Sat Strejnicu, Comuna Târgşoru Vechi, Str. PRINCIPALĂ, Nr. 35
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Recrutarea si selecția candidaților potriviti pentru diferitele pozitii disponibile in cadrul punctului de lucru, participarea la targuri de job-uri;
Intocmirea, gestionarea si actualizarea dosarelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii / cercetari disciplinare, adeverinte, etc);
Gestionarea proceselor de instruire din cadrul agentiei si a documenelor aferente conform procedurilor interne;
Transmiterea corectă și la termen, a datelor în REGES referitoare la contractele individuale de munca si modificarilor survenite;
Introducerea si actualizarea datelor angajatilor in aplicatia informatica de gestionare personal;
Introducerea pontajelor si altor elemente salariale in aplicatia informatica, participarea activa la inchiderile bilunare din SAP si salarizare;
Consultarea permananenta a modificarilor legislative si implementarea acestora in activitatea desfasurata;
Asigura suport in procesul de cercetare disciplinara si participa la intrunirile Comisiei de Discipina ;
Participare la auditurile interne si de terta parte pentru procesul de resurse umane;
Intocmirea diferitelor rapoarte la solicitarea managementului companiei;
Asigura pastrarea si arhivarea documentelor la nivelul biroului precum si confidentialitatea datelor si informaţiilor;
Raspunde de pastrarea confidentialitatii salariilor, a datelor cu caracter personal si a altor documente cu caracter confidential;
Reprezinta punctul de lucru in relatia cu ITM Mures, ANAF, AJOFM, Casa Judeteana de Asigurari Sociale, Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate