Toate ( 0 )
Pozitiv ( 0 )
Neutru ( 0 )
Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat! Afișați mai multe >
A fost utilă recenzia?
0
0
Răspuns
Afișați mai multe răspunsuri(1 )
Afișați mai multe
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Toate (4 )
Active ( 0 )
Arhivă ( 4 )
IT technician & helpdesk
București
expirat: 19.02.2023
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Administrarea și rezolvarea solicitărilor clienților, on-site, remote și telefonic;
Instalarea, actualizarea și menținerea/întreținerea aplicațiilor și programelor;
Instalarea și întreținerea echipamentelor hardware;
Înregistrarea incidentelor și solicitărilor în sistemul de ticketing;
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
IT helpdesk & IT technician
București
expirat: 08.06.2019
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Administrarea si rezolvarea solicitarilor clientilor, on-site, remote si telefonic;
Instalarea, actualizarea si mentinerea/intretinerea aplicatiilor si programelor;
Instalarea si intretinerea echipamentelor hardware;
Inregistrarea incidentelor si solicitarilor in sistemul de ticketing;
Organizarea, etichetarea si catalogarea bunurilor IT (digitale si fizice);
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
IT helpdesk & IT technician
București
expirat: 31.05.2019
Atribuțiile:
Administrarea si rezolvarea solicitarilor clientilor, on-site, remote si telefonic;
Instalarea, actualizarea si mentinerea/intretinerea aplicatiilor si programelor;
Instalarea si intretinerea echipamentelor hardware;
Inregistrarea incidentelor si solicitarilor in sistemul de ticketing;
Organizarea, etichetarea si catalogarea bunurilor IT (digitale si fizice);
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
IT Helpdesk ON-SITE
București
expirat: 09.09.2018
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Atribuțiile:
Administrarea si rezolvarea solicitarilor clientilor, on-site si/sau telefonic;
Instalarea, actualizarea si mentinerea/intretinerea aplicatiilor si programelor;
Instalarea si intretinerea echipamentelor hardware;
Inregistrarea incidentelor si solicitarilor in sistemul de ticketing;
Organizarea, etichetarea si catalogarea bunurilor IT (digitale si fizice);
Organizarea si actualizarea documentatiei, procedurilor de lucru si a altor documente interne
Afișați mai multe >>
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate