Municipiul Curtea de Argeş, Str. NORDULUI, Nr. 41/43
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Responsabil pentru dezvoltarea și gestionarea achizitiilor conform procedurilor interne, asigurându-se că sunt respectate etapele proiectului si targeturile de calitate, cost si timp de livrare;
Gestioneaza necesarul de aprovizionare, pe categoria respectiva, având în vedere situația stocurilor de la furnizori și emite comenzi către furnizorii interni/externi;
Pregatirea documentatiei de import in relația cu organele vamale si furnizorii din tarile alocate;
Este responsabil de procesul de cereri de oferte sau de găsirea de furnizori noi, în funcție de cerințele proiectului;
Colaborează /negociază cu furnizorii si departamentele din organizatie pentru a găsi soluții optime de reducere de costuri, la niveluri calitative cerute in specificatiile materialelor;
Introducerea comenzilor în sistemul ERP;
Plasarea și urmărirea comenzilor speciale împreună cu managerul;
Verifică corectitudinea prețurilor din facturile furnizorilor si dacă acestea corespund cu prețurile din contract sau din comandă;
Corespondenţă de afaceri cu furnizorii externi/interni si colegii din departamentele implicate;
Intocmirea diferitelor situatii, analize şi rapoarte solicitate de managerul de departament.
Responsabil pentru dezvoltarea și gestionarea achizitiilor conform procedurilor interne, asigurându-se că sunt respectate etapele proiectului si targeturile de calitate, cost si timp de livrare;
Gestioneaza necesarul de aprovizionare, pe categoria respectiva, având în vedere situația stocurilor de la furnizori și emite comenzi către furnizorii interni/externi;
Pregatirea documentatiei de import in relația cu organele vamale si furnizorii din tarile alocate;
Este responsabil de procesul de cereri de oferte sau de găsirea de furnizori noi, în funcție de cerințele proiectului;
Colaborează /negociază cu furnizorii si departamentele din organizatie pentru a găsi soluții optime de reducere de costuri, la niveluri calitative cerute in specificatiile materialelor;
Introducerea comenzilor în sistemul ERP;
Plasarea și urmărirea comenzilor speciale împreună cu managerul;
Verifică corectitudinea prețurilor din facturile furnizorilor si dacă acestea corespund cu prețurile din contract sau din comandă;
Corespondenţă de afaceri cu furnizorii externi/interni si colegii din departamentele implicate;
Intocmirea diferitelor situatii, analize şi rapoarte solicitate de managerul de departament.