Bucureşti Sectorul 1, B-dul POLIGRAFIEI, Nr. 1A, ANA TOWER, Etaj 19
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
operarea zilnică în registrul de casă – colectarea documentelor aferente plăților/încasărilor, pregătirea jurnalului de casă
administrarea și organizarea documentelor contabile – îndosarierea facturilor de vânzări/cumpărări, pregătirea deconturilor, colectarea și îndosarierea extraselor de cont
trimiterea și colectarea cererilor de reconciliere de la clienți și furnizori, verificarea soldurilor și confirmarea sau corectarea acestora
întocmirea, contabilizarea și verificarea lunară a facturilor fiscale alocate
consemnarea corectă, în scris, în timp real, în documente justificative a oricarei operații care afectează patrimoniul societății și înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare, precum și cu procedurile interne (centre profit, linii buget)
efectuarea unor operațiuni bancare – deplasarea la bănci pentru retrageri sau depuneri de numerar, depunerea instrumentelor de plată
menținerea relației cu Trezoreria (colectare documente, declarații etc.)
operarea zilnică în registrul de casă – colectarea documentelor aferente plăților/încasărilor, pregătirea jurnalului de casă
administrarea și organizarea documentelor contabile – îndosarierea facturilor de vânzări/cumpărări, pregătirea deconturilor, colectarea și îndosarierea extraselor de cont
trimiterea și colectarea cererilor de reconciliere de la clienți și furnizori, verificarea soldurilor și confirmarea sau corectarea acestora
întocmirea, contabilizarea și verificarea lunară a facturilor fiscale alocate
consemnarea corectă, în scris, în timp real, în documente justificative a oricarei operații care afectează patrimoniul societății și înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare, precum și cu procedurile interne (centre profit, linii buget)
efectuarea unor operațiuni bancare – deplasarea la bănci pentru retrageri sau depuneri de numerar, depunerea instrumentelor de plată
menținerea relației cu Trezoreria (colectare documente, declarații etc.)
operarea zilnică în registrul de casă – colectarea documentelor aferente plăților/încasărilor, pregătirea jurnalului de casă
administrarea și organizarea documentelor contabile – îndosarierea facturilor de vânzări/cumpărări, pregătirea deconturilor, colectarea și îndosarierea extraselor de cont
trimiterea și colectarea cererilor de reconciliere de la clienți și furnizori, verificarea soldurilor și confirmarea sau corectarea acestora
întocmirea, contabilizarea și verificarea lunară a facturilor fiscale alocate
consemnarea corectă, în scris, în timp real, în documente justificative a oricarei operații care afectează patrimoniul societății și înregistrarea cronologică și sistematică în evidența contabilă a documentelor justificative în conformitate cu prevederile legale în vigoare, precum și cu procedurile interne (centre profit, linii buget)
efectuarea unor operațiuni bancare – deplasarea la bănci pentru retrageri sau depuneri de numerar, depunerea instrumentelor de plată
menținerea relației cu Trezoreria (colectare documente, declarații etc.)