Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Reprezinta interfaţă unică pentru clienţii de Wholesale privind orice deranjament tehnic apărut pe serviciile de voce, date şi Internet;
Primeşte şi înregistrează reclamaţiile clienţilor de Wholesale, validează şi emite bonuri de reclamaţii către organizaţia tehnica corespunzatoare (Monitorizare/NOC /Operare în Teren);
Inchide tichetele de deranjamente cand reclamatiile sunt solutionate si clientii confirma aceasta;
Notifică clienţii Wholesale interni şi externi despre lucrările programate din reţeaua Romtelecom ce afectează funcţionarea serviciilor (back-up pentru entitatea MWTKT);
Asigură furnizarea serviciului de acces in spatiile de colocare Telekom Romania.
Ofera asistenta si suport operational in derularea contractelor cu clientii ICT;
Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare;
Urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte, acte aditionale (schimbări) şi formulare servicii IT;
Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi integratori pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice;
Sprijină iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT;
Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT.
Participă la activitati curente de dezvoltare/modificare a sistemelor/aplicaţiilor din domeniul Facturarii conform procesului de Demand Management/Change Management in conformitate cu procedurile IT in vigoare;
Participa la activitatea de suport si întreținere a sistemelor de aplicații din domeniul Facturarii pentru a asigura utilizarea optimă si in siguranta a aplicatiilor si datelor din domeniul Billing in conformitate cu procedurile IT in vigoare si planificarii aprobate;
Analizează cerinţele de business repartizate in cadrul procesului Demand management/Change Mangement;
Efectuează analiza de impact a noilor cerinţe de business asupra sistemelor din domeniul Facturarii;
Participa la elaborarea solutiilor IT de implementare a cerintelor de busines pentru aplicatiile din domeniul Facturarii;
Dezvolta/modifica functionalitati noi sau/module existente in acord cu solutia IT agreata;
Dezvoltă și actualizează documentațiile aplicațiilor și sistemelor in conformitate cu procedurile IT;
Efectuează activităţi de întreținere a sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA in conformitate cu planul de mentenanta IT aprobat;
Efectuează activităţi de suport a sistemelor/aplicaţiilor pentru asigurarea funcţionării în indicatorii KPI agreaţi în SLA in conformitate cu procedura IT de suport;
Analizează şi soluţionează operativ bug-uri, incidente şi probleme urmărind încadrarea în termenele stabilite prin SLA, in conformitate cu procesul/procedura IT de suport;
Solicită la furnizori suport tehnic când este necesar şi acordă suport în derularea activităţilor de soluţionare a solicitarilor venite din partea clientilor in conformitate cu procesul/procedura IT de suport;
Participă în proiecte de implementare a unor sisteme/aplicaţii noi, extindere, upgrade sau interfatare a sistemelor/aplicaţiilor din domeniul Facturarii conform planului de proiect elaborat;
Respectă şi urmăreşte respectarea procedurilor generale de lucru IT;
Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi a informaţiilor;
Configureaza, testeaza, instaleaza si ofera suport aplicatiilor Retail utilizate de magazine si Logistica, pentru asigurarea standardelor de calitate a serviciilor;
Receptioneaza, identifica, analizeaza si solutioneaza problemele aplicatiilor Retail si Logistica pentru respectarea termenelor limita;
Participa la cercetarea pietei pentru dezvoltarea si achizitionarea aplicatiilor cerute de Management, pentru gasirea solutiilor optime pentru utilizatorii Retail;
Testeaza si configureaza functionalitati noi ale aplicatiilor propuse de Management in dezvoltarea lantului de magazine, pentru asigurarea standardelor de calitate a serviciilor;
Monitorizeaza intretinerea si dezvoltarea aplicatiilor Retail si de Business implementate (Charisma Enterprise/Retail, ABERON si SAP), in conformitate cu planul de dezvoltare a companiei si asigura in permanenta functionarea optima a acestora;
Ofera instruirea si suportul tehnic pentru utilizatorii finali ai aplicatiilor pentru a asigura utilizarea corecta si eficienta a acestora;
Creeaza/Actualizeaza documentatia pentru modificarile/dezvoltarile functionalitatilor noi/existente ale aplicatiilor pentru a indeplini cerintele politicii, procedurilor si proceselor departamentului;
Analizeaza riscurile ce pot aparea in functionarea aplicatiilor pentru a preveni o functionare defectuoasa si pentru a propune planuri de actiune pentru prevenirea acestora;
Supervizeaza automatizarea proceselor de raportare (bill colection, MTD , stocuri, vanzari etc.) astfel incat acestea sa fie conforme cu nevoile si specificatiile clientilor interni;
Administreaza bazele de date ale magazinelor, pentru a se asigura de salvarea si stocarea datelor, precum si recuperarea acestora in cazul unor incidente;
Gestioneaza drepturile de acces in aplicatii, conform cererilor scrise ale managerilor de departamente pentru a se asigura de respectarea politicilor de securitate ale companiei.
Este responsabil cu realizarea planului de vânzări si venituri ale serviciilor de fix si mobil pentru portofoliul de clienti mari alocat;
Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala;
Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel, cu frecventa zilnica (conform standardelor de completare a informatiilor distribuite intern);
Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare;
Prezintă şi promovează produsele şi serviciile fixe si mobile furnizate de companie clienţilor din portofoliu;
Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora;
Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei;
Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire;
Transmite lead-uri de vanzari, generate la clienti din alte portofolii, catre titularul portofoliului respectiv, si ajuta la conversia lor in contracte semnate;
Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei, si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor pe perioada urmatoare;
Cerinţele postului
Studii:
Studii medii; studiile in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.
Experienţa în muncă:
Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări conturi mari sau domeniul IT/ telecom.