Bucureşti Sectorul 3, Str. CAVAFII VECHI, Nr. 1, Etaj 1, Apartament 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (3)Active ( 0 )Arhivă ( 3 )
Inventory Manager
Piața Romană, București
expirat: 16.09.2020
Middle (2-5 ani)
Atribuțiile:
Realizarea analizelor si raportarilor saptamanale referitoare la situatia stocurilor
Intocmirea bugetului si forecastului de achizitii pentru stocuri
Răspunde de atingerea obiectivelor în activitatea pe care o desfașoară
Asigură managementul de stoc pentru produsele din portofoliul alocat - optimizarea stocurilor pe baza stocurilor minime / maxime de lucru și de siguranță
Monitorizează rapoartele zilnice, saptamanale și lunare cu miscările de stocuri
Generează necesarul de re/aprovizionare pe baza stocurilor existente, a comenzilor în așteptare și a informațiilor primite de la management
Asigură plasarea comenzilor de re/aprovizionare către furnizori în timp util și cu respectarea procedurilor de lucru interne
Urmărește complet și eficient întregul flux de re/aprovizionare
Informează departamentul Comercial referitor la termenele de livrare ale produselor pentru aprovizionare, completări de stocuri sau comenzi speciale
Întreține un nivel bun de comunicare și relaționare cu furnizorii
Face propuneri de îmbunătățire a proceselor de lucru și a rezultatelor
Realizează rapoarte periodice de măsurare a performanței către managementul superior
Analyze brand positioning, consumer insights and seasonality trends
Thoughtfully analyze the SWOT analysis of our product range function to our competitors’ and be able to provide consultancy for developing better products in future (or improving the current ones)
Lead creative development to motivate the target audience to “take action”
Establish performance specifications, cost and price parameters, market applications and sales estimates
Measure, interpret and implement changes after understanding PPC reports performance of all ads campaigns
Monitor market trends and competitors’ activities
Oversee new and ongoing marketing and advertising activities
Listing optimization (pictures, keywords, EBC)
Communication with management, social media specialist and graphic designer to implement all changes and insights