Sat Dudu, Comuna Chiajna, Str. TOAMNEI, Nr. 4B, Etaj 2, Apartament 19
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Realizează oferte tehnic-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare(pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta ;
Extrage listele de cantitati din planuri;
Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;
Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;
Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera) Intocmirea listei cantitatilor de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii
Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
Realizează oferte tehnic-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare(pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta ;
Extrage listele de cantitati din planuri;
Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;
Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;
Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera) Intocmirea listei cantitatilor de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii
Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
Realizează oferte tehnic-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare(pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta ;
Extrage listele de cantitati din planuri;
Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;
Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;
Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera) Intocmirea listei cantitatilor de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii
Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
Realizează oferte tehnic-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare(pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta ;
Extrage listele de cantitati din planuri;
Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;
Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;
Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera) Intocmirea listei cantitatilor de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii
Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
Realizarea documentatiei proiectelor de instalatii Electrice curenti slabi, curenti tari, automatizare (parte scrisa si desenata). Participarea la discutii cu beneficiarii acestora
Proiecteaza instalatii Electrice curenti slabi, tari si automatizare pentru fazele SF, DTAC, PT, DDE
memorii tehnice, breviare de calcul, scheme etc;
Intocmeste liste de cantitati, caiete de sarcini, documentatii de avize;
Elaboreaza solutii de proiectare si ofera solutii tehnice
Realizează oferte tehnic-comerciale şi asigură suportul tehnic in executia proiectului, in ceea ce priveste echipamentele si materialele utilizate in lucrare(pentru proiecte din domeniul industrial/civil);
Analizează cererile de ofertă, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta ;
Extrage listele de cantitati din planuri;
Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;
Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
Identifica materialele si echipamentele care vor fi ofertate, caracteristici tehnice, cantitati;
Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
Obtinerea informatiilor necesare de la departamentele implicate si subcontractori;
Analizarea si verificarea cererilor de oferta conform proiect;
Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
Verificarea si centralizarea informatiilor premergatoare redactarii ofertei;
Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera) Intocmirea listei cantitatilor de lucrari – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii
Identificarea subcontractorilor de material si manopera;
Prezentarea calculatiei in fata Managementului (total cost estimat) in vederea aprobarii;
Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;