organizarea si controlul activitatii personalului din subordine, pentru realizarea sarcinilor de transport in care sunt utilizate autovehicule/utilaje, in conditii de buna calitate si siguranta
Raspunde de coordonarea si instruirea conducatorilor auto/utilaje si a personalului tehnic din subordine
Monitorizeaza consumurile de carburanti
Raspunde de asigurarea necesarului de conducatori auto, autospeciale, autocontainere si transport auxiliar de personal in functie de solicitarile directiilor societatii (operationala in special), printr-o organizare si repartizare judicioasa a acestor resurse
Intocmeste „Propunere program de inspectie de mediu” si o supune avizarii sefului de birou;
Intocmeste evidenta gestiunii deseurilor generate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru toate punctele de lucru ale societatii;
Comunica rezultatele inspectiilor efectuate la procesul de salubrizare catre seful biroului de protectia mediului si departamentele direct responsabile, urmare a deplasarilor de inspectie in teren aprobate, constatate sau reclamate de catre autoritatile de reglementare si control, persoane fizice si juridice;
Se asigura ca sunt intreprinse, fara intarziere nejustificata, actiunile aprobate propuse conducerii departamentului, pentru eliminarea neconformitatilor detectate si a cauzelor aparitiei acestora;
Intocmeste raportari periodice catre Agentiile pentru Protectia Mediului Bucuresti si Ilfov, la solicitarea sefului de birou;
Asigura suport la incheierea contractelor de prestari servicii in legatura cu codificarea deseurilor si ofertele catre generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizati, in limitele sale de competenta;
Gestioneaza contractele de eliminare/valorificare deseuri, in sfera sa de competenta;
Asigura comunicarea cu clientii, agentii economici, autoritatile de reglementare si control, in limitele sale de competenta;
Intocmeste documentatia specifica, conform cerintelor legale aplicabile, referitoare la aprobarea transporturilor deseurilor periculoase si nepericuloase, dupa caz;
Asigura gestionarea activitatii de colectare /valorificare DEEE- inclusiv pct. de colectare
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare/valorificare deseuri periculoase
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare deseuri de origine animala
Asigura gestionarea activitatii de valorificare/eliminare deseuri generate din activitati proprii
Asigura evaluare tehnica in teren si asigurare suport de specialitate clientilor/departamentelor interne la intocmire contracte/comenzi specifice atributiilor enumerate in vederea asigurarii prestatiilor
Intocmeste „Propunere program de inspectie de mediu” si o supune avizarii sefului de birou;
Intocmeste evidenta gestiunii deseurilor generate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru toate punctele de lucru ale societatii;
Comunica rezultatele inspectiilor efectuate la procesul de salubrizare catre seful biroului de protectia mediului si departamentele direct responsabile, urmare a deplasarilor de inspectie in teren aprobate, constatate sau reclamate de catre autoritatile de reglementare si control, persoane fizice si juridice;
Se asigura ca sunt intreprinse, fara intarziere nejustificata, actiunile aprobate propuse conducerii departamentului, pentru eliminarea neconformitatilor detectate si a cauzelor aparitiei acestora;
Intocmeste raportari periodice catre Agentiile pentru Protectia Mediului Bucuresti si Ilfov, la solicitarea sefului de birou;
Asigura suport la incheierea contractelor de prestari servicii in legatura cu codificarea deseurilor si ofertele catre generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizati, in limitele sale de competenta;
Gestioneaza contractele de eliminare/valorificare deseuri, in sfera sa de competenta;
Asigura comunicarea cu clientii, agentii economici, autoritatile de reglementare si control, in limitele sale de competenta;
Intocmeste documentatia specifica, conform cerintelor legale aplicabile, referitoare la aprobarea transporturilor deseurilor periculoase si nepericuloase, dupa caz;
Asigura gestionarea activitatii de colectare /valorificare DEEE- inclusiv pct. de colectare
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare/valorificare deseuri periculoase
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare deseuri de origine animala
Asigura gestionarea activitatii de valorificare/eliminare deseuri generate din activitati proprii
Asigura evaluare tehnica in teren si asigurare suport de specialitate clientilor/departamentelor interne la intocmire contracte/comenzi specifice atributiilor enumerate in vederea asigurarii prestatiilor
Intocmeste „Propunere program de inspectie de mediu” si o supune avizarii sefului de birou;
Intocmeste evidenta gestiunii deseurilor generate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru toate punctele de lucru ale societatii;
Comunica rezultatele inspectiilor efectuate la procesul de salubrizare catre seful biroului de protectia mediului si departamentele direct responsabile, urmare a deplasarilor de inspectie in teren aprobate, constatate sau reclamate de catre autoritatile de reglementare si control, persoane fizice si juridice;
Se asigura ca sunt intreprinse, fara intarziere nejustificata, actiunile aprobate propuse conducerii departamentului, pentru eliminarea neconformitatilor detectate si a cauzelor aparitiei acestora;
Intocmeste raportari periodice catre Agentiile pentru Protectia Mediului Bucuresti si Ilfov, la solicitarea sefului de birou;
Asigura suport la incheierea contractelor de prestari servicii in legatura cu codificarea deseurilor si ofertele catre generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizati, in limitele sale de competenta;
Gestioneaza contractele de eliminare/valorificare deseuri, in sfera sa de competenta;
Asigura comunicarea cu clientii, agentii economici, autoritatile de reglementare si control, in limitele sale de competenta;
Intocmeste documentatia specifica, conform cerintelor legale aplicabile, referitoare la aprobarea transporturilor deseurilor periculoase si nepericuloase, dupa caz;
Asigura gestionarea activitatii de colectare /valorificare DEEE- inclusiv pct. de colectare
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare/valorificare deseuri periculoase
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare deseuri de origine animala
Asigura gestionarea activitatii de valorificare/eliminare deseuri generate din activitati proprii
Asigura evaluare tehnica in teren si asigurare suport de specialitate clientilor/departamentelor interne la intocmire contracte/comenzi specifice atributiilor enumerate in vederea asigurarii prestatiilor
Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companiei
Întocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale
Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților
Centralizarea și verificarea pontajelor
Întocmirea adeverințelor, de orice tip, pentru salariații activi, respectiv salariații încetați
Desfășurarea altor activități specifice administrării de personal
Intocmeste „Propunere program de inspectie de mediu” si o supune avizarii sefului de birou;
Intocmeste evidenta gestiunii deseurilor generate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru toate punctele de lucru ale societatii;
Comunica rezultatele inspectiilor efectuate la procesul de salubrizare catre seful biroului de protectia mediului si departamentele direct responsabile, urmare a deplasarilor de inspectie in teren aprobate, constatate sau reclamate de catre autoritatile de reglementare si control, persoane fizice si juridice;
Se asigura ca sunt intreprinse, fara intarziere nejustificata, actiunile aprobate propuse conducerii departamentului, pentru eliminarea neconformitatilor detectate si a cauzelor aparitiei acestora;
Intocmeste raportari periodice catre Agentiile pentru Protectia Mediului Bucuresti si Ilfov, la solicitarea sefului de birou;
Asigura suport la incheierea contractelor de prestari servicii in legatura cu codificarea deseurilor si ofertele catre generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizati, in limitele sale de competenta;
Gestioneaza contractele de eliminare/valorificare deseuri, in sfera sa de competenta;
Asigura comunicarea cu clientii, agentii economici, autoritatile de reglementare si control, in limitele sale de competenta;
Intocmeste documentatia specifica, conform cerintelor legale aplicabile, referitoare la aprobarea transporturilor deseurilor periculoase si nepericuloase, dupa caz;
Asigura gestionarea activitatii de colectare /valorificare DEEE- inclusiv pct. de colectare
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare/valorificare deseuri periculoase
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare deseuri de origine animala
Asigura gestionarea activitatii de valorificare/eliminare deseuri generate din activitati proprii
Asigura evaluare tehnica in teren si asigurare suport de specialitate clientilor/departamentelor interne la intocmire contracte/comenzi specifice atributiilor enumerate in vederea asigurarii prestatiilor
Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companiei
Întocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale
Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților
Centralizarea și verificarea pontajelor
Întocmirea adeverințelor, de orice tip, pentru salariații activi, respectiv salariații încetați
Desfășurarea altor activități specifice administrării de personal
Intocmeste „Propunere program de inspectie de mediu” si o supune avizarii sefului de birou;
Intocmeste evidenta gestiunii deseurilor generate, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru toate punctele de lucru ale societatii;
Comunica rezultatele inspectiilor efectuate la procesul de salubrizare catre seful biroului de protectia mediului si departamentele direct responsabile, urmare a deplasarilor de inspectie in teren aprobate, constatate sau reclamate de catre autoritatile de reglementare si control, persoane fizice si juridice;
Se asigura ca sunt intreprinse, fara intarziere nejustificata, actiunile aprobate propuse conducerii departamentului, pentru eliminarea neconformitatilor detectate si a cauzelor aparitiei acestora;
Intocmeste raportari periodice catre Agentiile pentru Protectia Mediului Bucuresti si Ilfov, la solicitarea sefului de birou;
Asigura suport la incheierea contractelor de prestari servicii in legatura cu codificarea deseurilor si ofertele catre generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizati, in limitele sale de competenta;
Gestioneaza contractele de eliminare/valorificare deseuri, in sfera sa de competenta;
Asigura comunicarea cu clientii, agentii economici, autoritatile de reglementare si control, in limitele sale de competenta;
Intocmeste documentatia specifica, conform cerintelor legale aplicabile, referitoare la aprobarea transporturilor deseurilor periculoase si nepericuloase, dupa caz;
Asigura gestionarea activitatii de colectare /valorificare DEEE- inclusiv pct. de colectare
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare/valorificare deseuri periculoase
Asigura gestionarea activitatii de colectare/eliminare deseuri de origine animala
Asigura gestionarea activitatii de valorificare/eliminare deseuri generate din activitati proprii
Asigura evaluare tehnica in teren si asigurare suport de specialitate clientilor/departamentelor interne la intocmire contracte/comenzi specifice atributiilor enumerate in vederea asigurarii prestatiilor
Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companiei
Întocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale
Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților
Centralizarea și verificarea pontajelor
Întocmirea adeverințelor, de orice tip, pentru salariații activi, respectiv salariații încetați
Desfășurarea altor activități specifice administrării de personal
Realizează operaţiunile de introducere şi prelucrare a datelor necesare întocmirii documentelor pentru facturarea producţiei/serviciilor prestate la clienţi - persoane fizice şi juridice din zona Bucureşti
Selectează (triază) documentele primite şi prelucrează/introduce datele în situaţii centralizate
Verifică datele şi menţiunile înscrise pe documentele primite de la sectorul operaţional
Întocmeşte situaţii cu privire la anumiţi clienţi în sprijinul procesului managerial la nivelul Biroului Producţie
Verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele originale
Selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator
Corecteaza erorile intalnite si/sau le raporteaza supervizorului direct
Desfăşoară inspecţii în teren, preventiv planificat sau la solicitarea superiorului ierarhic şi transmite, centralizat rezultatul acestora, ulterior, urmărind modul de îndeplinire a măsurilor stabilite, în vederea eliminării neconformităţilor detectate, respectiv a cauzelor apariţiei acestora
Asigură evidenţa gestiunii deşeurilor generate, conform prevederilor legale, pentru toate punctele de lucru ale societăţii
Întocmeşte notificări şi raportări periodice de mediu, interne şi externe, către Agenţiile pentru Protecţia Mediului, ministere, Garda de Mediu, statistică etc
Răspunde de întocmirea documentaţiei şi obţinerea autorizaţiilor, acordurilor, avizelor de specialitate
Asigură gestionarea contractelor de monitorizare de mediu şi raportarea datelor
Asigură suport la încheierea contractelor de prestări servicii în legătură cu codificarea deşeurilor şi ofertelor către generatori privind eliminarea/valorificarea acestora la operatorii autorizaţi
Gestionează contractele de eliminare/valorificare a deşeurilor, în sfera sa de competenţă, respectiv a celor de monitorizare de mediu
Întocmeşte documentaţia specifică, conform cerinţelor legale, privind transportul deşeurilor periculoase şi nepericuloase
Asigură interfaţa şi comunicarea cu organismele de audit, autorizare, evaluare şi control pentru protecţia mediului şi raportarea rezultatelor
Organizează, coordonează şi monitorizează activitatea pe linia asigurării funcţionării tehnicii din dotare, a asigurării mentenanţei acesteia, cât şi pe linia organizării producţiei
Planifică activitatea de producţie în funcţie de planul de producţie stabilit şi urmăreşte atingerea indicatorilor calitativi şi cantitativi estimaţi
Organizează şi coordonează implementarea, în producţie, a noilor programe de lucru şi asigurarea parametrilor prevăzuţi în documentaţie
Urmăreşte realizarea şi punerea în funcţiune, în termenele stabilite, a noilor capacităţi de producţie şi aprobă instrucţiunile tehnologice pentru fiecare etapă de producţie
Urmăreşte încheierea contractelor pentru noile investiţii şi asigură respectarea termenelor pentru întreaga documentaţie tehnică
Gestionează relaţiile cu furnizorii de servicii de tratare/sortare/eliminare a deşeurilor şi cu finanţatorii de tip OIREP (Organizaţii care implementează răspunderea extinsă a producătorilor)
Răspunde de întocmirea documentaţiei tehnice pentru participarea la licitaţii (cotatii de pret, calculare tarife etc), cu respectarea caietul de sarcini
Coordonează şi monitorizează întreaga activitate a flotei auto, respectiv a utilajelor cu specific din producţie