Bucureşti Sectorul 1, Str. SFÂNTA MARIA, Nr. 65, CAMERA 2, Etaj 3
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Identifica si analizeaza natura defectiunii si cauzele care au generat-o;
Identifica si utilizeaza unelte si scule potrivite executarii, repararii si inlocuirii pieselor defecte;
Inlocuieste reperul defect cu piesa de schimb corespunzatoare,verificand corectitudinea montajului cu instrumente adecvate;
Remediaza deficientele de reglaj, elimina sursele de zgomot, vibratii, praf , etc
Regleaza mecanismele mecanice, hidraulice, pneumatice pentru respectarea parametrilor functionali specificati;
Recomanda, in urma interventiilor, in functie de situatie, modalitati de evitare a situatiilor care pot duce la functionarea necorespunzatoare sau la defectarea echipamentelor
Intocmeste procese verbale de montaj sau fise tehnice de constatare, raporteaza operatiunile sefului ierarhic
Identifica si analizeaza natura defectiunii si cauzele care au generat-o;
Identifica si utilizeaza unelte si scule potrivite executarii, repararii si inlocuirii pieselor defecte;
Inlocuieste reperul defect cu piesa de schimb corespunzatoare,verificand corectitudinea montajului cu instrumente adecvate;
Remediaza deficientele de reglaj, elimina sursele de zgomot, vibratii, praf , etc
Regleaza mecanismele mecanice, hidraulice, pneumatice pentru respectarea parametrilor functionali specificati;
Recomanda, in urma interventiilor, in functie de situatie, modalitati de evitare a situatiilor care pot duce la functionarea necorespunzatoare sau la defectarea echipamentelor
Intocmeste procese verbale de montaj sau fise tehnice de constatare, raporteaza operatiunile sefului ierarhic
Asigura suportul din punctul de vedere al documentelor ce trebuiesc întocmite, în desfășurarea activităților de revizii și reparații service la echipamente și utilaje
Asigura recepționarea în service a echipamentelor primite;
Asigura introducerea în baza de date a tuturor datelor de identificare a echipamentelor clienților, în conformitate cu procedurile aprobate;
Răspunde de corectitudinea, conformitatea și exactitatea datelor introduse în programele de gestiune a bazelor de date;
Întocmește împreuna cu Șeful de service planurile de reparații, informează clientul în fiecare etapa din proces, cu privire la evoluția reparației echipamentului pe care îl are în service;
Urmărește încadrarea in termenele de execuție planificate a activităților de reparație, stabilite în momentul constatării defecțiunilor;
Emite devizele de lucrări pentru echipamentele aflate în service, pe baza informațiilor primite de la Șeful de service și transmite aceste devize clienților;
Emite devizele de lucrări pentru echipamentele aflate în teren sub contract valabil (prestari servicii, mentenanta sau inchiriere), pe baza informațiilor primite de la Șeful de service și intocmeste factura fiscala sau bonul de consum (dupa caz);
În cazul în care echipamentul nu se repara în garanție, se asigura ca exista acceptul clientului privind valoarea devizului și termenul de reparație;
Emite note de comanda internă sau externă pentru componentele/ piesele necesare realizării în condiții eficiente a lucrărilor de intervenții service programate;
Pentru echipamente aflate în termen de garanție, întocmește devizul intern de reparație și transmite mai departe către departamentul Achiziții necesarul de piese de schimb;
La finalizarea reparației, în baza devizului aprobat de către client, întocmește factura fiscala pe care o transmite către acesta;
Pentru echipamentele reparate, verifică plata facturii și întocmește documentele de predare;
Asigura introducerea în baza de date a tuturor datelor de identificare a echipamentelor si a clientilor pentru programarea operatiunilor de montare, demontare, relocare sau alte operatiuni specifice;
Asigura transmiterea listei de componente necesare pentru montajul utilajelor din flota de inchiriere, in conformitate cu procedura interna;
Asigura emiterea documentelor de conformitate pentru montajul, demontajul utilajelor din flota de inchiriere sau alte operatiuni specifice, in conformitate cu procedura interna;
Urmareste si introducere in baza de date statusul pentru pentru operatiunile programate si numarul de ore lucrate de catre personalul delegat, in conformitate cu procedura interna;
Identifica si analizeaza natura defectiunii si cauzele care au generat-o;
Identifica si utilizeaza unelte si scule potrivite executarii, repararii si inlocuirii pieselor defecte;
Inlocuieste reperul defect cu piesa de schimb corespunzatoare,verificand corectitudinea montajului cu instrumente adecvate;
Remediaza deficientele de reglaj, elimina sursele de zgomot, vibratii, praf , etc
Regleaza mecanismele mecanice, hidraulice, pneumatice pentru respectarea parametrilor functionali specificati;
Recomanda, in urma interventiilor, in functie de situatie, modalitati de evitare a situatiilor care pot duce la functionarea necorespunzatoare sau la defectarea echipamentelor
Intocmeste procese verbale de montaj sau fise tehnice de constatare, raporteaza operatiunile sefului ierarhic;
Planifică și raportează săptămânal, lunar, trimestrial, anual, activitatea echipei de montaj schele;
Rezolvă problemele tehnice apărute, dezvolta modul de îmbunătățire a performantelor de operare a echipamentelor și personalului;
Duce la îndeplinire planul de acțiune propus și agreat cu Directorul Tehnic;
Monitorizează activitatea de montaj, se asigura ca au fost întocmite toate documentele la sfârșitul activității de montare-demontare-mutare-înălțare schele sau la transferul elementelor intre șantiere și depozitul central;
În cazul unei avarii, va reduce sau va opri activitatea imediat ce este posibil până se poate restabili funcționarea normală. În cazul unei avarii pe perioadă îndelungată, se asigură că echipamentul defect nu pune în pericol viața lucrătorilor;
Emite note de comandă internă pentru componentele/ piesele necesare realizării în condiții eficiente a lucrărilor de montaj programate;
Stabilește programul subunității și organizează echipele de montaj astfel încât activitatea zilnica sa fie eficientă;
Stabilește responsabilități și limite de competenta pentru personalului din subordine, prin definirea acestora în fisa postului;
Coordonează echipa din subordine astfel ca în momentul apariției unei defecțiuni la echipamente rezolvarea acesteia sa se facă intern (pe cat posibil) și în cel mai scurt timp;
Întocmește obiectivele echipei si urmărește îndeplinirea acestora;
Planifică și agreează cu echipa din subordine concediile de odihna astfel încât activitatea de montaj sa nu fie afectata.
Planifică și raportează săptămânal, lunar, trimestrial, anual, activitatea echipei de montaj schele;
Rezolvă problemele tehnice apărute, dezvolta modul de îmbunătățire a performantelor de operare a echipamentelor și personalului;
Duce la îndeplinire planul de acțiune propus și agreat cu Directorul Tehnic;
Monitorizează activitatea de montaj, se asigura ca au fost întocmite toate documentele la sfârșitul activității de montare-demontare-mutare-înălțare schele sau la transferul elementelor intre șantiere și depozitul central;
În cazul unei avarii, va reduce sau va opri activitatea imediat ce este posibil până se poate restabili funcționarea normală. În cazul unei avarii pe perioadă îndelungată, se asigură că echipamentul defect nu pune în pericol viața lucrătorilor;
Emite note de comandă internă pentru componentele/ piesele necesare realizării în condiții eficiente a lucrărilor de montaj programate;
Stabilește programul subunității și organizează echipele de montaj astfel încât activitatea zilnica sa fie eficientă;
Stabilește responsabilități și limite de competenta pentru personalului din subordine, prin definirea acestora în fisa postului;
Coordonează echipa din subordine astfel ca în momentul apariției unei defecțiuni la echipamente rezolvarea acesteia sa se facă intern (pe cat posibil) și în cel mai scurt timp;
Întocmește obiectivele echipei si urmărește îndeplinirea acestora;
Planifică și agreează cu echipa din subordine concediile de odihna astfel încât activitatea de montaj sa nu fie afectata.
Introduce, validează și procesează documente sau date în format electronic în programele de gestiune baze de date specifice;
Verifica documentele sub aspectul corectitudinii și completitudinii lor;
Emite, înregistrează și arhivează documente de gestiune a stocurilor;
Respecta regulile de întocmire a documentelor cu care operează departamentul în care activează și asigura distribuirea la termen a acestora către departamentele complementare;
Răspunde de calitatea activității de operare, validare și prelucrare a datelor din cadrul departamentului și de corectitudinea și legalitatea înscrisurilor efectuate;
Semnalează abaterile sau neconformitățile apărute și contribuie la aplicarea procedurilor de corectare;
Păstrează confidențialitatea proiectelor în care este implicat;
Organizarea si coordonarea intregului proces de elaborare si aplicare a celor mai bune solutii tehnice si economice pentru lucrarile de reparatii efectuate in cadrul service;
Organizarea activitatii de intretinere si reparare a utilajelor service;
Coordonarea si asigurarea intregului proces de prestari servicii in conformitate cu programul si standardele de calitate ale firmei
Urmareste devizele pana in faza finala a facturarii (piese, manopera etc.);
Proceseaza garantiile, vanzarile de piese, inchide comenzi;
Mentine legatura cu clientii service-ului;
Programeaza clientii pentru reparatii
Organizeaza lucrarile si raspunde de realizarea acestora la termen si la un nivel de calitate corespunzator;
Propune spre angajare, motiveaza si evalueaza activitatea echipei;
Intocmeste devizele de lucrari;
Administreaza si rentabilizeaza activitatea atelierului de mecanica;
Verifica si avizeaza toate documentele pe care le transmite sefului ierarhic;
Verifica si este responsabil de calitatea lucrarilor efectuate atat pe timpul reparatiei cat si la predarea autovehiculului catre client;
Monitorizeaza materialele utilizate de catre personalul aflat in subordine, in vederea folosirii responsabile a acestora
Familiarizat cu echipamentele si tehnologiile noi folosite in domeniu;
Efectueaza controlul final al reparatiilor;
Intocmeste raportari, analize ale activitatii atelierului si propune solutii de optimizare a activitatii din punct de vedere a calitatii si eficientei;
Propune si realizeaza planul de instruire/ scolarizare al personalului aflat in subordine