Bucureşti Sectorul 2, Sos. Mihai Bravu, Nr. 174, Bloc 229, Scara A, Etaj 3, Apartament 13
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (67)Active ( 0 )Arhivă ( 67 )
Inginer service echipamente de tipar offset
Otopeni
expirat: 31.07.2024
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Identificarea și diagnosticarea defecțiunilor de natură tehnică a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare și aplicarea soluțiilor corespunzătoare pentru remedierea acestora, într-un mod rapid și eficient, pentru minimizarea timpilor de staționare și repunerea acestora în parametrii normali de funcționare, în condiții de siguranță
Efectuarea reparațiilor și înlocuirea pieselor defecte sau uzate în conformitate cu instrucțiunile de service și a standardelor de calitate stabilite de către producător și/sau specificațiilor din planul de întreținere al utilajelor
Efectuarea mentenanței preventive și corective a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare, pentru a asigura funcționarea corectă a acestora
Testarea și verificarea funcționalității utilajelor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate și siguranță
Urmărirea respectării procedurilor de mentenanță și bune practici pentru echipamentele aflate în portofoliu
Acordarea de asistență tehnică clienților, atât prin telefon (remote) cât și prin deplasarea la sediul acestora (on-site)
Participarea activă la instalarea, mutarea și demontarea echipamentelor tipografice și a instalațiilor auxiliare
Colaborarea cu echipa tehnică pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor
Participarea la training-uri de specializare
Asigurarea de training-uri remote și on-site pentru reprezentanții (operatorii) clienților și acordarea de suport pentru a îmbunătăți utilizarea echipamentelor
Întocmirea de rapoarte de activitate precum și înregistrarea în sistemul informatic a datelor referitoare la intervențiile tehnice efectuate
Descărcă mărfurile primite de la furnizori și le aranjează în depozit conform dispozițiilor interne (sortează marfa descărcată pe produs, dată de expirare, lot şi o aşează pe paleți grupați pe produs, dată expirare, lot şi cu eticheta la vedere)
Ambalează și pregătește mărfurile pentru livrare, în conformitate cu procedurile interne
Lipește AWB-uri și diverse etichete, în funcție de context
Încarcă mărfurile în mașinile de transport
Participă proactiv la optimizarea procesului de manipulare marfă
Manipulează marfa prin utilizarea corectă a echipamentelor, pentru care deține calificare specifică, fără a pune în pericol siguranța personalului și/sau integritatea mărfurilor
Efectuează periodic mentenanța și asigură utilizarea corespunzătoare a echipamentelor utilizate, în conformitate cu specificațiile tehnice și cu prevederile legale de siguranță
Semnalează în timp real gestionarului toate neconformitățile observate (ex. marfă deteriorată, diferențe de cantitate etc.)
Participă periodic la efectuarea inventarului
Asigură buna depozitare și conservare a stocului de marfă
Ia toate măsurile necesare în vederea reducerii riscului de deteriorare a mărfii
Verifică acuratețea datelor de pe facturi, avize și alte documente specifice activității desfășurate, înainte de recepționarea/predarea mărfurilor
Identificarea și diagnosticarea problemelor de exploatare a suitelor software utilizate de către clienți și aplicarea soluțiilor corespunzătoare pentru remedierea acestora, într-un mod rapid și eficient, pentru minimizarea timpilor de staționare și repunerea acestora în parametrii normali de funcționare
Aplicarea de actualizări/patch-uri la recomandarea producătorului
Monitorizarea periodică a echipamentelor și a suitelor software de la clienți pentru anticiparea unor situații neplăcute, pentru menținerea în perfectă stare de funcționare a echipamentelor și pentru mentenanță uzuală
Testarea și verificarea funcționalității sistemelor clienților pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate impuse de producător
Acordarea de asistență tehnică clienților, atât prin telefon (remote) cât și prin deplasarea la sediul acestora (on-site)
Colaborarea cu echipa tehnică pentru rezolvarea situațiilor întâlnite la clienți
Participarea la training-uri de specializare pentru acumularea de noi cunoștințe în legătură cu portofoliul de echipamente și legat de tehnologiile din domeniu
Asigurarea de training-uri remote și on-site pentru reprezentanții (operatorii) clienților și acordarea de suport pentru a îmbunătăți utilizarea echipamentelor
Asistarea colegilor în rezolvarea situațiilor legate de exploatarea infrastructurii locale IT
Evaluarea periodică a infrastructurii IT locale, remedierea disfuncționalităților, planificarea extinderii periodice în funcție de necesități
Aport la dezvoltarea și implementarea unor ghiduri de bune practici IT în legătură cu echipamentele din portofoliul de service sau cele locale
Întocmirea de rapoarte de activitate, documentarea configurațiilor/opțiunilor aplicate precum și înregistrarea în sistemul informatic a datelor referitoare la intervențiile tehnice efectuate
Identificarea și diagnosticarea defecțiunilor de natură tehnică a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare și aplicarea soluțiilor corespunzătoare pentru remedierea acestora, într-un mod rapid și eficient, pentru minimizarea timpilor de staționare și repunerea acestora în parametrii normali de funcționare, în condiții de siguranță
Efectuarea reparațiilor și înlocuirea pieselor defecte sau uzate în conformitate cu instrucțiunile de service și a standardelor de calitate stabilite de către producător și/sau specificațiilor din planul de întreținere al utilajelor
Efectuarea mentenanței preventive și corective a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare, pentru a asigura funcționarea corectă a acestora
Testarea și verificarea funcționalității utilajelor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate și siguranță
Urmărirea respectării procedurilor de mentenanță și bune practici pentru echipamentele aflate în portofoliu
Acordarea de asistență tehnică clienților, atât prin telefon (remote) cât și prin deplasarea la sediul acestora (on-site)
Participarea activă la instalarea, mutarea și demontarea echipamentelor tipografice și a instalațiilor auxiliare
Colaborarea cu echipa tehnică pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor
Participarea la training-uri de specializare
Asigurarea de training-uri remote și on-site pentru reprezentanții (operatorii) clienților și acordarea de suport pentru a îmbunătăți utilizarea echipamentelor
Întocmirea de rapoarte de activitate precum și înregistrarea în sistemul informatic a datelor referitoare la intervențiile tehnice efectuate
Identificarea și diagnosticarea defecțiunilor de natură electrică a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare și aplicarea soluțiilor corespunzătoare pentru remedierea acestora, într-un mod rapid și eficient, pentru minimizarea timpilor de staționare și repunerea acestora în parametrii normali de funcționare, în condiții de siguranță
Efectuarea reparațiilor și înlocuirea pieselor defecte sau uzate în conformitate cu instrucțiunile de service și a standardelor de calitate stabilite de către producător și/sau specificațiilor din planul de întreținere al utilajelor
Efectuarea mentenanței preventive și corective a utilajelor tipografice și a instalațiilor auxiliare, pentru a asigura funcționarea corectă a acestora
Testarea și verificarea funcționalității utilajelor pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate și siguranță
Acordarea de asistență tehnică clienților, atât prin telefon (remote) cât și prin deplasarea la sediul acestora (on-site)
Participarea activă la instalarea, mutarea și demontarea echipamentelor tipografice și a instalațiilor auxiliare
Colaborarea cu echipa tehnică pentru a asigura buna funcționare a echipamentelor electrice
Participarea la training-uri de specializare
Asigurarea de training-uri remote și on-site pentru reprezentanții (operatorii) clienților și acordarea de suport pentru a îmbunătăți utilizarea echipamentelor
Întocmirea de rapoarte de activitate precum și înregistrarea în sistemul informatic a datelor referitoare la intervențiile tehnice efectuate
Descărcă mărfurile primite de la furnizori și le aranjează în depozit conform dispozițiilor interne (sortează marfa descărcată pe produs, dată de expirare, lot şi o aşează pe paleți grupați pe produs, dată expirare, lot şi cu eticheta la vedere)
Ambalează și pregătește mărfurile pentru livrare, în conformitate cu procedurile interne
Lipește AWB-uri și diverse etichete, în funcție de context
Încarcă mărfurile în mașinile de transport
Participă proactiv la optimizarea procesului de manipulare marfă
Manipulează marfa prin utilizarea corectă a echipamentelor, pentru care deține calificare specifică, fără a pune în pericol siguranța personalului și/sau integritatea mărfurilor
Efectuează periodic mentenanța și asigură utilizarea corespunzătoare a echipamentelor utilizate, în conformitate cu specificațiile tehnice și cu prevederile legale de siguranță
Semnalează în timp real gestionarului toate neconformitățile observate (ex. marfă deteriorată, diferențe de cantitate etc.)
Participă periodic la efectuarea inventarului
Asigură buna depozitare și conservare a stocului de marfă
Ia toate măsurile necesare în vederea reducerii riscului de deteriorare a mărfii
Verifică acuratețea datelor de pe facturi, avize și alte documente specifice activității desfășurate, înainte de recepționarea/predarea mărfurilor
Verifică periodic stocurile ținând cont și de termenele de livrare și plasează comenzi la furnizori
Solicită furnizorului confirmări referitoare la recepționarea comenzilor și a termenului de livrare
Urmărește ca marfa să fie livrată în conformitate cu comanda plasată
Solicită departamentului logistic oferte de transport pentru partida de marfă, în conformitate cu condițiile de livrare
Recepționează marfa calitativ și cantitativ, iar dacă identifică diferențe (calitative, cantitative, de preț) contactează furnizorul pentru a solicita clarificări; urmărește soluționarea și finalizarea reclamațiilor;
Verifică factura de marfă și atestă corectitudinea ei departamentului de financiar-contabilitate
Inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
Verificarea documentelor de la punctele de lucru si modul in care acestea sunt inregistrate: facturi de achizitii, NIR-uri, deconturi, chitante/bonuri fiscale etc
Participa la pregatirea declaratiilor lunare si la lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil
Analiza conturilor din balanta si semnalarea catre superiorul ierarhic a problemelor identificate
Verificarea Jurnalului de Cumparari
Verificarea TVA-ului din fisele de cont aferente cheltuielilor nedeductibile
Intocmirea componentei TVA deductibil pentru filiale in vederea centralizarii si intocmirii corecte a decontului de TVA
Verificarea si corectarea NIR-urilor pentru facturile de achizitii externe
Verificarea si centralizarea Jurnalelor de TVA de la filiale
Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiara si comerciala a firmei
Elaborarea unor rapoarte specifice solicitate de catre managementul firmei referitoare la vanzari, productie, consumuri
Redactarea diverselor documente specifice: adrese catre diverse institutii, raportari periodice, documente de participare la licitatii etc
Participa la intocmirea raportarilor catre BNR, INS
Alte operatiuni specifice procedurilor contabile interne
Asigură necesarul logistic la nivelul înregii companii
Organizează/planifică transporturile de marfă în cele mai bune condiții, respectând termenele solicitate și standardele de calitate ale societății
Pregătește comenzile de transport și transmite informațiile necesare către persoanele interesate (intern)
Gestionează procesul de achiziții și livrări intra si extracomunitare
Gestionează procesul de import/export intra si extracomunitar
Întocmește și depune declarația intrastat (colectează și centralizează facturile de achiziție de marfă / livrările intracomunitare, CMR-urile precum și facturile de transport aferente)
Întocmește/verifică documentele de transport
Menține legătura cu comisionarul vamal (pregătește documentele necesare pentru vama)
Desfășoară în permanență activități de prospectare a pieței în vederea optimizării costurilor și pentru îndeplinirea indicatorilor de performanță stabiliți
Menține relația cu: transportatorii și companiile de curierat, dealer-ii auto, companiile de leasing, companiile de asigurări etc
Negociază contracte și urmărește repectarea condițiilor comerciale
Inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
Verificarea documentelor de la punctele de lucru si modul in care acestea sunt inregistrate: facturi de achizitii, NIR-uri, deconturi, chitante/bonuri fiscale etc
Participa la pregatirea declaratiilor lunare si la lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil
Analiza conturilor din balanta si semnalarea catre superiorul ierarhic a problemelor identificate
Verificarea Jurnalului de Cumparari
Verificarea TVA-ului din fisele de cont aferente cheltuielilor nedeductibile
Intocmirea componentei TVA deductibil pentru filiale in vederea centralizarii si intocmirii corecte a decontului de TVA
Verificarea si corectarea NIR-urilor pentru facturile de achizitii externe
Verificarea si centralizarea Jurnalelor de TVA de la filiale
Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiara si comerciala a firmei
Elaborarea unor rapoarte specifice solicitate de catre managementul firmei referitoare la vanzari, productie, consumuri
Redactarea diverselor documente specifice: adrese catre diverse institutii, raportari periodice, documente de participare la licitatii etc
Participa la intocmirea raportarilor catre BNR, INS
Alte operatiuni specifice procedurilor contabile interne
Inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
Verificarea documentelor de la punctele de lucru si modul in care acestea sunt inregistrate: facturi de achizitii, NIR-uri, deconturi, chitante/bonuri fiscale etc
Participa la pregatirea declaratiilor lunare si la lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil
Analiza conturilor din balanta si semnalarea catre superiorul ierarhic a problemelor identificate
Verificarea Jurnalului de Cumparari
Verificarea TVA-ului din fisele de cont aferente cheltuielilor nedeductibile
Intocmirea componentei TVA deductibil pentru filiale in vederea centralizarii si intocmirii corecte a decontului de TVA
Verificarea si corectarea NIR-urilor pentru facturile de achizitii externe
Verificarea si centralizarea Jurnalelor de TVA de la filiale
Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiara si comerciala a firmei
Elaborarea unor rapoarte specifice solicitate de catre managementul firmei referitoare la vanzari, productie, consumuri
Redactarea diverselor documente specifice: adrese catre diverse institutii, raportari periodice, documente de participare la licitatii etc
Participa la intocmirea raportarilor catre BNR, INS
Alte operatiuni specifice procedurilor contabile interne
Conduce și organizează diverse activități administrative și de protocol
Sortează și înregistrează corespondența primită în registrul electronic de intrare-ieșire
Preia și redirecționează apelurile telefonice și email-uri
Primește oaspeții externi (clienți, parteneri de afaceri etc.), notifică persoanele interesate cu privire la sosirea acestora și însoțește vizitatorii la sălile de ședințe sau la persoanele relevante, asigurând protocolul solicitat
Gestionează zona de recepție și sălile de sedință menținându-le ordonate
Recepționează, sortează și distribuie corespondența zilnică și serviciul de coletărie
Asistă colegii în organizarea și pregătirea întâlnirilor de afaceri, prânzurilor și cinelor
Menține legătura cu operatorii de turism, agenții etc. pentru a asigura transportul și cazarea, la nivelul cerut, în cazul călătoriilor de afaceri ale angajaților companiei / partenerilor. După caz, redactează și trimite invitațiile necesare
Identifică diverși furnizori de produse și servicii în funcție de nevoile companiei
Programează interviuri și întâlniri
Fotocopiază și editează diverse documente
Redactează diferite documente (adeverințe, împuterniciri, adrese etc.)
Centralizează, distribuie intern şi arhivează diverse documente (facturi, avize etc.)
Transmite corespondența firmei precum, dar fără a ne limita la plicuri și colete
Coordonează fluxul de corespondență în și din companie: distribuirea pe departamente a plicurilor / coletelor sosite
Întocmirea de AWB-uri pentru expedierile naționale și internaționale
Gestionează procesul de import / export prin intermediul companiilor de curierat
Centralizează necesarul de consumabile / papetărie / protocol / materiale pt. curățenie pentru toate departamentele și asigură aprovizionarea acestora
Preia si raspunde solicitarilor venite din partea clientilor referitoare la functionarea defectuoasa a echipamentelor (masini de tiparit Komori, masini de faltuit, masini de stantat, ghilotine etc.);
Asigura clientilor asistenta tehnica prin telefon, la distanta (remote) sau prin deplasarea la sediul acestora (onsite);
Identifica defecte si pune in practica diferite solutii in vederea repararii echipamentelor;
Participa la instalarea, mutarea si dezasamblarea echipamentelor;
Verifică periodic stocurile ținând cont și de termenele de livrare și plasează comenzi la furnizori
Solicită furnizorului confirmări referitoare la recepționarea comenzilor și a termenului de livrare
Urmărește ca marfa să fie livrată în conformitate cu comanda plasată
Solicită departamentului logistic oferte de transport pentru partida de marfă, în conformitate cu condițiile de livrare
Recepționează marfa calitativ și cantitativ, iar dacă identifică diferențe (calitative, cantitative, de preț) contactează furnizorul pentru a solicita clarificări; urmărește soluționarea și finalizarea reclamațiilor;
Verifică factura de marfă și atestă corectitudinea ei departamentului de financiar-contabilitate
Develop, execute and manage the implementation and optimization of all marketing campaigns (offline & online);
Measure and report on the performance of marketing campaigns, gain insight and asses against goals;
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Contabil
Otopeni
expirat: 17.03.2021
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
Verificarea documentelor de la punctele de lucru si modul in care acestea sunt inregistrate: facturi de achizitii, NIR-uri, deconturi, chitante/bonuri fiscale etc
Participa la pregatirea declaratiilor lunare si la lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil
Analiza conturilor din balanta si semnalarea catre superiorul ierarhic a problemelor identificate
Verificarea Jurnalului de Cumparari
Verificarea TVA-ului din fisele de cont aferente cheltuielilor nedeductibile
Intocmirea componentei TVA deductibil pentru filiale in vederea centralizarii si intocmirii corecte a decontului de TVA
Verificarea si corectarea NIR-urilor pentru facturile de achizitii externe
Verificarea si centralizarea Jurnalelor de TVA de la filiale
Arhivarea corespunzatoare a documentelor financiar-contabile, a contractelor, a altor documente interne sau externe referitoare la activitatea financiara si comerciala a firmei
Elaborarea unor rapoarte specifice solicitate de catre managementul firmei referitoare la vanzari, productie, consumuri
Redactarea diverselor documente specifice: adrese catre diverse institutii, raportari periodice, documente de participare la licitatii etc
Participa la intocmirea raportarilor catre BNR, INS
Alte operatiuni specifice procedurilor contabile interne
Preia si raspunde solicitarilor venite din partea clientilor referitoare la functionarea defectuoasa a echipamentelor (masini de tiparit Komori, masini de faltuit, masini de stantat, ghilotine etc.);
Asigura clientilor asistenta tehnica prin telefon, la distanta (remote) sau prin deplasarea la sediul acestora (onsite);
Identifica defecte si pune in practica diferite solutii in vederea repararii echipamentelor;
Participa la instalarea, mutarea si dezasamblarea echipamentelor;
Preia si raspunde solicitarilor venite din partea clientilor referitoare la functionarea defectuoasa a echipamentelor (masini de tiparit Komori, masini de faltuit, masini de stantat, ghilotine etc.);
Asigura clientilor asistenta tehnica prin telefon, la distanta (remote) sau prin deplasarea la sediul acestora (onsite);
Identifica defecte si pune in practica diferite solutii in vederea repararii echipamentelor;
Participa la instalarea, mutarea si dezasamblarea echipamentelor;
Effectively manage team members (. technicians) to ensure team objectives are being carried out;
Assign tasks to technicians throughout each work day that are based on SLA’s, technician availability, and the technician’s skills;
Planning and scheduling preventative maintenance interventions;
Host weekly conference calls with FSE team;
Offer exemplary customer service by taking care of any customer concerns or complaints quickly and professionally;
Monitor department issues and client complaints to define patterns and work to lessen those recurring issues;
Regularly audits work being done and customer service being provided to ensure all standards are met and that repair work is carried out effectively, correctly, and thoroughly;
Oversees team members performing inspections, preparing reports, and doing repairs;
Review both short and longer-term metrics for the team and handle performance that is outside of the defined thresholds;
Contribute in an active way to the continuous improvement of team’s performance: identifies constantly the opportunities of improvement for own activity and department’s activities;