Bucureşti Sectorul 1, B-dul ALEXANDRU IOAN CUZA, Nr. 32A, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Veti fi principala persoana de contact din Finance cu colegii din IT, Operatiuni, cu consultantii si partenerii externi, pentru probleme legate de actualizari sisteme si proiecte de imbunatatire procese de business
Veți oferi consultanță financiară și analize de situatii si sisteme line manager-ului, directorului financiar și IT
Veți coordona/ mapa procese și implementa reglementări financiare pe baza cărora vor fi întreprinse diferite proiecte și soluții pentru a implementa și dezvolta noi seturi de date si instrumente de analiza date
Dezvoltați și implementați o strategie cuprinzătoare de armonizare a proceselor: veți fi responsabil pentru identificarea și integrarea celor mai bune practici în procesele SAP din Finance
Conduceți toate aspectele proiectului de actualizare SAP si a altor sisteme, de la inițiere până la livrarea cu succes, inclusiv gestionarea calendarului și lucrul cu echipe de proiect din diferite departamente
Dezvoltați și implementați metodologii, instrumente, proceduri și cele mai bune practici de management de proiect pentru a asigura livrarea eficientă a proiectelor
Va asigurați că proiectele sunt finalizate la timp, în sfera de aplicare și în buget
Va asigurați că toate livrabilele proiectului sunt conforme cu standardele organizaționale, cerințele de calitate și de conformitate
Dezvoltați și gestionați relații cu părțile interesate cheie, inclusiv echipe IT, lideri de afaceri și parteneri externi
Realizati rapoarte si prezentari adhoc cu privire la proiecte, daca e cazul, si monitorizati si impactul bugetar OPEX/CAPEX, al initiativelor specifice ariei de activitate
Embracing and promoting best practices within the organization;
Focusing on initiatives to improve KPIs;
Personal development with the aim of becoming a future leader within the organization;
Promoting and enhancing the culture of health and safety within the organization;
Understanding production processes, identifying issues/situations/critical points, and developing action plans for improvement;
Analyzing production cost structures and proposing actions for improvement;
Collaborating within the company to solve problems (depending on the assigned company, mainly within interdisciplinary operations/quality/maintenance/HSE teams);
Leading assigned projects after each technical development segment (after each 3-6 month period);
Responsibility within the assigned company for a defined set of tasks (depending on the company and department)
Inregistreaza intrarile (achizitii, proiecte interne finalizate), iesirile (vanzari, casari, scoaterea din functiune) de mijloace fixe, investitiile in curs cu respectarea procedurilor companiei si a legislatiei in vigoare;
Verifica lunar calculul amortizarii contabile a mijloacelor fixe si efectueaza inregistrarea acesteia in contabilitate;
Gestioneaza registrul de mijloace fixe, rapoartele privind miscarea acestora in perioada, precum si alte rapoarte necesare pentru a satisface cerintele de raportare ale societatii;
Inventariere anuala de mijloace fixe (pregatire liste, verificare si valorificare inventariere);
Reconciliaza conturile de contabilitate in care sunt inregistrate mijloacele fixe/investiile in curs, precum si amortizarea aferenta acestora;
Colaboreaza cu evaluatorii pentru reevaluarea periodica a mijloacelor fixe si efectueaza notele contabile aferente;
Participa la imbunatatirea/schimbarea fluxului actual de lucru, precum si la documentarea acestor modificari;
Pregateste diverse rapoarte privind evidenta si urmarirea mijloacelor fixe solicitate de managementul societatii;
Pregateste diverse rapoarte solicitate de management, ofera suport audit intern si extern;
Isi dezvolta permanent propriile cunostinte si pe cele ale membrilor echipei (contabili mijloace fixe)
Maintaining accounting records and preparation of monthly and annual accounts in Preparation of the registers (sales/purchase registers, VAT register) according to the accounts;
Ensuring the timely preparation and submission of VAT returns and income tax returns;
Preparing financial statements and coordination with external auditors to ensure smooth audit process;
Ensuring any new transactions are accounted for in line with local legislation;
Monthly control over balances;
Successfully completed studies in Accounting/Finance
Monitoring changes in local accounting and tax law to ensure compliance with local legislation;
Approval of contracts;
Manage relationship with the banks, fiscal authorities, external and internal auditors and consultants etc.;
Întelege şi respectă desenele de execuţie/documentaţiile tehnice ale tuturor componentelor unei matriţe;
Executa prelucrări mecanice prin aşchiere - operaţii de rectificare , frezare şi de strunjire;
Verifica piesele prelucrate din punct de vedere al preciziei/duritatii/calitatii suprafeţei, rezultate în urma prelucrărilor, folosind sculele de verificare şi măsurare, dar și vizual;
Urmarirea evolutiei misiunii de audit si rezolvarea problemelor identificate;
Centralizarea aspectelor identificate si propunerea ajustarilor necesare;
Revizuirea documentelor de lucru prin acuratete si completare;
Redactarea raportului de audit;
Informeaza managerul de audit cu privire la progresul misiunii, se consulta cu privire la problemele identificate, revizuiesc impreuna orice constatari semnificative ale auditului;
Mentinerea relatiei cu clientii din portofoliul alocat
Middle (2-5 ani), Fără experiență, Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Intocmeste cartea tehnica a constructiei in conformitate cu prevederile legale;
Intocmeste documentatia specifica: procese verbale de receptie materiale, lucrari ascunse, calitative, urmarind trasabilitatea documetatiei pentru toate tipurile de activitati executate in santier si gestioneaza Registrul de evidenta al neconformitatilor;
Se asigura de arhivarea si tinerea evidentei cartilor tehnice, a certificatelor de calitate a materialelor;
Participa la verificarea calitatii lucrarilor la principalele faze de executie stabilite prin normele, reglementarile si normativele tehnice si semneaza Procesele verbale de atestare a calitatii;
Raspunde de indeplinirea prevederilor Planului Calitatii adoptat de societate prin Sistemul propriu de Conducere si Asigurare a Calitatii;
Urmareste intocmirea, distribuirea si tinerea la zi a listei subcontractantilor acceptati;
Participa la evaluarea a subcontractorilor folosind chestionare de evaluare si tine evidenta chestionarele subcontractantilor acceptati
Întocmirea și verificarea documentelor contabile, inclusiv facturi, chitanțe și registre financiare;
Intocmirea situatiilor la BNR, Statistica;
Participarea la procesul de inchidere de luna, prin verificarea soldurilor conturilor pentru care s-au efectuat inregistrari contabile in luna respectiva, in vederea eliminarii unor potentiale erori;
Inregistrarea intrarilor si a iesirilor in registrul de mijloace fixe, actualizarea acestuia si actualizarea amortizarii mijloacelor fixe;
Monitorizarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil;
Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare periodice;
Colaborarea cu auditorii externi și furnizorii de servicii financiare;
Asigurarea respectării legislației fiscale și a politicilor financiare interne;
Identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor financiare și contabile;
Participarea la inventarele anuale la punctele de lucru ale societatii
Analizează compoziția bilanțului pentru fiecare cont de venituri și cheltuieli;
Pregătește în mod regulat rapoartele solicitate de controlul de grup și prezintă managerului său direct concluziile rezultate din acțiunile de reconciliere a conturilor și propune măsuri în vederea limitării riscurilor asociate și implementării/actualizării controalelor interne necesare;
Verifică lunar cheltuielile și veniturile din centrele de cost și centrele de profit;
Oferă suport managementului prin analiza financiară a costurilor și veniturilor, stabilește strategia financiară, fiscală și economică pentru companie;
Participă activ la utilizarea eficientă a resurselor, bugetarea și prognoza veniturilor și cheltuielilor, implementarea și dezvoltarea controlului costurilor;
Pregătește și analizează indicatorii financiari referitori la centrele de cost și venituri și cheltuieli;
Analizează și conciliază extrasele de rapoarte din diferite sisteme de raportare;
Partener in procesul de auditare, atat externa, cat si interna
Administrarea relaţiei strategice cu clienţii cu scopul dezvoltării afacerii în ceea ce priveşte flota, serviciile si profitabilitatea;
Vizitarea suspectilor (leadurilor) si prospectilor (in cazul prospectilor din segmentul mare, Business Managerii vor gestiona in mod direct relatia cu acestia), identificarea necesităţilor şi oportunităţilor şi propunerea unei oferte;
Transformarea prospectilor în clienţi in baza calificarii leadurilor, prin semnarea acordurilor cadru cu acestia;
Oferirea de consultanta şi valoare adaugata pentru factorii de decizie pentru prospectii si clientii prin prezentarea ofertei, a prezentarilor de tip Fleet Review / Business review);
Definirea strategiei de management al clienţilor pentru asigurarea fidelităţii clienţilor, maximizarea oportunităţilor şi asigurarea înţelegerii perfecte a strategiei de catre toti membrii echipei;
Înregistrarea oportunităţilor în CRM (SalesForce), urmărirea acestora şi gestionarea activă a oportunitatilor in lucru prin utilizarea raportarilor şi a Indicatorilor de performanţă (KPI) corecte;
Intocmirea permananenta a rapoartelor de vizită (Visit Reports) şi a scrisorilor de confirmare, care se comunică echipelor interne (Account Managers, Acquisition Executives , Sales and Business Team Managers , etc.);
Pentru licitaţii:Participarea la prezentări şi responsabil de prezentarea către clienţi şi posibili clienţi.
Coordoneaza schimbul alocat aferent zonei de productie, supravecheaza resursa umana si ia decizii in ceea ce priveste atributiile fiecaruia in raport cu planul de productie si indicatiile superiorului direct
Conduce si coordoneaza echipa de operatori din subordine cu scopul de a realiza calitativ si cantitativ planul de productie.
Raporteaza situatia productiei, planificarea si orice alt raport necesar realizarii inficatorilor stabiliti pe zona alocata
efectuează toată gama de lucrări necesare realizării sarcinilor de muncă stabilite de către şeful direct, corespunzător cerinţelor categoriei de muncă în care este încadrat;
îşi însuşeşte procedurile tehnice de execuţie si control conform tehnologiei de fabricaţie;
aprovizionează zilnic locul de muncă cu utilajele, dispozitivele şi materiile prime necesare desfăşurării activităţii;
manevrează şi exploatează echipamentele şi echipamentele respectând instrucţiunile de întreţinere şi explatare furnizate de producători;
Sa prelucreze datele primite saptamanal in vederea includerii in asigurarile facultative a autovehiculelor nou livrate sau intrate in portofoliul companiei;
Sa gestioneze si sa verifice datele privind reinnoirile sau emiterile noi de polite RCA;
Sa transmita lunar detaliile masinilor returnate si a celor vandute in vederea sistarii asigurarilor facultative sau obligatorii de catre asigurator;
Sa verifice acuratetea datelor din deconturile lunare de plata pentru fiecare linie de asigurare in parte, intocmite de catre asigurator/broker (perioada asigurare, tip fransiza aplicata, valoare rata, etc);
Sa gestioneze relatia cu asiguratorul/brokerul pentru aspectele ce tin de sfera asigurarilor astfel incat sa raspunda prompt solicitarilor specifice venite din partea clientilor/utilizatorilor;
Sa tina evidenta parcului de autovehicule de serviciu si sa ceara/transmita informatiile specifice catre asigurator/broker si utilizatorii autovehiculelor de serviciu din cadrul echipei;
Incarcarea lunara a datelor privind dosarele de dauna in platforma Daytona;
Verificarea stadiului si situatiei dosarelor de dauna neincasate (revenire asigurator, informare interna echipa comerciala, informare refacturare, etc);
Gestionarea datelor si evidentelor privind daunele totale;
Intocmirea de rapoarte specifice privind rata daunei la nivel de companie, client sau grup de clienti;
Urmarirea si prelucrarea lunara a datelor privind necesarul de reinnoiri roviniete;
Verificarea periodica a concordantei intre datele din sistem (Daytona) privind necesarul de roviniete si datele reale din sistemele emitentilor (SCALA sau CNAIR);
Transmiterea cererilor de operare modificari in bazele de date ale CNAIR.
Administrarea relaţiei strategice cu clienţii cu scopul dezvoltării afacerii în ceea ce priveşte flota, serviciile si profitabilitatea;
Vizitarea suspectilor (leadurilor) si prospectilor (in cazul prospectilor din segmentul mare, Business Managerii vor gestiona in mod direct relatia cu acestia), identificarea necesităţilor şi oportunităţilor şi propunerea unei oferte;
Transformarea prospectilor în clienţi in baza calificarii leadurilor, prin semnarea acordurilor cadru cu acestia;
Oferirea de consultanta şi valoare adaugata pentru factorii de decizie pentru prospectii si clientii prin prezentarea ofertei, a prezentarilor de tip Fleet Review / Business review);
Definirea strategiei de management al clienţilor pentru asigurarea fidelităţii clienţilor, maximizarea oportunităţilor şi asigurarea înţelegerii perfecte a strategiei de catre toti membrii echipei;
Înregistrarea oportunităţilor în CRM (SalesForce), urmărirea acestora şi gestionarea activă a oportunitatilor in lucru prin utilizarea raportarilor şi a Indicatorilor de performanţă (KPI) corecte;
Intocmirea permananenta a rapoartelor de vizită (Visit Reports) şi a scrisorilor de confirmare, care se comunică echipelor interne (Account Managers, Acquisition Executives , Sales and Business Team Managers , etc.);
Pentru licitaţii:Participarea la prezentări şi responsabil de prezentarea către clienţi şi posibili clienţi.
Organizeaza agentii de calitate din subordine pentru mai buna desfasurare a activitatii acestora;
Verifica implementarea masurilor corective si preventive;
Participa la analizele reclamatiilor client si alertelor rezidenti si la completarea fiselor 8D;
Analizeaza rebuturile si defectele la sfarsit de linie rezultate in timpul procesului si transmite informatiile grupului de lucru in vederea suprimarii lor;
Raspunde de gestionarea retusului conform procedurilor de lucru interne;
Auditeaza procesul de productie urmarind planingul stabilit;
Participa la analizele interne realizate in zona de care raspunde (PDCA FTA ,QRQC);
Actualizeaza statisticile pentru client;
Planifica si organizeaza auditul de produs;
Planifica si urmareste realizarea auditurilor de post;
Participa alaturi de echipa la elaborarea si revizuirea planurilor de control si a FMEA-urilor;
Urmareste completarea corecta a dosarelor PPAP cu toate elementele cerute si transmiterera lor la client spre aprobare;
Urmareste obtinerea aprobarii PSW de la clien
Identifica si actualizeaza criteriile de inspectare (game de control , panoplii de defecte)