Loc. Ghimbav, Oraş Ghimbav, STR.HERMANN OBERTH NR.23, ÎN PARCUL INDUSTRIAL ICCO- GHIMBAV, HALA H3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (215)Active ( 0 )Arhivă ( 215 )
Tehnician Mentenanta
expirat: 23.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician SMT
expirat: 16.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Supervisor, Manufacturing
expirat: 16.10.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician Mentenanta
expirat: 19.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician SMT
expirat: 08.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Supervisor, Manufacturing
23 Strada Hermann Oberth, Orașul Ghimbav
expirat: 01.09.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Analizeaza planul de productie si atribuie sarcini de serviciu operatorilor de pe linia de productie, astfel incat sa asigure livrarea produselor la data ceruta de catre clienti;
Planifica activitatile de lucru a echipelor pe baza prioritatilor de productie, tinand cont de pregatirea fiecarui operator;
Atribuie sarcini de serviciu operatorilor din subordine si evalueaza performantele acestora;
Examineaza produsul conform cunostintelor de productie si a standardelor de calitate pentru a asigura conformitatea acestuia;
Analizeaza inregistrarile de productie precum yield, rebut, costuri de mentenanta, etc.;
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
gestioneaza stocurile de produse finite din zona de shipping (scanare marfa, verificare stocuri, grupare marfa pe repere, verificare integritate marfa);
se ocupa de livrarile catre client: pregatirea si facturarea produselor finite conform listelor de livrare, impachetare si paletizare marfa conform cerintelor clientului, intocmirea documentatiei de transport, intocmirea documentatiei pentru vama;
gestioneaza relatia atat cu departamentele interne implicate in procesul de vanzare si expediere marfa, cat si cu clientul, mentine legatura cu transportatorii si cu personalul vamii
Pregateste documentatia necesara pentru obtinerea / vizarea /revizuirea autorizatiei de mediu;
Verifica si implementeaza actiuni corective de tratare a neconformitatilor privind protectia mediului;
Identifica aspectele de mediu in toate zonele si activitatile companiei;
Monitorizeaza obiectivele de mediu stabilite de conducerea societatii in domeniul mediului
Monitorizeaza indicatorii de performanta (KPI) privind protectia mediului
Asigura dotarea cu materiale de interventie si verifica periodic completitudinea kit-urilor de interventie;
Efectueaza instruirea in domeniul Managementului Mediului, protectiei mediului si a gestionarii deseurilor pentru noii angajati si, periodic, pentru intregul personal;
Intocmeste si actualizeaza materialele de instruire privind Protectia Mediului;
Insoteste si colaboreaza cu autoritatile de control si/sau audit extern in domeniul mediului;
Se asigura de indeplinirea corectiilor /actiunilor corective/oportunitatilor de imbunatatire din domeniul mediului rezultate in urma auditurilor interne/externe si a inspectiilor de mediu interne;
Monitorizeaza actiunile provenite din controalele efectuate de catre autoritatile de control si raspunde de solutionarea lor;
Urmareste respectarea obligatiilor partilor conform contractelor cu tertii pentru preluarea in vederea valorificarii, reciclarii sau distrugerii dreseurilor societatii;
Urmareste, actualizeaza si transmite autoritatilor documentatiile, rapoartele si datele conform cadrului legislativ;
Cunoaste, aplica si raspunde de indeplinirea prevederilor din documentele sistemului de management integrat, aplicabile in domeniul sau de activitate;
Asigura supervizarea activitatii realizate la nivelul departamentelor de Mentenanta si Magazia MRO cu privire la precursorii de droguri si de explozivi;
Indeplineste sarcinile ce-i revin, conform atributiilor si responsabilitatilor din OUG nrprivind regimul juridic al precursorilor de droguri si explozivi
Pregateste documentatia necesara pentru obtinerea / vizarea /revizuirea autorizatiei de mediu;
Verifica si implementeaza actiuni corective de tratare a neconformitatilor privind protectia mediului;
Identifica aspectele de mediu in toate zonele si activitatile companiei;
Monitorizeaza obiectivele de mediu stabilite de conducerea societatii in domeniul mediului
Monitorizeaza indicatorii de performanta (KPI) privind protectia mediului
Asigura dotarea cu materiale de interventie si verifica periodic completitudinea kit-urilor de interventie;
Efectueaza instruirea in domeniul Managementului Mediului, protectiei mediului si a gestionarii deseurilor pentru noii angajati si, periodic, pentru intregul personal;
Intocmeste si actualizeaza materialele de instruire privind Protectia Mediului;
Insoteste si colaboreaza cu autoritatile de control si/sau audit extern in domeniul mediului;
Se asigura de indeplinirea corectiilor /actiunilor corective/oportunitatilor de imbunatatire din domeniul mediului rezultate in urma auditurilor interne/externe si a inspectiilor de mediu interne;
Monitorizeaza actiunile provenite din controalele efectuate de catre autoritatile de control si raspunde de solutionarea lor;
Urmareste respectarea obligatiilor partilor conform contractelor cu tertii pentru preluarea in vederea valorificarii, reciclarii sau distrugerii dreseurilor societatii;
Urmareste, actualizeaza si transmite autoritatilor documentatiile, rapoartele si datele conform cadrului legislativ;
Cunoaste, aplica si raspunde de indeplinirea prevederilor din documentele sistemului de management integrat, aplicabile in domeniul sau de activitate;
Asigura supervizarea activitatii realizate la nivelul departamentelor de Mentenanta si Magazia MRO cu privire la precursorii de droguri si de explozivi;
Indeplineste sarcinile ce-i revin, conform atributiilor si responsabilitatilor din OUG nrprivind regimul juridic al precursorilor de droguri si explozivi
Emite și lansează comenzi către furnizori în timp util, pe baza condițiilor comerciale și a parametrilor din sistemul MRP;
Tratează discrepanțele facturilor, rezolvă problemele legate de facturile în așteptare;
Monitorizează continuu nivelul stocului și acționează pentru a-l menține în limitele acceptate conform sugestiilor MRP, sub îndrumarea coordonatorului și a managerului;
Se asigură că toate sarcinile sunt îndeplinite în conformitate cu politica și strategia de achiziții
Se asigura că echipamentele existente funcționează la eficiență maximă (adică HVAC, compresoare de aer etc.);
Conduce actiunile corective legate de instalatiile din companie;
Stabileste justificări pentru achizițiile de echipamente noi;
Asista în procesul de ofertare pentru echipamente noi;
Lucreaza cu tehnologii avansate în calificările echipamentelor noi;
Propune, inițiază și monitorizează proiectele de economisire a costurilor in cadrul unitatii prin ducerea acestora la indeplinire;
Se asigura că toate documentațiile corespunzătoare sunt completate și amplasate pe echipamentele noi și folosite (adică informații de garanție, documente C3, proceduri de întreținere preventivă etc.);
Analizeaza datele si intretine sistemul de apa;
Planifica și coordoneaza planurile companiei;
Creeaza, propune și schimba planurile nivelurilor
Stabileste si pune sub semnul intrebarii prioritatile de mutare;
Participa la procesul de mutare pentru a asigura rapiditatea și finalizarea acestuia;
Faciliteaza sedintele pentru dispunere;
Iniţiază şi finalizează ECO pentru dispunere, regulat, pentru fiecare procedură în parte;
Identifică problemele legate de dispunerea nivelurilor şi le trimite înapoi către echipa din centrul de lucru;
Planifica respectiva capacitate, fiind in legatura cu fluxul de produse fizice;
Se asigura că echipamentele existente funcționează la eficiență maximă (adică HVAC, compresoare de aer etc.);
Conduce actiunile corective legate de instalatiile din companie;
Stabileste justificări pentru achizițiile de echipamente noi;
Asista în procesul de ofertare pentru echipamente noi;
Lucreaza cu tehnologii avansate în calificările echipamentelor noi;
Propune, inițiază și monitorizează proiectele de economisire a costurilor in cadrul unitatii prin ducerea acestora la indeplinire;
Se asigura că toate documentațiile corespunzătoare sunt completate și amplasate pe echipamentele noi și folosite (adică informații de garanție, documente C3, proceduri de întreținere preventivă etc.);
Analizeaza datele si intretine sistemul de apa;
Planifica și coordoneaza planurile companiei;
Creeaza, propune și schimba planurile nivelurilor
Stabileste si pune sub semnul intrebarii prioritatile de mutare;
Participa la procesul de mutare pentru a asigura rapiditatea și finalizarea acestuia;
Faciliteaza sedintele pentru dispunere;
Iniţiază şi finalizează ECO pentru dispunere, regulat, pentru fiecare procedură în parte;
Identifică problemele legate de dispunerea nivelurilor şi le trimite înapoi către echipa din centrul de lucru;
Planifica respectiva capacitate, fiind in legatura cu fluxul de produse fizice;
Emite și lansează comenzi către furnizori în timp util, pe baza condițiilor comerciale și a parametrilor din sistemul MRP;
Tratează discrepanțele facturilor, rezolvă problemele legate de facturile în așteptare;
Monitorizează continuu nivelul stocului și acționează pentru a-l menține în limitele acceptate conform sugestiilor MRP, sub îndrumarea coordonatorului și a managerului;
Se asigură că toate sarcinile sunt îndeplinite în conformitate cu politica și strategia de achiziții
Dezvoltă strategii pentru identificarea și recrutarea candidaților folosind o varietate de instrumente și tehnici, inclusiv prin intermediul agențiilor de recrutare, evenimente specifice industriei, etc;
Organizează și susține întregul proces de recrutare și selecție;
Dezvoltă și implementează planul de recrutare;
Acordă suport managerilor/ supervizorilor în vederea evaluării și identificării nevoilor interne de recrutare;
Implementează programe de recrutare în mediul online și offline;
Participă la activități specifice de employer branding;
Participă la elaborarea și implementarea procedurilor operaționale și a strategiilor de resurse umane în cadrul companiei.
Dezvoltă strategii pentru identificarea și recrutarea candidaților folosind o varietate de instrumente și tehnici, inclusiv prin intermediul agențiilor de recrutare, evenimente specifice industriei, etc;
Organizează și susține întregul proces de recrutare și selecție;
Dezvoltă și implementează planul de recrutare;
Acordă suport managerilor/ supervizorilor în vederea evaluării și identificării nevoilor interne de recrutare;
Implementează programe de recrutare în mediul online și offline;
Participă la activități specifice de employer branding;
Participă la elaborarea și implementarea procedurilor operaționale și a strategiilor de resurse umane în cadrul companiei.
Functionally reports to Operations Director and to Senior program Manager for business performance
Coordinates dedicated manufacturing operatorspeople), team leaders and supervisors and indirectly production planning, product, configuration and quality engineers in order to achieve operational performance
Maximizes revenue while has full control of the cost lines like scrap, labor cost, equipment depreciation and manufacturing supplies
Acts as the champion to reduce the cost lines involving client and all support functions
Manages daily operations together with the other customer focus team functions
Demands resources (HR and equipment) based on resource analysis, available budget and actual/projected performance
Has complete ownership of the equipment within the value stream
Calibrates the use of resources with other VSM (open market concept)
Se asigura că echipamentele existente funcționează la eficiență maximă (adică HVAC, compresoare de aer etc.);
Conduce actiunile corective legate de instalatiile din companie;
Stabileste justificări pentru achizițiile de echipamente noi;
Asista în procesul de ofertare pentru echipamente noi;
Lucreaza cu tehnologii avansate în calificările echipamentelor noi;
Propune, inițiază și monitorizează proiectele de economisire a costurilor in cadrul unitatii prin ducerea acestora la indeplinire;
Se asigura că toate documentațiile corespunzătoare sunt completate și amplasate pe echipamentele noi și folosite (adică informații de garanție, documente C3, proceduri de întreținere preventivă etc.);
Analizeaza datele si intretine sistemul de apa;
Planifica și coordoneaza planurile companiei;
Creeaza, propune și schimba planurile nivelurilor
Stabileste si pune sub semnul intrebarii prioritatile de mutare;
Participa la procesul de mutare pentru a asigura rapiditatea și finalizarea acestuia;
Faciliteaza sedintele pentru dispunere;
Iniţiază şi finalizează ECO pentru dispunere, regulat, pentru fiecare procedură în parte;
Identifică problemele legate de dispunerea nivelurilor şi le trimite înapoi către echipa din centrul de lucru;
Planifica respectiva capacitate, fiind in legatura cu fluxul de produse fizice;
Emite și lansează comenzi către furnizori în timp util, pe baza condițiilor comerciale și a parametrilor din sistemul MRP;
Tratează discrepanțele facturilor, rezolvă problemele legate de facturile în așteptare;
Monitorizează continuu nivelul stocului și acționează pentru a-l menține în limitele acceptate conform sugestiilor MRP, sub îndrumarea coordonatorului și a managerului;
Se asigură că toate sarcinile sunt îndeplinite în conformitate cu politica și strategia de achiziții
Configurarea specificatiilor clientului pentru parametrii de proces/produs;
Configurarea,inregistrarea,monitorizarea,prelucrarea,exportul si raportarea datelor echipamentelor de test si PFS;
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Facilities Engineer
Strada Hermann Oberth, Ghimbav
expirat: 09.10.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Se asigura că echipamentele existente funcționează la eficiență maximă (adică HVAC, compresoare de aer etc.);
Conduce actiunile corective legate de instalatiile din companie;
Stabileste justificări pentru achizițiile de echipamente noi;
Asista în procesul de ofertare pentru echipamente noi;
Lucreaza cu tehnologii avansate în calificările echipamentelor noi;
Propune, inițiază și monitorizează proiectele de economisire a costurilor in cadrul unitatii prin ducerea acestora la indeplinire;
Se asigura că toate documentațiile corespunzătoare sunt completate și amplasate pe echipamentele noi și folosite (adică informații de garanție, documente C3, proceduri de întreținere preventivă etc.);
Analizeaza datele si intretine sistemul de apa;
Planifica și coordoneaza planurile companiei;
Creeaza, propune și schimba planurile nivelurilor
Stabileste si pune sub semnul intrebarii prioritatile de mutare;
Participa la procesul de mutare pentru a asigura rapiditatea și finalizarea acestuia;
Faciliteaza sedintele pentru dispunere;
Iniţiază şi finalizează ECO pentru dispunere, regulat, pentru fiecare procedură în parte;
Identifică problemele legate de dispunerea nivelurilor şi le trimite înapoi către echipa din centrul de lucru;
Planifica respectiva capacitate, fiind in legatura cu fluxul de produse fizice;
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
ICT Test Engineer
23 Strada Hermann Oberth, Orașul Ghimbav
expirat: 31.08.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Internship Achizitii
23 Strada Hermann Oberth, Orașul Ghimbav
expirat: 10.08.2022
Fara experienta
Atribuțiile:
Emite și lansează comenzi către furnizori în timp util, pe baza condițiilor comerciale și a parametrilor din sistemul MRP;
Tratează discrepanțele facturilor, rezolvă problemele legate de facturile în așteptare;
Monitorizează continuu nivelul stocului și acționează pentru a-l menține în limitele acceptate conform sugestiilor MRP, sub îndrumarea coordonatorului și a managerului;
Se asigură că toate sarcinile sunt îndeplinite în conformitate cu politica și strategia de achiziții
Lucrează direct cu clienții pentru a înțelege sistemul lor de planificare și modul în care interacționează procesele Benchmark cu cele ale clientului;
Participă în echipa orientată către client ca reprezentant al departamentului de aprovizionare și sprijină dezvoltarea proceselor de planificare și achiziții pentru a sprijini obiectivele departamentului, unității de afaceri și diviziei
Respectă practicile și procedurile standard ale companiei, în legătură cu toate funcțiile departamentului de materiale
Menține niveluri optime de inventar pentru a asigura livrările la timp către clientul desemnat, reducând în același timp costurile și taxele de transport premium și maximizând rulajul stocurilor
Deține și menține parametrii ERP, care conduc la o planificare optimă a componentelor și a asamblării
Monitorizează și raportează cu privire la nivelurile de inventar curente și proiectate atât la nivel de componentă cât și la nivel de asamblare pentru clientul atribuit și generează planuri de acțiune pentru a se asigura de atingerea obiectivelor de inventar ale unităţii
Urmăreşte şi raportează excesul de stocuri și depășirea inventarului și dă dispoziţii în conformitate cu acordul clientului
Realizează analize „Ce se întâmplă” pentru a ajuta la planificarea optimă, stabilirea priorităţilor și la luarea deciziilor
Analizează impactul potențial al modificărilor prognozelor și programului de producție asupra achizițiilor de componente și volumului producției
Asigură concordanţa între informațiile referitoare la cererea clienților, previziunile de vânzare lunare și programul de creștere a producției
Lucrează împreună cu planificatorul la stabilirea unui program de producție pentru fiecare comandă și pentru a comunica / rezolva problemele legate de discrepanțele dintre data scadentă solicitată și cea promisă
Reprezintă interfaţa cu clienții, furnizorii și resursele interne pentru gestionarea alegerilor și a alternativelor AVL pentru a monitoriza sau reduce costurile produsului sau nivelurile stocurilor
Gestionează EOL și alte asigurări ale problemelor de aprovizionare și sprijină modificările inginerești și introducerea de produse noi
Fara experienta, Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Trainer tehnic
23 Strada Hermann Oberth, Orașul Ghimbav
expirat: 23.07.2022
Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Quality Engineer
23 Strada Hermann Oberth, Orașul Ghimbav
expirat: 23.07.2022
Middle (2-5 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Supply Chain Analyst
23 Strada Hermann Oberth, Orașul Ghimbav
expirat: 15.07.2022
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Lucrează direct cu clienții pentru a înțelege sistemul lor de planificare și modul în care interacționează procesele Benchmark cu cele ale clientului;
Participă în echipa orientată către client ca reprezentant al departamentului de aprovizionare și sprijină dezvoltarea proceselor de planificare și achiziții pentru a sprijini obiectivele departamentului, unității de afaceri și diviziei
Respectă practicile și procedurile standard ale companiei, în legătură cu toate funcțiile departamentului de materiale
Menține niveluri optime de inventar pentru a asigura livrările la timp către clientul desemnat, reducând în același timp costurile și taxele de transport premium și maximizând rulajul stocurilor
Deține și menține parametrii ERP, care conduc la o planificare optimă a componentelor și a asamblării
Monitorizează și raportează cu privire la nivelurile de inventar curente și proiectate atât la nivel de componentă cât și la nivel de asamblare pentru clientul atribuit și generează planuri de acțiune pentru a se asigura de atingerea obiectivelor de inventar ale unităţii
Urmăreşte şi raportează excesul de stocuri și depășirea inventarului și dă dispoziţii în conformitate cu acordul clientului
Realizează analize „Ce se întâmplă” pentru a ajuta la planificarea optimă, stabilirea priorităţilor și la luarea deciziilor
Analizează impactul potențial al modificărilor prognozelor și programului de producție asupra achizițiilor de componente și volumului producției
Asigură concordanţa între informațiile referitoare la cererea clienților, previziunile de vânzare lunare și programul de creștere a producției
Lucrează împreună cu planificatorul la stabilirea unui program de producție pentru fiecare comandă și pentru a comunica / rezolva problemele legate de discrepanțele dintre data scadentă solicitată și cea promisă
Reprezintă interfaţa cu clienții, furnizorii și resursele interne pentru gestionarea alegerilor și a alternativelor AVL pentru a monitoriza sau reduce costurile produsului sau nivelurile stocurilor
Gestionează EOL și alte asigurări ale problemelor de aprovizionare și sprijină modificările inginerești și introducerea de produse noi
Emite și lansează comenzi către furnizori în timp util, pe baza condițiilor comerciale și a parametrilor din sistemul MRP;
Tratează discrepanțele facturilor, rezolvă problemele legate de facturile în așteptare;
Monitorizează continuu nivelul stocului și acționează pentru a-l menține în limitele acceptate conform sugestiilor MRP, sub îndrumarea coordonatorului și a managerului;
Se asigură că toate sarcinile sunt îndeplinite în conformitate cu politica și strategia de achiziții