BANCA COMERCIALA ROMANA SA BUCURESTI SUCURSALA DOROBANTI BUCURESTI
Bucureşti Sectorul 1, Calea Dorobanţilor, Nr. 111-117
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Managementul datelor privind portofoliul de credite retail: controale privind calitatea datelor, actualizarea bazelor de date cu noi informatii, activitati de tip data mining
Generarea rapoartelor zilnice/saptamanale si lunare
Raportarea informatiilor privind urmatoarele arii: proces de analiza in vederea creditarii, managementul fraudelor, restante la plata, modele de scoring, proces de colectare creante
Raportarea informatiilor pe urmatoarele segmentari: Produse de creditare, canale de vanzare, tipuri de clienti, alte segmentari relevante risc
Rapoarte de senzitivitate: valori extreme, concentrari, evolutii
Comunicarea cu Grupul Erste privind standardul MIS (sistemul de management al informatiei)
Verificarea documentatiei aferente operatiunilor de pasiv pentru clientii Corporate:
Procesarea in aplicatiile bancii si ale Grupului Erste a instructiunilor primite de la liniile de business prin intermediul aplicatiilor de flux dedicate
Migrarea in sistem a clientilor intre liniile de afaceri/unitati teritoriale
Intocmeste rapoarte periodice si la cerere catre institutii financiare partenere;
Initiaza reglementari/instructiuni interne in concordanta cu necesitatile Biroului si revizuieste reglementarile emise de catre alte entitati, care au impact asupra activitatii Biroului;
Actualizeaza periodic portofoliul de clienti administrat si monitorizat in cadrul directiei;
Asigura indeplinirea sarcinilor privind activitatile de administrare si monitorizare a creditelor sindicalizate, in care banca are rol de Facility si Security Agent
Gestioneaza relatia cu entitatile de business pentru a intelege si sprijini in mod proactiv nevoile tehnologice ale acestora si ofera suport tehnic specializat pentru toate functiile business definite in aplicatie;
Transpune cerintele venite de la business referitoare la definirea, implementarea, testarea si monitorizarea strategiilor de recuperare pentru clientii corporate si micro in specificatii tehnice pentru sistemul de monitorizari ale recuperarii;
Pornind de la fluxurile proceselor din zona de operatiuni si in urma exceptiilor constatate, face propuneri de imbunatatire a procedurilor de lucru in aceasta arie
Introducerea in aplicatiile IT de obtinere a ratingului (de ex. Sabine, Fascor) datele financiare primite de la Front Office si alte entitati functionale si completeaza, dupa caz, remarci referitoare la client, grup, anii financiari analizati, avand totodata posibilitatea efectuarii de ajustari pe baza informatiilor primite de la forta de vanzari
Solicitarea informatiilor suplimentare de la Front Office (manageri de relatii corporate, asistenti vanzari, consilieri micro) si/sau reprezentatii clientilor Grup BCR, persoane juridice in vederea reflectarii cat mai corecte a situatiei financiare a clientului/grupului analizat
Generarea rapoartelor din aplicatiile IT de obtinere rating (ca de ex. Sabine, Fascor) pe care le transmiti entitatii care a solicitat analiza
Redactarea documentatiei de credit cu acuratete maxima respectand conditiile de aprobare a creditelor (tip produs, suma, valuta, durata, dobanzi si comisioane, garantii solicitate, conditii de aprobare), in baza deciziei de creditare emisa de catre decidentul autorizat;
Redacterea formularelor de inscriere/modificare in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare pentru efectuarea publicitatii garantiilor mobiliare;
Verificarea capacitatii de reprezentare conform Hotarare AGA si Act constitutiv al fiecarui debitor persoana juridica romana si solicitarea de la Expertii Legali a opiniei juridice in cazurile/situatiile ce presupun consiliere specializata;
Redactarea documentatiei pentru acorduri emise de banca in diferite situatii: vanzari de garantii, refinantare, inchirierea catre terti a activelor ipotecate in favoarea bancii, constructii pe teren ipotecat in favoarea bancii, demolari, divizarea proprietatilor in cazul activelor ipotecate, vanzare de actiuni, vanzare individuala a activelor bancii catre terti;
Gestionarea informatiilor necesare in aplicatia Managementul Garantiilor (CMS) aferente proceselor de: modelare a structurii de garantie, actualizare a structurii de garantie implementate, modificari in structura legala a clientului pe durata de viata a garantiei
Identificarea si aplicarea remediilor optime pentru a corecta deficientele identificate la nivelul documentatiei contractuale
Verificarea si actualizarea Arhivei Electronice de Garantii Reale Mobiliare
Realizarea tuturor operatiunilor aferente fluxului de evaluare/reevaluare ale garantiilor si implementarii acestora in aplicatiile informatice
Obtinerea documentelor aferente garantiilor imobiliare de la autoritati publice si a copiilor/traducerilor documentelor contractuale legalizate notarial si a altor documente;
Oferi suport in actiunile de mitigare in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate a garantiilor
Gestionarea informatiile necesare in aplicatia Managementul Garantiilor (CMS) aferente proceselor de: modelare a structurii de garantie, actualizare a structurii de garantie implementate, modificari in structura legala a clientului pe durata de viata a garantiei, determinare a eligibilitatii garantiilor prin raspunsul la intrebarile de eligibilitate active aferente fiecarui tip de garantie in parte
Verificarea documentatiei aferente operatiunilor de pasiv pentru clientii Micro si PFA:
Procesarea in aplicatiile bancii si ale Grupului Erste a instructiunilor primite de la liniile de business prin intermediul aplicatiilor de flux dedicate
Migrarea in sistem a clientilor intre liniile de afaceri/unitati teritoriale
Analiza din punct de vedere legal a documentatiei aferente garantiilor furnizate de client
Verificarea, anterior semnarii, a contractelor de ipoteca imobiliara, a oricaror alte acorduri emise de banca, redactate in cadrul departamentului
Implicarea in cazurile unde sunt necesare negocieri ale clauzelor contractuale, atunci cand acestea sunt solicitate de catre clienti. Pentru cazurile de o complexitate ridicata/situatii non-standard se va urmari obtinerea, daca e cazul, a unei a 2-a opinii de la colegii din Directia Juridica
Verificarea reprezentarii legale a societatilor in relatia cu banca, in situatia in care se solicita acest lucru de catre Specialistii Documentatie de Credit
Mentinerea permanenta a legaturii cu personalul centrelor comerciale, implicandu-te in cazurile care necesita clarificari suplimentare solicitate de catre notarii agreati de banca
Colaborarea stransa cu Managerul Politicii de risc de credit pe specificul de produs de creditare gestionat pentru definirea/revizuirea politicii de credit
Analiza rapoartelor in vederea identificarii oportunitatilor si amenintarilor pentru produsul de creditare gestionat
Generarea rapoartelor ad-hoc cu privire la produsul gestionat
Atentionarea colegilor si managementului atat in privinta amenintarilor, cat si a realizarilor privind portofoliul gestionat
Acorda suport si monitorizeaza intocmirea documentatiilor tehnice cadastrale pentru cladirile si terenurile aflate in portofoliul companiei
Ofera consultatii tehnice de specialitate in cazul in care se doreste comasarea sau dezmembrarea unor imobile
Propune diverse solutii tehnice cadastrale si/sau topografice pentru imobilele din proprietatea companiei
Verifica masuratorile, schitele sau calculele privind suprafetele cladirilor si terenurilor la solicitarileclientilor interni
Participa la intocmirea comenzilor si caietelor de sarcini in vederea realizarii unor contracte cu firme autorizate in vederea realizarii documentatiilor tehnice cadastrale pentru intabularea imobilelor
Gestioneaza si actualizeaza documentatia tehnica referitoare la Cartea Constructiei pentru portofoliul de imobile aflate in proprietate sau inchiriate de catre companie
Formuleaza solicitari si raspunsuri catre autoritati in legatura cu documentele de proprietate sau in legatura cu portofoliul de proprietati
Gestionarea portofoliilor de instrumente financiare deţinute de clienţi şi aflate în custodie la BCR, prin deschiderea de conturi de instrumente financiare în sistemul DC şi în evidenţele proprii si conturi bancare pentru decontarea tranzacţiilor, după caz, tranzacţionate atât pe piaţa locală cât şi pe pieţe externe de capital
Înregistrarea şi decontarea tranzacţiilor cu instrumente financiare efectuate pe piaţa locală şi pieţe externe, conform instrucţiunilor primite de la clienţi, cu respectarea prevederilor legale, practicilor pieţei şi ale procedurilor/instrucţiunilor de lucru semnate cu clienţii şi efectuarea transferului prin intermediul aplicaţiei informatice a DC a instrumentelor nou intrate în portofoliul clienţilor
Gestionarea plăţii în aplicaţia informatică a băncii (introducere, autorizare, înregistrare în contabilitate, după caz) în numele clienţilor, conform prevederilor contractuale şi instrucţiunilor corespunzătoare primite de la clienţi, şi încasări de comisioane de custodie şi depozitare
Intreprinderea, în conformitate cu prevederile contractuale şi instrucţiunile corespunzătoare primite de la clienţi, demersurilor necesare pentru oferirea de servicii de corporate action
Introducerea/ actualizarea în aplicaţia informatică de custodie informaţiile necesare aferente deţinerilor clienţilor de custodie
Participarea la crearea de specificaţii în scopul dezvoltării de funcţionalităţi suplimentare şi testarea noii versiuni ale aplicaţiei informatice
Reconcilierea conturilor contabile utilizate în activitatea de custodie şi poziţiilor din evidenţele proprii cu cele de la depozitarii centrali/ casele de compensare/ custozi globali, în funcţie de tipul instrumentelor financiare gestionate, după caz
Stabilirea de relatii cu clientii interni in vederea evaluarii asteptarilor acestora, organizarea si coordonarea intalnirilor cu partea auditata inclusiv intalnirile de deschidere si de terminare a misiunilor de audit. Pe baza acestora si plecand de la evaluarea riscurilor aferente misiunii de audit, vei documenta in mod formal scopul auditului si il vei agreea cu entitatea auditata (cu suportul membrilor echipei)
Finalizarea si predarea rapoartelor conform planului anual de audit si crearea dosarului electronic si arhivarea raportului de audit
Revizuirea si evaluaeea in mod formal (in cadrul softului de gestiune a dosarelor de audit) munca documentata de alti membri ai echipei
Participarea la reconcilieri si la diverse sedinte; oferire de consultanta si recomandari pentru intelegerea conceptelor si problemelor bancare, strategiei pe termen lung a Bancii si Grupului etc
Evaluarea gradului de satisfactie a clientilor interni si definirea schimbarilor necesare pentru optimizarea acestuia
Formularea de propuneri cu privire la definirea si adaptarea standardelor de audit
Oferirea de sprijin profesional si organizarea de sesiuni de coaching cu membrii echipei
Coordonarea studiilor de fezabilitate la nivel de CR, inclusiv alinierea cu toate partile implicate (indeosebi Strategie, IT si responsabilii de business)
Reponsabilitate fata de crearea si implementarea planului de predare catre activitatile zilnice regulate (BAU), inclusiv actualizarea reglementarilor si a proceselor interne
Mentinerea unei priviri operationale de ansamblu a tuturor CRurilor alocate, din punct de vedere fezabilitate, urmarind asumptiile initiale (scop si termene), managementul costurilor si al resurselor si este responsabil de monitorizarea deviatiilor
Responsabil de monitorizarea capacitatii de business, precum si de monitorizarea regulata a capacitatii alocate in total pe CR si sprijina unitul de Strategie cu privire la managementul capacitatii la nivel de portofoliu
Coordonarea procesului de aprobare pentru CRuri individuale, impreuna cu toate documentele necesare conform procedurii de management al schimbarii
Identificarea si evaluarea riscurilor asociate initiativei si luarea de masuri proactive de mitigare a acestora