Sat Gherceşti, Comuna Gherceşti, Str. AVIATORILOR, Nr. 48
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (14)Active ( 0 )Arhivă ( 14 )
Proiectant mobilier interior/exterior metal
Craiova,
expirat: 17.06.2020
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician service
Craiova,
expirat: 10.04.2019
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Economist contabil
Craiova,
expirat: 31.10.2018
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Receptionarea, verificare si inregistrarea zilnica a documentelor contabile (facturi achizitii, bonuri fiscale, DVI-uri) pe puncte de lucru si arhivarea lor in bune conditii
Inregistrarea facturilor externe de achizitii/ prestari servicii si verificarea acestora din punct de vedere al declaratiei 390 (locul prestarii, VAT valid, dovada transportului etc)
Emitere facturi catre clienti interni si externi, transmiterea acestora catre clienti
Inregistrare extrase bancare, operatiuni casa si verificarea soldurilor si a plafoanelor de casa
Inregistrarea deconturilor si verificarea avansurilor spre decontare
Evidenta lunara a cheltuielilor in avans
Inregistrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar si verificarea contabila a acestora
Verificarea jurnalelor de achizitii interne si intracomunitare, a jurnalelor de vanzari interne si externe (premergator intocmirii declaratiilor fiscale)
să înregistreze şi să realizeze prelucrarea informațiilor;
să execute lucrări de secretariat;
să tina registre de evidentă;
să țină evidența condicilor de prezență;
să realizeze lucrări de clasificare documente;
să realizeze înregistrarea și distribuirea corespondenței;
să asigure serviciul în centrale telefonice;
să furnizeze la cererea clientului informații cu privire la: tipul de produse, caracteristicile si prețul acestora;
să asigure informarea corectă și la timp cu privire la promoțiile existente și orice alte informații de interes pentru client prin intermediul sistemelor de comunicare;
să furnizeze informațiile solicitate de clienți;
să țină evidenta Concediilor de odihna si a Fiselor de prezenta, prin centralizarea informațiilor primite de la șefii de ateliere/ departamente;
să țină legătura cu firmele de curierat cu care firma colaborează si sa ajute la realizare si transmiterea corespondentei;
Dezvoltarea strategiei de marketing in cadrul firmei (inclusiv definirea targetului de cumparatori, pozitionarea in piata, produse, medii de comunicare, obiective de marketing);
Identificarea, dezvoltarea si implementarea planului de marketing si comunicare in acord cu strategia de marketing;
Identificarea canalelor de comunicare in acord cu publicul tinta, precum si cu obiectivele comerciale;
Realizeaza rapoarte centralizate din punct de vedere buget si eficienta pentru campaniile de marketing;
Dezvoltarea de campanii multi-channel si declinarea acestora;
Dezvolta strategia si tacticile de marketing pentru a creste notorietatea brandului si a atrage clienti;
Gestioneaza si planifica crearea, productia si implementarea tuturor campaniilor, activitatilor si materialelor de marketing intern si extern;
Scrierea de conținut pentru site-uri și o serie de materiale promoționale (flyere, bannere, cataloage, rollupuri etc.);
Coordoneaza furnizorii de servicii de comunicare si productie (consultanta de brand, agentii de publicitate, PR, tipografii etc.);
La zi cu tendintele, bunele practici, tehnologiile si metodologiile marketingului digital;
Participarea la targuri expozitionale in cadrul firmei atat in tara cat si in Europa;
Întocmirea de contracte, note informative, regulamente și comunicate aferente fiecărei acțiuni organizate;