Bucureşti Sectorul 4, Şos. BERCENI, Nr. 108, PAVILIONUL ADMINISTRATIV, BIROUL NR. 2, Etaj 2
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Monitorizarea și interpretarea indicatorilor financiari pentru a identifica tendințe și a oferi recomandări pentru îmbunătățirea performanței financiare;
Asigurarea respectării reglementărilor și standardelor contabile;
Colaborarea cu departamentele interne pentru a furniza informații financiare precise și relevante;
Identificarea și implementarea de soluții pentru optimizarea eficienței operaționale și a costurilor;
Monitorizarea și raportarea riscurilor financiare;
Participarea la audituri interne și externe;
Menținerea cunoștințelor actualizate în domeniul economic și contabil
Atributiile concrete vor fi:
- gestionarea portofoliului de clienti din punct de vedere financiar - contabil
- gestionarea limitelor de credit acordate clientilor si a studiilor de bonitate
- gestionarea relatiei cu compania de asigurare a creantelor
- intocmirea rapoartelor periodice privind analiza clientilor si comunicarea cu departamentul comercial in legatura cu aceste rapoarte
- gestionarea relatiei cu avocatii privind cazurile clientilor cu intarzieri la plata
- evidenta instrumentelor de incasare
- verificarea avansurilor incasate de la clienti si intocmirea facturilor de avans si storno avans la livrarea marfii
- Printarea si inregistrarea zilnica a extrasului de cont de la banca in programul de contabilitate
- Intocmeste, verifica si tine evidenta declaratiei 406 SAF-T, raspunde de corectitudidea informatiilor declarare in aceasta declaratie
- Inregistrarea facturilor de transport, verificarea corectitudinii intocmirii acestora, verificarea tuturor componentelor inscrise pe factura si corelarea informatiilor din factura cu comanda, avizele de insotire a marfii si diagrama intocmita de departamentul de logistica
- Inregistrarea facturilor de achizitii mijloace fixe
- Efectuarea platilor in banca online pe baza situatiei de plati primita