Bucureşti Sectorul 6, Str. Valea Oltului, Nr. 73-75
Adaugă o evaluare și ajută-i pe alții să găsească un angajator bun.
Toate ( 0 )Pozitiv ( 0 )Neutru ( 0 )Negativ ( 0 )
Utilizator:
Administrator
Aveți informații despre mediul de lucru din această companie? Care este atmosfera? Salariul este unul motivant? Oferă și alte beneficii? Care sunt condițiile pe care le oferă? Mulțumim anticipat!
Fara continut. Această companie nu a completat fila „Despre companie”.
Recrutări conduse de firmă:
Toate (95)Active ( 0 )Arhivă ( 95 )
Operator introducere validare date
expirat: 12.09.2024
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Coordonator activitate de mentenanta
București
expirat: 05.09.2024
Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)
900 - 1200 € net / lună
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Sudor
București
expirat: 13.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Tehnician instalații tehnologice
Brașov,
expirat: 13.07.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Operator IT - HelpDesk
București
expirat: 24.03.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Salariu confidențial
Anunțuri Arhivate
Anunțuri Arhivate
Inginer Constructor
București
expirat: 17.03.2024
Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)
Atribuțiile:
Oferă suport general, nivel de bază, pentru departamentul de inginerie și ajută inginerii seniori pentru a îmbunătăți eficacitatea și eficiența procesului;
Contribuie la etapele de planificare proiectelor de construcții;
Contribuie cu expertiză tehnică pentru desenele de proiect;
Efectuează calcule de cost și pregătește proiecții financiare;
Pregătește programe de lucru în colaborare cu managerul de proiect;
Păstrează și intermediază legătura între contractanți, subcontractanți, clienți și furnizori
Supraveghează procesele de inginerie de construcție;
Efectuează teste periodice pe materiale și proceduri pentru a asigura conformitatea cu reglementările din industrie;
Se asigură că proiectul de construcție este finalizat la timp și în limitele bugetului;
Documentează procesul și arhivează jurnalele detaliate ale construcției;
Prezintă actualizări ale progresului proiectului de construcție pentru clienți și manageri seniori.
Gestioneaza echipamentele IT (componente IT) in derularea contractului de mentenanta - înregistrarea echipamentelor reparate primite de la furnizori, înregistrarea stațiilor în care au fost montate echipamentele reparate, înregistrarea perioadei de garanție a pieselor noi, înregistrarea intervențiilor și a costurilor asociate acestora, facturarea, elaborarea situațiilor de plată
Desfasoara procesul de certificare și obținere a avizelor de distribuție a echipamentelor fiscale în relație cu Institutul Național de Cercetare - Dezvoltare în Informatică București și Ministerul Finanțelor
Ofera suport clienților, ii informeaza pe acestia cu privire la schimbările legislative ( gestionarea elementelor de sigilare a echipamentelor fiscale și a listei de tehnicieni autorizați)
Isi insuseste cunoștințele privind normele fiscale, participarea la instruiri/activități/evenimente organizate de entitățile care activează in domeniu
Asigura relații de colaborare cu furnizorii de reparații și servicii pentru echipamentele IT, cu partenerii companiei si organismele abilitate si intermediaza legatura cu echipajele de interventie on-site
Confirmă că echipamentele / materialele sunt în stoc, ori de cate ori i se solicită
Verifică dacă echipamentele / materialele sunt în stoc /sunt rezervate pentru lucrări sau solicitări și în funcție de rezultat, fie acordă consultanța introducerii materialelor în Referatul de necesitate, fie informează coordonatorul de zonă că poate solicita emiterea bonului de consum, conform modulul Eliberare Materiale.
Acordă consultanță la analiza „Referatul de necesitate” clientului intern în scopul stabilirii necesității de aprovizionare;
Verifică reperele comandate și sesizează atunci când anumite echipamente/materiale se află în articolele fără mișcare
Efectuează recepția cantitativă a mărfurilor la momentul livrării prin verificarea corespondenței dintre cantitățile materialelor și echipamentelor
Informează generatorul nevoii de aprovizionare în scopul recepționării cantitative a materialelor livrate
Acordă sprijin în vederea recepției calitative a materialelor pe baza Referatului de necesitate, a comenzii către furnizor și a documentelor de livrare de la furnizor și informează generatorul Referatului de necesitate cu privire la recepție
Răspunzător pentru păstrarea în magazie și urmărirea stocurilor a materialelor/echipamentelor, respectiv pentru utilizarea eficientă a spațiului de depozitare
Operează în stoc miscările de marfa, în baza documentelor de intrare, înregistrând infomațiile în programul de gestiune (Ciel, CDMS)
Elibereaza mărfurile/materialele/echipamentelor din magazie
Participă la efectuarea periodică a inventarului stocului de marfă (anual și periodic)
Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare a mărfii la/din magazie, ambalare și organizare transport colete
Raportează superiorului ierarhic orice neconcordanță între stocul fizic și cel scriptic
Expediază marfa către clienți (ambalează si securizează marfa in vederea livrării)
Raportează Managerului de Achiziții orice situație consideră incorectă sau nu este îin concordanță cu politica firmei și cu normele in vigoare
Propune solutii pentru imbunatatirea activitatii sale
Înregistrează solicitările de intervenție primite prin aplicație, e-mail sau telefonic, completând într-un fișier standard toate informațiile necesare, conform procedurilor interne
Gestionează solicitările, încadrându-le în funcție de termenii contractuali și în funcție de indicațiile primite de la superiori și le înregistrează în aplicația internă pentru a fi alocate în execuție
Verifică periodic informațiile de pe bonurile de consum cu cele completate în rapoartele aplicației interne și le încadrează costurile în funcţie de condițiile contractuale; comunică diferențele identificate controlorului de proces/operațional
Înregistrează și transmite în aplicație solicitari interne (ex: - verificari metrologice anuală)
verification of technical requirements of each project – project specifications, data sheets, plans, technical memorandum, etc;
verification and/or preparation of quantity lists;
analyzes the contract/the order and other informative documents for the identification and classification of the requirements (client, legal, specific, etc);
collaborates with internal technical and commercial teams and external partners to determine the specifications of the project and to assess the need for labor and equipment;
proposes and details technical approaches, value engineering scenarios and assist on preparing detailed budgets to meet our clients’ expectations;
when needed, contacts directly different material providers and labor subcontractors in order to obtain price offers and negotiates commercial agreements with vendors and suppliers to reach profitable agreements
carries out the comparative analysis of the offers received from suppliers / subcontractors, evaluates the price offers and budgeting - determines needed resources (manpower, equipment and materials) from start to finish with attention to budgetary limitations and estimates indirect costs, including costs for equipment and coordinating staff;participates in project meetings - internal as well as external technical meetings for design, coordination, with the client, with the client's consultant; provides specialized technical support to site managers for the works offered; prepares the execution schedules, technical proposals, Quality Plan or other necessary documents, requested by the Beneficiary, in the bidding stage;
Acts as a Subject Matter Expert for the assigned portfolio of services
Owns the growth strategy for the assigned portfolio of services and works closely with the technical team, as well as with the marketing responsible to define and implement the agreed action plans;
Performs market segmentation in order to identify the most attractive prospects;
Works closely with the marketing responsible with the scope of generating relevant content to support the sales of the assigned services (. flyers, webinars, website content, proposal templates, landing pages, etc);
Researches the network of companies and individuals to find new business opportunities;
Delivers compelling presentations to prospects;
Active acquisition of new clients - active calls, emails, face to face meetings with clients (traveling over 85% of the time)
Leads the proposal team, is accountable for the technical and commercial proposal, negotiates the proposal and closes the deal;
Attends all conferences and industry events, both as a presenter and a participant;
Knows and trains the members of the team on the most effective methods to present and sell the services he/she is responsible for;
Is the main contact person for the prospects he/she is engaged in a communication with and represents TSG in the business relationship with them;
Develops business relationships with all stakeholders of the customer, from project team members to C level executives;
Researches the customer environment to get information about the desired and/or budgeted similar projects;
Learns about the competitive landscape and defines the winning strategy for TSG by differentiating against the relevant competitors
Acts as a Subject Matter Expert for the assigned portfolio of services
Owns the growth strategy for the assigned portfolio of services and works closely with the technical team, as well as with the marketing responsible to define and implement the agreed action plans;
Performs market segmentation in order to identify the most attractive prospects;
Works closely with the marketing responsible with the scope of generating relevant content to support the sales of the assigned services (. flyers, webinars, website content, proposal templates, landing pages, etc);
Researches the network of companies and individuals to find new business opportunities;
Delivers compelling presentations to prospects;
Active acquisition of new clients - active calls, emails, face to face meetings with clients (traveling over 85% of the time)
Leads the proposal team, is accountable for the technical and commercial proposal, negotiates the proposal and closes the deal;
Attends all conferences and industry events, both as a presenter and a participant;
Is the main contact person for the prospects he/she is engaged in a communication with and represents TSG in the business relationship with them;
Develops business relationships with all stakeholders of the customer, from project team members to C level executives;
Researches the customer environment to get information about the desired and/or budgeted similar projects;
Learns about the competitive landscape and contributes to defining the winning strategy for TSG
Build and manage social media profiles and presence for the company and its brands
Create shareable content appropriate for specific networks to spread both engaging insights and content
Monitor and engage in relevant social discussions, competitors, and/or industry, both from existing followers and brand new audiences. Run regular social promotions and campaigns and track their success
Plan and execute marketing research projects and develop online campaign plan
Constantly update the online platform in order to support company sales and employer branding
Write reports, company brochures and similar documents
Creative design (online & offline)
Organise and host presentations and customer visits and event support