Bucureşti Sectorul 6, Str. Lăţea Gh., Nr. 4, Bloc C59, Scara 2, Etaj 8, Apartament 103
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Elaborarea, implementarea si dezvoltarea strategiilor si politicilor de aprovizionare ale firmei;
Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
Negocierea contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
Monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei pentru identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora;
Gestionarea eficienta a stocurilor;
Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
Gestionarea campaniilor si a ofertelor de achizitii;
Dezvoltarea politicii de preturi pentru produsele existente si pentru cele noi;
Actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori);
Intocmirea si furnizarea in termen a rapoartelor pe baza carora se evalueaza rezultatele departamentului Achizitii
Elaborarea, implementarea si dezvoltarea strategiilor si politicilor de aprovizionare ale firmei;
Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
Negocierea contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
Monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei pentru identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora;
Gestionarea eficienta a stocurilor;
Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei;
Gestionarea campaniilor si a ofertelor de achizitii;
Dezvoltarea politicii de preturi pentru produsele existente si pentru cele noi;
Actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori);
Intocmirea si furnizarea in termen a rapoartelor pe baza carora se evalueaza rezultatele departamentului Achizitii
Oferirea de suport telefonic sau pe e-mail clientilor si furnizarea acestora de informatii legate de caracteristicile si modul de utilizare al produselor comercializate, transport, modalitati de plata disponibile etc;
Consilierea clientilor in vederea achizitionarii produselor in acord cu nevoile acestora;
Preluarea si gestionarea comenzilor efectuate telefonic, online sau prin e-mail;
Urmarirea bunului mers al comenzilor plasate: verificarea disponibilitatii produselor, confirmarea comenzii si a termenului de livrare;
Mentinerea unor bune relatii cu clientii, furnizorii si firmele de curierat;
Alte sarcini adiacente care se pot ivi in procesul de gestionare al magazinului online
Introducerea si actualizarea produselor, a preturilor si a promotiilor prin intermediul platformei de administrarea a magazinului online;
Verificarea periodica a corectitudinii informatiilor afisate pe site;
Preluarea si gestionarea comenzilor efectuate telefonic, online sau prin e-mail;
Urmarirea bunului mers al comenzilor plasate: verificarea disponibilitatii produselor, confirmarea comenzii si a termenului de livrare;
Oferirea de suport telefonic sau pe e-mail clientilor si furnizarea acestora de informatii legate de caracteristicile si modul de utilizare al produselor comercializate, transport, modalitati de plata disponibile etc;
Consilierea clientilor in vederea achizitionarii produselor in acord cu nevoile acestora;
Gestionarea retururilor si a livrarilor intarziate;
Mentinerea unor bune relatii cu clientii, furnizorii si firmele de curierat;
Alte sarcini adiacente care se pot ivi in procesul de gestionare a magazinului online
Oferirea de suport telefonic sau pe e-mail clientilor si furnizarea acestora de informatii legate de caracteristicile si modul de utilizare al produselor comercializate, transport, modalitati de plata disponibile etc;
Consilierea clientilor in vederea achizitionarii produselor in acord cu nevoile acestora;
Preluarea si gestionarea comenzilor efectuate telefonic, online sau prin e-mail;
Urmarirea bunului mers al comenzilor plasate: verificarea disponibilitatii produselor, confirmarea comenzii si a termenului de livrare;
Mentinerea unor bune relatii cu clientii, furnizorii si firmele de curierat;
Alte sarcini adiacente care se pot ivi in procesul de gestionare al magazinului online
Introducerea si actualizarea produselor, a preturilor si a promotiilor prin intermediul platformei de administrarea a magazinului online;
Verificarea periodica a corectitudinii informatiilor afisate pe site;
Preluarea si gestionarea comenzilor efectuate telefonic, online sau prin e-mail;
Urmarirea bunului mers al comenzilor plasate: verificarea disponibilitatii produselor, confirmarea comenzii si a termenului de livrare;
Oferirea de suport telefonic sau pe e-mail clientilor si furnizarea acestora de informatii legate de caracteristicile si modul de utilizare al produselor comercializate, transport, modalitati de plata disponibile etc;
Consilierea clientilor in vederea achizitionarii produselor in acord cu nevoile acestora;
Gestionarea retururilor si a livrarilor intarziate;
Mentinerea unor bune relatii cu clientii, furnizorii si firmele de curierat;
Alte sarcini adiacente care se pot ivi in procesul de gestionare a magazinului online
Introducerea si actualizarea produselor, a preturilor si a promotiilor prin intermediul platformei de administrarea a magazinului online;
Verificarea periodica a corectitudinii informatiilor afisate pe site;
Preluarea si gestionarea comenzilor efectuate telefonic, online sau prin e-mail;
Urmarirea bunului mers al comenzilor plasate: verificarea disponibilitatii produselor, confirmarea comenzii si a termenului de livrare;
Oferirea de suport telefonic sau pe e-mail clientilor si furnizarea acestora de informatii legate de caracteristicile si modul de utilizare al produselor comercializate, transport, modalitati de plata disponibile etc;
Consilierea clientilor in vederea achizitionarii produselor in acord cu nevoile acestora;
Gestionarea retururilor si a livrarilor intarziate;
Mentinerea unor bune relatii cu clientii, furnizorii si firmele de curierat;
Alte sarcini adiacente care se pot ivi in procesul de gestionare a magazinului online